Seat Leon TFSI/CUPRA
Re: Seat Leon TFSI/CUPRA
Ja auto tiez cistim raz dvakrát rocne, netreba sa v aute chovať jak prasa a bude to čisté
.
Re: Seat Leon TFSI/CUPRA
Ja som nieco hovoril o startovani?mp3turbo napísal:>> Navyse viacoktanove benziny maju v sebe aditiva, ktore motor cistia, ...
toto predsa nezavisi od oktanov, rovnake alebo lepsie aditiva mozu mat aj 95kove benziny.
Inak tutok kukaj moju babicku jak startuje - stala od piatka dodnes (pondelok) :
https://vimeo.com/165043883
druhy start je "znacne horsi" vies preco ? Zhavice beru okolo tazke desiatky amperov z baterie ktora uz tiez nie je najnovsia, takze po tom prvom starte dostala zahul - zhavenie, start, vypnut, zase zhavenie, zase start, preto bol ten druhy start horsi.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Seat Leon TFSI/CUPRA
nie, od teba bol citat len s cistenim.
O lepsom startovani so stovkovym benzinom tu vypraval niekto iny. To som len tak volnomyslienkarsky pokracoval...
O lepsom startovani so stovkovym benzinom tu vypraval niekto iny. To som len tak volnomyslienkarsky pokracoval...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Seat Leon TFSI/CUPRA
aha chápem, nechcel by si sa naucit uz ako sa pouzivaju tie citacie tu na fore?
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Seat Leon TFSI/CUPRA
skor tak enter. Ja som quotoval este v casoch fidonetu a analogovych modemov kde 9600 bitov za sekundu bolo velmi rychlo.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.