Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
Tak velke BIG UP pre nich, nadherne stroje
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
musim povedat, ze aj ked je Murcielago trochu obsolete, sviha celkom slusne. 200 by to dalo hadam aj s upchatym vyfukom, a 300 dalo tiez bez nejakeho prehovarania a potrebujem nove trenky
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ja by som sa chcel povozit v starom lambo diablo sv, to auto milujem od dob nfs 3
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
jj diablo by som chcel aj ja zazit, ten tvar auta sa mi paci dodnes. Videl som uz nazivo Countach v US prevedeni, ale to je na moj vkus az moc futuristicki
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Countach mi pride ako z filmu navrat do buducnosti, ako chcel by som sadnut ajdon, ale diablo je moj sen
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ked mate prachy na Kauntača, cize sa bavime radovo 350k az 400k, tak si ho veeeelmi rychlo kupte. Za desat rokov nebudu pod milion.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
mp3turbo preco nedas link na ten topic na ab.eu??
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
tak kupit to auto na prachy by samozrejme slo, len kde tie prachy zobrat
mna napriklad mrzi, ze moj stary otec mal 2x tatra 603 a obe po pade komancov predal. dnes by mali paradnu hodnotu
mna napriklad mrzi, ze moj stary otec mal 2x tatra 603 a obe po pade komancov predal. dnes by mali paradnu hodnotu
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
to by veru mali...
Link na forum : https://forum.autobazar.eu/kia-ceed-sw- ... 20-15.html
zrovna teraz sa mi to neotvara - zostane len modra obrazovka a pismenka nikde, asi maju chlapci nejaky problem, ale tam to bude.
Link na forum : https://forum.autobazar.eu/kia-ceed-sw- ... 20-15.html
zrovna teraz sa mi to neotvara - zostane len modra obrazovka a pismenka nikde, asi maju chlapci nejaky problem, ale tam to bude.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tak sa špáram v rici ze... ako sa budu v blizkej buducnosti kontrolovat elektricke auta pred kupou aby sa neoyebavalo
nema pokazeny štartér ? Doriti š co ? Ahhmmm co spojka, nezabera na podlahe ? Tlaky v kommonrajliku, su v poriadku, nekyvu sa ako ozraty Jano ked taha z krcmy domov ? Turbo neprefukuje volakde ? Špricky dobre rozprasuju aby som neprepalil piestik ? Ventilky nie su zakarbonovane ? EGR ventil za 2200 s natrubkom a bez roboty to este nechce vzdat ? Rozvody boli vymenene naozaj alebo len cez telefon, kuknem remen ci nie je strapaty ? Napinaky mi nestrelia, je tam uz posledna hadam desiata seria ktora uz nieco vydrzi (haha sorry WV, to bolo nefer) ? Automatistická prevodovečka mala meneny olejčok alebo zas to mal nejaky slovensky huj ktoremu bolo 250eur strasne vela raz za styri roky ? Nepodtacal to, nebude z dvojhmotičky už skoro trojhmotička ? Co ked ma druhe VP44 cerpadlo na tomto sestvalci ktory v skutocnosti je len grupáčový dvakrat trojvalec nejaky psychotronicky problem a pusti šťavu ? Och boze Turbo spominal kompresie a nejaky plyn vo vode, co s tym. Nebudu ramena zase stat 70.000 korun jak na áštvorku ? Oleje boli menene aspon na tych 30.000 intervaloch alebo to kreten prepaloval cez 40 ved to musi vydrzat ? Aky olej tam daval, taky co bol poruke alebo nedajboze taky aky tam ma ist ?
Kolko programovani ma za sebou riadiaca veža, kolko statisicov kilometrov odpadlo ? Hehe, ukazem vam servisnu knizku z ebayu
To bude STRASNA nuda Mmmm aku zostavajucu kapacitu ma baterka, nehrkocu tlmice, ide klima, nie su zodrate pneu, odchod. Či?
nema pokazeny štartér ? Doriti š co ? Ahhmmm co spojka, nezabera na podlahe ? Tlaky v kommonrajliku, su v poriadku, nekyvu sa ako ozraty Jano ked taha z krcmy domov ? Turbo neprefukuje volakde ? Špricky dobre rozprasuju aby som neprepalil piestik ? Ventilky nie su zakarbonovane ? EGR ventil za 2200 s natrubkom a bez roboty to este nechce vzdat ? Rozvody boli vymenene naozaj alebo len cez telefon, kuknem remen ci nie je strapaty ? Napinaky mi nestrelia, je tam uz posledna hadam desiata seria ktora uz nieco vydrzi (haha sorry WV, to bolo nefer) ? Automatistická prevodovečka mala meneny olejčok alebo zas to mal nejaky slovensky huj ktoremu bolo 250eur strasne vela raz za styri roky ? Nepodtacal to, nebude z dvojhmotičky už skoro trojhmotička ? Co ked ma druhe VP44 cerpadlo na tomto sestvalci ktory v skutocnosti je len grupáčový dvakrat trojvalec nejaky psychotronicky problem a pusti šťavu ? Och boze Turbo spominal kompresie a nejaky plyn vo vode, co s tym. Nebudu ramena zase stat 70.000 korun jak na áštvorku ? Oleje boli menene aspon na tych 30.000 intervaloch alebo to kreten prepaloval cez 40 ved to musi vydrzat ? Aky olej tam daval, taky co bol poruke alebo nedajboze taky aky tam ma ist ?
Kolko programovani ma za sebou riadiaca veža, kolko statisicov kilometrov odpadlo ? Hehe, ukazem vam servisnu knizku z ebayu
To bude STRASNA nuda Mmmm aku zostavajucu kapacitu ma baterka, nehrkocu tlmice, ide klima, nie su zodrate pneu, odchod. Či?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Spotrebak, kupiš, vyjazdis, zahodis. nemyslim že to bude mať taku vydrž aby to vydržalo desiatky rokov, hlavne ak zlacneju baterie resp ich vyroba a nove auta budu stať par tisiciekmp3turbo napísal: To bude STRASNA nuda
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Prilisny optimizmus, baterie nezlacneju takym masivnym stylom, ani ich kapacita sa nezvacsi skokovo, ako vykon procesorov. Staci si pozriet historiu vyvoja baterii za poslednych 100 rokov.DC9-32 napísal: ... ak zlacneju baterie resp ich vyroba a nove auta budu stať par tisiciek
turbo: existuju ine dolezite veci, ktore sa daju sledovat. Napr. chladiaci okruh, ktory je extremne dolezity ako pre baterie, tak pre spinaciu elektroniku (tym padom pravdepodobne aj viac chladiacich okruhov), elektromotory, odpory hlavnych vodicov, diagnostika spinacej elektroniky (inak tiez kvalitne draha), ... Proste budu ine problemy, nakolko je princip cinnosti odlisny. Poruchovost by som ocakaval podobnu ako teraz, prirataj si k tomu este mnozstvo rozlicnych asistentov, senzorov, kamier, etc. ...
FVE 12.45 kWp V/Z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Nemyslim si ze par desiatok rokov niekoho bude prilis zaujimat - dnes mas par desiatok rokov, povedzme 3, stare auto ? Cize 30rocny tragac ?
Nebudu lacne, nebude to spotrebak, nezahodis 40.000 eur len tak neboj nic. Ozaj, kolko zarabas ? Auto spotrebak ? Zahodis ? Seriously ?
Nove EV auta nebudu stat par tisiciek to sa tiez nemusis bat. Len ta technicka previerka ma vnutorne zaujala ze co s tym budeme robit
S bateriami a cenovkou suhlasim - niekde sa brblalo ze nemame dost lithia ci ktorej to suroviny co do baterii potrebujeme. Takze ked sa zacnu masovo chrlit baterkáče, cenovka baterii ktore sa stali jednou z hlavnych zloziek celkovej ceny nebude moct klesat dole nejako prudko... o toto sa snazia uz hodne dlhu dobu vselijake mudre hlavy a nejde im to. Spolu s prudkym zvysenim kapacity aby sa zvysil dojazd.
Chladenie mi nepride ani na mile podobne komplexnostou sucasnym turbam, vstrekovacom, DPFkam, rozvodovym remenom a siestim napinakom a ich ulohe v zivote motora (vid priklad WV ktore nevedelo spravit rozvody zopar ROKOV, codopči vam yebe nakompletku). Odpory hlavnych vodicov ? Ako sa meni odpor hodne hrubeho dratu v priebehu casu projektovanej zivotnosti ?
Elektromotry - ano, toto bude polozka. Principialne ale zase su ukrutne spolahlivejsie ako veci co mame dnes. Bola to Tesla co davala 8 rokov unlimited zaruku na drivetrain ? Alebo este stale aj dava ?
Baterie, elektromotor. Najvacsie sajby. Elektromotor v pohode. Baterie jasny prieser. Projektovane odhadnutelne naklady.
Nebudu lacne, nebude to spotrebak, nezahodis 40.000 eur len tak neboj nic. Ozaj, kolko zarabas ? Auto spotrebak ? Zahodis ? Seriously ?
Nove EV auta nebudu stat par tisiciek to sa tiez nemusis bat. Len ta technicka previerka ma vnutorne zaujala ze co s tym budeme robit
S bateriami a cenovkou suhlasim - niekde sa brblalo ze nemame dost lithia ci ktorej to suroviny co do baterii potrebujeme. Takze ked sa zacnu masovo chrlit baterkáče, cenovka baterii ktore sa stali jednou z hlavnych zloziek celkovej ceny nebude moct klesat dole nejako prudko... o toto sa snazia uz hodne dlhu dobu vselijake mudre hlavy a nejde im to. Spolu s prudkym zvysenim kapacity aby sa zvysil dojazd.
Chladenie mi nepride ani na mile podobne komplexnostou sucasnym turbam, vstrekovacom, DPFkam, rozvodovym remenom a siestim napinakom a ich ulohe v zivote motora (vid priklad WV ktore nevedelo spravit rozvody zopar ROKOV, codopči vam yebe nakompletku). Odpory hlavnych vodicov ? Ako sa meni odpor hodne hrubeho dratu v priebehu casu projektovanej zivotnosti ?
Elektromotry - ano, toto bude polozka. Principialne ale zase su ukrutne spolahlivejsie ako veci co mame dnes. Bola to Tesla co davala 8 rokov unlimited zaruku na drivetrain ? Alebo este stale aj dava ?
Baterie, elektromotor. Najvacsie sajby. Elektromotor v pohode. Baterie jasny prieser. Projektovane odhadnutelne naklady.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.