Klamstvo, lož, a tvoja naivnosť, bežne ti už neodpovedám, lebo nemám prečo (myslím si že to nemáš v hlave ok), ale tuto urobím výnimku pre dobro druhých aby videli že aj v roku 2016 majú TSI motory v škodovkách (priečne uložený motor), problém. Pred mesiacom dokonca na to bola aktualizovaný TPI, týka sa to motorov od 2010 do 2016.felipe25 napísal:ta fobia z TSI je az nenormalna... pytal som sa cloveka, co robi v autorizaku, a nema dovod klamat.. kolkym TSIckam poskocili rozvody, ci mali nejaku vaznu poruchu ktorej oprava by sa ratala na tisicky eur - od rv 08/2011 ziadne auto!!! slovom nula.. ano, auta do rv 08/2011 tam chodia jak na beziacom pase (alebo skor nechodia, dovezu ich...), ale od tej zmeny na EA211 ci ako problemy niesu. je chore 5rokov po zaniku
Vyjádření zákazníka:
• Kovové klepání z motoru po studeném startu.
• Motor běží nepravidelně.
• Svítí kontrolka CHECK.
• Motor nelze nastartovat.
Zjištění dílny:
• Klepání z motoru po studeném startu je potvrzeno, nebo
• V ŘJ motoru je uložena jedna z těchto závad:
‒ P000A Řada válců 1, sání, pomalé přestavování vačkové hřídele;
‒ P0016 Řada válců 1, snímač polohy vačkové hřídele -G40 /snímač polohy klikové hřídele -G28, chybné přiřazení;
‒ P1340 Snímač polohy vačkové hřídele -G40 /snímač polohy klikové hřídele -G28, chybné přiřazení;
‒ P3008 Snímač polohy vačkové hřídele -G40, signál mimo toleranci
Technické pozadí
Prodloužený rozvodový řetěz.
V polke minulého mesiaca sa pridalo aj prehrievanie motorov 1.4 TDI kde je vadný termostat z výroby, no a aktuálne na nejaké superby kabeláže, neprizvárané plechy v kufri na OCTIII (zabudli, stáva sa), vadné senzory, chýbajúce úchyty hmloviek a podobne.Zavedení v sérii
Opatření
1. Motor lze nastartovat
• Proveďte výměnu rozvodové sady 03C 198 229 C.
• Po opravě proveďte výměnu motorového oleje a olejového filtru.
• Opravárenská sada obsahuje modifikovaná rozvodová kola, rozvodový řetěz, vodicí lišty, přestavovač vačkového hřídele, hydraulický napínák.
• Opravárenská sada neobsahuje níže uvedené díly, které je nutno objednat zvlášť
2. Motor nelze nastartovat
• Zkontrolujte, zda nedošlo ke kontaktu pístů s ventily.
Dokumenty slouží výhradně k vnitřnímu použití!
• V případě kontaktu proveďte výměnu motoru.
Takže predtým než sa pôjdeš pýtať za "človekom čo nemá prečo klamať" (prečo by aj mal, bude rozprávať negatívne veci na značku ktorá mu dáva zarobiť na chleba? to len ty môžeš byť tak naivný), tak si over fakty a nehlásaj to tu ako svätú pravdu, ja sa v kruhoch VAGu pohybujem už hodne dlho, takže ja sa nechodím pýtať za príjmacími technikmi ktorí 80% času prd vedia.