díky za info, raz určite záujem bude, určite ale nie skôr ako budúci rok...shajek napísal:ak chceš potom precíznu prácu ohľadom M51 motoru, čiže repas trysiek (200e aj s pracou a materialom cca), pretesnenie čerpadla, úprava ECU, repas hlavy, proste všetko ohľadom toho vozidla, tak mi daj vedieť, starynovy už má otvorenu dielňu v Tvrdošíne
Všeobecná diskusia
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Omega je veľmi podarený voz. 1000€ je nič dať do takej mašiny.
___EDIT
jasneže by sa to dalo spraviť aj svojpomocne a za možno 600€, ale nie je to pre každého a nie každý ma miesto a čas
___EDIT
jasneže by sa to dalo spraviť aj svojpomocne a za možno 600€, ale nie je to pre každého a nie každý ma miesto a čas
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Maserati Quattroporte, pri 80km/h potrebuje 21.4 kona na kolesach, co pri 3000rpm znamena 80Nm.
nad 230 zrychluje tak nenutene ako ja natieram teplu nutellu na chleba.
nad 230 zrychluje tak nenutene ako ja natieram teplu nutellu na chleba.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7080
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
ja proste mozem tie tvoje prirovnania, liter mi ani nepride vela za tolko veci na omegu. mas tam trojliter? krsny ma viezol 240km/hod a slo to paradne
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Nie, bohužiaľ 2.5TDS.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7080
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
ach jaj. a kombi?nikdy nezabudnem na tu bielu kozu dnu. resp bezovu
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
kombi
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4778
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Tak podla toho, co citam uz viem preco sa take hnoje predavaju na bazare, za cenu lesteniek.
1000E za servis fabie je mozno vela... ale za cokolvek, co ma aspon 150PS to neni problem nazbierat. Ved len spojka+ brzdy + praca vyjde na takom aute cez 500E. To ho mam akoze kvoli vymene spotrebaku predat ?:)
Tiez som sa nachvilu zamyslel, ci do auta co ma realne hodnotu 4000E a 13 rokov sa oplati vrazat 1000-1500 a aj tak to nebude cukrik. Ale ono je to smiesny peniaz na to, ze to auto stalo nove cez 35tis. Samozrejme oplati sa to, len ked sa to nebude behom mesiaca predavat. Vacsinou aj pri vacsej paseke nie je problem kupit a nahodit druhy motor do 1000E. Len ludia maju z tychto veci fobiu odkedy poculi, ze nejaky filter, na nejaku oktaviu stoji cez 1000E....
BTW dnes som videl nazivo subaru levorg... jak je to auto dobre, tak je skarede. Som si povodne myslel, ze ide predomnou dajaka kia alebo hjundaj
1000E za servis fabie je mozno vela... ale za cokolvek, co ma aspon 150PS to neni problem nazbierat. Ved len spojka+ brzdy + praca vyjde na takom aute cez 500E. To ho mam akoze kvoli vymene spotrebaku predat ?:)
Tiez som sa nachvilu zamyslel, ci do auta co ma realne hodnotu 4000E a 13 rokov sa oplati vrazat 1000-1500 a aj tak to nebude cukrik. Ale ono je to smiesny peniaz na to, ze to auto stalo nove cez 35tis. Samozrejme oplati sa to, len ked sa to nebude behom mesiaca predavat. Vacsinou aj pri vacsej paseke nie je problem kupit a nahodit druhy motor do 1000E. Len ludia maju z tychto veci fobiu odkedy poculi, ze nejaky filter, na nejaku oktaviu stoji cez 1000E....
BTW dnes som videl nazivo subaru levorg... jak je to auto dobre, tak je skarede. Som si povodne myslel, ze ide predomnou dajaka kia alebo hjundaj
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia
ale za cokolvek, co ma aspon 150PS to neni problem nazbierat
v autorizovanom servise to neni problem nazbierat ani na 1.2 fabii.. resp na OEM dieloch. To co si popisal na S13 SR20DET som omrkol Stage 2 kit spojkova sada a brzdy s platnickami spolu okolo 500€-550€. (performance diely, nie seriove) A SR20DET je way over 150HP
jak je to auto dobre, tak je skarede
Nahodou mne sa velmi paci, celkom schopna europska "Legacy".
v autorizovanom servise to neni problem nazbierat ani na 1.2 fabii.. resp na OEM dieloch. To co si popisal na S13 SR20DET som omrkol Stage 2 kit spojkova sada a brzdy s platnickami spolu okolo 500€-550€. (performance diely, nie seriove) A SR20DET je way over 150HP
jak je to auto dobre, tak je skarede
Nahodou mne sa velmi paci, celkom schopna europska "Legacy".
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
lebo kazdy si ide objednavat motor z japonska do nejakeho favoritu (a to 180sx je).... a taktiez si snivaj o Stage2 com chces ked ten motor ma seriovo 200 koni, takze tie stage2 veci bez dalsich uprav ktore nestoja 5korun aj tak neuzijes
a ano, vozil som sa v tom favorite, ano so SR20DET, ano s 350hp cca, ano s GT3582r turbom, a ano nijak ma to neohurilo, obrovsky hukot nic nic nic nic nic nic turbo zacalo booostit, oprelo ma (ano o cosi trosku viac ako v mojom 160kW@600Nm diesli), uzil som si to a po par minutach jazdy ma to zacalo nudit tak som aspon robil zvuk BOV a znudeny si presadol do svojho hrdzaveho benzu. To auto nema vyznam na ceste, na vsetko treba podradovat, huci to, zere to .. ovsem na drift by to bola ina kava .. ale aj tam b y som si radsej uprimne postavil nieco s OM605/606/613 a cele auto s upravou ma bude stat 3000€ co by ma pri japonskom favorite vysla len doviezt polku odrezaneho auta z japonska v kotajneri
a to je len 5valcova komorka
kazdopadne brzdy stoja cca na vsetky auta plus minus rovnako a SACHS spojka na M51 stoji krasnych 91€ ...
a ano, vozil som sa v tom favorite, ano so SR20DET, ano s 350hp cca, ano s GT3582r turbom, a ano nijak ma to neohurilo, obrovsky hukot nic nic nic nic nic nic turbo zacalo booostit, oprelo ma (ano o cosi trosku viac ako v mojom 160kW@600Nm diesli), uzil som si to a po par minutach jazdy ma to zacalo nudit tak som aspon robil zvuk BOV a znudeny si presadol do svojho hrdzaveho benzu. To auto nema vyznam na ceste, na vsetko treba podradovat, huci to, zere to .. ovsem na drift by to bola ina kava .. ale aj tam b y som si radsej uprimne postavil nieco s OM605/606/613 a cele auto s upravou ma bude stat 3000€ co by ma pri japonskom favorite vysla len doviezt polku odrezaneho auta z japonska v kotajneri
a to je len 5valcova komorka
kazdopadne brzdy stoja cca na vsetky auta plus minus rovnako a SACHS spojka na M51 stoji krasnych 91€ ...
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
co ti drbe moja, ved hento ide lepsie jak jeden moj dvanastvalec
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Objednávať si motor nemusis, 240 a 200 (s13fl a s 14) to mali už v defaulte. A CA18DET bol tiež fajn. Je síce pekné že si sa viezol v aute z ktoré podľa opisu bolo určené na drifty (prípadne celé zle nastavené). Inak veľmi by som sa pozrel na drift s benzom.. asi by to dopadlo tak ako s bmw. Driftovat to nechce ani za boha je to ťažké, pomalé (ak sa bavíme o menších objemoch)... Stage 2 som napísal preto lebo norm. Som nenašiel. Predpokladám ze by bola lacnejšia.shajek napísal:lebo kazdy si ide objednavat motor z japonska do nejakeho favoritu (a to 180sx je).... a taktiez si snivaj o Stage2 com chces ked ten motor ma seriovo 200 koni, takze tie stage2 veci bez dalsich uprav ktore nestoja 5korun aj tak neuzijes
a ano, vozil som sa v tom favorite, ano so SR20DET, ano s 350hp cca, ano s GT3582r turbom, a ano nijak ma to neohurilo, obrovsky hukot nic nic nic nic nic nic turbo zacalo booostit, oprelo ma (ano o cosi trosku viac ako v mojom 160kW@600Nm diesli), uzil som si to a po par minutach jazdy ma to zacalo nudit tak som aspon robil zvuk BOV a znudeny si presadol do svojho hrdzaveho benzu. To auto nema vyznam na ceste, na vsetko treba podradovat, huci to, zere to .. ovsem na drift by to bola ina kava .. ale aj tam b y som si radsej uprimne postavil nieco s OM605/606/613 a cele auto s upravou ma bude stat 3000€ co by ma pri japonskom favorite vysla len doviezt polku odrezaneho auta z japonska v kontajneri
kazdopadne brzdy stoja cca na vsetky auta plus minus rovnako a SACHS spojka na M51 stoji krasnych 91€ ...
To video čo si poslal s komplet prekopanym motorom je síce fajn, ale takých je na nete kopa. A je jasné že musíš podriaďovať na benzíne aby si mal výkon to neni nič nové. To že jpn autá na rovinke nebudú nikdy rýchlejšie je tiež každému jasné. Ale na norm trati kľudne aj slovakia ring taká 1.8 atmo integra potrápi aj 4l od bmw
Re: Všeobecná diskusia
Nejaky hint na co sa pozriet Ked pri zrychleni na 2jke na 50+ a naslednom pusteni plynu nieco Ako keby piska v motore? Ked sa dostane rychlost na 40 a menej nic nie je pocut...Auto bez turba
Dik
Dik
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
SR20DET nebol nikdz na EU trhu, takze tak ci tak niekto musel dotiahnut z japonska.
nie, CA18DET nieje dobry motor. Seriu, a mierne plus vydrzi, ale inak ho musis komplet prekopat ...
nie, auto nebolo zle nastavene. je tam proste velke turbo a vsetko je spravne nastavene ... ale tak to proste funugje.. len ma to proste nebavilo, ty by si mozno z toho salel ako spravny fan .. 0-100 ked sa meralo tak malo okolo 4.3 sec sa mi zda
pane, to video co som poslal tak motor je komplet seriovy iba je vymemeny element v pumpe (kvoli vacsej dodavke nafty, operacia stoji 200-300e) a je tam HX35w turbo ktore stoji nove 600e, pouzite hociake turbo omnoho menej (len sa nekukaj na bazos) .... takze opakujem, na aute je povodny blok, piesty, loziska. OM606 je cca 90HP/zyl. schopne ustat bez uprav. a OM605/606/613/648 maju tie iste bloky
j potrapi, lebo 4l od BMW je sracka ... mierne chipnute 320CDI potrapi aj SL500 .... ja keby mam viac penazi tak by som chcel S2000 s kompresorom, ale potom zacnem rozmyslat a mam tu 55 AMG motor v SLK a japonca by som zase nechcel
drift s benzom ? myslim ze youtube mam ten isty a zaiste tam budu aj drifujuce Sclassy s OM606, alebo nejake Ccka letiace bokom ci uz W202 alebo W203, a nezabudaj ze tvoj favorit je tiez 90% casu vykuchany s plechovou nadrzou v kufri.
videl som civic 1.6 s 400hp odbrzdenymi, robilo to kopu hluku, na 3ke to smykalo, celkom useless auto a 10k E co bolo v nom ....
nie, CA18DET nieje dobry motor. Seriu, a mierne plus vydrzi, ale inak ho musis komplet prekopat ...
nie, auto nebolo zle nastavene. je tam proste velke turbo a vsetko je spravne nastavene ... ale tak to proste funugje.. len ma to proste nebavilo, ty by si mozno z toho salel ako spravny fan .. 0-100 ked sa meralo tak malo okolo 4.3 sec sa mi zda
pane, to video co som poslal tak motor je komplet seriovy iba je vymemeny element v pumpe (kvoli vacsej dodavke nafty, operacia stoji 200-300e) a je tam HX35w turbo ktore stoji nove 600e, pouzite hociake turbo omnoho menej (len sa nekukaj na bazos) .... takze opakujem, na aute je povodny blok, piesty, loziska. OM606 je cca 90HP/zyl. schopne ustat bez uprav. a OM605/606/613/648 maju tie iste bloky
j potrapi, lebo 4l od BMW je sracka ... mierne chipnute 320CDI potrapi aj SL500 .... ja keby mam viac penazi tak by som chcel S2000 s kompresorom, ale potom zacnem rozmyslat a mam tu 55 AMG motor v SLK a japonca by som zase nechcel
drift s benzom ? myslim ze youtube mam ten isty a zaiste tam budu aj drifujuce Sclassy s OM606, alebo nejake Ccka letiace bokom ci uz W202 alebo W203, a nezabudaj ze tvoj favorit je tiez 90% casu vykuchany s plechovou nadrzou v kufri.
videl som civic 1.6 s 400hp odbrzdenymi, robilo to kopu hluku, na 3ke to smykalo, celkom useless auto a 10k E co bolo v nom ....
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4778
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
A? Chces popriet, ze diely na silnejsie auta su v globale drahsie ako na slabsie? ....DC9-32 napísal: To co si popisal na S13 SR20DET som omrkol Stage 2 kit spojkova sada a brzdy s platnickami spolu okolo 500€-550€. (performance diely, nie seriove) A SR20DET je way over 150HP
fabia 1.0 poloos - 80E
fabia RS poloos - 300E
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X