Všeobecná diskusia
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2254
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
Ten 1.6 benzin v Astre je 147kW, atmosferu uz nerobia. Mna netrapi spotreba, ale mala nadrz. Nespochybnujem, ze 70kW CDTI je pre tu nadrz akurat (ten som porovnaval, s nim niekto dokaze ist za 5l, 1.6 sa pekne taha na 10l).
EDIT: ano, aj ja chcem 3liter v astre/octavii/golfe... kde si ho mam objednat?
EDIT: ano, aj ja chcem 3liter v astre/octavii/golfe... kde si ho mam objednat?
Re: Všeobecná diskusia
nuz, to si sa narodil na zlom kontinente
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
shajek napísal:Poznate niekde v BA nejakeho rozumneho muza co by mi vymenil / poskytol priestor na vymenu zadnych ramien na Mercedes w210 ? material si zabezpecim sam.
fakt by som to ocenil resp ak mate niekto doma zdvihak v garazi tak aj to ocenim nechce sa mi chodit do PD k svojim ludom a riesit to tam ked su to len posrane ramena ....
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Ak je tam od vyroby tak v Audi ti to daju, ale DTech to vie vytiahnut z radiamp3turbo napísal:Snake, help please : D2, Navigation Plus, zablokovana do stadia ze uz sa neda zadavat kod ktory poznam. Jak 100hoven ? Seriove cislo radia nemam, vyberat som lajbavy, VIN vozu samozrejme mam ked sa pozrem.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
jeeeeezis za tym som uz dlho nebol, vyborny tip. Diky, aj si od neho zoberem nejake nove kable ak ma ! Radio je tam od prvopociatku sveta.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
toto ma trosku zamrzelo :
http://www.auto-salon.sk/testy/13-i7784 ... -na-trojku
K spotrebe 4,9 l/100 km sa v kombinovanom režime dostane len veľmi ťažko. Nebudeme napínať: my sme za týždeň nedokázali jazdiť s priemernou spotrebou menšou ako 8 litrov...
prrrrrrrrrrrrrrrreboha.
Z toho isteho pera :
http://www.auto-salon.sk/testy/13-i7200 ... lternativa
"Nám sa po meste darilo jazdiť so spotrebou LPG pod sedem litrov a mimo mesta sme dokázali dlhodobo jazdiť so spotrebou aj pod šesť litrov."
http://www.auto-salon.sk/testy/13-i7784 ... -na-trojku
K spotrebe 4,9 l/100 km sa v kombinovanom režime dostane len veľmi ťažko. Nebudeme napínať: my sme za týždeň nedokázali jazdiť s priemernou spotrebou menšou ako 8 litrov...
prrrrrrrrrrrrrrrreboha.
Z toho isteho pera :
http://www.auto-salon.sk/testy/13-i7200 ... lternativa
"Nám sa po meste darilo jazdiť so spotrebou LPG pod sedem litrov a mimo mesta sme dokázali dlhodobo jazdiť so spotrebou aj pod šesť litrov."
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
kriste pane ako môže mať 1 litrový agregát spotrebu 8litrov v roku 2016? :D:D:D veď to ja mám menšiu spotrebu na 1.1tke ktorá má už dobrých 15 a možno aj viac rokov od výroby .. okej je to oturbené a má to viac koní ale 8 litrov?
nehorazne
nehorazne
Re: Všeobecná diskusia
A to by som ešte chcel vidieť spotrebu, pri takom dennom jazdení do/z roboty s plnou posádkou
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
kolega kupil octu 1.4TSI 150PS mod 2016, celkom v pohode auto aj ten motor neni az taky zly ( kym je novy )
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
uz teraz su vychytane.
Este by sa im hodil nepriamovstrekovy prístrek kvoli cisteniu.
Este by sa im hodil nepriamovstrekovy prístrek kvoli cisteniu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2318
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Zacina jemne svitat na lepsie motoristicke casy. Zacalo to davno tym, ze novucicky smradlavy diesel vlastne nemoze do centra niektorych miest a stary hnusny benzin so zelenou plaketkou tam v pohode parkuje. Teraz Renault predpoveda, ze diesle v malych autach skoncia (co by sa dalo interpretovat, ze Renault ich postupne prestane vyrabat). Volkswagen je uz z dieslu vylieceny, i ked si myslim, ze napriek diesel-gate afere svoje diesle neprestane vyrabat, kvoli marketingovo neuveritelne silnej znacke "TDI". Kebyze si slovensky ovcan nemoze kupit svoju Ochcavku s TDI na kufri (rozumej raketovy vykon s minimalnou spotrebou, NASA ticho zavidi technologiu), tak by im celkom dost klesol predaj aut.
Prorokujem, ze take "vedlajsie" znacky (Renault, Dacia, Citron, atd.) zacnu obmedzovat diesel v malych autickach a nakoniec -- ked sa ludia trosku prebudia -- sa k nim prida aj VW. Vsetko je na dobrej ceste.
Druhy boj bude ale odnaucit vyrobcov od tych malych 1-litrovych chujin s piatimi turbami. Nejaky ukazatel, ze sa to da aj inak je napriklad Mazda alebo Subaru. To je vsak prilis malo. S takymito somarinami tu este budeme mnoho rokov. Neviem, ci sa vyrobcovia poucia, alebo len dotlacia ludi z kazovych 0,7-litrov na bezproblemove, nove a ekologicke elektromobily.
Zatial som vdacny za ekologicky atmosfericky V8 nepriamovstrek. Staci mu raz za cas novy olej, filter a sviecky. A co je najlepsie na HEMI motore? V hlave nie je dost miesta na zabudovanie priamovstreku popri dvoch ventiloch a dvoch svieckach. Bolo by treba kompletne novy dizajn, takze ked si za mnoho rokov v buducnosti budem kupovat ine auto s HEMI, viem, ze som opat safe a nebudem vypustat somariny z vyfuku, pripadne zistovat, ci auto nahodou nema DPF.
Prorokujem, ze take "vedlajsie" znacky (Renault, Dacia, Citron, atd.) zacnu obmedzovat diesel v malych autickach a nakoniec -- ked sa ludia trosku prebudia -- sa k nim prida aj VW. Vsetko je na dobrej ceste.
Druhy boj bude ale odnaucit vyrobcov od tych malych 1-litrovych chujin s piatimi turbami. Nejaky ukazatel, ze sa to da aj inak je napriklad Mazda alebo Subaru. To je vsak prilis malo. S takymito somarinami tu este budeme mnoho rokov. Neviem, ci sa vyrobcovia poucia, alebo len dotlacia ludi z kazovych 0,7-litrov na bezproblemove, nove a ekologicke elektromobily.
Zatial som vdacny za ekologicky atmosfericky V8 nepriamovstrek. Staci mu raz za cas novy olej, filter a sviecky. A co je najlepsie na HEMI motore? V hlave nie je dost miesta na zabudovanie priamovstreku popri dvoch ventiloch a dvoch svieckach. Bolo by treba kompletne novy dizajn, takze ked si za mnoho rokov v buducnosti budem kupovat ine auto s HEMI, viem, ze som opat safe a nebudem vypustat somariny z vyfuku, pripadne zistovat, ci auto nahodou nema DPF.
Re: Všeobecná diskusia
Neviem ci by som si bol az tak isty tym, ze nedaju priamovstrek aj do HEMI. V6 od FCA ho dostali po poslednom upgrade, GM motory detto. Ked dokazali prepracovat hlavu na Pentastaroch, tak preco nie aj na HEMI.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Doskriabana prava strana od kríku
Čo som čítal test,spotreba ostala na 1.9tdi rovnaka. Paradoxne sa zvysil krutiaci moment a tah. A zvysil sa hluk motora. S otáznikom tam vyšiel vplyv upravy na životnosť..kedze to sa otestovať za mesiac nedá. Ale som ot. Prehodim to do všeobecnej diskusie.Ak by som mohol poprosiť nejakého moda.
No moje pocity su prave ten vyssi hluk. Ale možno sa mi to len zdá,kedze som teraz dva týždne pouzival tichy benzinak.
No moje pocity su prave ten vyssi hluk. Ale možno sa mi to len zdá,kedze som teraz dva týždne pouzival tichy benzinak.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
hlucnost sa ti isto nezda, ta je pri niektorych TDI naozaj vysoka. U nas ma jeden novy oktavku RS, no ked to nastartuje studene (este ale nie su mrazy) tak mu to buchode celkom statocne
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Doskriabana prava strana od kríku
Len drobna info, 1.9 TDI nie su postihnute motory, k ziadnym upravam u nich nedochadza. Afera sa tyka 1.6 a 2.0 TDI a potom aj 3.0 TDI (ale tie mozno iba v USA, eu normu mozno splnaju bez problemov).Per napísal:Čo som čítal test,spotreba ostala na 1.9tdi rovnaka.
FVE 12.45 kWp V/Z