Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
naco pretaktovat, tam treba dat druhu baterku ako Papek napisal - ale nie 12V lebo taku uz mas, treba 24V z kamiona !!
Vtedy sa kazdy kon z nemeckeho motora rata za tri japonske alebo sedem americkych.
Vtedy sa kazdy kon z nemeckeho motora rata za tri japonske alebo sedem americkych.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
vtedy sa z tých koňov stanú somári
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Je nejaky vzorec akeho potrebujem japonca aby bol aspon ako 300 hp nemec?
Re: Všeobecná diskusia
samozrejme.. 900hp GT-R s 24V baterkou podla turba
Re: Všeobecná diskusia
vezmi 160hp civic, vyhoď interiér, zadné sedadlá, rezervu, posuň liniter na 9000 a na 400m ich dáš do plaču:-DEasa napísal:Je nejaky vzorec akeho potrebujem japonca aby bol aspon ako 300 hp nemec?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
.
.
Jay's take on Tesla : https://youtu.be/6W-5GRATIwA?t=929
taketo som tu uz daval ? Imperial versus Mondeo AKA "you thought you have a big car" :
http://imageshost.eu/images/2016/04/21/ ... perial.png
original inzerat tu : https://www.autoscout24.com/offers/-269024373
chudak Mondejko, ved to je taka lahka polovicka aj na dlzku ale aj na sirku
.
Jay's take on Tesla : https://youtu.be/6W-5GRATIwA?t=929
taketo som tu uz daval ? Imperial versus Mondeo AKA "you thought you have a big car" :
http://imageshost.eu/images/2016/04/21/ ... perial.png
original inzerat tu : https://www.autoscout24.com/offers/-269024373
chudak Mondejko, ved to je taka lahka polovicka aj na dlzku ale aj na sirku
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
no ty vole, neviem si predstaviť jak by som s tým zaparkoval pred kauflandom v sobotu doobeda
MacBook Pro 13 (2016) + iPhone 12 mini
PS5 Slim
PS5 Slim
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
.
.
nechapem otazku - akoze ako, uplne normalne predsa :
http://imageshost.eu/images/2016/04/22/DSC_0245.jpg
.
nechapem otazku - akoze ako, uplne normalne predsa :
http://imageshost.eu/images/2016/04/22/DSC_0245.jpg
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12521
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Easa: kup honda s2000, uz v zaklade das dolu vacsinu aut, po malej uprave motora das dalsiu, po pridani turba das dole dalsiu mensinu
alebo si zozen 1.8vti sedan, vyhadz vsetko ako povedal papek, nasad turbo a budes majster sveta
alebo si zozen 1.8vti sedan, vyhadz vsetko ako povedal papek, nasad turbo a budes majster sveta
NB: Asus ROG Strix G16
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
nooooooo, s2000... ked sa pozrem :
a) na cenovku - zacinaju zhruba od 9000 a tie kusy fakt nechces, pekne/dobre zhruba od 14k+ a este prirataj dovoz/prihlasenie
b) dostupnost - na Slovácku je na predaj jedna jedina a za takmer 15k, vsetko ostatne je vonku
c) ze zrychlenie ma okolo 7 sekund na 100km
d) ze pri rychlostiach okolo 150+ neskutocne straca dych
furt by som ako riesenie volil americko-klarksonovsky system POWEEEEEEEEEEEEEEER co znamena ze v tomto pripade by som kaufol za ~12k EUR U NAS SO ZNACKAMI Pórš Kajen S alebo Turbo alebo Turbo S, kde 331kW verzia ma ORIGINAL 5.3s zrychlenie, ta silnejsia 380kW verzia dokonca 5.0. Alebo WV Tujareg VV12 kde mame plusminus tie iste cisla aj vykonu aj zrychlenia a zase je k dispozicii okolo 11k so znackami u nas (odpadlo prihlasenie za 3500 eur plus dovoz plus poistenie plus poplatky vonku takze 4k eur neplatis, uz su zahrnute v cene). Alebo by som kaufol Ojdi A8 W12 co boli tie verzie D2/D3 309kW/331kW, tiez sa zmestis okolo 10k a tiez su bez turba ked uz chces hustokruto upravovat.
Ono je to tak ze ked mas v zaklade ~350kW, a fakt musis upravovat, tak potom bijes 450kW - 500kW podla toho ako si silny a ako mas hrubu penazenku. Tam uz nejake porovnanie bude veeeelmi tazke. Bavime sa radovo o 4.2 az 4.6s zrychleni na stovku, bavime sa o masine ktora NEZVADNE pri 150km/h, ano bavime sa o masine ktora nevie driftovat alebo agile/nimble zatacat ako S2000... ale je rychlejsia. Ukrutne rychlejsia. Ukrutne komfortnejsia. Ano, ukrutne inaksia.
Co takto nedavno spominany Krajzler 300C respektive odvodeniny s motormi 5.7 Hemi alebo 6.1 ? Tiez to kaufnes zurivo pod 10k respektive tesne nad 10k, tiez to ma lepsie zrychlenie ako S2000 a tiez tam mozes pridrbat turbo s ktorym to vyzenies cez 400kW. Dokonca aj LPG tam das. A maju pohananu tu najspravnejsiu napravu... ZADNU. [teda su aj stvorkolky ale s tymto si uz proste aj srandy uzijes].
Ked chces ist na rychlost, nedal by som peniaze do S2000 pretoze za rovnake prachy mozes mat nieco daleko rychlejsie.
S2000 je o inom - to je proste osobita masinka v zmysle MX3.
Viem ze su preturbovane VTi co spravia stovku za styri sekundy, ale tam ten motor rozoberas kazdy mesiac. Aj cenovka tej upravy a auta celkovo potom je niekde uplne inde ako sa tu teraz bavime a uprimne, polozit ~20k eur do niecoho a'la 1.8vti je proste pitomost. V s2000 to uz zlahka dava vyznam ale tam by sme sa uz skor bavili 25k eur a to uz zase nedava vyznam cena/vykon/vysledok/hodnota do buducnosti. Radsej nacipovat Pórš - turboslimaka to ma v zaklade a ma rezervy.
a) na cenovku - zacinaju zhruba od 9000 a tie kusy fakt nechces, pekne/dobre zhruba od 14k+ a este prirataj dovoz/prihlasenie
b) dostupnost - na Slovácku je na predaj jedna jedina a za takmer 15k, vsetko ostatne je vonku
c) ze zrychlenie ma okolo 7 sekund na 100km
d) ze pri rychlostiach okolo 150+ neskutocne straca dych
furt by som ako riesenie volil americko-klarksonovsky system POWEEEEEEEEEEEEEEER co znamena ze v tomto pripade by som kaufol za ~12k EUR U NAS SO ZNACKAMI Pórš Kajen S alebo Turbo alebo Turbo S, kde 331kW verzia ma ORIGINAL 5.3s zrychlenie, ta silnejsia 380kW verzia dokonca 5.0. Alebo WV Tujareg VV12 kde mame plusminus tie iste cisla aj vykonu aj zrychlenia a zase je k dispozicii okolo 11k so znackami u nas (odpadlo prihlasenie za 3500 eur plus dovoz plus poistenie plus poplatky vonku takze 4k eur neplatis, uz su zahrnute v cene). Alebo by som kaufol Ojdi A8 W12 co boli tie verzie D2/D3 309kW/331kW, tiez sa zmestis okolo 10k a tiez su bez turba ked uz chces hustokruto upravovat.
Ono je to tak ze ked mas v zaklade ~350kW, a fakt musis upravovat, tak potom bijes 450kW - 500kW podla toho ako si silny a ako mas hrubu penazenku. Tam uz nejake porovnanie bude veeeelmi tazke. Bavime sa radovo o 4.2 az 4.6s zrychleni na stovku, bavime sa o masine ktora NEZVADNE pri 150km/h, ano bavime sa o masine ktora nevie driftovat alebo agile/nimble zatacat ako S2000... ale je rychlejsia. Ukrutne rychlejsia. Ukrutne komfortnejsia. Ano, ukrutne inaksia.
Co takto nedavno spominany Krajzler 300C respektive odvodeniny s motormi 5.7 Hemi alebo 6.1 ? Tiez to kaufnes zurivo pod 10k respektive tesne nad 10k, tiez to ma lepsie zrychlenie ako S2000 a tiez tam mozes pridrbat turbo s ktorym to vyzenies cez 400kW. Dokonca aj LPG tam das. A maju pohananu tu najspravnejsiu napravu... ZADNU. [teda su aj stvorkolky ale s tymto si uz proste aj srandy uzijes].
Ked chces ist na rychlost, nedal by som peniaze do S2000 pretoze za rovnake prachy mozes mat nieco daleko rychlejsie.
S2000 je o inom - to je proste osobita masinka v zmysle MX3.
Viem ze su preturbovane VTi co spravia stovku za styri sekundy, ale tam ten motor rozoberas kazdy mesiac. Aj cenovka tej upravy a auta celkovo potom je niekde uplne inde ako sa tu teraz bavime a uprimne, polozit ~20k eur do niecoho a'la 1.8vti je proste pitomost. V s2000 to uz zlahka dava vyznam ale tam by sme sa uz skor bavili 25k eur a to uz zase nedava vyznam cena/vykon/vysledok/hodnota do buducnosti. Radsej nacipovat Pórš - turboslimaka to ma v zaklade a ma rezervy.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5226
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
asi tak, som sice Honda fan, ale vidim to zhruba asi tak ako mp3turbo
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12521
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
tak mal otazku na hondy, je jasne ze pripadna urpava nieco stoji. S2000 nie je tak zla kupa na to , co to auto dokaze ponuknut.
Pripadne hardcore upravy 1.8 VTi uz nie je o peniazoch, ale musis po tom tuzit, je jasne ze su to stare auta a pripadna prestavba na nieco co dokaze nakopat rit autam za 60 000e bude stat peniaze, tma sa urpavuje cela auto. Ale vysledok je zaujmavy. Ale ako pisem, to uz musis byt hodne FOR FUN
ale aj za 5000e sa da celkom slusne upravit taka 1.8 VTi. Ja ju mam v zaklade a v kombi verzii a mozem povedat, ze to auto dokaze velmi prekvapit. Rozmyslal som o nejakej uprave, ale to uz riesit nejdem, pretoze otec kupil toho lexusa a ja beriem od neho avensis combi, co je pre mna momentalne praktickejsie auto koli rodine. Takze honda pojde na predaj. ALe ja sa ku honde raz vratim, bude mi smutno
Pripadne hardcore upravy 1.8 VTi uz nie je o peniazoch, ale musis po tom tuzit, je jasne ze su to stare auta a pripadna prestavba na nieco co dokaze nakopat rit autam za 60 000e bude stat peniaze, tma sa urpavuje cela auto. Ale vysledok je zaujmavy. Ale ako pisem, to uz musis byt hodne FOR FUN
ale aj za 5000e sa da celkom slusne upravit taka 1.8 VTi. Ja ju mam v zaklade a v kombi verzii a mozem povedat, ze to auto dokaze velmi prekvapit. Rozmyslal som o nejakej uprave, ale to uz riesit nejdem, pretoze otec kupil toho lexusa a ja beriem od neho avensis combi, co je pre mna momentalne praktickejsie auto koli rodine. Takze honda pojde na predaj. ALe ja sa ku honde raz vratim, bude mi smutno
NB: Asus ROG Strix G16
Re: Všeobecná diskusia
Myslim ze otazka bola prilis vseobecna. Ak chces kratke sprinty, tak idealne nieco krpate ako CRX, total vykuchane, co bude mat megamrte dobru akceleraciu a maximalku okolo 200, viac na 400 m netreba. Ak sa chces na dialnici nahanat s nemeckymi rychlikmi, tak treba nejaky velky sedan kvoli smerovej stabilite a nadopovat ho nejkym slusnym turbom, aby si to utiahlo 300+.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5226
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
tak ono na B18C4/C6 vies zohnat za pomerne lacno Jackon Racing Kompresor Kit, kde to na seriovych crevach vies v pohode prevadzkovat na 250PS, pripadne aj viacej ak davas pozor. Co tiez neni zle
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs