Všeobecná diskusia
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
zoberies civic ej9, swap b18c4, swapr brzdy z ctr, hotis turbo/ kompresor na 300hp mas nieco, co bude na cestach tazko porazitelne, teda ak neberiem naozaj sportove auta. Napriklad tu je celkom pekne ako b18 funguje na 300 ponikoch:
https://www.youtube.com/watch?v=O_tmClYuzRg
ale vacsie extremy su s2000 na 900 konoch, to je proste masaker, ale to uz sa bavime o naozajstnej investicii a motor von 2 x do mesiaca
a moje najoblebenejsie video, stock motor, stock prevodovka, kasna aerodeck:
https://www.youtube.com/watch?v=HcLAGFQv-ck
https://www.youtube.com/watch?v=O_tmClYuzRg
ale vacsie extremy su s2000 na 900 konoch, to je proste masaker, ale to uz sa bavime o naozajstnej investicii a motor von 2 x do mesiaca
a moje najoblebenejsie video, stock motor, stock prevodovka, kasna aerodeck:
https://www.youtube.com/watch?v=HcLAGFQv-ck
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
hej, swapy. Tych sa kazdy zbavuje, lb problem s STK....
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
tak vacsina nema problem na tu chvilu nahodit motor spet, v pripade swapu sa vacsinou nebavime o ludoch co nevedia co to obnasa
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
neviem o probleme na stk, kamos ma d16 namiesto povodnej d14 a zatial poho. tie motory su na pohlad rovnake. cislo motora mi hadam este nepozerali
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Boha chalani, ja som sa zo srandy opýtal či existuje vzorec na japonské kone a vy mi tu už hemi podsúvate. Ak Hemi tak časom Challenger
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
neviem ci sledujes hondaclub, ale kopec ludi sa tych swapov pozbavovalo a kupilo origo
Robia vacsie problemy na STK ako, pripadne zaplaties sa do havarky, tak si swapom narobis nie take problemy.
D14a3/4 a D16z6 je vidno rozdiel ale nie velky. Ale ak tam das B16/18, tak je to ineee .
Robia vacsie problemy na STK ako, pripadne zaplaties sa do havarky, tak si swapom narobis nie take problemy.
D14a3/4 a D16z6 je vidno rozdiel ale nie velky. Ale ak tam das B16/18, tak je to ineee .
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
to je v pohode ze zo srandy, ved krcmova debata maňána...
musi sa uznat ze ten MEGATAZKO upraveny 300hp Civic co linkoval Pekelny Anjel (0-200km/h za 15.3s) isiel strasne dobre !!
!!! SKODA ZE TAKETO CISLA ROBI PóRŠ TURBO S BEZ AKEJKOLVEK UPRAVY !!! https://www.youtube.com/watch?v=8Vfk5vM0N20
Takze sprav rovnako zurivu upravu na Pors a budes tam mat 12.5 sekund namiesto 15. Takisto nekonci na 260km/h kde uz Civicu ide otackomer vyletiet z pristrojovky - akoze tocit 9000 tiez nie je sranda cely den. Cize pochybujem aj o zivotnosti takto natlakovaneho kompletu ale ved to sme uz prebrali a ono to nie je iba o motore : Pors na toto "bol stavany" kdezto Civic ma vsetko tri urovne nad seriovym limitom, prevodovku, spojku, napravy, uplne vsetko.
Nepovedal som to uz nahodou ?
PS: treba priznat ze aj ked je 0-100 v tom Civicu diskutovatelne - mne to pride zlahka viac ako chlapci namerali (asi tak 4.8) a uz vobec nejdem o analogovom tachometri a jeho presnosti - aj tak je pravda ze zrejme by Civic vyhral v letmom starte nad mnou ospevovanym TurboS o dlzku vyfuku. Zase ale megaupraveny Civic proti seriovemu nie je "fer suboj" keby sa megaupravilo aj to TurboS tak Civic dostane po drzke. Nad 100 by isli zrejme rovnako a nad 200 by ho TurboS daval dole aj v serii kedze Civic koncil niekde pri 260 a TurboS ma bez uprav VMax 290, s upravami 310+ mozno aj 325-330 podla toho ako zurivo budes upravovat. A znovu si pripomenieme ze vybrat z maleho Civica 300hp je MEGAZURIVA uprava.
Keby islo o rychlost a nebola by podmienka supernajspickovejsie zrychlenie, dostal som iny napad :
https://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
ach ano, dvestovku robi len za strasnych 17 sekund a nie 15.5. Video 1:01 tvrdi ze 280km/h a 4450rpm, takze to bolo v skutocnosti tak 261 ak vobec lebo analogove tacho ukazuje 280 kde to vyrobca nikdy neriesil lebo nemal preco ale ved dobre, zanedbame, to iste plati aj pre Civic. Pórš ma trosku lepsie kalibrovane tie ciselka na hornom spektre. Netvrdim ze je to na milimeter presne ale je to sakrapresnejsie ako Civic ktory sa nejakou 20rocnou rucickou dotyka nuly zospodu. Takze ked Civic ukazuje ODHADNUTYCH 250 a ked Pors ukazuje 250, tipni si comu viac verim. A ked ten Civic isiel len 237 namiesto 250, tak to je rozdiel ako svina ani sme nezacali.
Naspat k cipovanemu BMV : este treba pozriet cenovku kolko by to stalo - stary Civic, turba brzdy komplikacie do toho a vela roboty alebo stara E46 a cip k tomu ? Civic je dobry tip a ma to svoje uzasne caro, ale je to velmi komplikovane. Cip na E46 je jednoduchsi a seriove TurboS je uplne bez roboty. Cip na TurboS tiez nebude az taky sialeny problem, polozme to na uroven 335d (neviem nic o vydrzi komponent ani v jednom pripade, nemal som take vozy).
musi sa uznat ze ten MEGATAZKO upraveny 300hp Civic co linkoval Pekelny Anjel (0-200km/h za 15.3s) isiel strasne dobre !!
!!! SKODA ZE TAKETO CISLA ROBI PóRŠ TURBO S BEZ AKEJKOLVEK UPRAVY !!! https://www.youtube.com/watch?v=8Vfk5vM0N20
Takze sprav rovnako zurivu upravu na Pors a budes tam mat 12.5 sekund namiesto 15. Takisto nekonci na 260km/h kde uz Civicu ide otackomer vyletiet z pristrojovky - akoze tocit 9000 tiez nie je sranda cely den. Cize pochybujem aj o zivotnosti takto natlakovaneho kompletu ale ved to sme uz prebrali a ono to nie je iba o motore : Pors na toto "bol stavany" kdezto Civic ma vsetko tri urovne nad seriovym limitom, prevodovku, spojku, napravy, uplne vsetko.
Nepovedal som to uz nahodou ?
PS: treba priznat ze aj ked je 0-100 v tom Civicu diskutovatelne - mne to pride zlahka viac ako chlapci namerali (asi tak 4.8) a uz vobec nejdem o analogovom tachometri a jeho presnosti - aj tak je pravda ze zrejme by Civic vyhral v letmom starte nad mnou ospevovanym TurboS o dlzku vyfuku. Zase ale megaupraveny Civic proti seriovemu nie je "fer suboj" keby sa megaupravilo aj to TurboS tak Civic dostane po drzke. Nad 100 by isli zrejme rovnako a nad 200 by ho TurboS daval dole aj v serii kedze Civic koncil niekde pri 260 a TurboS ma bez uprav VMax 290, s upravami 310+ mozno aj 325-330 podla toho ako zurivo budes upravovat. A znovu si pripomenieme ze vybrat z maleho Civica 300hp je MEGAZURIVA uprava.
Keby islo o rychlost a nebola by podmienka supernajspickovejsie zrychlenie, dostal som iny napad :
https://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
ach ano, dvestovku robi len za strasnych 17 sekund a nie 15.5. Video 1:01 tvrdi ze 280km/h a 4450rpm, takze to bolo v skutocnosti tak 261 ak vobec lebo analogove tacho ukazuje 280 kde to vyrobca nikdy neriesil lebo nemal preco ale ved dobre, zanedbame, to iste plati aj pre Civic. Pórš ma trosku lepsie kalibrovane tie ciselka na hornom spektre. Netvrdim ze je to na milimeter presne ale je to sakrapresnejsie ako Civic ktory sa nejakou 20rocnou rucickou dotyka nuly zospodu. Takze ked Civic ukazuje ODHADNUTYCH 250 a ked Pors ukazuje 250, tipni si comu viac verim. A ked ten Civic isiel len 237 namiesto 250, tak to je rozdiel ako svina ani sme nezacali.
Naspat k cipovanemu BMV : este treba pozriet cenovku kolko by to stalo - stary Civic, turba brzdy komplikacie do toho a vela roboty alebo stara E46 a cip k tomu ? Civic je dobry tip a ma to svoje uzasne caro, ale je to velmi komplikovane. Cip na E46 je jednoduchsi a seriove TurboS je uplne bez roboty. Cip na TurboS tiez nebude az taky sialeny problem, polozme to na uroven 335d (neviem nic o vydrzi komponent ani v jednom pripade, nemal som take vozy).
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
jasne bavime sa keby bolo keby.
Chris: aj ludia na honda klube starnu ja tiez som musel mat volakedy huciacu ruru a autom a nakladat tomu. Uz aj man preslo obdobie vykurovat tomu na semaforoch a nahanat dymiacich sasov (iked stale obcas neodolam). Tiez uz teraz preferujem komfort a tichost.
mp3: tak jasne, neda sa to porovnavat s porche, ani s gtr, ani s nicim, co je stavane na rychlost 260+. Tu sa mozme v pripade toho civicu bavit a odpale na semofaroch a vycarit si usmev, z som nalozil tomu porche. Lenze ona na rozdiel odomna, sedi v kralovsky pohodlnom sedadle a s cajov zaborenou medzi nohami. Ja si to nemozem dovolit, lebo nemam ani len spolujazdcovu sedacku, aby som bol o 0.3 sekundy rychlejsi.
papek: havaria je vseobecne pruser, tam moze byt pruser, aj pri pouziti ineho rozmeru pneumatik
Chris: aj ludia na honda klube starnu ja tiez som musel mat volakedy huciacu ruru a autom a nakladat tomu. Uz aj man preslo obdobie vykurovat tomu na semaforoch a nahanat dymiacich sasov (iked stale obcas neodolam). Tiez uz teraz preferujem komfort a tichost.
mp3: tak jasne, neda sa to porovnavat s porche, ani s gtr, ani s nicim, co je stavane na rychlost 260+. Tu sa mozme v pripade toho civicu bavit a odpale na semofaroch a vycarit si usmev, z som nalozil tomu porche. Lenze ona na rozdiel odomna, sedi v kralovsky pohodlnom sedadle a s cajov zaborenou medzi nohami. Ja si to nemozem dovolit, lebo nemam ani len spolujazdcovu sedacku, aby som bol o 0.3 sekundy rychlejsi.
papek: havaria je vseobecne pruser, tam moze byt pruser, aj pri pouziti ineho rozmeru pneumatik
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> sedi v kralovsky pohodlnom sedadle a s cajov zaborenou medzi nohami.
tri body, pane ! Svoje caro ma aj 17r diskotekova princezna ktorej huciaci Civic staci, o to pokoj
tri body, pane ! Svoje caro ma aj 17r diskotekova princezna ktorej huciaci Civic staci, o to pokoj
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Tak potom nechapem, preco stale nemas este Accord, ale civicHellAngel napísal:jasne bavime sa keby bolo keby.
Uz aj man preslo obdobie vykurovat tomu na semaforoch a nahanat dymiacich sasov (iked stale obcas neodolam). Tiez uz teraz preferujem komfort a tichost.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Civic ide na predaj, mam avensis chcel som prejist na acco, ale prisla tato ponuka, tak som zobral. Auto je po ocovi, takze ho poznam do sroubikaChris napísal:Tak potom nechapem, preco stale nemas este Accord, ale civicHellAngel napísal:jasne bavime sa keby bolo keby.
Uz aj man preslo obdobie vykurovat tomu na semaforoch a nahanat dymiacich sasov (iked stale obcas neodolam). Tiez uz teraz preferujem komfort a tichost.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
1.6 vvti. Ja viem. Smiesny motor v takom aute, chvilu mi trvalo tu ponuku zobrat, prave koli tej motorizacii, ale nakoniec som to zobral. Vyhrali in e faktory.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Chvíľu som šoféroval Avensis-a s D-catom... ...fakt je, že sa mi to auto veľmi páčilo, aj to išlo veľmi slušne, kľudne by som si Avensisa kúpil, ale s benzínom...
BTW ten konkrétny kus ktorý som šoféroval mal permanentne rozsvietenú kontrolku DPFka...
BTW ten konkrétny kus ktorý som šoféroval mal permanentne rozsvietenú kontrolku DPFka...