Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
zalezi od auta aku ma parabolu. Nie setky H7 su v sosovke.
Taka yarisa ma tie paraboly mega, ale ked vidim zmurit feldu co ide oproti, tak to je des.
Taka yarisa ma tie paraboly mega, ale ked vidim zmurit feldu co ide oproti, tak to je des.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Civic 8g ma H7 v paraboliach a k tomu aj dost malych.Papek napísal:lenze H4 je vo velkej parabole, zatial co H7 sa dava do projektora
FVE 12.45 kWp V/Z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> mal som H4 a prerobil na H7. Osram H4 osram H7, dal som ich jednu vedla druhej a rozsvietil svetla
>> do H4 sa dalo pozerat, H7 ma slepila
nebude to nahodou preto lebo si mal furt rovnaky H4 reflektor, ktory totalne vobec nie je prisposobeny na H7 ? Cize by si sa oslepil aj keby si tam namontoval H1, H3 alebo H264.
Realna svietivost ziaroviek, teraz neviem ci je to candela alebo lux, totalne nezavisi od patice cize H7, H1, H4, H879.
Kazdy reflektor - sakra neviem ci je to spravny vyraz, proste "teleso svetla" ludovo heligon - ma na sebe vytetovanu nejaky index svietivosti alebo kery anjel to je. Typicky su to cisla okolo 20 az 25, ja mam na 2001cke autiaku 25ku v kruzku co je jedna z najsilnejsich.
Uz som niekde v tejto teme prdol vysledky z ceskeho casopisu z roku 2015 - jednalo sa o namerane hodnoty v lumenoch pre rozlicne ziarovky. Najlepsie obstali Philips s oznacenim 90%+ (nepamatam si presne ten typ ale vsade su okolo nas v kazdom webshope) a o pitchny chlp vyhral Osram NightBreaker+. Obidve dosiahli cez 1400lm, Osram tusim 1450lm alebo tak nejak, Philips 1430lm, proste skoro narovnako, aj ostatne parametre mali skoro rovnake - rozptyl luca, osvetlenie krajnice, dlzka dopredu pred auto atd. Cenovky obidvoch su okolo 15,-eur za sadu H7.
Este raz : mnozstvo vyziareneho svetla ziarovky VOBEC NEZAVISI od jej patice cize v tomto pripade H7 alebo H4.
H4 moze uplne kludne svietit silnejsie ako H7 a naopak.
Dokazom budis ze NELEGALNE 100W ziarovky noname vyrobcov v tom istom teste prepadli. Namerane hodnoty mensie ako mali kvalitne 55W LEGALNE modely, rozptyl svetla nahovno kvoli zlym ohniskam v banke atd atd.
>> do H4 sa dalo pozerat, H7 ma slepila
nebude to nahodou preto lebo si mal furt rovnaky H4 reflektor, ktory totalne vobec nie je prisposobeny na H7 ? Cize by si sa oslepil aj keby si tam namontoval H1, H3 alebo H264.
Realna svietivost ziaroviek, teraz neviem ci je to candela alebo lux, totalne nezavisi od patice cize H7, H1, H4, H879.
Kazdy reflektor - sakra neviem ci je to spravny vyraz, proste "teleso svetla" ludovo heligon - ma na sebe vytetovanu nejaky index svietivosti alebo kery anjel to je. Typicky su to cisla okolo 20 az 25, ja mam na 2001cke autiaku 25ku v kruzku co je jedna z najsilnejsich.
Uz som niekde v tejto teme prdol vysledky z ceskeho casopisu z roku 2015 - jednalo sa o namerane hodnoty v lumenoch pre rozlicne ziarovky. Najlepsie obstali Philips s oznacenim 90%+ (nepamatam si presne ten typ ale vsade su okolo nas v kazdom webshope) a o pitchny chlp vyhral Osram NightBreaker+. Obidve dosiahli cez 1400lm, Osram tusim 1450lm alebo tak nejak, Philips 1430lm, proste skoro narovnako, aj ostatne parametre mali skoro rovnake - rozptyl luca, osvetlenie krajnice, dlzka dopredu pred auto atd. Cenovky obidvoch su okolo 15,-eur za sadu H7.
Este raz : mnozstvo vyziareneho svetla ziarovky VOBEC NEZAVISI od jej patice cize v tomto pripade H7 alebo H4.
H4 moze uplne kludne svietit silnejsie ako H7 a naopak.
Dokazom budis ze NELEGALNE 100W ziarovky noname vyrobcov v tom istom teste prepadli. Namerane hodnoty mensie ako mali kvalitne 55W LEGALNE modely, rozptyl svetla nahovno kvoli zlym ohniskam v banke atd atd.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
H7 mam v sosovke. Len ma to tak zaujalo, ci je rozdiel v svietivosti. Mam ale dojem ze h4 v civicu mi svietili lepsie ako h7 v tpyte, bude to asi zrejme ale preto, ze h7 su nejake obyc a h4 mam osram nb
Naposledy upravil/-a HellAngel v Št 28. Apr, 2016, 19:54, upravené celkom 1 krát.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
H7 urcite nieje len v projektorovych svetlach.
Na otcovom golfe su v parabolovych stretavackach a ja na svojom aute ich mam v dialkovych parabolovych svetlach.
Brat ma octaviu, tam boli H7 v projektore a svietilo to fakt biedne, pritom parabola projektora nebola vypalena, sosovku som tiez ocistil a stale "mrtve", tak sa auto prerobilo na xenonove svetlomety (so vsetkym co k tomu patri, zatazove snimace, RJ, prekodovanie) v ktorych som vymenil klasicku xenonovu parabolu za bixenonovu a az teraz to svieti ako ma.
Halogen v projektore je asi vseobecne bieda.
A mam taky pocit ze aj na moj typ auta (BMW E39) kde sa davali aj halogenove projektory tak to tiez bohvieco nieje.
Vlastne o tom svedci aj E36-ka ktora ma H1 ziarovky v projektoroch a tez je to mizeria.
btw. na svojom aute mam bixenony Hella G4 od oktobra minuleho roku a jazda v noci je uplne o niecom inom, je toho vidno ovela viac a hlavne sa az tak nenamahaju oci.
Chris: davas ich prerabat? ake projektory tam pojdu? lebo uz su dostupne Hella G5 a vraj su o dost lepsie ako G4.
Na otcovom golfe su v parabolovych stretavackach a ja na svojom aute ich mam v dialkovych parabolovych svetlach.
Brat ma octaviu, tam boli H7 v projektore a svietilo to fakt biedne, pritom parabola projektora nebola vypalena, sosovku som tiez ocistil a stale "mrtve", tak sa auto prerobilo na xenonove svetlomety (so vsetkym co k tomu patri, zatazove snimace, RJ, prekodovanie) v ktorych som vymenil klasicku xenonovu parabolu za bixenonovu a az teraz to svieti ako ma.
Halogen v projektore je asi vseobecne bieda.
A mam taky pocit ze aj na moj typ auta (BMW E39) kde sa davali aj halogenove projektory tak to tiez bohvieco nieje.
Vlastne o tom svedci aj E36-ka ktora ma H1 ziarovky v projektoroch a tez je to mizeria.
btw. na svojom aute mam bixenony Hella G4 od oktobra minuleho roku a jazda v noci je uplne o niecom inom, je toho vidno ovela viac a hlavne sa az tak nenamahaju oci.
Chris: davas ich prerabat? ake projektory tam pojdu? lebo uz su dostupne Hella G5 a vraj su o dost lepsie ako G4.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Heatman: NHK na test, kedze vsetko viem do 15-20 min vratit do OEM stavu. Nivelacia atd bude fungovat ako doteraz, vraj.
Jedna sa o tieto:
http://goo.gl/iHhkEv
Hella G5 vyzeraju cenovo mimo a aj su 3", lenze mne bez rozliepania svetla vojdu len 2,5".
Jedna sa o tieto:
http://goo.gl/iHhkEv
Hella G5 vyzeraju cenovo mimo a aj su 3", lenze mne bez rozliepania svetla vojdu len 2,5".
Naposledy upravil/-a Chris v Št 28. Apr, 2016, 20:08, upravené celkom 1 krát.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
Chalani, dnes som mal možnosť otestovať Audi A6 Avant, predošlú generáciu (RV. 2010) a to auto mi celkom učarovalo. Bola to len slabá 2.0 TDI takže motoricky pomlčím, ale interiér naloženka, a sedačky, v tých sa sedelo lepšie jak v E38 a to už je čo povedať. Normálne som začal zvažovať, že v budúcnosti si jednu takú zaobstarám ,ideálne s 3.0 TDI a v manuáli. Sú tie autá OK? Audiny som nikdy neriešil
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
ak uz a6 s 3.0 TDI, tak tiptronic. Manual by som urcite nechcel do takeho auta
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ked si nieco vyberies, nechaj Snakea nech ti vyhmata serisnu historiu a opravy, idealne ho zober so sebou na zdravotnu prehliadku.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Automat by mi nevadil pokiaľ by bol patrične oservisovaný a nezanedbaný v minulosti. Momentálne mám AT a je to výborná vec.
Re: Všeobecná diskusia
do 2010 sa daval 6HP28AF, automat drzi, manual s 3.0 TDI nie.
Nuz, intros audin je ich klucove, tam ziaden bavorak nevyhra, ani MB .
Nuz, intros audin je ich klucove, tam ziaden bavorak nevyhra, ani MB .
.
Re: Všeobecná diskusia
Je to tak, mal som možnosť zrovnať tú Audi s BMW E60 čo je jej priamy konkurent, a teda ten interiér v bavoráku je na zaplakanie oproti tej A6tke. A to nebola nijaká sociálpaket edícia, ale ťažko naložená Individuálka 530D. Jediné čo sa mi na tej E60tke naozaj páčilo, bola tá opierka krku u tých top sedačiek, to bolo naozaj príjemné.
Čo do pohodlnosti sa týka je Mercedes povedal by som lepší, ale dizajnovo ani náhodou (bavíme sa o interieri)
Čo do pohodlnosti sa týka je Mercedes povedal by som lepší, ale dizajnovo ani náhodou (bavíme sa o interieri)