Všeobecná diskusia
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Všeobecná diskusia
niekolkokrat tam spomina, ze to je od Nissanu, ktory to vyvija.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
kolko tu uz bolo adiabatickych, antigravitacnych, antistatickych motorov aj od Dika slovenskeho... kde je ten motor. Kde je ten chlap.
Ja si pockam co Nisan vyvinie. Sedim s popkornom v poslednej rade, nohy v teple. Len ma prosim ubezpecte ze tato prevratna automobilka s prevratnym vynalezom je presne ta, ktora si dlhodobo nekupuje motory od Renaoultu pretoze... pretoze... pretoze...
PRETOZE SI NEVEDELA SPRAVIT PRE SEBA MOTORY ktore by boli konkurencieschopne. Prosim povedzte mi ze to je iny Nissan.
Ja si pockam co Nisan vyvinie. Sedim s popkornom v poslednej rade, nohy v teple. Len ma prosim ubezpecte ze tato prevratna automobilka s prevratnym vynalezom je presne ta, ktora si dlhodobo nekupuje motory od Renaoultu pretoze... pretoze... pretoze...
PRETOZE SI NEVEDELA SPRAVIT PRE SEBA MOTORY ktore by boli konkurencieschopne. Prosim povedzte mi ze to je iny Nissan.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3376
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
Teoreticky to je pekne nakreslené, ale prakticky to asi nefunguje
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
jasneze nie, velmi rychly check na internete ukazuje ze sa tejto hovadine venuje cely svet uz dve dekady. Citat z druhej linky cez guugla :
When GM first publicly demonstrated their HCCI engine in 2007 they hoped to have the technology in production about now. At around the same time, Daimler , Honda and others were also actively pursuing the concept. Needless to say, HCCI remains in the R&D labs rather than the dealer lot.
Okej, tym mozem dalsi prevratny vynalez co zmeni svet pochovat do suplika, bohuzial to zase raz trvalo az 57 sekund.
V nejakych dalsich popisoch najdes ze stochiometricky pomer (krasa to 14.7:1 co mame dnes) sa meni az ku 31:1. Ja sice nie som konstrukter ale mohol by som si dovolit tipnut ukrutne vyssiu teplotu ako dosledok, a z toho vyplyvajucu vrcholnu nespolahlivost ? To bude dovod preco ziadni fesaci tuto vec este nemaju na cestach. Verim tomu ze by to kazdy chcel - pisu o zvyseni efektivity priblizne o stvrtinu, co je nenormalny prevrat v motorizme. Vedelo by to znamenat REALNU spotrebu okolo TROCH litrov na 100km bez vaznejsej produkcie NOx (dieselgate someone?) a to teda chce absolutne kazdy vyrobca. Lenze... nefunguje to. UZ DVE DEKADY to nevedia vyriesit.
Blbe. Necakajte, nemajte falosne nadeje. Uz si na tom vylamali zuby Mercedes, Honda, Volkswagen, General Motors, Hyundai, Mazda. Mazda je najblizsie so svojimi SkyActiv motormi a extremnym kompresnym pomerom.
Nie, Nissan to nedokaze. Automobilky ktore maju ukrutne viac penazi to nedokazali. Zaverecna.
When GM first publicly demonstrated their HCCI engine in 2007 they hoped to have the technology in production about now. At around the same time, Daimler , Honda and others were also actively pursuing the concept. Needless to say, HCCI remains in the R&D labs rather than the dealer lot.
Okej, tym mozem dalsi prevratny vynalez co zmeni svet pochovat do suplika, bohuzial to zase raz trvalo az 57 sekund.
V nejakych dalsich popisoch najdes ze stochiometricky pomer (krasa to 14.7:1 co mame dnes) sa meni az ku 31:1. Ja sice nie som konstrukter ale mohol by som si dovolit tipnut ukrutne vyssiu teplotu ako dosledok, a z toho vyplyvajucu vrcholnu nespolahlivost ? To bude dovod preco ziadni fesaci tuto vec este nemaju na cestach. Verim tomu ze by to kazdy chcel - pisu o zvyseni efektivity priblizne o stvrtinu, co je nenormalny prevrat v motorizme. Vedelo by to znamenat REALNU spotrebu okolo TROCH litrov na 100km bez vaznejsej produkcie NOx (dieselgate someone?) a to teda chce absolutne kazdy vyrobca. Lenze... nefunguje to. UZ DVE DEKADY to nevedia vyriesit.
Blbe. Necakajte, nemajte falosne nadeje. Uz si na tom vylamali zuby Mercedes, Honda, Volkswagen, General Motors, Hyundai, Mazda. Mazda je najblizsie so svojimi SkyActiv motormi a extremnym kompresnym pomerom.
Nie, Nissan to nedokaze. Automobilky ktore maju ukrutne viac penazi to nedokazali. Zaverecna.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5862
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Turbo, rozumiem ze berieme kompresny pomer ako priamu umeru vyssej teploty ale zaroven mam na pamati spomenuty fakt z videjka (typka mam velmi rad lebo je to ten typ co vysvetli opici aku funguje jadrovy reaktor, proste velmi rad pozeram jeho veci) kde je jedna z vyhod HCCI riesenia ze teplota je vsade rovnomerna kedze sa stlaca uz zmiesane palivo a vzduch, nevstrekuje sa, respektive nezapaluje sviecou co v "teoretickej" rovine zarucuje rovnomerny vybuch s rovnomernym rozlozenim tlakov bez produkcie NOX (koli comu predsa v EU komisii nevedia spavat posledne roky).
Bohuzial je vsetko teoreticke ako bolo pisane... A hlavne by dane palivo muselo byt vsade rovnako kvalitne (aj ked opat, kompresny pomer sa da menit kazdym cyklom podla potreby co je v podstate insta chip tuning ).
Ach jaj uz teraz mi je trapne ze tomu verim ale ako teoria je to pekna, ze to skusaju vieme ale preco to nefunguje? podla mojho laickeho rozumu takto silno normovane palivo by bol problem.
EDIT: zaujima ma to hlavne pret oze som neveril ze s fosilii vieme dostat vacsie percento ucinnosti ale tymto sposobom by sa to veru dalo! a ucinnost je modla inzinierstva predsa.
Bohuzial je vsetko teoreticke ako bolo pisane... A hlavne by dane palivo muselo byt vsade rovnako kvalitne (aj ked opat, kompresny pomer sa da menit kazdym cyklom podla potreby co je v podstate insta chip tuning ).
Ach jaj uz teraz mi je trapne ze tomu verim ale ako teoria je to pekna, ze to skusaju vieme ale preco to nefunguje? podla mojho laickeho rozumu takto silno normovane palivo by bol problem.
EDIT: zaujima ma to hlavne pret oze som neveril ze s fosilii vieme dostat vacsie percento ucinnosti ale tymto sposobom by sa to veru dalo! a ucinnost je modla inzinierstva predsa.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
takze Bosch im na vyziadanie posle appku so slovami use it at your own risk a teraz mrncia, ze je z toho zle... tento svet je drbnuty a zvrateny
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5862
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
The power of outsourcing. No responsibility taken!
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
cert vie ako to bolo, nieco sa tam hovori o spolupatricnosti pardon spolupachatelstve ... neverim tomu ze by WV dokazal vyvijat softy
zrejme len mali Manažeris poziadavky od stolika a Boš tancoval ako mu zaplatili. Keby to bolo tak ze im Boš doda rovno kompletku software co podvadza, neboj nic ze by sa sfleku WV sudil s Bošom, to je bez debaty. Lenze oni nic, ticho ako chrasta nad vošou.
Takze niekde bude problem, veeeeeliky drahy smradlavy korporatny problemik. Lebo podvadzat sa nema, to je fuj fuj fuj.
zrejme len mali Manažeris poziadavky od stolika a Boš tancoval ako mu zaplatili. Keby to bolo tak ze im Boš doda rovno kompletku software co podvadza, neboj nic ze by sa sfleku WV sudil s Bošom, to je bez debaty. Lenze oni nic, ticho ako chrasta nad vošou.
Takze niekde bude problem, veeeeeliky drahy smradlavy korporatny problemik. Lebo podvadzat sa nema, to je fuj fuj fuj.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
YUASA YBX5019 doma
ehm... Nekupovali ste niekto niekedy novú autobatériu? Na boku pri plusovom póle je taká maličká červená zátka. To mám vytiahnúť?
V návode, ktorý bol pri baterke píšu:
Aktivace standardních akumulátorových baterií
1) Před nalitím elektrolytu vyjmout plníci zátky, vyjmout těsníci trubičku - červený klobouček (vložením kloboučku zpět po naplnení akumulátoru může dojít k explozi).
Lenže batéria je už naliatá, tak som mimo... ...zavolám radšej zajtra predajcovi?
ehm... Nekupovali ste niekto niekedy novú autobatériu? Na boku pri plusovom póle je taká maličká červená zátka. To mám vytiahnúť?
V návode, ktorý bol pri baterke píšu:
Aktivace standardních akumulátorových baterií
1) Před nalitím elektrolytu vyjmout plníci zátky, vyjmout těsníci trubičku - červený klobouček (vložením kloboučku zpět po naplnení akumulátoru může dojít k explozi).
Lenže batéria je už naliatá, tak som mimo... ...zavolám radšej zajtra predajcovi?
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
To bol nejaky vseobecny navod, to plati pre klasicke udrzbove baterie.
Pri bezudrzbovych to iba vytiahni a pohoda, ja som bral tiez Yuasa ale 9000-ovu radu, vybral som iba tie stuple neriesil dalej.
Je to pre odvetravanie plynov ktore vznikaju pri nabijani/prebijani.
Pri bezudrzbovych to iba vytiahni a pohoda, ja som bral tiez Yuasa ale 9000-ovu radu, vybral som iba tie stuple neriesil dalej.
Je to pre odvetravanie plynov ktore vznikaju pri nabijani/prebijani.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
kia ceed combi je velike rodinne auto ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Všeobecná diskusia
Nedá sa porovnávať s MPVčkom / 7miestnym SUV, ale vojde sa tam toho celkom dosť, ale jazdím max 4 ludia v aute.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
v stvrtok som videl bielu Teslu X, BL 308NC, celkom zaujimave auto, z dialky vyzera ako X6 alebo GLE
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
minule som videl z tejto bielej prekladat do bielej S nejake veci... ujo asi patri do lepsej danovej kategorie ako my dvaja, Chris
Yuasu mal pan brat v Civicu z roku 1997, zomrela pred tromi rokmi. Seriozne bez srandy. Auto vtedy mohlo mat okolo 270k km.
Yuasu mam teraz aj ja, 100Ah, v tom šharanoidnom povoze co brnkam po Blatisrave. V januari mi vyprsala zaruka, takze tento prichadzajuci januar budu tri roky co samozrejme nic neznamena. Neviem aky typ. Yuasy mam inak velmi rad, kupena v Cechach za taku sumu ze u nas nebolo mozne zohnat 82Ah. Asi aj najdem volakde blok od toho.
Yuasu mal pan brat v Civicu z roku 1997, zomrela pred tromi rokmi. Seriozne bez srandy. Auto vtedy mohlo mat okolo 270k km.
Yuasu mam teraz aj ja, 100Ah, v tom šharanoidnom povoze co brnkam po Blatisrave. V januari mi vyprsala zaruka, takze tento prichadzajuci januar budu tri roky co samozrejme nic neznamena. Neviem aky typ. Yuasy mam inak velmi rad, kupena v Cechach za taku sumu ze u nas nebolo mozne zohnat 82Ah. Asi aj najdem volakde blok od toho.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.