Nevravim že dnes je 4Gb dostačujuce, ale tato hra je o optimalizacii pekne odflaknuta, ked porovnam ROTR a SW battlefront (mam obe hry) tak SW vyzera asi tak 2x lepsie a a aj sa 2x lepsie hybe (nerad sa opakujem ale momentalne je SW najlepšie vyzerajuca hra), v MP nemam problem mat 80 fps stále, v ROTR to bežalo okolo 40 a hlavne v exterieroch bol vidiet razantny rozdiel v grafike, nehovoriac o tom že SW mi bežal naplno aj s gtx760 ktorá má už smiešne 2GB VRAM bez toho aby hra mala nejaký stuttering kvoli nedostatku VRAM, proste všetko je to o tom že ked sa chce tak sa dá, dnes je štúdíí čo vedia spraviť hru ktorá dobre vyzerá a aj sa dobre hýbe žalostne málo, DICE a Crytek boli čo sa týka tohto vždy asi naj...Asnod napísal:Ukaze mi niekto tych frajerov ktory tu rozhlasovali ako 8gb vram je marketing a viac ako 4gb nepotrebne? Myslim ze sa tu po nich zase zlahne zem
http://gpureport.cz/clanky/rottr-dx12/g ... =37&page=4
Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
ja ti neviem porovnavat openworld s MP map-based hrou.. no gl.
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Tak zas ruku na srdce od open world to má ďaleko, skor je to taký polo OW s pospájanými lokáciami a nie zas extra veľkými. Ale nechcem tu odbiehať od témy tým som chcel len poukázať na fakt ako to naozaj je. Ďalej som zvedavý ako sa uchytia funkcie z dx12 hlavne čo sa týka nových Nvidíí vs AS, nejaké velké zmienky som o tom nepočul, bolo by dosť blbé keby nás teraz miesto konzol brzdilo to, že do hier sa nebude dávať plná podpora dx 12 kvôli tomu že nvidia to nevie, ale to zatial predbieham.
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
jedine co ma mrzi je ze ja ked by mali AMD karty 2 nasobny pocet FPS, tak ich ludia aj tak nebudu kupovat kedze 90% predajov tvoria BFu a ty maju v hlavach vtlcene od marketingu "Nvidia = vykon / AMD = shit"
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
nemyslim ze je to tak hrozne..podla mna sa najde dost ludi co nehladia na znacku (JA) a vyberaju si podla momentalneho benefitu
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
no staci spravit prieskum a garantujem ti ze 8/10 ide len po znacke. Stretavam sa s tym dennodene, pokial niekto naozaj nevyzna do PC tak o AMD vacsinou ani nerozmyslaju, lebo si myslia ze Nvidia je istota. A nakolko AMD nema take prachy na marketing, tak inak to ani byt nemoze.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
ot:ludia su hlupi,ja za to nemozem
ja nemam ani telku doma,aby som nemusel tie blbe reklamy vidiet
ja nemam ani telku doma,aby som nemusel tie blbe reklamy vidiet
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
pein sice ta nepozna ale amd by malo na marketing teba zamestnat v kazdej teme vidim len amd sem a tam a pod no offense samozrejme...
ja som tiez dlhe roky bezal na amd,ale stacilo mi kym nepride nieco zaujimavejsie od nich:) hlavne co nekuri jak svina:) bohuzial nvidia tlaci viac penez do hier a tak tie hry aj bezia,sj ked cipy mozno nie su az tak komplexne:)
ja som tiez dlhe roky bezal na amd,ale stacilo mi kym nepride nieco zaujimavejsie od nich:) hlavne co nekuri jak svina:) bohuzial nvidia tlaci viac penez do hier a tak tie hry aj bezia,sj ked cipy mozno nie su az tak komplexne:)
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ja som práveže fungoval dlhé roky na NV, posledná AMD som mal x1650 a to je riadna doba..
Teraz som prešiel na 390 a nepociťujem nijakú ujmu. Kúriť to nekuri mal som NV čo kurili viac.
Ovládače mi ani raz nepadli a nebol ani jeden jediný problém. Keď sa nad tým zamyslím neviem prečo som sa tej NV držal tak dlho.
Teraz som prešiel na 390 a nepociťujem nijakú ujmu. Kúriť to nekuri mal som NV čo kurili viac.
Ovládače mi ani raz nepadli a nebol ani jeden jediný problém. Keď sa nad tým zamyslím neviem prečo som sa tej NV držal tak dlho.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Per (rbclass) v tom videu forza spominaju nieco o stutteringu na 390 ale fps ma lepsie ako 970 to je pravda.
/ Amiga 1200 / Nvidia Shield K1 / PlayStation 4 Slim / PC: Intel + Nvidia /
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Spominali nieco o stutteringu myslim pri oboch kartach a extreme settings presete.
Vacsina ludi si radsej kupi grafiku ktora nehreje a o rok dva bude suca tak akurat do kosa alebo aspon na vytretie prdele, lebo ich konkurencia uz nebude konkurencia ale skonci minimalne o triedu nizsie. Viz 780 je uz dnes konkurencia akurat tak pre 280x
Vacsina ludi si radsej kupi grafiku ktora nehreje a o rok dva bude suca tak akurat do kosa alebo aspon na vytretie prdele, lebo ich konkurencia uz nebude konkurencia ale skonci minimalne o triedu nizsie. Viz 780 je uz dnes konkurencia akurat tak pre 280x
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Kepler je uz uplne odrezany. Som zvedavy na Polaris 10 a Vega. Nove Nvidia grafiky budu pod DX12 mozno takisto bezzube ako Maxwell. Snazia sa to prebyt vysokymi taktami ale ci naplno zvladaju AC je stale otazne ?!?!?
/ Amiga 1200 / Nvidia Shield K1 / PlayStation 4 Slim / PC: Intel + Nvidia /
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Nieje to otazne... Pascal ma mat rychlejsi context switch ale nema podporovat ac.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
kepler hlavne odstavila sama nvidia aby ukazala ako je maxwell natom lepsie. Co uplne "potesilo" ludi co mali 780tku za 700+€ a zo dna na den karta vykonovo pod konkurenciou za polovicu
A naozaj mam pocit ze to spravia znova.
A naozaj mam pocit ze to spravia znova.