Tusim ze to pisal Shajek.Chris napísal:volakto tu minule pisal, ze mal lepsie skusenosti s Textar ako ATE ? Naslo sa viac viacero ? Najlepsie textart kotuce a dosky ?
resp. kolko je limit na vymenu kotucov, 3mm nie ?
Tazko povedat co je lepsie, ja som mal donedavna na aute ATE kotuce a boli v pohode, auto s nimi odjazdilo cca 70 000 Km.
Problem u ATE je ten ze je vela fake-ov, takze potrebujes dobreho dodavatela, alebo sa vyhybat podozrivo lacnym kotucom.
A co sa vymeny kotucov tyka, tak to zalezi od hrubky kotuca a aj od toho co uvedie vyrobca, zvycajne je vymenna hrubka alebo hodnota opotrebenia vyrazena na hrane kotuca.
Ale tak informacne co som postrehol na niekolkych kotucoch:
hrubka 20 mm - 1,8 mm opotrebenie
hrubka 22 mm - 2,0 mm opotrebenie
hrubka 30 mm - 2,0 az 2,2 mm opotrebenie
Pri hrubke tvojich kotucov 25 mm by som hranicu 2 mm opotrebenia velmi neprekracoval.
Treba si uvedomit ze na takej ploche je to dost velka strata na materiali, tym padom uz nemas tepelnu kapacitu a kotuce sa skor prehrievaju.
Ked jazdis len po meste do 90 Km/h, dajme tomu ze sa to este da ale ak casto jazdis mimo mesta a dialnice, tak mi ver ze chces mat brzdy v co najlepsom stave.
Ja mam teraz uz konecne nasadene EBC brzdy, kotuce standard hladke a platnicky Red Stuff, teraz je to uplne ina kava oproti klasickym co som mal.