Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
my so Snejkim vieme co je pre nas dobre... neboj nic.
Len velmi malo mudrych europanov sadne z 1.2tsi do A8 Long a zahlasi kokocinu proti tej Longovici. Preco maju malinke TSI ? Lebo su mudri.
Nic viac. Nic menej.
Len velmi malo mudrych europanov sadne z 1.2tsi do A8 Long a zahlasi kokocinu proti tej Longovici. Preco maju malinke TSI ? Lebo su mudri.
Nic viac. Nic menej.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
zase stara tema
normy nie su problemom pre vacsi objem ako 1.2TSI. BOlo tu uz uvedenych par motorov a je ich daleko viacej.
Cely boom okolo kupy TSI uber motorov, je, ze skoda a VW maju bohovsky marketing a propagaciu tohto paskvilu, ukazuju aka je fabia SUPER UBER RODINNE auto (ano, ak v pripade ze nemate deti ale civavu) s genialne nizkou spotrebou a emisiami. Sranda je, ze ani jedna vec nie je pravdiva, ale ludia tomu veria. Jaj a zabudol som, ze kupa takehoto auta je aj financne vyhodna len netreba ocakavat okna v elektrike, klimu, parkovacie senzory ....
Zmensovanim motorov sa dokopy nic nedosiahlo, ani nizsie emisie (ani podstatne vacsie objemy nemaju problem mat najnovsie normy), ani spotreba (napriklad spomenuty SKYACTIVE od Mazdy ma krasnu spotrebu), skor to ide naopak, zivotnost motorov klesa, spolahlivost ide dole a kazivost hore
Model ale ktory naozaj nechapem, je RAPID, to je tak doje*ane auto, mne pride osobne horsie ako fabia. Pritom dizajnovo a v plnke nevyzera vobec hrozne (priznavam, dizajn skoda sa mi vlemi paci)
normy nie su problemom pre vacsi objem ako 1.2TSI. BOlo tu uz uvedenych par motorov a je ich daleko viacej.
Cely boom okolo kupy TSI uber motorov, je, ze skoda a VW maju bohovsky marketing a propagaciu tohto paskvilu, ukazuju aka je fabia SUPER UBER RODINNE auto (ano, ak v pripade ze nemate deti ale civavu) s genialne nizkou spotrebou a emisiami. Sranda je, ze ani jedna vec nie je pravdiva, ale ludia tomu veria. Jaj a zabudol som, ze kupa takehoto auta je aj financne vyhodna len netreba ocakavat okna v elektrike, klimu, parkovacie senzory ....
Zmensovanim motorov sa dokopy nic nedosiahlo, ani nizsie emisie (ani podstatne vacsie objemy nemaju problem mat najnovsie normy), ani spotreba (napriklad spomenuty SKYACTIVE od Mazdy ma krasnu spotrebu), skor to ide naopak, zivotnost motorov klesa, spolahlivost ide dole a kazivost hore
Model ale ktory naozaj nechapem, je RAPID, to je tak doje*ane auto, mne pride osobne horsie ako fabia. Pritom dizajnovo a v plnke nevyzera vobec hrozne (priznavam, dizajn skoda sa mi vlemi paci)
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
odvalilo mi bok pravemp3turbo napísal:Len velmi malo mudrych europanov sadne z 1.2tsi do A8 Long a zahlasi kokocinu proti tej Longovici. Preco maju malinke TSI ? Lebo su mudri.
Nic viac. Nic menej.
.
Re: Všeobecná diskusia
ono spotreby sa mozno trochu pohli smerom dole, ale o kolko a za aku cenu? octavka 3. generacia 2.0TDI mi robila na dialnici okolo 5,2-5,4, podla tempa a mnostva obmedzeni na trase, ale furt som bol v tomto rozmedzi. 1.6TDI robi na tej istej trase 4,9. Keby som sa krotil a nesiel cez 130, tak dam este nejake 2-3 deci dole. Starsi predfaceliftovy Pezot 508 2.2HDI mi urobi 5,5 a ten sa bez nejakych tazkosti rozkotulal na 200 km/h. Octavka isla celkom ochotne po 180, potom uz je to take ... nepohodlne. A teraz pozor, Kia Ceed s uzasnou 1.4 CRDI 7,8 litra nafty. Vsetko priemerna rychlost cez 90 km/h, kedze je to prakticky iba dialnica. V meste ta Kia robi okolo 5-6, zavisi od dlzky trasy a kade idem, ale to su udaje z 10 km tras po meste, takze to nie je relevantne. V kazdom pripade, tych 6 litrov si v meste vypyta aj 2 litrovy skyactiv ci 1.8 od Hondy alebo ta 1.6 co montuju do Dacie. A nemam pocit, ze by Octavia s litrovym motorom vystacila s piatimi litrami po meste, aby som tak vyrazne setril, ze sa mi z toho zaplati turbo, vstrekovace (nastastie len tri) a este ktovie co mi tam moze odist.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Papek, klesnutie spotreby o 1L za poslednych 10 rokov,osobne nepovazujem za razantne znizenie, na ukor ze sa zvysila kazivost a spolahlivost
Ta spotreba tiez zalezi co jazdis. 1,0 TSI mozno bude o daco usprnejsi v meste ako 2L SKYACTIVe, ale na dialnici pri rychlosti 120-130KMH tazko. To bude ten trojhrncek ledva dychat
Ta spotreba tiez zalezi co jazdis. 1,0 TSI mozno bude o daco usprnejsi v meste ako 2L SKYACTIVe, ale na dialnici pri rychlosti 120-130KMH tazko. To bude ten trojhrncek ledva dychat
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
uplne zbytocne ked kazdy jhaji svoje. moj lancer nemam problem vytacat a ide. spotrebu sme mali kysuce kosice 4dospeli klima,skoro stale 120km/h a pekne 5,9l. dnes dojdem z prace 2ja s klimoi 5,2l. emisie ma nezaujimaju ked mama je chenmicka a staci ked mi povie kolko kyslika pojde v 1lietadle na saplavej linke london Nyc. ale hucte do filipeho dalej.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
z modernej autorecenzie :
For
Rear seat HDMI inputs
Hands-free trunk and doors
Driver assist technology
Against
No Android Auto or Apple CarPlay
Uconnect is sluggish
kurwa to uz fakt nie je na autach nic dolezitejsie nez to ci maju nejaku Eppl / Androjid kokocinu alebo nemaju ?!?!?!?!??!?!
dopuce to ste si uz scvrkli kompletne auta akurat na velkost displejicka alebo asistenta spravneho vyhybania sa chodcovi ?
For
Rear seat HDMI inputs
Hands-free trunk and doors
Driver assist technology
Against
No Android Auto or Apple CarPlay
Uconnect is sluggish
kurwa to uz fakt nie je na autach nic dolezitejsie nez to ci maju nejaku Eppl / Androjid kokocinu alebo nemaju ?!?!?!?!??!?!
dopuce to ste si uz scvrkli kompletne auta akurat na velkost displejicka alebo asistenta spravneho vyhybania sa chodcovi ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
k spotrebe, momentalne mam avensis t25 combi, 1.6 benzin, motor slabota na take auto, ale bola to vyhodna rodina kupa, tak som do toho siel. Inac nemam tomu auto co vytknut. Este poctiva japonska robota. ale k tej spotrebe.
90 alebo 120 to je jedno, 2 dospely ludia, 1 dieta, klima, plna nadrz, auto samotne cca 1.4t. spotreba 5.8l
90 alebo 120 to je jedno, 2 dospely ludia, 1 dieta, klima, plna nadrz, auto samotne cca 1.4t. spotreba 5.8l
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
tak ale techradar asi nebude recenzovat co je tam, ako je to spravene, aku to ma zivotnost, vykon a podobne.mp3turbo napísal:z modernej autorecenzie :
.
.
.
Dokonca aj kategoria je "car tech". Keby to bolo z nejakej serioznej auto-stranky tak budiz, ale kedze to je odkial to je, tak by som sa nad tym ani nepozastavoval.
CPU: AMD Ryzen 5 3600 + Noctua NH-D14, MB:MSI B450M Mortar MAX,
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Len velmi malo mudrych europanov sadne z 1.2tsi do A8 Long .
ta bohuzial, ked je clovek na "nove", a nie pouzivane, tak z noveho 1,2tsi do A8 long noveho nikdy nesadne, lebo na to nebude mat.. Ta A8 totiz stoji 8 tsiciek...
A vozit sa v novom, a po niekom, je pre dakoho fest rozdiel...
100x sa radsej budem vozit v novom, od nuly mojom, ako v starom, ale to su kazdeho priority...
Jazda v ojazdenej Audine mi nic viac neda, a to bude stat tolko, co stalo moje nove.
btw, tie motory su hlavne kvoli bruselu, nie kvoli "marketingu"..
http://www.autoforum.cz/predstaveni/vw- ... kode-yeti/
Asi nedá velkého přemýšlení, aby vám došlo, oč se jedná. Ano, hádáte správně, skutečně bude řeč o novém přeplňovaném tříválci 1,0 TSI. Ten pod kapotou Volkswagenu Polo produkuje 90 a 110 koní, přičemž v prvním případě se dočkáme spotřeby 4,1 l/100 km a emisí CO2 ve výši 94 g/km. Tedy údajů, které dozajista rozjasnily celému Bruselu tvář od ucha k uchu.
Btw, ked uz, skor uverim, ze automobilkam vyhovuju bruselske znizovania noriem, lebo aspon mozu vysoku cenu auta odovodnit potrebou vyvoja noveho motora.. co by ak by stale ponukali taky 1,4 16v 1,6i motor z 2000roku davno nemohli..
A, neda mi: darmo, ze pisete ze su aj 1,6tky co splnaju normy, ale nemaju 94g/km!! Dlho to nepotrva, a taky motor sa pomaly zakaze robit. A ked VW group neurobil 1,4 s emisiami pod 100g/km, asi to nejde inac ako downsizingom, ci hej?
stefan.koval - v lanceri mas aky motor? minule som na 1,2tsi urobil kosice hungaroring s klimou cely cas a spotrebou 5,9 takisto.. a to som siel dost dlho 140-150 pretoze bol piatok.. takze, je to asi narovnako.
ano, naftove motory maju od dob 1,9tdi stale vyssiu spotrebu, ale benzinove naopak. predtym som mal 1,4 16v 59kW a ked som robil tuto trasu Ke-Hungaroring, tak som mal s klimou spotrebou pomaly 7l. takze liter siel dole, a to neratam porovnaie velkosti auta, 2x vacsi kufor, a aj tak mam spotrebou nizsiu, a idem ovela rychlejsie /na pole som kvoli spotrebe siel casto 110, teraz nemam problem ist cely cas na tempomat 130, a mam spotrebu DO 6l)
ta bohuzial, ked je clovek na "nove", a nie pouzivane, tak z noveho 1,2tsi do A8 long noveho nikdy nesadne, lebo na to nebude mat.. Ta A8 totiz stoji 8 tsiciek...
A vozit sa v novom, a po niekom, je pre dakoho fest rozdiel...
100x sa radsej budem vozit v novom, od nuly mojom, ako v starom, ale to su kazdeho priority...
Jazda v ojazdenej Audine mi nic viac neda, a to bude stat tolko, co stalo moje nove.
btw, tie motory su hlavne kvoli bruselu, nie kvoli "marketingu"..
http://www.autoforum.cz/predstaveni/vw- ... kode-yeti/
Asi nedá velkého přemýšlení, aby vám došlo, oč se jedná. Ano, hádáte správně, skutečně bude řeč o novém přeplňovaném tříválci 1,0 TSI. Ten pod kapotou Volkswagenu Polo produkuje 90 a 110 koní, přičemž v prvním případě se dočkáme spotřeby 4,1 l/100 km a emisí CO2 ve výši 94 g/km. Tedy údajů, které dozajista rozjasnily celému Bruselu tvář od ucha k uchu.
Btw, ked uz, skor uverim, ze automobilkam vyhovuju bruselske znizovania noriem, lebo aspon mozu vysoku cenu auta odovodnit potrebou vyvoja noveho motora.. co by ak by stale ponukali taky 1,4 16v 1,6i motor z 2000roku davno nemohli..
A, neda mi: darmo, ze pisete ze su aj 1,6tky co splnaju normy, ale nemaju 94g/km!! Dlho to nepotrva, a taky motor sa pomaly zakaze robit. A ked VW group neurobil 1,4 s emisiami pod 100g/km, asi to nejde inac ako downsizingom, ci hej?
stefan.koval - v lanceri mas aky motor? minule som na 1,2tsi urobil kosice hungaroring s klimou cely cas a spotrebou 5,9 takisto.. a to som siel dost dlho 140-150 pretoze bol piatok.. takze, je to asi narovnako.
ano, naftove motory maju od dob 1,9tdi stale vyssiu spotrebu, ale benzinove naopak. predtym som mal 1,4 16v 59kW a ked som robil tuto trasu Ke-Hungaroring, tak som mal s klimou spotrebou pomaly 7l. takze liter siel dole, a to neratam porovnaie velkosti auta, 2x vacsi kufor, a aj tak mam spotrebou nizsiu, a idem ovela rychlejsie /na pole som kvoli spotrebe siel casto 110, teraz nemam problem ist cely cas na tempomat 130, a mam spotrebu DO 6l)
Naposledy upravil/-a felipe25 v Po 01. Aug, 2016, 22:39, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
samozrejme clanok ktory citujem je lahko dohladatelny - pravda, je to z TechRadaru, ale robili aj kopec inych clankov napriklad http://www.techradar.com/reviews/car-te ... 334/review ktory je niekde inde.
Ano, je treba povedat ze z linkovanej "recenzie" je nakoniec len nejaky autorov vysplech o aute s ktorym NEJAZDIL, iba v nom sedel na nejakej autoshow. Takze jasne napriklad ohodnotit spotrebu je nemozne ale zato mohol dofrasa popisat kvanta veci o interieri, exterieri, nejake technicke data o 9 stupnovej prevodovke (cojaviem kolko, osem minimum), proste tam neni v tom clanku pomaly nic len HDMI a Eppl. Aj ked s tym vozom nemohol jazdit, malo to byt daleko inaksie ako to bolo.
O tabletoch.
Bodaj to stislo, zase som mal krvave pred ocami.
>> Jazda v ojazdenej Audine mi nic viac neda, a to bude stat tolko, co stalo moje nove.
velmi spravne ! Je dost divne, priam az neuveritelne, ze sa tie A8cky vobec vyrabaju ked existuju uplne dokonale Fabie
Ano, je treba povedat ze z linkovanej "recenzie" je nakoniec len nejaky autorov vysplech o aute s ktorym NEJAZDIL, iba v nom sedel na nejakej autoshow. Takze jasne napriklad ohodnotit spotrebu je nemozne ale zato mohol dofrasa popisat kvanta veci o interieri, exterieri, nejake technicke data o 9 stupnovej prevodovke (cojaviem kolko, osem minimum), proste tam neni v tom clanku pomaly nic len HDMI a Eppl. Aj ked s tym vozom nemohol jazdit, malo to byt daleko inaksie ako to bolo.
O tabletoch.
Bodaj to stislo, zase som mal krvave pred ocami.
>> Jazda v ojazdenej Audine mi nic viac neda, a to bude stat tolko, co stalo moje nove.
velmi spravne ! Je dost divne, priam az neuveritelne, ze sa tie A8cky vobec vyrabaju ked existuju uplne dokonale Fabie
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
turbo - stale najdes cloveka, co vie, ze si novu A8 nikdy nedovoli, tak si kupi jazdenu..
a stale najdes ludi, co si 100x radsej kupia za rovnaku cenu nove auto, kde maju istotu nulovych nakladov prvych par rokov /nechci mi tvrdit, ze taka audina co ma 300t na tachaci ma nulove naklady na servis prve roky, sak to auto je tak vyjazdene, ze na nom treba pomenit vsetko, lebo urcite to predosly majitel pred predajom neurobi...)
Jazdil som vo Ferrari, nepo...l som sa z toho, siel som 300+ na rovinke, zijem, a jazdim si v Skode, a SOM SPOKOJNY, a staci mi to. chapes? Chvalit sa vozim svoju rit v A8 je kus trapne. Ojazdenom podotykam. Ale nikomu neberiem, tak nech mi nikto neberie, ze som spokojny s novym autom, ktore jazdim od 0km.
ps: 1,0tsi 3valec by som si v zivote nekupil.. uz pri 1,2tsi som sa obaval, ale jednoliter urcite nie.. uz len ked sa o tom bavime.. ja 1,0tsi v octavii isto neobhajujem. to je motor tak do citigo...
a stale najdes ludi, co si 100x radsej kupia za rovnaku cenu nove auto, kde maju istotu nulovych nakladov prvych par rokov /nechci mi tvrdit, ze taka audina co ma 300t na tachaci ma nulove naklady na servis prve roky, sak to auto je tak vyjazdene, ze na nom treba pomenit vsetko, lebo urcite to predosly majitel pred predajom neurobi...)
Jazdil som vo Ferrari, nepo...l som sa z toho, siel som 300+ na rovinke, zijem, a jazdim si v Skode, a SOM SPOKOJNY, a staci mi to. chapes? Chvalit sa vozim svoju rit v A8 je kus trapne. Ojazdenom podotykam. Ale nikomu neberiem, tak nech mi nikto neberie, ze som spokojny s novym autom, ktore jazdim od 0km.
ps: 1,0tsi 3valec by som si v zivote nekupil.. uz pri 1,2tsi som sa obaval, ale jednoliter urcite nie.. uz len ked sa o tom bavime.. ja 1,0tsi v octavii isto neobhajujem. to je motor tak do citigo...
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Dúfam že ak mimo okruh, tak minimálne na nemeckej diaľnici...felipe25 napísal:siel som 300+ na rovinke
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
ano, predstav si, ze mimo normalnej cesty.. este som normalny )
Spoiler: ukázať