Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
Re: Všeobecná diskusia
Ak by niekto zhana nove letne pneu tak zatial mozem doporucit Hankook Ventus Prime 3. Sice som s nimi nabehal len cca 2000km, ale pomerne tiche, spotreba isla oproti starym yokohama advan 460 dole o cca 0.5l (TT-Praha som daval za 7.5, teraz 6.9...TT-Sered 7.5, teraz 6.9 pri rovnakej jazde ako predtym).
Ovela lepsi feedback od cesty ako s yokohama. Stale mam pocit ako keby mam uzsie pneu a musim sa viac sustredit co robim s volantom.
Vyzera, ze maju o nieco slabsie bocnice ale nic co by bolo nejak extra zle.
Ovela lepsi feedback od cesty ako s yokohama. Stale mam pocit ako keby mam uzsie pneu a musim sa viac sustredit co robim s volantom.
Vyzera, ze maju o nieco slabsie bocnice ale nic co by bolo nejak extra zle.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
.
.
.
.
Lamborghini Miura
.
.
.
.
.
.
.
Lamborghini Miura
.
.
.
.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
ML63 AMG
turbik nechces tu tvoju jednoclennu vetu trochu viac rozvinut? alebo si nebodaj vytriasol z vankusa zapatroseny milion?
turbik nechces tu tvoju jednoclennu vetu trochu viac rozvinut? alebo si nebodaj vytriasol z vankusa zapatroseny milion?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Počkaj, ja si to s prepáčením dovolím urobiť za neho...Papek napísal:turbik nechces tu tvoju jednoclennu vetu trochu viac rozvinut?
.
.
.
.
.
.
.
.
Lamborghini Miura
.
.
.
.
.
.
.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
.
.
.
26.5.1966 by mal byt den, kedy bolo dorucene prve Miura. 50 rokov dozadu. Presne 50.
.
.
Az do roku 1973 konkurencia sedela skrcena v kute.
.
.
.
.
280km/h a to sa bavime o roku 1966.
.
.
http://chrisoncars.com/wp-content/uploa ... _View1.jpg
.
.
.
.
Miura bol v principe prvy supersport v ktorom som ako soplak sedel. Pisal sa rok 1992, spolocnost rezonovala z padu komunizmu a z "moznosti cestovania"... velke slzy dole licami teraz, panecku ja by som sa vratil naspat v case.
Ta masinka je nazivo nadkozmicka. Podobne ako Countach ktory vymlatil poistky celemu svetu o par rokov neskor a zlomil vazy panovi Lamborghini, ktory sa rozhodol predavat vina namiesto fanatickeho venovania sa autobusinessu ako dovtedy.
.
.
toto su poctive analogove stroje, ziadne fidlatka, ziadne Kitt Kompl Turbo Buust tlacitka, ziadne "drift left" povozim ta po pretekarskej trati, Zivocisny pud. Rezonacie volantu a celeho šasi ktore dnes uz nikde nenajdes.
.
.
.
Ziadna elektronika. Vies alebo umri.
.
.
.
To bola ta najtazsia doba automobilizmu, s ropnymi krizami. Doba, ktora zrovna nepriala takymto vozikom.
.
.
.
.
Bol nejaky Wheelers Dealers alebo nejaky taky hrackarsky autoserial v ktorom jednu zabudnutu Miuru vytiahli z garaze.
Ten polhodinovy diel serialu mi trval pozriet asi sest hodin.
.
.
26.5.1966 by mal byt den, kedy bolo dorucene prve Miura. 50 rokov dozadu. Presne 50.
.
.
Az do roku 1973 konkurencia sedela skrcena v kute.
.
.
.
.
280km/h a to sa bavime o roku 1966.
.
.
http://chrisoncars.com/wp-content/uploa ... _View1.jpg
.
.
.
.
Miura bol v principe prvy supersport v ktorom som ako soplak sedel. Pisal sa rok 1992, spolocnost rezonovala z padu komunizmu a z "moznosti cestovania"... velke slzy dole licami teraz, panecku ja by som sa vratil naspat v case.
Ta masinka je nazivo nadkozmicka. Podobne ako Countach ktory vymlatil poistky celemu svetu o par rokov neskor a zlomil vazy panovi Lamborghini, ktory sa rozhodol predavat vina namiesto fanatickeho venovania sa autobusinessu ako dovtedy.
.
.
toto su poctive analogove stroje, ziadne fidlatka, ziadne Kitt Kompl Turbo Buust tlacitka, ziadne "drift left" povozim ta po pretekarskej trati, Zivocisny pud. Rezonacie volantu a celeho šasi ktore dnes uz nikde nenajdes.
.
.
.
Ziadna elektronika. Vies alebo umri.
.
.
.
To bola ta najtazsia doba automobilizmu, s ropnymi krizami. Doba, ktora zrovna nepriala takymto vozikom.
.
.
.
.
Bol nejaky Wheelers Dealers alebo nejaky taky hrackarsky autoserial v ktorom jednu zabudnutu Miuru vytiahli z garaze.
Ten polhodinovy diel serialu mi trval pozriet asi sest hodin.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Alfa romeo 4Cmp3turbo napísal:.
toto su poctive analogove stroje, ziadne fidlatka, ziadne Kitt Kompl Turbo Buust tlacitka, ziadne "drift left" povozim ta po pretekarskej trati, Zivocisny pud. Rezonacie volantu a celeho šasi ktore dnes uz nikde nenajdes.
.
.
.
Ziadna elektronika. Vies alebo umri.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
kde to ma toto od ZIVOCISNEHO PUDU... take sa poslednych 20 rokov snad od F40 nerobilo.
Ze 4C nema posilovac ? Uuuuuzas. A podme si porovnat 4valec s 12valcom, dvojspojkovu prevodovku [COZE ? Roztrham na franforce kazdeho kto na mna vytiahne akukolvek automaticku prevodovku v sportovom voze proti Miure, F40, Countachu alebo tejto triede - ak si zazil kovove cvakanie pri preradovani F40tky tak mozeme prestat diskutovat a to uplne navzdy], ABS, neviem ci to ma aj nejake ESP a podobnych skratiek tristo...
Zasrany ovladac na ktorom si nastavujes all weather, dynamic alebo natural rezimy ? Kde je toto prepana od zivocisneho pudu ???
V povodnej 33ke na ktoru sa toto 4C mozno snazi naviazat, vidim vcelku vela podoby s Jaguárom E. Ale vyčinčanú jedna-sedmicku ci jedna-osmicku motor so styrmi hrncekami na mna neskusajte, moze to jazdit 260 ale proste nie, nie, nie.
Chyba tomu esencia, chyba tomu vyžitie. Absolutne to nema ziadne jadro, nema to dusu motorsportu. Je to iba zasrata napimpovana hypermoderna UberPredrazena [60k eur+ ????!!! za elektronicky riadene tlmice ?] oturbena krpata malorážka, ktoru chces postavit proti UberLegende s dvanastimi hrncami na ktoru Ferrari ani Jaguar nevedeli najst odpoved takmer 10 rokov.
Šajzdrek. Zakrpatena napimpovana Fabia RS ktorej cmajzli v noci zadne dvere. Blahhh.
Čivavka proti dobermanovi ? Seriously ? Čivava NIE JE pes, aj ked ho moje decka chcu a budu mat, 4C NIE JE nic podobne Miure.
Ze 4C nema posilovac ? Uuuuuzas. A podme si porovnat 4valec s 12valcom, dvojspojkovu prevodovku [COZE ? Roztrham na franforce kazdeho kto na mna vytiahne akukolvek automaticku prevodovku v sportovom voze proti Miure, F40, Countachu alebo tejto triede - ak si zazil kovove cvakanie pri preradovani F40tky tak mozeme prestat diskutovat a to uplne navzdy], ABS, neviem ci to ma aj nejake ESP a podobnych skratiek tristo...
Zasrany ovladac na ktorom si nastavujes all weather, dynamic alebo natural rezimy ? Kde je toto prepana od zivocisneho pudu ???
V povodnej 33ke na ktoru sa toto 4C mozno snazi naviazat, vidim vcelku vela podoby s Jaguárom E. Ale vyčinčanú jedna-sedmicku ci jedna-osmicku motor so styrmi hrncekami na mna neskusajte, moze to jazdit 260 ale proste nie, nie, nie.
Chyba tomu esencia, chyba tomu vyžitie. Absolutne to nema ziadne jadro, nema to dusu motorsportu. Je to iba zasrata napimpovana hypermoderna UberPredrazena [60k eur+ ????!!! za elektronicky riadene tlmice ?] oturbena krpata malorážka, ktoru chces postavit proti UberLegende s dvanastimi hrncami na ktoru Ferrari ani Jaguar nevedeli najst odpoved takmer 10 rokov.
Šajzdrek. Zakrpatena napimpovana Fabia RS ktorej cmajzli v noci zadne dvere. Blahhh.
Čivavka proti dobermanovi ? Seriously ? Čivava NIE JE pes, aj ked ho moje decka chcu a budu mat, 4C NIE JE nic podobne Miure.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ale notak turbo ukludni sa si sa vytočil nechaj sa dochladiť bo sa zadreš Chcel som len poukázať na to že aj v dnešnej hypermodernoprešpikovanej dobe automoto sa dá dohladať niečo, čo sa aspoň snaží zachovať ako takú esenciu . Nič viac, nič menej
..... napokon, moja stará škoda 120 L (Rková kasňa) poctivý 4 hrniec s karbesom a sýtičom pre mňa stále má čaro, ktoré žiadne iné auto, v ktorom som sedel, nemá... (samozrejme tu neporovnávam miura so škodovkou )
..... napokon, moja stará škoda 120 L (Rková kasňa) poctivý 4 hrniec s karbesom a sýtičom pre mňa stále má čaro, ktoré žiadne iné auto, v ktorom som sedel, nemá... (samozrejme tu neporovnávam miura so škodovkou )
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
co bojis, nezadrem len som chcel dorazne naznacit nech takuto volovinu uz dalsi neskusaju
inak 120L ma z tej zazitkovej strany snad aj viac ako dnesne elektronicky preposilovane a elektronicky riadene masiny. Jasneze je stodvacka ukrutne pomalsia ako vsetko co dnes stretnes na ceste, jasneze je ukrutne menej bezpecna, jasneze vsetko ostatne, ale ked sadnes do STERILNEJ dnesnej masiny cojaviem Hjundaj i30 a ked sadnes do 120L, tak na strku, kameni a zakrute mas z coho zivocisnejsi pud ?
Jedna z tych masin je jaskynny muz, zasrany fuzaty drevorubac ktory zdrapol zenu ked dosiel domov, uhol ju o skalu a boli dalsi neandrtalci ; druha je naglejovany 2016 metroseksual v tmavozelenej kosielke, krokodilčími topánočkami Alain Delón (v akcii uz za 2100,-eur), vlaskami ucesanymi nabok lebo pol kilo cukru na hlave, nechtikmi opestovanymi styrmi druhmi pilníčkov od najmenej ligotaveho do najviac ligotaveho a nejakou 46kg Bárbinkou s vyspulenymi perami zavesenou na rúčke natretou desiatimi dennymi a dvanastimi nocnymi kremikmi Vičy alebo Šanel Fajf alebo kera marja to dneskaj existuje. Ale doma nevie ani caj zohriat, uvolneny pant na skrini pritiahnut srobovakom a riady prichadza z automatizovanej umyvacky na dialkove ovladanie povyberat nejaka tetuska ktoru zaplatili pretoze to je pod ich uroven.
Presne o tom je Ferarri F40, ktore nema ABS, ani posilovac nicoho. Pure essence. Show me you can or die. Presne o tom boli prve oturbene Porše 911 prezyvane widowmaker. Show me or die. A vela fesacikov ktori si mysleli ze na to maju proste zomreli lebo na to v skutocnosti nemali.
O tom je Miura. Ukrutne zelezo ktore treba kovat. A pozor aby si si neoplieskal prsty.
inak 120L ma z tej zazitkovej strany snad aj viac ako dnesne elektronicky preposilovane a elektronicky riadene masiny. Jasneze je stodvacka ukrutne pomalsia ako vsetko co dnes stretnes na ceste, jasneze je ukrutne menej bezpecna, jasneze vsetko ostatne, ale ked sadnes do STERILNEJ dnesnej masiny cojaviem Hjundaj i30 a ked sadnes do 120L, tak na strku, kameni a zakrute mas z coho zivocisnejsi pud ?
Jedna z tych masin je jaskynny muz, zasrany fuzaty drevorubac ktory zdrapol zenu ked dosiel domov, uhol ju o skalu a boli dalsi neandrtalci ; druha je naglejovany 2016 metroseksual v tmavozelenej kosielke, krokodilčími topánočkami Alain Delón (v akcii uz za 2100,-eur), vlaskami ucesanymi nabok lebo pol kilo cukru na hlave, nechtikmi opestovanymi styrmi druhmi pilníčkov od najmenej ligotaveho do najviac ligotaveho a nejakou 46kg Bárbinkou s vyspulenymi perami zavesenou na rúčke natretou desiatimi dennymi a dvanastimi nocnymi kremikmi Vičy alebo Šanel Fajf alebo kera marja to dneskaj existuje. Ale doma nevie ani caj zohriat, uvolneny pant na skrini pritiahnut srobovakom a riady prichadza z automatizovanej umyvacky na dialkove ovladanie povyberat nejaka tetuska ktoru zaplatili pretoze to je pod ich uroven.
Presne o tom je Ferarri F40, ktore nema ABS, ani posilovac nicoho. Pure essence. Show me you can or die. Presne o tom boli prve oturbene Porše 911 prezyvane widowmaker. Show me or die. A vela fesacikov ktori si mysleli ze na to maju proste zomreli lebo na to v skutocnosti nemali.
O tom je Miura. Ukrutne zelezo ktore treba kovat. A pozor aby si si neoplieskal prsty.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Pi 27. Máj, 2016, 17:25, upravené celkom 2 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ok, ale to bolo vtedy. Cobolobolo. Nebola elektronika, tak sa muselo ist spickovou technikou. Prisiel nadseny Ferrucio, vlozil do toho srdiecko, odhodlanie, odtrhol si od ust tie odporne zisky ktore generovali ostatne automobilky a islo sa na vec. Dnes ti urobia spickovu techniku a pridaju k tomu elektroniku. Vid. nadsenca princa Von Koenigseggga.
A ze je to oblbovak... ono stale je to na vodicovi, kam to auto posle a ako zareaguje, takze az take tupe to podla mna nie je. Blbec ti otoci na budu blbuvzdorneho Landcruisera aj na zelenej luke. Cestne skautske, da sa to.
Ze dnesne GTIcko dava dole M-kove bavory z minuleho desatrocia, s osemvalcom, s paradnym podvozkom... Bohuzial, doba je ina. Pred desiatimi rokmi ohrnali nosom nad autami, ze su prepchate kadejakymi elektrosrackami ktore dovtedy neboli, dalsich desat rokov predtym si mrnave 1.6tky davali na olovrant dvaapollitre... atd. O desat rokov budeme pozerat na dnesne "stare poctive" GTI, lebo to nove uz bude vediet po dvoch vnutornych kolesach rezat zakruty
A ze je to oblbovak... ono stale je to na vodicovi, kam to auto posle a ako zareaguje, takze az take tupe to podla mna nie je. Blbec ti otoci na budu blbuvzdorneho Landcruisera aj na zelenej luke. Cestne skautske, da sa to.
Ze dnesne GTIcko dava dole M-kove bavory z minuleho desatrocia, s osemvalcom, s paradnym podvozkom... Bohuzial, doba je ina. Pred desiatimi rokmi ohrnali nosom nad autami, ze su prepchate kadejakymi elektrosrackami ktore dovtedy neboli, dalsich desat rokov predtym si mrnave 1.6tky davali na olovrant dvaapollitre... atd. O desat rokov budeme pozerat na dnesne "stare poctive" GTI, lebo to nove uz bude vediet po dvoch vnutornych kolesach rezat zakruty
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
velmi spravne. Je vecna skoda ze tie dnesne preturbene jedna-dvojky nevydrzia tolko co vydrzali hentie dvanastvalce, ale ved do muzea sa na ne o 50 rokov pojdeme pozret ajtak lebo nic ine nembude, opravia ich a daju dohromady za cenu vyssich nakladov. A mozno ani neopravia lebo to nebude mozne, vyrabat tristo riadiacich jednotiek na kolene proste nejde - kdezto "dorobit" zbortenu zhrdzavenu zabudnutu Miuru alebo mechanicku F40 sa bude dat vzdy. Skus dneskaj opravit 760iL po havarii na roh kde ma riadiace jednotky... a to su dnes dostupne.
Napriklad je pravda ze papierovo spomenuta 4C moze byt rychlejsia 0-100km/h ako bol dvanastvalec Miura. Pri vyssich rychlostiach sa to samozrejme meni, lebo proste hrubu silu nicim nenahradis. Toto je ten pokrok o ktorom hovoris, sedemstupnova DSG prevodovka ktora samotna zarobi tretinu sekundy lebo sofer nestrati tolko casu pri preradovani 1->2. Cele to auto je uz vyoptimalizovane tymto sposobom, lebo nikto nikdy neudaval 0-200km/h zrychlenie, tak co, spodne prevody spravime do uzasnej sily (ved dnes rodinna fabia jedna-nula spravi zrychlenie na stovku hadam aj pod desat sekund, ked ma prevody jak traktor), 100ms DSG spolu s elektronikou nas zachrani takze "pilot" moze uzasne zlozito namierit volant rovno a ohnut pravy pedal do podlahy, je to tam, hrdinsky zazitok.
Vzrusujuce, ze ?
Mam navrh : mohli by sa do aut v buducej dekade dostat tlacitka DRIFT RIGHT, DRIFT LEFT ? To by bolo to prave vzruuuuso. Eventualne DOUGHNUT, U-TURN, BURNOUT, alebo cojaviem este NURGNBUGRING a zopar podobnych. Caute babiky, kukajte ake mam popitchi zeleno podsvietene tlacitka - zadriftujem vam na mojej uzasnej trojvalcovej nula osmicke so styrmi turbami ?
Ktore zo spomenutych aut by som zobral na Stelvio ? No, asi fakt neuhadnete. Skoda ze tak vela stoja tie stare hnusne haraburdy.
Tak rozmyslam preco to asi bude... preco nikdy 4C alebo Golf GTI nebude stat tak vela penazi ako Miura. Preco analogove M3 E30 vyleteli o dobrych 15.000 eur vyssie za poslednych 5 rokov, ze som jáááááá kokééééééééét nekupil ASPON tri... preco Jaguáre E-Type vyleteli za posledne dva roky tak hore ze sa presunuli zo stavu "Turbo ide kupit o dva-tri mesiace po vyplate" do stavu "dopitche aj s tym, uz ani uver mi nestaci"...
Nie, urcite to nie je tym ze Jaguarov E-Type je par kusov na svete tak ako Miurí - su ich konstantne stovky az tisice na predaj.
Je tam iny dovod. Uplne iny - ach keby jeden, tych dovodov je vela.
Doba je ina ? Ludia vytvaraju "dobu". Skoda toho milionu ktory nemam.
Napriklad je pravda ze papierovo spomenuta 4C moze byt rychlejsia 0-100km/h ako bol dvanastvalec Miura. Pri vyssich rychlostiach sa to samozrejme meni, lebo proste hrubu silu nicim nenahradis. Toto je ten pokrok o ktorom hovoris, sedemstupnova DSG prevodovka ktora samotna zarobi tretinu sekundy lebo sofer nestrati tolko casu pri preradovani 1->2. Cele to auto je uz vyoptimalizovane tymto sposobom, lebo nikto nikdy neudaval 0-200km/h zrychlenie, tak co, spodne prevody spravime do uzasnej sily (ved dnes rodinna fabia jedna-nula spravi zrychlenie na stovku hadam aj pod desat sekund, ked ma prevody jak traktor), 100ms DSG spolu s elektronikou nas zachrani takze "pilot" moze uzasne zlozito namierit volant rovno a ohnut pravy pedal do podlahy, je to tam, hrdinsky zazitok.
Vzrusujuce, ze ?
Mam navrh : mohli by sa do aut v buducej dekade dostat tlacitka DRIFT RIGHT, DRIFT LEFT ? To by bolo to prave vzruuuuso. Eventualne DOUGHNUT, U-TURN, BURNOUT, alebo cojaviem este NURGNBUGRING a zopar podobnych. Caute babiky, kukajte ake mam popitchi zeleno podsvietene tlacitka - zadriftujem vam na mojej uzasnej trojvalcovej nula osmicke so styrmi turbami ?
Ktore zo spomenutych aut by som zobral na Stelvio ? No, asi fakt neuhadnete. Skoda ze tak vela stoja tie stare hnusne haraburdy.
Tak rozmyslam preco to asi bude... preco nikdy 4C alebo Golf GTI nebude stat tak vela penazi ako Miura. Preco analogove M3 E30 vyleteli o dobrych 15.000 eur vyssie za poslednych 5 rokov, ze som jáááááá kokééééééééét nekupil ASPON tri... preco Jaguáre E-Type vyleteli za posledne dva roky tak hore ze sa presunuli zo stavu "Turbo ide kupit o dva-tri mesiace po vyplate" do stavu "dopitche aj s tym, uz ani uver mi nestaci"...
Nie, urcite to nie je tym ze Jaguarov E-Type je par kusov na svete tak ako Miurí - su ich konstantne stovky az tisice na predaj.
Je tam iny dovod. Uplne iny - ach keby jeden, tych dovodov je vela.
Doba je ina ? Ludia vytvaraju "dobu". Skoda toho milionu ktory nemam.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
velmi vtipne video - btw drag race rly? Nech to vytiahnu do zákrut. Veď na to sú superautá nie na drag race A prečo tvrdia že je 4C rly rly fast car holt američania čo k tomu dodať ale pobavilo
dopočul som sa od kolegu motoristického redaktora bývalého, že 4C ľudia predávajú po pár 10k km pretože to auto sa trase "ako stara embéčka" skrz ten karbónový monokok, proste je to mrte nepohodlné auto Ale mne sa páči, ako jedno z mála dnes Jasné nie je to F40 ani nič podobné ale z moderných aut mi príde byť pomerne živelné. A rád ho jazdím na forze
Turbo: Tlačidlo BURNOUT dnes integruje aj napr nový európsky mustang GT. Čiže ta doba už je tu
dopočul som sa od kolegu motoristického redaktora bývalého, že 4C ľudia predávajú po pár 10k km pretože to auto sa trase "ako stara embéčka" skrz ten karbónový monokok, proste je to mrte nepohodlné auto Ale mne sa páči, ako jedno z mála dnes Jasné nie je to F40 ani nič podobné ale z moderných aut mi príde byť pomerne živelné. A rád ho jazdím na forze
Turbo: Tlačidlo BURNOUT dnes integruje aj napr nový európsky mustang GT. Čiže ta doba už je tu
- BL4CKW4T3R
- Nový používateľ
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2016, 12:56
Re: Všeobecná diskusia
ono Alfy neboli nikdy nejake pohldlne a ani spolahlive autá, zato su to asi jedine auta vyrobene v EU ktoré vo mne vyvolavaju nejake emocie a keby mi dá niekto X tisic eur a povie mi, kup si auto podľa srdca, kupim si AlfuBroslowski napísal: proste je to mrte nepohodlné auto