vymena lancera za nieco ine
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vymena lancera za nieco ine
presne tak, takze neda sa zobrat od sukromnej osoby.
Moze to byt fyzicka osoba platca DPH (teda nejaky zivnostnik, ktory presiahol zakonom stavenovy obrat alebo ine podmienky a musel sa stat DPH platcom pripadne podnikajuca osoba podla osobitnych predpisov), avsak ziadna sukromna osoba teda NEPODNIKATEL ti za ziadnych okolnosti nemoze predat nic bez DPH.
Moze to byt fyzicka osoba platca DPH (teda nejaky zivnostnik, ktory presiahol zakonom stavenovy obrat alebo ine podmienky a musel sa stat DPH platcom pripadne podnikajuca osoba podla osobitnych predpisov), avsak ziadna sukromna osoba teda NEPODNIKATEL ti za ziadnych okolnosti nemoze predat nic bez DPH.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: vymena lancera za nieco ine
stefan, chod sa na tom aurise aspon previezt, podla mna si totiz vobec nepomozes. Lancer s tou 1.6tkou s 88kW ma 0-100 pisane za 11,1s a Auris s 1.6 97kW za 10.5s, cize v podstate to iste.
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: vymena lancera za nieco ine
1.6 MIVEC ma 85KW a pri aurise s 1.6tkou uvadzaju 10s.. cize rozdiel 1,1s.
+ 6st vs 5st prinasa ovela viac dynamiky. nehovori o tom, ze auris kombi je o 150(+-) kilo lahsi ako lancer.
+ 6st vs 5st prinasa ovela viac dynamiky. nehovori o tom, ze auris kombi je o 150(+-) kilo lahsi ako lancer.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vymena lancera za nieco ine
>> + 6st vs 5st prinasa ovela viac dynamiky.
vobec nemusi byt pravda. Pocet stupnov prevodovky je zavadzajuca velicina - s tymi prevodmi nenarabas velakrat na dosiahnutie stovky.
Z praxe : ked mas viac stupnov, zrejme bude lepsia dynamika ktora nebyva bezne udavana cize take tie bezne mestske zrychlenia a'la 20-60km/h na druhom prevode (dupnem do toho ked potrebujem zlahka zmiznut z krizovatky), 40-75km/h na tretom prevode (a'la niekoho akoze obieham aby som sa volakde o sto metrov pred neho zaradil), pripadne 50-90km/h na trojke ze vyzuril som sa.
Udavat zrychlenie 0-100km/h je pre BEZNE jazdenie zdaleka nie to najdolezitejsie. Takisto vyrobca moze naskladat dva/tri spodne prevody aby dosiahol tento parameter co najlepsi pretoze ludia na neho pozeraju BEZ VAZNEJSIEHO UVAZOVANIA a pritom udavany 6kvalt Auris moze mat horsie zrychlenie ktore vyuzijes v praxi napriklad 100-130km/h nez sucasny 5kvalt Macubuši (napriklad preto lebo ten voz nebudes srobovat na maximum maximum ale nechas zacapeny piaty prevod na Lančeri ktory pojde cojaviem 2800-4000rpm pri tych rychlostiach versus siesty "superekonomicky" prevod na Aurise ktory by isiel 2200 az 2700rpm kde ten motor nenadopovany turbom proste nema vykon).
Nehovorim ze to tak musi byt, len upozornujem ze taketo pripady sa stavaju. Problematika proste nie je ciernobiela.
>> nehovori o tom, ze auris kombi je o 150(+-) kilo lahsi ako lancer.
toto je velmi dolezite pri vykone ~80kW a specialne v otackach okolo 5500. Ked mas 200kW na kolesach tak vacsiu ulohu zohrava prevodovka a jej odstupnovanie, pohon napravy/stvorkolka a taketo veci.
vobec nemusi byt pravda. Pocet stupnov prevodovky je zavadzajuca velicina - s tymi prevodmi nenarabas velakrat na dosiahnutie stovky.
Z praxe : ked mas viac stupnov, zrejme bude lepsia dynamika ktora nebyva bezne udavana cize take tie bezne mestske zrychlenia a'la 20-60km/h na druhom prevode (dupnem do toho ked potrebujem zlahka zmiznut z krizovatky), 40-75km/h na tretom prevode (a'la niekoho akoze obieham aby som sa volakde o sto metrov pred neho zaradil), pripadne 50-90km/h na trojke ze vyzuril som sa.
Udavat zrychlenie 0-100km/h je pre BEZNE jazdenie zdaleka nie to najdolezitejsie. Takisto vyrobca moze naskladat dva/tri spodne prevody aby dosiahol tento parameter co najlepsi pretoze ludia na neho pozeraju BEZ VAZNEJSIEHO UVAZOVANIA a pritom udavany 6kvalt Auris moze mat horsie zrychlenie ktore vyuzijes v praxi napriklad 100-130km/h nez sucasny 5kvalt Macubuši (napriklad preto lebo ten voz nebudes srobovat na maximum maximum ale nechas zacapeny piaty prevod na Lančeri ktory pojde cojaviem 2800-4000rpm pri tych rychlostiach versus siesty "superekonomicky" prevod na Aurise ktory by isiel 2200 az 2700rpm kde ten motor nenadopovany turbom proste nema vykon).
Nehovorim ze to tak musi byt, len upozornujem ze taketo pripady sa stavaju. Problematika proste nie je ciernobiela.
>> nehovori o tom, ze auris kombi je o 150(+-) kilo lahsi ako lancer.
toto je velmi dolezite pri vykone ~80kW a specialne v otackach okolo 5500. Ked mas 200kW na kolesach tak vacsiu ulohu zohrava prevodovka a jej odstupnovanie, pohon napravy/stvorkolka a taketo veci.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: vymena lancera za nieco ine
chapem co tym chcel povedat, ale lancer tusim pri 130 toci nejakych 3200ot/min zatial co auris 3300ot/min
ale ano.. aurisu konci dvojka pri 90tke a lanceru na 100vke.
cize lancer z 0-90 10s.
auris z 0-90 8s.
cize tu ma urcite navrh a preto si dovolim hovorit, ze moze byt naozaj citit, ze ma to lepsiu dynamiku.
ale ano.. aurisu konci dvojka pri 90tke a lanceru na 100vke.
cize lancer z 0-90 10s.
auris z 0-90 8s.
cize tu ma urcite navrh a preto si dovolim hovorit, ze moze byt naozaj citit, ze ma to lepsiu dynamiku.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: vymena lancera za nieco ine
dal som paru dni dozadu cca 110km/na 2jke a bolo to skoro 5700rpm ale dal som asi secko co slo vedla .len a8nova sa akosi vzdialovala inac sa bojim tych 6stupnov ze bidem radit jak debo, kedze dialnicu davam malo
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: vymena lancera za nieco ine
kazdy robi fuj na automat, lebo je to pre zeny a nici to pozitok z jazdy a zrazu ked ma niekto kvedlat 6 kvalt, tak sa mu nechce #nohate
mozes mat este CVT
mozes mat este CVT
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: vymena lancera za nieco ine
lacika: auris ma v papieroch (aspon na stranke Toyota.sk) uvadzane 10.5s, mitsu 11.1s, rozdiel 0.6s, co je v podstate nic (rozdiel na urovni uzivatela). Nakolko su oba motory atmosfericky plnene, tak aj dynamicke parametre 20-60/40-80/50-100 budu v podstate velmi podobne, takze tymto si stefan vazne nepomoze. Osobne si myslim, ze bud musi ist do turba alebo v nizsej strednej do niecoho s aspon 110 kW pri atmosfere, inak ten rozdiel nepociti, aj to iba pri vhodnej prevodovke. Co som uz kedysi cital, tak auris bol vraj SW celkom slusne umrtveny kvoli emisiam pri euro6, ten motor je tu od euro4. Podobne to vraj je aj pri civicu a jeho 1.8/103 kW (plus minus, dnes dava tusim 104/105 kW), kedy sa kopec novinarov stazovalo na dynamiku motoru porovnavajuc euro5/6 verziu s euro4.
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: vymena lancera za nieco ine
ok, my bad.. kratka verzia je o po sekundy rychlejsia ako kombi.
Ale ja mam 88kW, 1370 kg a zrychlenie 10.8s
oco ma 74kW, 1205 kg a zrychlenie 10.9s
obaja mame 5 kvalt.. a kedze tieto auta mam vyskusane, tak pocitovo je citron vykonejsi.
Ale ja mam 88kW, 1370 kg a zrychlenie 10.8s
oco ma 74kW, 1205 kg a zrychlenie 10.9s
obaja mame 5 kvalt.. a kedze tieto auta mam vyskusane, tak pocitovo je citron vykonejsi.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vymena lancera za nieco ine
>> inac sa bojim tych 6stupnov ze bidem radit jak debo, kedze dialnicu davam malo
jedna, tri, sest, jak autobusar hotovo styri prevody su malo, pat je neoptimalnych, sest je vela, chudak 8stupne automaty co im povies
ano, euro6 emisie zase jaaaaaaaaaaaaaaj
k pocitu zrychlenia prispieva sialene vela inych veci nez stopky samotne. Hluk v kabine. Jeho konkretny prejav - bublave americke osemvalcove zelezo, vysokootackovy jakot japonskych stvorvalcov, brblavy charakter Subaru boxer motora, kazdy je iny. Odhlucnenia karoserie. Naladenia vyfuku. Zivocisne trepanie prevodovky v ruke (pardon, radiacej paky). Objem motora. Prepana rozdivocena 1.2ka mi nahana strach, kdezto rozbiehajuci sa stvorliter za 3000rpm s nabehom na sedmicku mi radostou rozochvieva snurky na teniskach Adidsa, sest pasikov, ziadne Béčko.
Mimochodom, ja osobne si trosku myslim ze tie sekundy su zlahka precenovane. Neviem ako vy, ale nejako si moc nepamatam kedy som so stopkami v rukach horekoval nad tym ze jaaaaj boze o pol sekundu pomalsie ako som cital na internete. Daily driver mam Ford Sharan ci vlastne WV Galaxy ci co to mam, cize dynamicky nie je ziadny vykvet v porovnani s tym co mate vy osobaky... a este som sa z toho neposr-kakal. Ano viem ze porovnavat turbodiesel s hladkym benzinom a autobusik so sedanikom nie je dobry napad.
jedna, tri, sest, jak autobusar hotovo styri prevody su malo, pat je neoptimalnych, sest je vela, chudak 8stupne automaty co im povies
ano, euro6 emisie zase jaaaaaaaaaaaaaaj
k pocitu zrychlenia prispieva sialene vela inych veci nez stopky samotne. Hluk v kabine. Jeho konkretny prejav - bublave americke osemvalcove zelezo, vysokootackovy jakot japonskych stvorvalcov, brblavy charakter Subaru boxer motora, kazdy je iny. Odhlucnenia karoserie. Naladenia vyfuku. Zivocisne trepanie prevodovky v ruke (pardon, radiacej paky). Objem motora. Prepana rozdivocena 1.2ka mi nahana strach, kdezto rozbiehajuci sa stvorliter za 3000rpm s nabehom na sedmicku mi radostou rozochvieva snurky na teniskach Adidsa, sest pasikov, ziadne Béčko.
Mimochodom, ja osobne si trosku myslim ze tie sekundy su zlahka precenovane. Neviem ako vy, ale nejako si moc nepamatam kedy som so stopkami v rukach horekoval nad tym ze jaaaaj boze o pol sekundu pomalsie ako som cital na internete. Daily driver mam Ford Sharan ci vlastne WV Galaxy ci co to mam, cize dynamicky nie je ziadny vykvet v porovnani s tym co mate vy osobaky... a este som sa z toho neposr-kakal. Ano viem ze porovnavat turbodiesel s hladkym benzinom a autobusik so sedanikom nie je dobry napad.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: vymena lancera za nieco ine
jasne ze je.. viac mi pomoze pruzne zrychlenie z vyjazdu dialnice, ked sa spajaju pruhy ako palit spojku na krizovatke.
a ani neviem, ci by som urobil take zrychlenie, ked ti zacne do toho hubovat TCS.
a ani neviem, ci by som urobil take zrychlenie, ked ti zacne do toho hubovat TCS.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: vymena lancera za nieco ine
Nie je čo riešiť, kúp si automat.stefan.koval napísal:dal som paru dni dozadu cca 110km/na 2jke a bolo to skoro 5700rpm ale dal som asi secko co slo vedla .len a8nova sa akosi vzdialovala inac sa bojim tych 6stupnov ze bidem radit jak debo, kedze dialnicu davam malo
Tá predstava ako sa človek posúva v kolone, alebo na semafor a 20x za 2 minuty musí vytlačiť spojku ma desí
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: vymena lancera za nieco ine
Tak to by som chcel vidiet to auto co da 110km/h na 2jke to musi byt nejaky supersport 110km/h dam na 3jke pri skoro 6000rpm na m6 2.0
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: vymena lancera za nieco ine
terazz ked to citam spetne tiezz ssa mi tpo zda vela. vyskusam najblizise. auto mam v servise na 3garancke po 15tis km. vyrobca samo udava 20tis interval
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: vymena lancera za nieco ine
preco by nedal? len to neda za 3.5s
Tak nejak tej 1.6tke konci 2jka, pri 105-110kmh.
Tak nejak tej 1.6tke konci 2jka, pri 105-110kmh.