Novší ročník do 8-9000€ ?
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
Automate je skutočne najlepšia vec, čo sa ti v meste môže stať .... kto tvrdí opak, nikdy automat v meste nejazdil.. inak si to neviem predstaviť.
turbo: Nafta dá s automatom menej ako bez neho? Nerozumiem tvojej odpovedi celkom..
turbo: Nafta dá s automatom menej ako bez neho? Nerozumiem tvojej odpovedi celkom..
- warrior606
- Používateľ
- Príspevky: 677
- Dátum registrácie: Ut 20. Aug, 2013, 17:55
- Bydlisko: Legan, IRL
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
Nie, auto berie zhruba 1 liter viac na automate ako na manuale. Aspon z tych co som jazdil. Mali sme v robote caddy manual aj automat a to iste aj pri X5, MB CLK. Za mna urcite automat ano je to silno individualne.
- Kknightley
- Používateľ
- Príspevky: 1148
- Dátum registrácie: Ut 04. Dec, 2012, 18:01
- Bydlisko: BA
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
Táto debata automat áno / nie je nekonečná. Spýtam sa rôznych ľudí, a 5 povie áno a 5 povie nie. V zásade ide o auto do mesta, takže som vydedukoval, že sa automatu brániť nebudem. Každopádne by som sa ešte spýtal či má niekto osobnú skúsenosť s Chevrolet Cruze. Nevyzerá to úplne tragicky no po motorickej stránke k tomu nemám veľa info. Ďakujem za doterajšie rady a pohľady na vec.
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
ono odpor k automatom .. nie je automat ako automat všakže, robotizovaný francúz nie je bohvieco, zato take DSG je fajn. Ak ma však niekto problém s parkovaním DSG mu môže robiť problém a tak ďalej.. a zasa tam taký robot s "mokrou spojkou" spraví lepšiu robotu... taktiež nie je DSG ako DSG (prve čo mi napadá, "skvelý" 7 stupňový DSG čo dávajú do rapidov a pod ktorý má suché spojky a odchádza pomerne hneď po kúpe vs 6 stupňové DSG ktoré nájdeme napr v Cupre a pod..)
Čo konkrétne ťa pri tom Chevrolet Cruze zaujíma? Myslím že ho má kamarátka skúsim vyzistiť či je to skutočne Cruze. Celkovo sa mi Chevrolet páči dizajnovo (ale tak mne sa páči aj multipla po facelifte :D:D )
Čo konkrétne ťa pri tom Chevrolet Cruze zaujíma? Myslím že ho má kamarátka skúsim vyzistiť či je to skutočne Cruze. Celkovo sa mi Chevrolet páči dizajnovo (ale tak mne sa páči aj multipla po facelifte :D:D )
- Kknightley
- Používateľ
- Príspevky: 1148
- Dátum registrácie: Ut 04. Dec, 2012, 18:01
- Bydlisko: BA
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
@Broslo celkom ma zaujima to auto po motoristickej stránke. Akú to má spotrebu, celkovo či sa to šoféruje pohodlne, ako to je s údržbou a finančnou náročnosťou a pod. Také základné veci. Ja som ten ševrolet minule okukoval na parkovisku a ten cruze naozaj nevyzera uplne zle. Preto by som rád zistil, či je kvalita spracovania podobná ako ten focus spomínaný niekde vyššie v konverzácií.
- warrior606
- Používateľ
- Príspevky: 677
- Dátum registrácie: Ut 20. Aug, 2013, 17:55
- Bydlisko: Legan, IRL
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
Ma ho kamos 1.8 benzin, je to v podstate opel. Ma ho asi 4 roky a zatial len bezne servisne naklady ako vymena naplni, ked to kupoval malo okolo 120 000km teraz ma na nom 220 000. Soferuje sa to dobre. By som povedal ze je to porovnatelne z focusom. Ten ma sestra ale 1.6 naftak. Jazdil som aj focusom na benzine a medzi nim a tym chevroletom nebol nejaky rozdiel vsetko je to skor o osobnych preferenciach. Subjektivne ten chevrolet vyzera zvnutra lepsie ak su tam zakladne vybavy. Pokial ma focus titanium tak je to porovnatalne a potom je to uz subjektivne.
- Kknightley
- Používateľ
- Príspevky: 1148
- Dátum registrácie: Ut 04. Dec, 2012, 18:01
- Bydlisko: BA
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
Mno v podstate by som rád vedel či ten Cruze 1.6 benzin naozaj žerie 9 litrov po meste. Ak ano tak to hneď púšťam z hlavy too much.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
>> turbo: Nafta dá s automatom menej ako bez neho? Nerozumiem tvojej odpovedi celkom..
nie, nepisal som toto. Pisal som ze nafta s automatom da menej ako benzin s automatom. Samozrejme ked si vyberies ROZUMNY benzin a prekotis na LPG, tak jazdis za menej ako na naftu [!!] a kazis sa este ukrutne menej.
Inak ked sme uz pri tom, vraj existuju konkretne modely vozov ktore v automate zeru menej ako v manuali. Je to o kvapku, ale moze sa to stat specialne ked automat ma povedzme 7 kvaltov naskladanych do mesta s fenomenalnou logikou versus manual kde je drevo vodic.
nie, nepisal som toto. Pisal som ze nafta s automatom da menej ako benzin s automatom. Samozrejme ked si vyberies ROZUMNY benzin a prekotis na LPG, tak jazdis za menej ako na naftu [!!] a kazis sa este ukrutne menej.
Inak ked sme uz pri tom, vraj existuju konkretne modely vozov ktore v automate zeru menej ako v manuali. Je to o kvapku, ale moze sa to stat specialne ked automat ma povedzme 7 kvaltov naskladanych do mesta s fenomenalnou logikou versus manual kde je drevo vodic.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
ja mam benzin, manual, najazd 40-50tisic rocne, ale manual je nuda.. keby najazdim 1000 mesacne, tak OK.. (ale mam zdravotny problem s koncatinou) - ale tak, s manualom sa da viac blbnut.. hovori sa
senzory nemam rad - jednak ten senzor mrtveho uhlu je nebezpecny, zakazal by som ho, lebo 1 falosny error a nehoda moze byt na svete a ked nie je na neho spolah, je to zbytocne kg navyse nonstop so sebou...
parkovaci senzor.. no ten mam, ale neviem - obcas je dobry, obcas nie.. a to zvyknem parkovat v BA, cize maly priestor..ono tusim ze pod 30cm to uz piska, ale aj tak idem dalej naslepo.. ci by som isiel bez neho.. no neviem, mam blby vyhlad, na menej ako 5cm by som tozarucene vzdy neodhadol.. aj ked, ked sa velmi snazim, da sa aj na 1cm.. ale to je skor loteria, no zatial som nic netukol predne nastastie nemam, tie by mi v kolone piskali nonstop pri zaradenej 1tke.. (nebrzdim, aby som neoslepoval toho za mnou)
"len do autorizovného servisu"
- pozor, znamemu nauctovali vymenu filtra, pricom ho nevymenili, kedzeto kontroloval (alebo mu tam dali 11mesacny leziak)
civic? mazda3?
PS: kasli na spotrebu, nema zmysel riesit 1liter hore dole.. ja mam papierovu 9.5 tusim, v meste 13 a na dialnici 7.5.. - realne za poslednych 1000km mam na tom tesne pod 8l, benzin verva 100... ale kolonam sa vyhybam viac, ako cert krizu.. poznam ludi, co riesia kazde deci, a ked pride na tu temu, ja sa sluchovo vypinam, inak by som sedivel rychlejsie, ako uz u nas sediviem, to mi netreba.. jazidm hlanve dialnice, ale ani tie nejak super pomaly, sem tam sa mi podari pretocit kolesa aj v 40-80tke.. cize.. nie je to setrny sposob jazdy.. ked idem niekam x sto km, uvedomujem si, ze kazde 10kmh navyse ma stoji x eur.. ale usetri y minut (ak ma nedobnehne ten co isiel v-10kmh pre kolony pred nami)
samozrejme, zahria motor, netocit studeny, ak tocit nie v nizkych otackach, vychladit motor, nie kratke trasy, servisovat o kusok castejsie ako vyrobca predpisuje.. netankovat pofiderny benzin (moj pocit), a byt zmiereny s tym, ze auto je brutalny luxus a stoji az do niekolko stoviek eur mesacne, aj ked nejazdis.
ale fakt niet nad vybavu, ako je vyhrievane celne sklo, ak clovek musi parkovat pred panelakom.. cize vybava, hm... to sa ceni
senzory nemam rad - jednak ten senzor mrtveho uhlu je nebezpecny, zakazal by som ho, lebo 1 falosny error a nehoda moze byt na svete a ked nie je na neho spolah, je to zbytocne kg navyse nonstop so sebou...
parkovaci senzor.. no ten mam, ale neviem - obcas je dobry, obcas nie.. a to zvyknem parkovat v BA, cize maly priestor..ono tusim ze pod 30cm to uz piska, ale aj tak idem dalej naslepo.. ci by som isiel bez neho.. no neviem, mam blby vyhlad, na menej ako 5cm by som tozarucene vzdy neodhadol.. aj ked, ked sa velmi snazim, da sa aj na 1cm.. ale to je skor loteria, no zatial som nic netukol predne nastastie nemam, tie by mi v kolone piskali nonstop pri zaradenej 1tke.. (nebrzdim, aby som neoslepoval toho za mnou)
"len do autorizovného servisu"
- pozor, znamemu nauctovali vymenu filtra, pricom ho nevymenili, kedzeto kontroloval (alebo mu tam dali 11mesacny leziak)
civic? mazda3?
PS: kasli na spotrebu, nema zmysel riesit 1liter hore dole.. ja mam papierovu 9.5 tusim, v meste 13 a na dialnici 7.5.. - realne za poslednych 1000km mam na tom tesne pod 8l, benzin verva 100... ale kolonam sa vyhybam viac, ako cert krizu.. poznam ludi, co riesia kazde deci, a ked pride na tu temu, ja sa sluchovo vypinam, inak by som sedivel rychlejsie, ako uz u nas sediviem, to mi netreba.. jazidm hlanve dialnice, ale ani tie nejak super pomaly, sem tam sa mi podari pretocit kolesa aj v 40-80tke.. cize.. nie je to setrny sposob jazdy.. ked idem niekam x sto km, uvedomujem si, ze kazde 10kmh navyse ma stoji x eur.. ale usetri y minut (ak ma nedobnehne ten co isiel v-10kmh pre kolony pred nami)
samozrejme, zahria motor, netocit studeny, ak tocit nie v nizkych otackach, vychladit motor, nie kratke trasy, servisovat o kusok castejsie ako vyrobca predpisuje.. netankovat pofiderny benzin (moj pocit), a byt zmiereny s tym, ze auto je brutalny luxus a stoji az do niekolko stoviek eur mesacne, aj ked nejazdis.
ale fakt niet nad vybavu, ako je vyhrievane celne sklo, ak clovek musi parkovat pred panelakom.. cize vybava, hm... to sa ceni
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
top mas poslednu radu auris 1.6
akurat bez automatu :/
akurat bez automatu :/
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
jasne a potom si sa zobudil, ziadny z modernych priamovstrekov neprerobis pod 1300-1500e do rozumneho LPGi systemu, to zaciname pri stvorvalceku, osemvalcek takych dva a pol, a aj tak sa to po 150k pokurvi, takze predtym nez zacnes setrit, budes opravovat, staci si pozriet kolko problemov maju chlapci s novymi mazdami, co do 2.0 SkyActiv ci ako to volaju nadrbali LPG, to slo v konecnom dosledku prec. LPG je uz davno za funusom, do FSI ho nedas, resp kazde setrenie si daj x 0.7 (konstanta toho ze sa tam musi vstrekovat benzin), a tieto systemy su dlhodobo nerentabilne, za cias 1.4 fabie sa naozaj oplatili, v modernom rozumnom aute, nie.mp3turbo napísal:nie, nepisal som toto. Pisal som ze nafta s automatom da menej ako benzin s automatom. Samozrejme ked si vyberies ROZUMNY benzin a prekotis na LPG, tak jazdis za menej ako na naftu [!!] a kazis sa este ukrutne menej.
PS: staci si pozriet ako su robene riadiacky motora, a ako tie na LPG, blba jedna krivka, ziadna mapa, a to v dnesnych motoroch nefunguje no, nakolko EGR, nakolko palivova mapa (nie krivka), vzduchova mapa, smoke mapa, mapa preplnania (ak to je oturbeny motor), a v konecnom dosledku mapa pre emisie z udajov z lambdy. Problem je, ze take jednotky nestoja 100-150e, ale 1000e, a ked ti niekto povie ze za cely system das 1000e, a potom dalsiu tisicku len za riadiacku (co ju este niekto musi naladit hejze, vieme co stoji robota u DTecha napriklad), tak sme na peknej sumicke dva/tri pre stvorvalcek, tolko neda nikto, lebo sa mu to nikdy nevrati. Technologicke postupy, pokroky a techniku v autach poznas, akurat nechapem preco nechces pochopit toto, dennodenne s tym ludia bojuju, staci citat.
.
- warrior606
- Používateľ
- Príspevky: 677
- Dátum registrácie: Ut 20. Aug, 2013, 17:55
- Bydlisko: Legan, IRL
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
Hlavne zalezi od stylu jazdy ale osobne si myslim ze to je uz velke auto na 1.6 obsah. Lepsie mu pasuje 1.8 a aj spotreba bude pri tej 1.8 lepsia.Kknightley napísal:Mno v podstate by som rád vedel či ten Cruze 1.6 benzin naozaj žerie 9 litrov po meste. Ak ano tak to hneď púšťam z hlavy too much.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
>> jasne a potom si sa zobudil, ziadny z modernych priamovstrekov neprerobis pod 1300-1500e do rozumneho LPGi systemu
lenze ja som o priamovstreku nehovoril, nastastie na svete existuju aj ine tragace ako z Ingoldstatu alebo Mnichova (a ajtak podla tvojho nazoru by tie Mnichovske mali byt uz 50 rokov postavene mimo zakon).
Je jasne ze do priamošpricky sa srat s plynom je recept na prúúúúser.
lenze ja som o priamovstreku nehovoril, nastastie na svete existuju aj ine tragace ako z Ingoldstatu alebo Mnichova (a ajtak podla tvojho nazoru by tie Mnichovske mali byt uz 50 rokov postavene mimo zakon).
Je jasne ze do priamošpricky sa srat s plynom je recept na prúúúúser.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5235
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Novší ročník do 8-9000€ ?
sa mi paci, ze DC9-32 tu kruto radi, pricom nema auto, resp. neviem ci ma vodicak
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs