stanomx napísal:V prvom rade si treba uvedomiť, že ropa tu už dávno nemusela smrdieť v osobnej doprave
na to najprv musis vydat a hlavne spopularizovat studiu, ktora dokaze, ze to ma naozaj zly vplyv na zdravie. nieco ako bolo s cigaretami v minulom storoci
lebo furt je plno ludi co by nemenili, slape to a huci jak traktor, woe, chceme zvuk tykokšo
Nuž...vieš, proti blbosti je ťažšie bojovať, lepšie je na nej zarábať. Kto "chce zvuk kokšo" a preto kúpi TDI, tak tomu ani psychiatria nepomôže.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
ked somv NYC siel vypadovkou asi 6 pruhovou a vedla si to klusali bezci, cyklisti, tak mi ich az luto prislo. je tam v usa menej dieslov, to ano, ale behat pri 6 prudovke?
sak jasne ze clovek aj viac sa udycha ale mozno to clovek ani nema inu moznost kde inde behat. nie keadzi tam ma central park
myslim uz to ma mercedes v sucasnom modeli, tusim S500 a navyse sme to tu rozanalyzovali zopar tuctov stran dozadu - tie benzinikove filtre nebudu mat zdaleka take problemy ako dieslikove. Z viacerych dovodov.
Tohoto by som sa fakt prilis nebal. Ked ten filter dozije 250k km na rozdiel od 100k km diesloveho, vobec ta to netrapi. Ked nebude stat 1200eur ale 400eur, este viac vobec ta to netrapi.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
tak hlavne aby mi nepovedalo pred domom, ked budem vypinat auto, ze ehm, teraz chcem ist sa precistit 10min jazdy, aby ti nehovoril stroj co mas robit.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
mp3turbo napísal:myslim uz to ma mercedes v sucasnom modeli, tusim S500 a navyse sme to tu rozanalyzovali zopar tuctov stran dozadu - tie benzinikove filtre nebudu mat zdaleka take problemy ako dieslikove. Z viacerych dovodov.
Tohoto by som sa fakt prilis nebal. Ked ten filter dozije 250k km na rozdiel od 100k km diesloveho, vobec ta to netrapi. Ked nebude stat 1200eur ale 400eur, este viac vobec ta to netrapi.
stefan.koval napísal:tak hlavne aby mi nepovedalo pred domom, ked budem vypinat auto, ze ehm, teraz chcem ist sa precistit 10min jazdy, aby ti nehovoril stroj co mas robit.
Tieto filtre vraj spaluju priebezne a trvale, najma vdaka vyssej teplote vyfukovych plynov.
Je to pekné, že v podstate kvôli nejakej EURO norme/limitu boli "nútení" ojebávať, a nakoniec v EU zákazníci (zatiaľ) nedostanú nič, okrem bezplatného odstránenia softvéru (aspoň čo som počul v správach). By ma zaujímalo, ako sa to bude riešiť na Emisnej, či teda majiteľ dostane aj nejakú omluvenku v štýle "Ospravedlnte, prosím, náš výrobok z nesplnenia limitov, nakoľko sme pri predaji boli nútení klamať zákazníka"
vobec sa netrap s tym ze v Amúriké dostane kazdy oyebany zakaznik (ktory sa bude citit hrozne a mat nocne mory, morky aj morčiská) slabych 5000 az 10000 dolare.
Nam nic take netreba, my sme bohati a sprosti viac ako dost. My tu mame svojich Robkov a Lackov, to nam musi stacit.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.