Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
Monster1
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4484
Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Monster1 »

Neviem či je to len AMD friendly hra ale ked vidim vykon tych starych Fury stale si vravim či sa neoplati počkat na tu Vegu.
http://www.guru3d.com/articles_pages/de ... iew,6.html
A to je ešte len DX11 som zvedavy, na ten DX12 patch či ho domrvia alebo zlepšia
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Co je podla teba AMD friendly? :D Ak niekto nieco presadzuje ako AMD, open source viz GPUopen nie blackbox Gayworks tak ako to moze byt nieco friendly pre nich ked kazdy do toho vidi? :D Z toho by bolo take haloo ze to si este nevidel :D

Akurat to dobre scaluje s poctom SP, viz rozdiel 390/x fury/furyx nie ako niektore doterajsie hry kde mali 290/x niekde skoro identicky vykon, tam bol niekde inde bottleneck na urovni architektury. To iste bolo vidiet aj v Doome kde mala fury vyhodu aj async compute a bez bottlenecku. Ak to takto bude tak to bude len a len dobre.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Monster1
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4484
Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Monster1 »

AMD friendly som myslel tak že nie v každej hre su napr. Fury vykonovo takyto super pre Pascal. Kde tu FuryX poraža 1070.
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa loleqboleq »

jasné, že sa oplatí, prajem príemných 8 mesiacov čakania, vychádza to tak, že buď vôbec nedoplnia 4XX radu alebo ju dokončia a pár mesiacov na to budú musieť uviesť 5XX, keďže 11XX nvidie už budú o tom čase sa uvádzať znovu :laugh: a ak to bude tá Volta, tak pravdepodobne aj reči o DX12 dominancii odídu do zabudnutia
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Uz len koli VRAM by som nad tym vobec neuvazoval.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Fullesh
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5203
Dátum registrácie: So 05. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Nitra

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Fullesh »

test DX12 patch pre Deus Ex Makind Divided

http://www.guru3d.com/articles_pages/de ... iew,8.html
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K
.
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Nevadi, hlavne ze DX 12 podporuju :D
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa dexterav »

ono zase, prečo by som mal ten dx12 ako majiteľ nv vôbec zapínať len preto že je?
aspoň taký je momentálny stav
a v tom deuxe ide dobre amd aj dx11

ale zase to len ukazuje že aj pascal AS iba podporuje nič viac, čiže žiadna zmena oproti maxwellu
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Pretoze pre dementov sa ukazalo ako bottlenecked v dx11 bola miestami nvidia v doomovi. Pre 144hz atd je a bude nevyhnutnost.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa dexterav »

prečo by 150fps v dx12 bolo lepších ako v dx11 :D
a momentálne o nič iné nejde
a už aj pri AMD tam žiadne extra skoky niesú cca 10-15%, deusex
takže žiadne super skoky ako ked začínali z mantle
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Ake super skoky ked zacinali s mantle boli? Ziadne. Akurat nemali dx11 driver a dorobili ho az casom. Inac ziadne narasty tam neboli. Mozno tak nizsi stutter
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa dexterav »

práveže boli na niektorých cpu slušných aj 50%
CF dokonca aj na 5960X pobehlo často aj o 30-40%
ono sa to nebude naťahovať tie nárasty donekonečna
btw samozrejme tomu veľmi ak nie hlavne pomáhajú porty z konzôl ked je dx12 základ
Naposledy upravil/-a dexterav v Št 08. Sep, 2016, 19:29, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Treba sa posunut ako sa hovori o dum dal a nezit v dobe kamennej len pre to ze to aj tak ide.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa dexterav »

kam posúvať?
ak má byť dx12 iba o AS ako sa to prezentuje teraz onedlho stratí dych to sa my posúvanie veľmo nezdá
ale tak v podstate je iba na začiatku, aj dx9 snami bol dlhú dobu ked už dávno vládol dx11
momentálne dx12 resp jeho AS sú výhodou pre AMD kedže ich NV nedáva
akurát že to ani neni moc treba, momentálne
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Radsej si nieco o nom nastuduj.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.

Návrat na "Grafické karty"