![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
preco? lebo privod paliva ti reguluje aj tak elektronika, a ked raz ta usudi, ze plyn na podlahu nesposobi vyssi vykon /lebo ten je maximalny uz pri 60% stlaceni plynu/, tak ja mozem stlacit na podlahu, ale vykon to ziadny neprinesie..
ale stlacam ho sam na podlahu casto, hlavne, ked potrebujem vykon a nejake hranie ci ho stlacim na 60% alebo 100% nieje cas..clovek vsak citi, ze silnejsie stlacenie uz nerobi "nic".
vyznam to ma v aute, kde mas lankovy plyn - teda, lanko riadi klapku a privod benzinu - laicky... tam stlacenie plynu na podlahu sposobi max. privod benzinu do motora /spalovacej komory/, lenze ked mas opat slabsi motor, tak napr. vacsinou medzi 60%ntnym a 100%ntnym stlacenim plynu UZ NIEJE ZIADNY.. pretoze, auto nevie vyuzit viac benzinu..
v slabom aute vsak citit akesi "slabucke skakanie",pretoze motor nevie viac benzinu spalit /myslim ze vo favorite som to citil/.. cize to stlacenie plynu na podlahu skor sposobi nespalenie nepotrebneho benzinu, ako lepsi vykon..
proste, clovek citi, ci pritlacanie plynusposobuje aj prenos na kolesa, ked nie, tak plyn nema vyznam dalej stlacat..ci??
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
ano, ked som soferoval ferrari, tak tam je taky vykon, ze to vyznam ma.. tam proste od 1% do 100% kazde silnejsie stlacenie citit na kolesach, ale v 100k aute to tak nebude..