Toto ma velmi daleko od srandy. Sice som neplanoval nic nad 250 kW, ale predpokladam, ze aj 200 kW motorizacie dobre podoja ... ci? V kazdom pripade, toto je fakt zufalstvo, nahanat za kazdu cenu od plebsu prachy, ked uz nie su ochotni platit za tie poondiate eurotragace so superspolahlivymi vytrasenymi trojvalcekmimp3turbo napísal: sranda : Napríklad pri prvej registrácii najvýkonnejších vozov s výkonom nad 254 kW sa registračný poplatok navyšuje z doterajších 2 997 eur až na 6 308 eur.
Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2254
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
snad sa to pri tomto zvyseni konecne rozhybe http://openiazoch.zoznam.sk/cl/163911/S ... avidlam-EU
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ale prd sa rozhybe.
>> vlastním svoj prvý nechutný kachlový motor (96kw TDI PD AVF). Aditivovať alebo nie?
moj nazor :
a) rozhodne aditivovat, na zaciatok to mozes veselo preplachnut aj nejakym Liqui Moly pripravkom, je ich zopar
b) tento motor je jeden z NAJTRVACNEJSICH ktore mozes vobec na ceste stretnut.
Mala spotreba, male naroky na servisovanie, ukrutna zivotnost, co si clovek moze priat okrem toho aby mu ho neslohli. Klasika bacha na dvojhmotu, turba, to ale nie je motor samotny. Semtam zvykne hnevat vaha vzduchu, EGR ventil, velmi zriedka vstrekovace, ukrutne raritne ohoblovana kluka. EGR vies cistit stretcom a benzinom a rozhodne ti to doporucujem v ramci prevencie spravit, plus ked vidis ze ti autiak zlahka podymuje tak okamzite.
Ziadny zo sucasnych commonrailov nikdy nedozije tolko kolko bez odgrgnutia strávi menovane PDcko plus jeho slabsi bratranci 85kW a 77kW. Ked sme uz pri tom, 85kW civilna varianta AUY (sharan, golf atd) je skoro rovnaka s verziou EUY ktora bola nasadena pre lahke uzitkove vozy kde sa nerataju desattisice, ale statisice kilometrov. Dvadsat statisicov - to su dva miliony - nie je vobec problem. 96ka je este navrch posilena, lepsie vstreky, vacsi intercooler, turbo natlacene o desatinku baru navrch co je zhruba 8%.
Najdolezitejsie : olej 15.000km a von ; v zime / v meste 10.000km. Menis mimo autorizaku takze 505.01 mas za 29,-eur celu napln plus za desinu filter a robotu k tomu.
>> vlastním svoj prvý nechutný kachlový motor (96kw TDI PD AVF). Aditivovať alebo nie?
moj nazor :
a) rozhodne aditivovat, na zaciatok to mozes veselo preplachnut aj nejakym Liqui Moly pripravkom, je ich zopar
b) tento motor je jeden z NAJTRVACNEJSICH ktore mozes vobec na ceste stretnut.
Mala spotreba, male naroky na servisovanie, ukrutna zivotnost, co si clovek moze priat okrem toho aby mu ho neslohli. Klasika bacha na dvojhmotu, turba, to ale nie je motor samotny. Semtam zvykne hnevat vaha vzduchu, EGR ventil, velmi zriedka vstrekovace, ukrutne raritne ohoblovana kluka. EGR vies cistit stretcom a benzinom a rozhodne ti to doporucujem v ramci prevencie spravit, plus ked vidis ze ti autiak zlahka podymuje tak okamzite.
Ziadny zo sucasnych commonrailov nikdy nedozije tolko kolko bez odgrgnutia strávi menovane PDcko plus jeho slabsi bratranci 85kW a 77kW. Ked sme uz pri tom, 85kW civilna varianta AUY (sharan, golf atd) je skoro rovnaka s verziou EUY ktora bola nasadena pre lahke uzitkove vozy kde sa nerataju desattisice, ale statisice kilometrov. Dvadsat statisicov - to su dva miliony - nie je vobec problem. 96ka je este navrch posilena, lepsie vstreky, vacsi intercooler, turbo natlacene o desatinku baru navrch co je zhruba 8%.
Najdolezitejsie : olej 15.000km a von ; v zime / v meste 10.000km. Menis mimo autorizaku takze 505.01 mas za 29,-eur celu napln plus za desinu filter a robotu k tomu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> zdesenie : platit sa bude PRI KAZDOM PREPISE, aj z okresu do okresu, aj v ramci okresu, aj ked uz autiak ma slovenske znacky.
> Ake zdesenie? A doteraz bol prepis alebo prihlasenie z okresu do okresu zdarma?
pre teba nie je rozdiel zaplatit 33eur alebo 2900eur ?
> Ake zdesenie? A doteraz bol prepis alebo prihlasenie z okresu do okresu zdarma?
pre teba nie je rozdiel zaplatit 33eur alebo 2900eur ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Mato: ake zdesenie? Ok ked to budes mat do 80kw tak ziadne. Super podpora predaja chcaniek skoda/wv. ale v pripade ze uz mas 150kw auticko, tak to uz bude kusok drahsie, kusok par tisic. Toto je psi grc, dufam ze to neprejde
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
Konkrétne je reč o Passate B5.5 4Motion (Quattro) 11/2003... pôvodom ital. Auto by malo mať nové EGR, aj vyzerá nejak novo a lesklo, ale je pravda že keď sa tomu stupí tak podymuje...Olej samozrejme Motul 5W40 VW Specific 505.01
Re: Všeobecná diskusia
si tipnem, ze za elektrombily sa plati tiez, ci?
| Intel Core i5-2500K @ 4,5GHz + NOCTUA NH-D14 | ASUS P8P67 | 2x4GB Kingston 1333 CL9 | ZOTAC 1060 6GB | Samsung 850 250GB | SeaSonic X-560 | Fractal Design Define R3 BlackPearl | BenQ BL2420PT | Lenovo Explorer | ZOWIE EC1-A | TAITO | SideWinder X4 | Playseat Challenge | Logitech DFGT |
MBP 13" A1502
MBP 13" A1502
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Tankuj normalnu naftu na frekventovanych a "overenych" cerpackach a lej k tomu aditivum.
A k EGR-ku, rovno tu zhovadilost vyhod, daj si spravit priechodnu nahradu a zajdi niekam kde chipuju motory aby to odprogramovali.
Popri vyberani EGR by nebolo odveci zhodit cele sanie a poriadne ho vycistit popriapde rovno vypalit ak je hlinikove.
Otec ma golf 1.9 TDI, auto ma realnych 140t Km a EGR malo vdaka usadeninam z povodneho priemeru cca. 7 cm asi iba 5 a sanie tak isto.
EGR v tych motoroch je katastrofa a s dochodcovskou jazdou kde otec uz aj spada, tak duplom.
A k EGR-ku, rovno tu zhovadilost vyhod, daj si spravit priechodnu nahradu a zajdi niekam kde chipuju motory aby to odprogramovali.
Popri vyberani EGR by nebolo odveci zhodit cele sanie a poriadne ho vycistit popriapde rovno vypalit ak je hlinikove.
Otec ma golf 1.9 TDI, auto ma realnych 140t Km a EGR malo vdaka usadeninam z povodneho priemeru cca. 7 cm asi iba 5 a sanie tak isto.
EGR v tych motoroch je katastrofa a s dochodcovskou jazdou kde otec uz aj spada, tak duplom.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
elektromobily maju udavany vykon trochu inak. tesla ma v TP 80kw alebo nejaké podobne smiesne male cislo, takze sa plati poistka a poplatky ako za nejake slabe auto. moc sme sa o tom nebavili, tak neviem co je to presne za cislo, hadam vie niekto viac k tomu povedatBumpy_SK napísal:si tipnem, ze za elektrombily sa plati tiez, ci?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
80kW sa mi nezda v technicaku, opytam sa chlapcov ked s nimi budem na kawe.
Easa : nejde o to ako EGR vyzera zvonku, leskle atd, ale ako vyzera zvnutra: https://usercontent2.hubstatic.com/6626277_f1024.jpg
90% pripadov dymenia tychto starych non-common-rail motorov su zanesene EGRka a strata tlaku zo sania (derave hadice, chytene vstupy intercoolerov) a v neposlednej rade turba ktore neturbuju tak ako by mali.
PRI KAZDOM PREPISE. Co ti yebe na tom hrade !!
Easa : nejde o to ako EGR vyzera zvonku, leskle atd, ale ako vyzera zvnutra: https://usercontent2.hubstatic.com/6626277_f1024.jpg
90% pripadov dymenia tychto starych non-common-rail motorov su zanesene EGRka a strata tlaku zo sania (derave hadice, chytene vstupy intercoolerov) a v neposlednej rade turba ktore neturbuju tak ako by mali.
PRI KAZDOM PREPISE. Co ti yebe na tom hrade !!
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Turbo: Mensi priemer, vyssi tlak ci to tak nefunguje?mp3turbo napísal:Easa : nejde o to ako EGR vyzera zvonku, leskle atd, ale ako vyzera zvnutra: https://usercontent2.hubstatic.com/6626277_f1024.jpg
Re: Všeobecná diskusia
a čo take VIFko pre CR Peugeot 206 HDi 2003rv.??? videl som, že na flaške bolo že aj pre CR motory
Re: Všeobecná diskusia
VIF je fajn..
Ale nie je vsemohuce... ked natankujes sracku do nadrze, tak ta z biedy nevytiahne..
Ja tankujem len slovnaft, shell a Orlen v polsku.. nikdy ziaden problem a autom.. este OMV ako nudzovku.. ale tu nemam po blizku.
Ale nic ako juky, juri, fedoil a pod. cipoviny.. stary megane to rozchodil bez nudzoveho rezimu, len mi skakal motor, ale taky opel uz vypisal check engine a bolo po parade..
Aj znackova benzinka moze byt na prd, ked sa tam malo tocia auta.
Ale nie je vsemohuce... ked natankujes sracku do nadrze, tak ta z biedy nevytiahne..
Ja tankujem len slovnaft, shell a Orlen v polsku.. nikdy ziaden problem a autom.. este OMV ako nudzovku.. ale tu nemam po blizku.
Ale nic ako juky, juri, fedoil a pod. cipoviny.. stary megane to rozchodil bez nudzoveho rezimu, len mi skakal motor, ale taky opel uz vypisal check engine a bolo po parade..
Aj znackova benzinka moze byt na prd, ked sa tam malo tocia auta.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
funguje to na vsetko, nakolko ci mas CR alebo komoru tankujes tu istu ulepenu sracku ..... niekde som mal obrazky ked sme robili auto ktore malo VIF a ktore nemalo .. jemna mechanika bola pokryta cimsi ciernym lepivym hnusnym .. a to s VIF bol cisty krasny kov ..... oplati sa to za tych par eur ....
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345