Všeobecná diskusia
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
HellAngel: ono sa to vie v podstate od zaciatku pouzivania priameho vstrekovania u benzinakov. Na druhu stranu, DPF u benzinakov je s najvacsou pravdepodobnostou bezproblemove, nakolko spalovanie v DPF prebieha stale vdaka vyssej teplote vyfukovych plynov. Ber to v principe ako vyssi stupen katalyzatora.
FVE 12.45 kWp V/Z
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
neverim ze to bude bezproblemove. neverim, ze to nerobia koli tahuniu z nas peniaze
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tiez by som si kacirsky tipol ze benzinove DPFka budu viacmenej bezproblemove a ze budu mat vyssiu zivotnost ako dýzlové. Okrem vyladenia materialoveho inzinierstva (viem, zaciname od nuly ale zase nie od nulovej nuly, predsalen uz mame takmer 15 rokov skusenosti s dieslovymi dpfkami) je tam fakt aj to co zaznelo - vyssie teploty vyfukovych plynov.
Takze daleko jednoduchsie, castejsie, kratsie a uspesnejsie vypalovanie. Nezabudnut na to ze benzinove spalovanie neprodukuje take mnozstvo castic, splodin, sadzi, ktore by to DPF upchavali tak ako diesel, co je zase raz obrovska polahcujuca okolnost.
all-in-all, podla mna o benzinovych dpfkach nebudeme pocut ako o problemovych. Uvidime. Tieto slova si zapamatajme
Takze daleko jednoduchsie, castejsie, kratsie a uspesnejsie vypalovanie. Nezabudnut na to ze benzinove spalovanie neprodukuje take mnozstvo castic, splodin, sadzi, ktore by to DPF upchavali tak ako diesel, co je zase raz obrovska polahcujuca okolnost.
all-in-all, podla mna o benzinovych dpfkach nebudeme pocut ako o problemovych. Uvidime. Tieto slova si zapamatajme
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
to nie je zrazu. je to dane velkostou pevnych castic, ktore vznika ju pri spalovani. pri priamovstrekoch su tak male, ze prejdu celym dychacim systemom. ak to ma robit bordel v plucach, tak som za filter.HellAngel napísal:ano to vieme, proste su to chuji. zrazu zistili ze benzin je skodlivejsi ako diesel
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
to ja beriem, ze tehcnicky to nevyzera tak hrozne. ja v tom vidim ale leoby a ako dalsiu moznost tahat peniaze z ludi. Nechce sa mi verit tomu samaritanskemu snu, ze to bude bez problemov, hold som skeptik
tak ci tak to zrejme obmedzi vykon, nie?
tak ci tak to zrejme obmedzi vykon, nie?
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Hell: nehladaj v tom loby, resp. mozno niekde daleko v pozadi. Cele to prislo z toho dovodu, ze sa snazis zlepsit spalovanie (lebo CO2 normy), zaviedli priame vstrekovanie, nasledne pre dalsie zlepsenie zacnu pouzivat viac vrstvene spalovanie a k tomu je lepsie pouzivat viac vstrekovacov s jemnejsimi davkami ... vo vysledku to asi vedie ku tvorbe nanocastic (podobne ako u nafty). DPF je riesenim tohoto problemu. Nahrubo, ma to aj ine pozitiva, napr. odstrani tlmic na vyfukovom potrubi (http://www.bekaert.com/en/products/auto ... lter-media)
FVE 12.45 kWp V/Z
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
no ved hej, ale proste nechce verit, ze niekomu skutocne ide o moje dobro. Keby im islo skutocne o moje dobro, tak zacnu tlacit elektromobily, rozdaju sa dodacie na rozvoj atd.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Ale sak to sa aj deje. Tlacenim na nizke emisie CO2 tlaci EU automobilky k tomu, aby presli na elektromobily. Je uz ich obchodnym rozhodnutim, ze naleju peniaze do vyvoja spalovacich motorov. Na druhej strane, necudujem sa im, vyvoj baterii postupuje velmi pomaly a vynalozene peniaze do vyvoja baterii by boli velky risk (cize neefektivne pre priemysel) a znamenali by z dlhodobejsieho hladiska stratu konkurencieschopnosti. Ak by totiz aj v tomto momente niekto nasiel technologiu, pri ktorej by sa v baterii uchovala 2-3x vyssia hustota energie, tak od vynalezu po POC to bude trvat par rokov, po HVM dalsich par rokov (povedzme celkovo 8-10 rokov).
FVE 12.45 kWp V/Z
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ine technologie boli, su a este nejaku dobu budu potlacane ropnou loby
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
To je cisty bullshit. Zverejnit mozes cokolvek, ak to mas podlozene, este ti budu vsetci bozkavat nohy, publikovat mozes v Science/Nature aj bez toho, aby si mal doktorat. Ak si to patentujes, tak je patent verejny, zadarmo dostupny na citanie, v labakoch mozes opakovat a overovat funkcnost patentu kolko chces a nic za to neplatis. Uz len z principu, ak by bola taka super technologia, tak by sa uz davno presadila. Ale ona proste nie je, baterie nie su polovodice, nevyvyjaju sa podla Moorovho zakona, ale linearne a velmi pomaly. Ak mi neveris, mas moznost si aspon cez Google Scholar zacat studovat, sice sa nedostanes casto k full-textom, ale aj z abstraktov uz casto uvidis co a ako. Alebo navstivit CVTI a dostanes sa aj k full-textom.
FVE 12.45 kWp V/Z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
tak, po 3dnoch som to cele precital a niektore felipove veti ma fakt pobavili .. mal som nakliknute aj citacie ale ... viete ako to je
TU je cely clanok ako to bolo s tymi rychlostami.
Kazdopadne
rychlost nezabija, zabijaju ludia chlapce (ci muz, to je fuk) ....... taktiez plne nesuhlasim so Snake-ovymi vyjadreniami, ale viacmenej som na jeho strane .... proste ano, MPR je velmi pekna vec ... ale proste kde tu cestu poznam a viem co si mozem dovolit a coho je schopne moje vozidlo tak podla podmienok a situacie proste pojdem rychlejsie (tym nevravim 200, ale 110 na 90tke nieje problem)... popravde ... o com sa hadame furt, vychadza mi to ze najviac prasacin robia ludia na slabych autach, lebo myslia si ze vedia ale ani netusia ... za to ja s mojim viac ako 100konovymi autom sliapnem na plyn, trochu zadymim zvysok (lebo som pyco tuning chlapec a mam nastavenu vyssiu davku nafty zo stareho turba HX35) a proste akcelerujem aby som si zachranil krk alebo moje zdravie ... ak vidim ist niekoho hore kopcom 40 tam kde je 90 a ja som schopny ist tadial 70 , tak proste na najblizsej prehladnej rovinke si podradim a do par sekund ho mam predbehnuteho (ano do kopca, moje vozidlo to vie) a mam pokoj, nemusim ist 40 za nim a nicit nasu planetu ... co je na tom zle ?
EDIT : HellAngel sa nudis v robote ci co ? anteny na mojej chodbe chod riesit a nie felipov moralny blok
TU je cely clanok ako to bolo s tymi rychlostami.
Kazdopadne
taketo vety ma pobavili neskutocnym sposobom az ma to boli .... Tvoja vetna stavba napoveda o tvojom panickom strachu z rychlosti a vyzera to ze viac uznavas ten chlast ako rychlost ..... pretoze je rozdiel ist rychlo a este k tomu opity ako byt opity a este k tomu rychlo .... zamysli sa nad tymfelipe25 napísal:....., kedze tu nehodu sposobila rychlost v kombinacii s chlastom......
rychlost nezabija, zabijaju ludia chlapce (ci muz, to je fuk) ....... taktiez plne nesuhlasim so Snake-ovymi vyjadreniami, ale viacmenej som na jeho strane .... proste ano, MPR je velmi pekna vec ... ale proste kde tu cestu poznam a viem co si mozem dovolit a coho je schopne moje vozidlo tak podla podmienok a situacie proste pojdem rychlejsie (tym nevravim 200, ale 110 na 90tke nieje problem)... popravde ... o com sa hadame furt, vychadza mi to ze najviac prasacin robia ludia na slabych autach, lebo myslia si ze vedia ale ani netusia ... za to ja s mojim viac ako 100konovymi autom sliapnem na plyn, trochu zadymim zvysok (lebo som pyco tuning chlapec a mam nastavenu vyssiu davku nafty zo stareho turba HX35) a proste akcelerujem aby som si zachranil krk alebo moje zdravie ... ak vidim ist niekoho hore kopcom 40 tam kde je 90 a ja som schopny ist tadial 70 , tak proste na najblizsej prehladnej rovinke si podradim a do par sekund ho mam predbehnuteho (ano do kopca, moje vozidlo to vie) a mam pokoj, nemusim ist 40 za nim a nicit nasu planetu ... co je na tom zle ?
EDIT : HellAngel sa nudis v robote ci co ? anteny na mojej chodbe chod riesit a nie felipov moralny blok
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2263
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Všeobecná diskusia
Cerstvy zazitok z utorkovej sluzobnej cesty. Isiel som po dialnici smer TT-BA. Pri predbiehani niekolkych nakladnych aut som sa postupne preradil z praveho do stredneho a nasledne do laveho pruhu. V strednom pruhu som obehol nakladne auto nalozene az po samy okraj nejakymi doskami. Pri vjazde do BA sa "zrazu" vytvorila kolona stojacich aut a bolo treba prudsie brzdit. Zostal v lavom pruhu. A ani som netusil, ako dobre som urobil. To nakladne auto nalozene doskami muselo totiz prudko brzdit a pri tomto manevri mu zacali z auta vyletovat dosky smerom dopredu na cestu. Ak by som sa po predbiehani zaradil naspat pred neho, tak mam minimalne rozbity kufor a svetla, v horsom pripade by nejake dosky preleteli cez zadne okno do vnutra. Nebolo mi v tej chvili naozaj jedno, ked som zacul rachot a nasledne sa vedla auta mihali lietajuce dosky. Nastastie bola dostatocna medzera a dosky skoncili "iba" na ceste.
When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
shajek: som to uz riesil davnejsie s dodavatelom, ze to nezapojili, lebo signal bol dostatocne silny, tak nebolo treba
Mato: nezvratny osud kurna no keby bolo pred nim auto a niekto na zadnych sedackach, tak neviem neviem
Mato: nezvratny osud kurna no keby bolo pred nim auto a niekto na zadnych sedackach, tak neviem neviem
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)