Preberala sa tu tema nove auto vs jazdenka. Ideme kupovat Audi a4 sportline 2.0tdi, rv. 2007 asi 8. mesiac, po 1 majitelovi, najazdenych 180k. Origo na fakture cena za novy voz 41000€. Po 8. rokoch ho kupim za 6500€. Otazka znie co vsetko sa musi s prepacenim dojebat aby som tych 35000€ do auta musel vrazit?
Myslim ze mission impossible aj keby clovek nakupoval na servis auta diely so 100% marzou
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Ale mas stare, zjazdene, nepekne, opotrebovane auto so starym faceliftom, ale usetril si.
To mozes kupit nejaku prvu A8 za 3k a tesit sa ze stala cez stovku a ty si usetril.
Stare veru nieje, nepekne tiez nie, su k tomu dokonca pneu na elektronoch aj na zimu aj leto. Nejaky facelift je fakt posledna vec co cloveka na aute zaujima aj keby som dal 5k na servis a auto dal do tip top stavu vratane laku stale mam 200% lepsie auto ako nejaku 1.6 kiju s novym faceliftom v najnizsej vybave alebo 1.2 tsi rapida
Aj tak x krat dnes plati cim starsie auto, tym vo vseobecnosti kvalitnejsie
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Rovnaka otazka ako naozaj potrebujes vydrbat 12000+ za nove nepremiove auto v najnizsej vybave nepremiovej znacky? Alebo si kupim na bazari za tu cenu radsej rovnako jazdeny Pezoot skodu alebo kiju len pre to ze ma novsi rok vyroby?
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Asnod napísal:Preberala sa tu tema nove auto vs jazdenka. Ideme kupovat Audi a4 sportline 2.0tdi, rv. 2007 asi 8. mesiac, po 1 majitelovi, najazdenych 180k. Origo na fakture cena za novy voz 41000€. Po 8. rokoch ho kupim za 6500€. Otazka znie co vsetko sa musi s prepacenim dojebat aby som tych 35000€ do auta musel vrazit?
Myslim ze mission impossible aj keby clovek nakupoval na servis auta diely so 100% marzou
Asnod aky je to kod motora? To si sa este fakt nestretol so znamou 2.0TDI PD. Na servise sme ich mali dost a problemov je tam pozehnane.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ojdi Á4 bola kedy premiovka ? Tu dobu som asi prespal. Treba riesit motor ako zaznelo hore aby to nebol zmrd (styri pismenka v kode == commonrail, tri pismenka == zvysit pozornost, 8V v poriadku, 16V v neporiadku ale ten by sa nemal vyskytnut), riesit nahon olejoveho cerpadla, skumat DPF (pozriet v diagnostike ako casto sa regeneruje, to nieco napovie o stave). Neviem ci su totok ramena rozlozitelne na diely alebo len kompletka, na nasich cestach vies ako... potom nahrada Lemfordér, Meyle HD a podobne, cenovka okolo 350eur myslim (neviem presne, neriesil som).
Daj sa dohromady so Snejkim odtialto nech ti za par susnov vyskuma veci ktore nevyskumas sam. 35k do servisu tohoto vozidla nikdy v zivote nepolozis, to sa neda. Som velmi prijemne prekvapeny ze ratas s päťkou, nebudes ju potrebovat direkt dnes ale ked si pripraveny v priebehu dvoch rokov takto, nemalo by nasledovat sklamanie. Ked niekto kupi masinu a potom sa sialene cuduje ze boze moj tam treba dat 1274 eur za dva roky na brzdy a ramena a rozvodak s pumpou, tak nech ide doriti a radsej jazdi trolejbusom.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Kod motora neviem, nezaujimal som sa o to, mal by to byt 125kw/170ps, neviem ci to podla toho sa da zistit. S nejakym servisom sa pocita samozrejme, pokial neodchadzaju motory uplne, ved je to jazdenka, dnes kazde jazdene auto ma svoje muchy, ak ho mal 1 majitel skoro 8 rokov tak predpokladam ze problemov tam vela nebolo. Dali sme ho este preverit znamemu, aj vin aj stav tak uvidime co on na to.
Som zastancom toho ze dam radsej 2000€ do toho auta a som si 100% isty ze tie veci co treba menit tam mam nove ako kupit nieco bazarove "v top stave" za vyssiu cenu a potom to menit aj tak lebo niekto potreboval dobre predat.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
skodova udalost, havarijne poistenie... oprava cca 5.5k, kooperativa partnerovi /priamo servisu auta preplatila 3k, zvysok odmietla vyplatit lebo k udalosti nebola zavolana policia- pre uplnost dodam,ze chlapikovi vbehla zver a capol do stromu (ziadny iny ucastnik udalosti nebol) ...
p.s. doplnim,ze auto bolo normalne pojazdne a odisiel na nom domov
Naposledy upravil/-a quicky v St 17. Aug, 2016, 12:09, upravené celkom 1 krát.
ale policiu zavolat mohol, nevola sa iba pri malych nehodach, ale ak napral do stromu, tak skoda uz dosahuje istu vysku a ku tomu jednoznacne by som volal policajtov.
skorej sa treba zaoberat otazkou kedy vznika povinnost volat policiu k udalosti... priebezne dam update ako pokracuje dotahovanie s poistovnou - mozno to niekoho bude zaujimat.