Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13796
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

JE tam fps limiter
Používateľov profilový obrázok
Vlko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2307
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 12:51
Bydlisko: Bratislava

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Vlko »

Rovnake FPS bo SLI nefunguje a rata len jedna karta, teda su aj výsledky rovnake. Ide o dalši Windows store titul, ako aj QB ... už by mohli vyriešiť tie trable ako vsync atd. V benchmarku je ten 60fps limit vypnutý.

Btw...Killer Instinnct je v store zadarmo, takže kludne tahajte aj hrajte ;) Ja som to skusal tak pred týždňom-dvoma a 60++ fps (1080p) pohodička :-)
AMD Ryzen R9 7950X3D PBO, Noctua NH-D15S [NA-HC4] chromax.black&white, GIGABYTE B650E AORUS ELITE X AX ICE, Patriot Viper Elite 5 64 GB KIT DDR5 @6200MHz CL30 White RGB, ASUS TUF RTX 4070Ti GAMING OC 12GB GDDR6X @3/23,5Ghz, NVMe SSD Samsung 990 PRO 1TB + Kingston A2000 1TB, SATA SSD Team Group CX2 1TB + Samsung 860 EVO 250GB, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 32" Samsung LE32B551 RED, Nintendo Switch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Ukaze mi niekto tych frajerov ktory tu rozhlasovali ako 8gb vram je marketing a viac ako 4gb nepotrebne? :hysterical: Myslim ze sa tu po nich zase zlahne zem

http://gpureport.cz/clanky/rottr-dx12/g ... =37&page=4
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13796
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

Skor som mrzuty z toho,ze hra pod taktovkou NV a AS nepodporuje..Dalo sa cakat ale
Používateľov profilový obrázok
pipo137
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6417
Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
Bydlisko: Bratislava - Petržalka

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa pipo137 »

Asnod: zas ber do úvahy, že ak to niekto povedal pred rokom, kedy tie karty začali vychádzať (390/X), tak ešte platilo, že tie 4GB sú viac menej v pohode postačujúce. Od vtedy sme ale už o rok ďalej... ;) :good:
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Pein »

Ja ti neviem ale ja ked kupujem kartu tak premyslam aj nad buducnostou a tych 4GB sice boli dostatocne ale 8GB bola istota.
Používateľov profilový obrázok
pipo137
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6417
Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
Bydlisko: Bratislava - Petržalka

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa pipo137 »

Pravdu povediac, ja ani nie, keďže ďalej ako rok dopredu nemá pri gpu moc zmysel nejak prehnane uvažovať (ich výkon a náročnosť hier idú dosť rýchlo dopredu). Skôr kupujem kartu aby bola postačujúca na aktuálne (resp.prichádzajúce) hry (nemám úplne potrebu kupovať ten najvyšší high-end) a nie s vedomím, aby mi na nej všetko išlo na high o tri roky (to je viac menej aj nereálne)...

PS: Keď nad tým tak uvažujem, tak za tie roky u mňa vždy vydržala karta najviac rok, často aj výrazne menej (akurát tá 290X u mňa nejak presluhovala, ale aj tá už je preč) :D :D :D a tajne dúfam, že tie prichádzajúce AMD karty (ma) zaujmú ;)
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13796
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

pipo137 napísal: (ich výkon a náročnosť hier idú dosť rýchlo dopredu)
skor to stagnuje kvoli konzolam..
ak je nieco narocne,je to skor odflaknuta robota..ved naco by to optimalizovali,ked na to mame kazdy rok vykonejsi hardware a ludia ako ty si ho veselo kupuju ..tomuto sa zial neda zabranit
Používateľov profilový obrázok
pipo137
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6417
Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
Bydlisko: Bratislava - Petržalka

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa pipo137 »

Jasne, to sa vobec nehadam, ale nic to nemeni na tom, ze ta narocnost hier stupa relativne dost rychlo ;)
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13796
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

Naozaj ?

crysis 3 (2013) http://www.cnews.cz/testy/12-grafickych ... strana/0/6
witcher 3 (2015) http://www.cnews.cz/testy/12-grafickych ... trana/0/16

2 roky rozdiel a cca rovnako narocne

a o takom Battlefronte(2015) ani nehovorim..tam sa s tym pekne pohrali http://www.cnews.cz/testy/12-grafickych ... trana/0/13

a aby som nebol OT, DX12 je tiez viac "optimalizovany" ,ako DX11..
Používateľov profilový obrázok
BOB!
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 365
Dátum registrácie: Ut 02. Apr, 2013, 08:06
Bydlisko: Twin Peaks

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa BOB! »

Asnod napísal:Ukaze mi niekto tych frajerov ktory tu rozhlasovali ako 8gb vram je marketing a viac ako 4gb nepotrebne?
Presne tak. Tito ludia si mozno stale myslia ze 970GTX 3,5GB je lepsia ako R9 390 8GB. Takisto tvrdili ze napr 980Ti je neskutocny overkill na fullhd rozlisenie. :D
/ Amiga 1200 / Nvidia Shield K1 / PlayStation 4 Slim / PC: Intel + Nvidia /
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa loleqboleq »

a aj je a riadny
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10116
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa stiv »

no to isto
.
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Ono kedysi sa potapal Titanic, dnes je v mode Titan a TitanX.

Updatovane vysledky po patchi z Hitmana. http://www.guru3d.com/articles-pages/hi ... iew,7.html
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Pein »

hitmana by som moc momentalne nespominal. po patchi z 29teho mnohymn hra pod DX12 jednoducho nenabehne (ja medzi nimi). Stema fora su toho plne a io-i miesto toho aby riesili situaciu (alebo dany hotfix z hry dali prec) tak vydavaju escalations a podobne ptakoviny ktore akurat ludi ktorym hra ani zapnut nejde rozculia. Jednoducho clovek caka 2 mesiace na ep2 a oni mu ju hotfixom znefunkcnia celu hru a 3 dni sa nic nedeje.

PS: odmietam hrat pod DX11, to nieje riesenie.

Návrat na "Grafické karty"