Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
hral som to v polospanku..a presne nieco podobne som po stenach aj hladal..vela hodin
zvuky mi velmi pripominaju SS2
zvuky mi velmi pripominaju SS2
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7000
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
tak bolo treba updatenut drivere a uz to ide. hovoril som ze si zahram demo a idem spravit pledge, ale neviem.
povodny system shock som hral asi 4 krat, povazujem to za svoju oblubenu hru ale podla dema to vyzera ze fakt to zobrali ako remaster. tie mapky levelov a herna mechanika sice uplne kopiruju original, ale s odstupom casu to pripada take prekonane a nelogicke. neviem ci v casoch po dead space a alien isolation sa este najdu hraci ktori budu ochotni za tento remake vysolit mega. nahananie smrtiacich vianocnych stromcekov v tom hydrophonic levely ci ako sa to volali bolo smiesne uz pred 20 rokmi, ale zatial to vyzera ze tito chlapci to idu spravit rovnako...
neviem, neviem....
povodny system shock som hral asi 4 krat, povazujem to za svoju oblubenu hru ale podla dema to vyzera ze fakt to zobrali ako remaster. tie mapky levelov a herna mechanika sice uplne kopiruju original, ale s odstupom casu to pripada take prekonane a nelogicke. neviem ci v casoch po dead space a alien isolation sa este najdu hraci ktori budu ochotni za tento remake vysolit mega. nahananie smrtiacich vianocnych stromcekov v tom hydrophonic levely ci ako sa to volali bolo smiesne uz pred 20 rokmi, ale zatial to vyzera ze tito chlapci to idu spravit rovnako...
neviem, neviem....
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
vsetkym nikdy nevyhovies..
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
bude to uplny remaster/reboot, tzn, cokolvek sa im bude pozdavat, implementuju. story, prostredie, postavy atd ostavaju, ale kopa veci bude pridanych/zmenenych, napriklad zosuladenie niektorych veci s druhym dielom, novi nepriatelia, herne mechaniky a upgrady atd - vo finale moze byt gameplay odlisny od originalu dost radikalne. inak povedane, remaster bude odpoved na otazku "aka hra by System Shock bol, keby ho vyvijali dnes, a nie v r. 1994?", co vo vysledku moze, ale nemusi vybuchnut do tvare. v kazdom pripade, ten kto hlada "iba System Shock1 s lepsou grafikou" bude sklamany - toto bude de fakto nova hra na motiv tej povodnej.
dobrym prikladom na nieco podobne je Black Mesa, ktora nieje iba Half-Life1 naportovany do enginu dvojky s lepsimi texturami a modelmi, ale "prerozpravanie" prvej hry cez druhu. ano, jadro ostava, Freeman utekajuci cez rozne levely strielajuc vsetko mozne, ale vsetko ostatne bolo vytvorene nanovo, tak ako sa to autorom pozdavalo. tiez je to nova hra na motiv tej povodnej.
dobrym prikladom na nieco podobne je Black Mesa, ktora nieje iba Half-Life1 naportovany do enginu dvojky s lepsimi texturami a modelmi, ale "prerozpravanie" prvej hry cez druhu. ano, jadro ostava, Freeman utekajuci cez rozne levely strielajuc vsetko mozne, ale vsetko ostatne bolo vytvorene nanovo, tak ako sa to autorom pozdavalo. tiez je to nova hra na motiv tej povodnej.
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
Tak oni sa hlavne vyjadrili ze to ani nieje tak remaster ako reboot/remake.
A to je uz vcelku rozdiel, no mne to vyhovuje kedze hoc SS je dobra hra, ma urcite zastarale mechanizmy.
A napr- https://www.youtube.com/watch?v=MRSpyNK7JL0
Vyzera to jednoducho famozne a tesim sa na full
A to je uz vcelku rozdiel, no mne to vyhovuje kedze hoc SS je dobra hra, ma urcite zastarale mechanizmy.
A napr- https://www.youtube.com/watch?v=MRSpyNK7JL0
Vyzera to jednoducho famozne a tesim sa na full
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
ja som SS nikdy nehral a to je paradoxne SS2 moja uplna TOP..cize velmi tesim a preorder isty
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7000
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
demo je zatial shot-for-shot remake, tak ked chcu urobit reboot tak by ho mali inak promovat. a v tom pripade na vydanie koncom 2017 neverim ani nahodou
Spoiler: ukázať
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
No ja sa teším skúšal som demo na 2560x1600 30" a GTX970 svižné to nie je (ale je to Alfa) a grafika sa mi páči. Inak pozerám na https://www.kickstarter.com/projects/15 ... stem-shock nenormálne rýchlo im to tam teda nabieha za necelý deň tam maju 600K z 900K...
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
jj, ludia to chcu, o tom nieje ziadna pochybnost (a o zafinancovanie sa rozhodne nebojim).
SK v skratke - ak sa projekt zafinacuje (900k), tak bude;
-moderne spracovanie System Shocka, vela vylepseni, renovacii a zmien, v snahe zachytit ducha povodnej hry a priniest ju sucanym hracom.
-nanovo nadizajnovani nepriatelia, zbrane a lokacie
-uzivatelsky interface, herne mechaniky, nepriatelia budu vylepseni a zmodernizovani, zachovajuc atmosferu originalov.
-nova hudba.
-moderny inventory manazment (inde sa vyjadrili ze bude velmi pribuzny SS2), moderne ovladanie, nove puzzly, prerobene levely, rozne nastavitelne obtiaznosti.
ak sa dosiahne hranica 1.4mil, bude mozne trhat nepriatelov na casti, este viac puzzlov, viac druhov streliva a nastaveni zbrani, automaty na kupu streliva a inych (cize pridana nejaka forma penazi), modifikacie a vyskum (zasa SS2), upgrady zbrani, RPG elementy.
*ja osobne pouzivam nasledujucu stupnicu;
-source port: ak su k dispozicii zdrojaky, hra sa naportuje aby behala pod modernymi OS, podporovala vysoke rozlisenia, a moderne ovladacie prvky. velmi verne originalu, napr ZDoom.
-engine clone: ak niesu zdrojaky, zoberie sa vsetok material ktory hra pouziva (textury, zvuky atd), a naportuje sa to do ineho enginu, vsetka funkcionalita za vytvori od nuly tak aby co najpresnejsie zodpovedala povodnej hre (plus samozrejme podpora modernych OS, ovladacich prvkov atp). napr Citadel (System Shock1).
-remaster: funkcne zhodne s originalom (plus moderne ovladanie a UI, ak je to treba), ale material sa vytvori nanovo, vo vyssom rozliseni. napr. Homeworld remastered.
-remake: komplet prerabka, predstavujuca viziu povodneho materialu od noveho autora. podstatne veci (story, prostredie, typ hry atp) zachovane, ale vsetko ostatne vytvorene od nuly, podla toho ako si to novy autor prestavuje. napr Black Mesa, a aj novy System Shock.
-reboot: este o stupen vyssie, zachovane naozaj iba zakladne veci, napr strielacka na Marse (alebo "uz sa ani netvarime ze hry maju nieco spolocne"). napr orig Doom vs Doom4.
my sme im navrhovali remaster, ale nakoniec sa (evidentne) rozhodli pre remake. budem rad ak sa im to podari, ale jednym dychom dodavam ze zvrzat remake je podstatne lahsie ako zvrzat remaster.
popis toho ake maju plany je velmi jasny;molnart napísal:demo je zatial shot-for-shot remake, tak ked chcu urobit reboot tak by ho mali inak promovat. a v tom pripade na vydanie koncom 2017 neverim ani nahodou
plusA modern take on System Shock, a faithful reboot. Many improvements, overhauls and changes are being implemented to capture the spirit of what the original game was trying to convey, and bring it to contemporary gamers.
→ Re-imagined enemies, weapons, and locations by original concept artist Robb Waters.
→ Brand new musical score composed by Jonathan Peros.
→ The user interface, game mechanics, enemies, and puzzles will be updated to reflect modern aesthetics and sensibilities, while maintaining the feel of the original.
tzn, aby sme sa zbytocne nehadali ci je to reboot, remake alebo remaster (a co vlastne tie pojmy zahrnaju*), je najlepsie povedat "nova hra na motiv tej povodnej" aby to bolo kazdemu jasne.→ $900k Goal: Modern Inventory Management, Modern Controls, New Puzzles, Updated Faithful Levels, Game Difficulty Modes.
→ $1.4m Goal : Enemy limb dismemberment, More puzzles, Ammo types/weapon settings, Vending machines, Basic components/research, RPG progression, Weapon upgrading
SK v skratke - ak sa projekt zafinacuje (900k), tak bude;
-moderne spracovanie System Shocka, vela vylepseni, renovacii a zmien, v snahe zachytit ducha povodnej hry a priniest ju sucanym hracom.
-nanovo nadizajnovani nepriatelia, zbrane a lokacie
-uzivatelsky interface, herne mechaniky, nepriatelia budu vylepseni a zmodernizovani, zachovajuc atmosferu originalov.
-nova hudba.
-moderny inventory manazment (inde sa vyjadrili ze bude velmi pribuzny SS2), moderne ovladanie, nove puzzly, prerobene levely, rozne nastavitelne obtiaznosti.
ak sa dosiahne hranica 1.4mil, bude mozne trhat nepriatelov na casti, este viac puzzlov, viac druhov streliva a nastaveni zbrani, automaty na kupu streliva a inych (cize pridana nejaka forma penazi), modifikacie a vyskum (zasa SS2), upgrady zbrani, RPG elementy.
*ja osobne pouzivam nasledujucu stupnicu;
-source port: ak su k dispozicii zdrojaky, hra sa naportuje aby behala pod modernymi OS, podporovala vysoke rozlisenia, a moderne ovladacie prvky. velmi verne originalu, napr ZDoom.
-engine clone: ak niesu zdrojaky, zoberie sa vsetok material ktory hra pouziva (textury, zvuky atd), a naportuje sa to do ineho enginu, vsetka funkcionalita za vytvori od nuly tak aby co najpresnejsie zodpovedala povodnej hre (plus samozrejme podpora modernych OS, ovladacich prvkov atp). napr Citadel (System Shock1).
-remaster: funkcne zhodne s originalom (plus moderne ovladanie a UI, ak je to treba), ale material sa vytvori nanovo, vo vyssom rozliseni. napr. Homeworld remastered.
-remake: komplet prerabka, predstavujuca viziu povodneho materialu od noveho autora. podstatne veci (story, prostredie, typ hry atp) zachovane, ale vsetko ostatne vytvorene od nuly, podla toho ako si to novy autor prestavuje. napr Black Mesa, a aj novy System Shock.
-reboot: este o stupen vyssie, zachovane naozaj iba zakladne veci, napr strielacka na Marse (alebo "uz sa ani netvarime ze hry maju nieco spolocne"). napr orig Doom vs Doom4.
my sme im navrhovali remaster, ale nakoniec sa (evidentne) rozhodli pre remake. budem rad ak sa im to podari, ale jednym dychom dodavam ze zvrzat remake je podstatne lahsie ako zvrzat remaster.
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
Tak ono to mas lahke:
Remaster je napr Skyrim Special Edition co ma vyjst, proste vylepsena verzia ale zaklad ostava rovnaky (herne a "zdroje")
Remake napr novy Ratchet a Clank na PS4, ktory je remake jednotky ale pozical si herne veci zo vsetkych ostatnych, vizualne je to nieco ine, dabing takisto, a leveldesign detto.
reboot to je restartovanie znacky ktore s povodnymi verziami nemusi mat absolutne nic spolocne, okrem zanru.
Remaster je napr Skyrim Special Edition co ma vyjst, proste vylepsena verzia ale zaklad ostava rovnaky (herne a "zdroje")
Remake napr novy Ratchet a Clank na PS4, ktory je remake jednotky ale pozical si herne veci zo vsetkych ostatnych, vizualne je to nieco ine, dabing takisto, a leveldesign detto.
reboot to je restartovanie znacky ktore s povodnymi verziami nemusi mat absolutne nic spolocne, okrem zanru.
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
tak je to v suchu, 900k bolo dosiahnutych. na steame je zaroven aj nova verzia dema, pridana nejaka funkcionalita a par bugfixov.
myslim ze daju aj ten linux/mac (1.1m), ale tie rpg mechaniky uz neviem-neviem (1.4m), ak ano tak to bude velmi tesne.
myslim ze daju aj ten linux/mac (1.1m), ale tie rpg mechaniky uz neviem-neviem (1.4m), ak ano tak to bude velmi tesne.
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
tešíme a držíme palce.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
linux demo vydane - s poznamkou ze na to aby aj plna hra mala linuxovu verziu, tak musi najprv byt dosiahnuta prislusna suma na kickstarteri, co by ale problem byt nemalo, 11 dni do konca a chyba necelych 60k.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
Nejake zmienky o tom,kedy bude plna hran a pc ?
Re: Stare hry-remaky, porty, patche, emulacia 3Dfx...
oficialny plan je buduce vianoce (2017), ale bol by som dost prekvapeny keby sa to dodrzalo, hier ktore skutocne vysli v prvom ohlasenom termine je velmi poskromne.