Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Manual je pre deti zaseknute v 18 storoci, bodka, dovi
Automat je pre neschopnych paprdov ktori nedokazu soferovat (pardon, radit). Nafta patri do traktora.
Takto si to chcel ?
Bodka. Dovi. Naco su zas tie silne reci ? Ci to proste musi patrit k folkloru majitelov styroch kruzkov ? Nie, nemusi, pretoze napriklad ku mne nepatri.
Automat je pre neschopnych paprdov ktori nedokazu soferovat (pardon, radit). Nafta patri do traktora.
Takto si to chcel ?
Bodka. Dovi. Naco su zas tie silne reci ? Ci to proste musi patrit k folkloru majitelov styroch kruzkov ? Nie, nemusi, pretoze napriklad ku mne nepatri.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Kiež by ľudia žijuci v 18st boli deti, ale to je pribeh na iný večer.Snake napísal:Manual je pre deti zaseknute v 18 storoci, bodka, dovi
Ono sa diskutuje o aute z roku xy čo bolo pred 10 a viac rokmi, nie na novom aute ktoré majitel znasilni pošpiní a po najazdení 10k km a hodí do XXX auobazáru a potom pride na forum, pohoní ako on nemá problém s automatom, že jeho ženy to tiež žerú a všetko super klasa vymastene vystriekane. Diskutuje sa z dlhodobeho hladiska (10+ rokov). Vid moj priklad, 2011 MB a prevodovka v ťahu. nová stojí tolko že 4 priemerne slovenske vyplaty.
Ďalej hádžem do pléna lokálneho folklóru tento tragač, pre lokálnych BMW honičov ale aj petrolheadov čo zarabaju nad 8000€ mesačne a možu si to dovoliť, pre nás ostatných s dobrým internetom aj foto postačí
https://www.autobazar.eu/bmw-m5-49--(e3 ... 11002.html
otázka do diskusie. Kolko minút by trvalo než by toto auto ukradli z pred sídliska?
Naposledy upravil/-a DC9-32 v Pi 17. Jún, 2016, 20:57, upravené celkom 1 krát.
Re: Všeobecná diskusia
To si ludia z priemernych slovenskych platov kupuju MB?DC9-32 napísal:nová stojí tolko že 4 priemerne slovenske vyplaty.
.
Re: Všeobecná diskusia
z priemernych platov ano, ale nie priemerny ľudia. Všetci čo mame okolo 25 to poznáme, kamarát robí 12tky za pásom a po 8smich vyplatach si kúpi zhumplovaného benza. Auto je inak v poriadku, len navigacia nejde, prevodovka ide trocha divnô, ale v servise spravia. Že drahy servis? On si pozrel na internete že brzda je lacnejšia ako na BMW, logický záver pracanta za pásom (bez uražky) servis je lacný.
Re: Všeobecná diskusia
Môžeš si vypravat čo chces, aj to zvalovat na štyri kruhy a neviem čo, manuál je prežitok, nebezpečná vec a hovno je to o zážitku z jazdy. Amici v 50 rokoch pochopili ze manuál je sracka, to len ultrahypermodernymp3turbo napísal:>> Manual je pre deti zaseknute v 18 storoci, bodka, dovi
Automat je pre neschopnych paprdov ktori nedokazu soferovat (pardon, radit). Nafta patri do traktora.
Takto si to chcel ?
Bodka. Dovi. Naco su zas tie silne reci ? Ci to proste musi patrit k folkloru majitelov styroch kruzkov ? Nie, nemusi, pretoze napriklad ku mne nepatri.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
jasne, takze velka huba proste musi byt, bez toho to nejde.
nedojdes nikomu zamavat z sq7 pretoze ju nemas.
Nebudem ti nahodou ja mavat z benzinoveho GT-R ked budes vzduvat tu naftovu srágoru so sportovym zvukom z reproduktorov ? Ano, automatickeho benzinoveho GTR ? Nebudem, pretoze ho nemam. Nebude mi nahodou mavat elektricka Tesla ? Bude. Ani tu nemame, ani ja ani ty.
A vies co ? Je uplne nepodstatne kto bude komu mavat.
Ani nejdem zacinat ze jedine v Amerike su automaty, inak na celom svete hrubo prevladaju manualy. Lebo zas budes mat nejaky bohorovny vylev v style majitela zemegule. JBMNThuphup. Ani nejdeme o tom ze kolko mame naftovych sportiakov a kolko je "tych inych" ze nie ?
To fakt musis komunikovat tak naduto ? Co ti patri zemegula a okrem naftacika v automate nic ine nema na svete existovat ?
nedojdes nikomu zamavat z sq7 pretoze ju nemas.
Nebudem ti nahodou ja mavat z benzinoveho GT-R ked budes vzduvat tu naftovu srágoru so sportovym zvukom z reproduktorov ? Ano, automatickeho benzinoveho GTR ? Nebudem, pretoze ho nemam. Nebude mi nahodou mavat elektricka Tesla ? Bude. Ani tu nemame, ani ja ani ty.
A vies co ? Je uplne nepodstatne kto bude komu mavat.
Ani nejdem zacinat ze jedine v Amerike su automaty, inak na celom svete hrubo prevladaju manualy. Lebo zas budes mat nejaky bohorovny vylev v style majitela zemegule. JBMNThuphup. Ani nejdeme o tom ze kolko mame naftovych sportiakov a kolko je "tych inych" ze nie ?
To fakt musis komunikovat tak naduto ? Co ti patri zemegula a okrem naftacika v automate nic ine nema na svete existovat ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
velke rodinne auto chcem automat, v poslednej dobe soferovania na automate ho proste chcem.
Kara na vyblaznenie sa, kara na to urcena tam chcem manual, tam chcem drzat auto v otackach bez zasahov nejake uber systemu, ktory mi pri 4000 otackach ukaze prostresnik a preradi.
Nejde tu o zrychlenie, konkurovat s manual novemu automatu nema ani zmysel, teda ak nie si pretekar a kvatlujes ako sialenec. Manual vs automat, vsetko je to o preferenciach danneho sofera
Kara na vyblaznenie sa, kara na to urcena tam chcem manual, tam chcem drzat auto v otackach bez zasahov nejake uber systemu, ktory mi pri 4000 otackach ukaze prostresnik a preradi.
Nejde tu o zrychlenie, konkurovat s manual novemu automatu nema ani zmysel, teda ak nie si pretekar a kvatlujes ako sialenec. Manual vs automat, vsetko je to o preferenciach danneho sofera
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
bla bla bla, teraz reči kto čo má a nemá? ty naozaj si nevieš vytiahnuť z príspevku časť s informáciami a na čo treba reagovať, a nie rozpísať zas pol strany o dôvodoch "čo ako, čo keby, kedy nie"?mp3turbo napísal:jasne, takze velka huba proste musi byt, bez toho to nejde.
nedojdes nikomu zamavat z sq7 pretoze ju nemas.
Nebudem ti nahodou ja mavat z benzinoveho GT-R ked budes vzduvat tu naftovu srágoru so sportovym zvukom z reproduktorov ? Ano, automatickeho benzinoveho GTR ? Nebudem, pretoze ho nemam. Nebude mi nahodou mavat elektricka Tesla ? Bude. Ani tu nemame, ani ja ani ty.
Ani nejdem zacinat ze jedine v Amerike su automaty, inak na celom svete hrubo prevladaju manualy. Lebo zas budes mat nejaky bohorovny vylev v style majitela zemegule. JBMNThuphup. Ani nejdeme o tom ze kolko mame naftovych sportiakov a kolko je "tych inych" ze nie ?
huuu, no zrazu je to pristupe co? doteraz o reciach, a kto co ma? preco sa radsej nevyjadris k tomu preco poslednych 5 rokov nevysiel z EU nejaky supersport nad 900nm s manualom? Jaj jasne, lebo zazitok z jazdy je prezitok, a o tom to je. ci ne?
a okrem vojadzera s manualom ktory ma kazdy rok cistene EGR nieco existuje? laskavo sa nepustaj do debaty o hodnotach, hovno o mne vies, takze ak tuto temu chces zacinat, nezacinaj kamarat , v dobrom, a slusne, lebo toto je uz debata cez, co s autami nema nic spolocne, takze kludni hormonTo fakt musis komunikovat tak naduto ? Co ti patri zemegula a okrem naftacika v automate nic ine nema na svete existovat ?
.
Re: Všeobecná diskusia
"Why Lamborghini Trashed the Manual Transmission?"Snake napísal:preco poslednych 5 rokov nevysiel z EU nejaky supersport nad 900nm s manualom?
CEO Stephan Winkelmann who commented that the 5 percent statistic was ancient.
“Close to zero percent Gallardos were ordered in manual,” he said.
In fact, orders for a manual transmission were so few and far between admits Winkelman that every time one came in they had to go back and re-check the order form, confirming with the dealership that a mistake hadn’t been made.
Inak povedané, neni dopyt. Tieto auta kupuju ľudia vacsinou z MENA krajín, len veeeeľmi malé percento zanietených fanušikov aut, nevedia jazdit, preto automat (neznamena že každý s automatom nevie jazdiť). Napr. viper V10 ale aj corveta maju stale aj manual. Aj challenger Hellcat s jeho 700 konmi ma manual.
Takže to že automat je lepší, je invalid argument, je tam preto lebo kupci čo sa topia v prachoch nevedia jazdiť a nemaju o manual zaujem.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
vemujes sa plne riadeniu vozidla miesto saskovaniu s pakou .... uzil som si to omnoho viac ten cooper v tych zakrutach s tym automatom
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
nejaky link na kvalitne kable s kvalitnym uchytenim ? Mam doma nejake, ktore som kupil u elektrikara, vraj super-duper hrube vodice, este ani raz som snimi druhe auto nedokazal nastartovat. Vzdy som nakoniec musel vybrat a prehodit baterky
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
Re: Všeobecná diskusia
ked chces super-duper hrube, zozen si zvaracske kable, kamos ich pouziva na napajanie subwoofera, lebo ostatne boli proste tenke a nekvalitne. a su este aj lacnejšieFullesh napísal:nejaky link na kvalitne kable s kvalitnym uchytenim ? Mam doma nejake, ktore som kupil u elektrikara, vraj super-duper hrube vodice, este ani raz som snimi druhe auto nedokazal nastartovat. Vzdy som nakoniec musel vybrat a prehodit baterky
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ja som si spravil vlastne - s tym nastartujem kludne aj trolejbus.
Kup si HRUBY kabel (nielen s hrubou buzirkou, kludne mozes kupit normalny elektrikarsky alebo zvaracsky kabel CYKY alebo nieco podobne) - potrebujes 3 metre aby si to mal s komfortom, len to zabera dost miesta v aute zmotane (mne to nevadi, ja naladujem cez 30 litrov len do bocnych priestorov v kufri).
standartne by si potom kupil hrube krokodilove klieste za nejake tri eura kus a mas to cele hrubo pod desat euro plus pocit z dobre vykonanej prace k tomu. "Robota" na dve minuty silno zatiahnut svorku. Hlavne vies co tam mas, namiesto centimetrovej izolacie z Tchajwanu.
Som tento tyzden videl dvakrat na Pristavnom moste debilkov ktorym museli Mercedesy automaticky brzdit lebo sa k0k0tári museli vykecavat na socialistickych sietach... a to som na tom zasranom moste bol päťkrát takze radsej nechcem vediet co som vsetko nevidel.
Kup si HRUBY kabel (nielen s hrubou buzirkou, kludne mozes kupit normalny elektrikarsky alebo zvaracsky kabel CYKY alebo nieco podobne) - potrebujes 3 metre aby si to mal s komfortom, len to zabera dost miesta v aute zmotane (mne to nevadi, ja naladujem cez 30 litrov len do bocnych priestorov v kufri).
standartne by si potom kupil hrube krokodilove klieste za nejake tri eura kus a mas to cele hrubo pod desat euro plus pocit z dobre vykonanej prace k tomu. "Robota" na dve minuty silno zatiahnut svorku. Hlavne vies co tam mas, namiesto centimetrovej izolacie z Tchajwanu.
Som tento tyzden videl dvakrat na Pristavnom moste debilkov ktorym museli Mercedesy automaticky brzdit lebo sa k0k0tári museli vykecavat na socialistickych sietach... a to som na tom zasranom moste bol päťkrát takze radsej nechcem vediet co som vsetko nevidel.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Sorry ale toto podla mna nieje "valid argument".shajek napísal:vemujes sa plne riadeniu vozidla miesto saskovaniu s pakou .... uzil som si to omnoho viac ten cooper v tych zakrutach s tym automatom
O co sa menej sustredim na aute s manualnou prevodovkou? ze musim rozmyslat ze ktory prevod zaradim?
Ved ked uz mas odjazdenych niekolo desiatok az sta-tisicov kilometorv tak neromyslas ze ketory prevod idem zaradit, proste uz podvedome stlacas spojku a ruka ide automaticky spravnym smerom.
Ak chces naozaj kvalitne startovacie kable, tak si ich musis vyrobit.Fullesh napísal:nejaky link na kvalitne kable s kvalitnym uchytenim ? Mam doma nejake, ktore som kupil u elektrikara, vraj super-duper hrube vodice, este ani raz som snimi druhe auto nedokazal nastartovat. Vzdy som nakoniec musel vybrat a prehodit baterky
Uz som videl spustu kablov, mali dobre svorky no tenke vodice, mali hrube vodice no naprd svorky a rozne dalsie kombinacie.
Kupis si taketo alebo taketo svorky a k nim kabel s minimalnym prierezom 16 mm2, samozrejme cim hrubsi kabel tym lepsie.
Ja mam homemade kable s prvymi svorkami a nemam problem nakopnut bezne auta.
Ale ak vravis ze uz mas hrube kable tak iba vymen svorky a bude to v pohode.
Spoiler: ukázať