Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
- pipo137
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6417
- Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Mna este viac prekvapuje, ako vyrazne je 290X nad Titanicom
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Hlavne ze par nvidiotov nema problem pisat o tom ako ma AMD zastaralu architekturu, len koli non-fucked up architekture a ked si prepocita clovek perf/watt teraz tak cely kepler skonci oproti svojej povodnej konkurencii v tak krvavych cislach az to nieje pekne, nehovoriac o tom ze vykonovo sa to neda uz vobec porovnavat. Uz to zacina pomaly aj s Maxwellom, 970 pod 290. Aj tak o nejakom async compute tu nemoze byt ani rec, este pride na DE EX dost optimalizacnych patchov nez to bude plnohodnotna DX12 hra.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Boa,to je riadne narocne.. Poriadne fps tam nema žiadna karta
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
to vyzera hodne biedne teda. na 1440p s GTX970 nemam velku sancu, mam pocit ze tato hra bude veeelmi dlho na mojom waitliste...
Spoiler: ukázať
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
a čo to bolo niekedy inak ? https://www.techpowerup.com/reviews/AMD/R9_290X/23.htmlpipo137 napísal:Mna este viac prekvapuje, ako vyrazne je 290X nad Titanicom
vtedy o 8 fps navyše a teraz o 9. Áno ale treba si tlieskať.
.
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Vtedy o 5-10%, teraz o 50%. Ano, treba si tlieskat
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Dosť Ťa ľutujem Asnod, vlastne strašne veľmi Ťa ľutujem Je to až smutné ako sa tu snažíš posledné roky poukázať na to AMD a ešte ani raz ti to nevyšlo. Niečo Ti poviem - VŠETCI tu chápeme, aké možne featurky má v sebe AMD zakomponovné v čase uvedenia, ale čo z toho keď momentálne je rozdiel 5 fps.
Áno v budúcnu može byť rozdiel 50%, ale KOMU JE TO NAČO, keď tie hry sú za to obdobie tak dopredu a náročné, že tie staručičké grafiky to už dávajú na takom minime, že aj rozdiel 50% výkonu je zase iba 5-8 fps. ľudia s 7970 už majú rok po upgrade.
Toto ti ostalo jediné. Radovať sa na výkone staručičkých grafík na ktorých si už nikto nezahrá. Toto ti nechám ešte ako radosť Už by si mohol konečne otvoriť oči a pozrieť sa aká je realita.
Áno v budúcnu može byť rozdiel 50%, ale KOMU JE TO NAČO, keď tie hry sú za to obdobie tak dopredu a náročné, že tie staručičké grafiky to už dávajú na takom minime, že aj rozdiel 50% výkonu je zase iba 5-8 fps. ľudia s 7970 už majú rok po upgrade.
Toto ti ostalo jediné. Radovať sa na výkone staručičkých grafík na ktorých si už nikto nezahrá. Toto ti nechám ešte ako radosť Už by si mohol konečne otvoriť oči a pozrieť sa aká je realita.
.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ten test sa mi ale vôbec nezdá. 290 ma rovnaky výsledok ako 970. Zrejme tam ešte nepouzivaju as
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ja lutujem teba.
Pre niekoho zaostaleho ako si ty, nastavenia v hre sa daju upravovat a FPS sa ti dvihnu, v rovnakom % rozdiely. Akurat neviem kto je na ten tvoj no brain nvidia troll este zvedavy. Smutne je ze niesom si vedomi jedinej veci ktoru som napisal a niekto by mi ju dokazal vyvratit alebo bola by IRL uplne inac. Az na tie tvoje argumenty nvidia je najlepsiaa alebo nvidia FTW, no a co ze ma nizsie FPS ale je to envidijaaa tak co, naco to riesit. Ved rozdiel 8FPS pri 60+ je to iste ako rozdiel 9 pri 20FPS. Viem ze nie kazdy mame IQ 100+ ale ak nemas cim argumentovat tak aspon netroll a nestrapnuj sam seba.
Bude to ako pri Tomb raiderovi nejaka Alpha DX12.
Pre niekoho zaostaleho ako si ty, nastavenia v hre sa daju upravovat a FPS sa ti dvihnu, v rovnakom % rozdiely. Akurat neviem kto je na ten tvoj no brain nvidia troll este zvedavy. Smutne je ze niesom si vedomi jedinej veci ktoru som napisal a niekto by mi ju dokazal vyvratit alebo bola by IRL uplne inac. Az na tie tvoje argumenty nvidia je najlepsiaa alebo nvidia FTW, no a co ze ma nizsie FPS ale je to envidijaaa tak co, naco to riesit. Ved rozdiel 8FPS pri 60+ je to iste ako rozdiel 9 pri 20FPS. Viem ze nie kazdy mame IQ 100+ ale ak nemas cim argumentovat tak aspon netroll a nestrapnuj sam seba.
Bude to ako pri Tomb raiderovi nejaka Alpha DX12.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Myslím že nedávno som pozeral požiadavky a v doporučenej konfigurácií (asi DX11) bola RX480/GTX 970, určite by tam nepísali karty ktoré pojdu vo fullHD na 30 fps, skor mi to príde ako ďalší neplnohodný dx12 port, resp, posratý port celej hry od začiatku, hru sledujem dlho grafika je pekná ale určite nie najlepšia a keď karty ako 980Ti/FuryX/1070 majú avg 40-50 skor to vyzerá že problém bude v hre samotnej, ťažko povedať nevidel som test pod DX11, ak tam budú mať karty podstatne viac fps je to jasné.Per napísal:Boa,to je riadne narocne.. Poriadne fps tam nema žiadna karta
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Snažíš sa ako vždy prevracať moje tvrdenia proti mne ? Ja som nikde nenapísal, že ti to niekto vyvrátil. Dokonca som napísal opakAsnod napísal:Smutne je ze niesom si vedomi jedinej veci ktoru som napisal a niekto by mi ju dokazal vyvratit
Na tie reči ohľadom toho výkonu si prečítaj zvyšok textu ešte raz. Ak to ešte stále (očividne) nechápeš. Nikoho nezaujíma, či staručičké 3-4 ročné grafiky momentálne performujú o 50 percent, keď dávajú 25fps. Nejaké znižovanie detailov si nechaj niekde tam doma. Lebo s Nvidia kartou je znižovanie detailov zakázané nie? Toto ti tu môžem napísať tak isto, že si na Nvidii znížim detaily ešte menej a budem mať ešte viac fps ako tá 7970. Tak buď porovnávam rovnaké nastavenia alebo nie ! Či to si videl v recenziach aby jedným dávali tak a jedným tak ? Teba očividne nezaujíma ako si zahráš na rovnakých detailoch u akých kariet, ale 99 percent ľudí áno.Leon napísal:VŠETCI tu chápeme, aké možne featurky má v sebe AMD zakomponovné
.
- pipo137
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6417
- Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Leon napísal:a čo to bolo niekedy inak ? https://www.techpowerup.com/reviews/AMD/R9_290X/23.htmlpipo137 napísal:Mna este viac prekvapuje, ako vyrazne je 290X nad Titanicom
vtedy o 8 fps navyše a teraz o 9. Áno ale treba si tlieskať.
Leon: tak som to nejak myslel, ako bolo spomenute o par prispevkov naspat s tym pribliznym percentualnym rozdielom (este pred tym vasim flame-om). Mal som to zafixovane, ze je tam ten vykonovy rozdiel relativne minimalny, ale v hentom porovnani (ak sa teda potvrdi) je ten rozdiel teda uz dost vyrazny, tak ma to prekvapilo
A ja nemam potrebu si tlieskat, nie som ziadny cerveny (ani zeleny) taborovy zaslepenec a pod... len reagujem na to co ma zaujalo
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ked znizis detaily a zdvihnu sa FPS tak si myslis co, ze ten % rozdiel sa obrati pri rovnakom nastaveni detailov na oboch kartach v prospech Nvidie? Alebo chces ich znizit az tak ze narazis na CPU bottleneck a ten % rozdiel sa zminimalizuje aby spravna strana vyhrala alebo o co ti ide?
Tie starucke karty su dnes vykonovo karty patriace do strednej triedy(AMD, kepler moze byt competitive proti lowendu). Hmm este som nepocul nikoho nadavat ze by si na tom dnes nieco nespustil alebo nezahral
Tie starucke karty su dnes vykonovo karty patriace do strednej triedy(AMD, kepler moze byt competitive proti lowendu). Hmm este som nepocul nikoho nadavat ze by si na tom dnes nieco nespustil alebo nezahral
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ja strasne fandim amd a okrem gtx970 som mal min. 10rokov ati/amd len skoda ze su stale takto pozadu. Je to sice skvele ze po 2-3 rokoch je 280x o 50% vykonnejsia ako gtx780, ale co z toho ked to je na oboch kartach nehratelne, ano detaily sa mozu znizit ale i tak to nieje ziadna slava. Ach, prajem AMD aby vedelo plnohodnotne konkurovat novym kartam od nvidie. Napr teraz chcem upgrade a co si mam kupit od amd aby to vedelo konkurovat gtx1080? alebo aspon gtx1070?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
J su pozadu a mozu si za to sami, ten ich marketing je dodnes priserny.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.