Všeobecná diskusia
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
dovod? asi taky, ze plyn na podlahu ma u vacsiny aut rovnaky ucinok, ale stlacenie napr na 60%..
preco? lebo privod paliva ti reguluje aj tak elektronika, a ked raz ta usudi, ze plyn na podlahu nesposobi vyssi vykon /lebo ten je maximalny uz pri 60% stlaceni plynu/, tak ja mozem stlacit na podlahu, ale vykon to ziadny neprinesie..
ale stlacam ho sam na podlahu casto, hlavne, ked potrebujem vykon a nejake hranie ci ho stlacim na 60% alebo 100% nieje cas..clovek vsak citi, ze silnejsie stlacenie uz nerobi "nic".
vyznam to ma v aute, kde mas lankovy plyn - teda, lanko riadi klapku a privod benzinu - laicky... tam stlacenie plynu na podlahu sposobi max. privod benzinu do motora /spalovacej komory/, lenze ked mas opat slabsi motor, tak napr. vacsinou medzi 60%ntnym a 100%ntnym stlacenim plynu UZ NIEJE ZIADNY.. pretoze, auto nevie vyuzit viac benzinu..
v slabom aute vsak citit akesi "slabucke skakanie",pretoze motor nevie viac benzinu spalit /myslim ze vo favorite som to citil/.. cize to stlacenie plynu na podlahu skor sposobi nespalenie nepotrebneho benzinu, ako lepsi vykon..
proste, clovek citi, ci pritlacanie plynusposobuje aj prenos na kolesa, ked nie, tak plyn nema vyznam dalej stlacat..ci??
ano, ked som soferoval ferrari, tak tam je taky vykon, ze to vyznam ma.. tam proste od 1% do 100% kazde silnejsie stlacenie citit na kolesach, ale v 100k aute to tak nebude..
preco? lebo privod paliva ti reguluje aj tak elektronika, a ked raz ta usudi, ze plyn na podlahu nesposobi vyssi vykon /lebo ten je maximalny uz pri 60% stlaceni plynu/, tak ja mozem stlacit na podlahu, ale vykon to ziadny neprinesie..
ale stlacam ho sam na podlahu casto, hlavne, ked potrebujem vykon a nejake hranie ci ho stlacim na 60% alebo 100% nieje cas..clovek vsak citi, ze silnejsie stlacenie uz nerobi "nic".
vyznam to ma v aute, kde mas lankovy plyn - teda, lanko riadi klapku a privod benzinu - laicky... tam stlacenie plynu na podlahu sposobi max. privod benzinu do motora /spalovacej komory/, lenze ked mas opat slabsi motor, tak napr. vacsinou medzi 60%ntnym a 100%ntnym stlacenim plynu UZ NIEJE ZIADNY.. pretoze, auto nevie vyuzit viac benzinu..
v slabom aute vsak citit akesi "slabucke skakanie",pretoze motor nevie viac benzinu spalit /myslim ze vo favorite som to citil/.. cize to stlacenie plynu na podlahu skor sposobi nespalenie nepotrebneho benzinu, ako lepsi vykon..
proste, clovek citi, ci pritlacanie plynusposobuje aj prenos na kolesa, ked nie, tak plyn nema vyznam dalej stlacat..ci??
ano, ked som soferoval ferrari, tak tam je taky vykon, ze to vyznam ma.. tam proste od 1% do 100% kazde silnejsie stlacenie citit na kolesach, ale v 100k aute to tak nebude..
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Výrobca predných stretávacích svetiel DEPO - niekto nejaké skúsenosti?
Chcel som HELLU (tá teraz na aute je), ale cenovo sú niekoľkonásobne inde ako DEPO, ale čo mi hlavne vadí, akosi nedokážem zohnať pravé....
Chcel som HELLU (tá teraz na aute je), ale cenovo sú niekoľkonásobne inde ako DEPO, ale čo mi hlavne vadí, akosi nedokážem zohnať pravé....
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
potrebujes menit komplet, alebo si neni spokojny s vykonom ?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
lebo ked sa na to spytam tak odpovedia presne to co tymirjak napísal:a to ako dokazes z pohladu spolujazdca vidiet? Kazdopadne "plyn" na podlahu som daval naposledy na S120, ked som obiehal kamion a volaco sa zjavilo v protismere. Ta este mala mechanicky "plyn" a ziadne kone v rezerve
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Z pravého sa mi odlúpila akási fólia/tenučký plast a teraz to vyzerá zle, neskutočne sa v tom držia nečistoty, tým pádom výkon je nedostatočný. Pri detailnom pohľade na ľavé si myslím, že do pár mesiacov ho postihne rovnaký osud. Rozmýšlal som aj nad repasom, avšak vychádza na dosť moc (to už radšej nové) a kvalita otázna (predsalen je to zásah do svetla a z okruhu známych mám 4 dobré a jednu zlú skúsenosť - za mňa teda výsledok jasný - nové svetlá).Chris napísal:potrebujes menit komplet, alebo si neni spokojny s vykonom ?
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2252
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
tie sa davaju, ked treba po buracke lacno opravit a potom chytro predat. Ako nejaku hmlovku ci smerovku, este so zatatymi zubami. Paraboly, odrazove plochy, sosovky, licovanie a dolnost plastov voci UV bude naprd. Mam skusenost s xenonmi do OII.
Re: Všeobecná diskusia
Jak ze nieSKiLEX napísal:sice este nemam vodicak
ale co pozorujem ako spolujazdec, tak snad 80% ludi nikdy nestlaci plyn na podlahu, nikdy!
ma to nejaky dovod? teda vadi to motoru? alebo to je len o psychike?
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
nahaj tak, s jednadva nemusia tlacit - tam to nic nerobi
aj by som ukazal rozdiel v tlakoch turba a davkach paliva pri rozlicnych stlaceniach pedalu, ale nechce sa mi. Fakt som lenivy. Inak, co si myslis ze je 60% (podla "mechanickej dlzky chodu pedala") tak nie je 60% elektronickych.
Ale tie svetla su dost dobre.
aj by som ukazal rozdiel v tlakoch turba a davkach paliva pri rozlicnych stlaceniach pedalu, ale nechce sa mi. Fakt som lenivy. Inak, co si myslis ze je 60% (podla "mechanickej dlzky chodu pedala") tak nie je 60% elektronickych.
Ale tie svetla su dost dobre.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Drivers wish, mapa vyhodnocuje strmosť chodu pedálu podľa podmienok (otáčky, teplota...blablabla). - vpodstate a teda udava, davku paliva, vzduchu, čas a všetko na sebe závisí
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Ď.Snake napísal:DEPO nebrať, strašná sračka, priplatiť za HELLA
Re: Všeobecná diskusia
Hej, svetla su fakt mega, pri brzdeni z 200 na 100 sa koncentruju rovno pred auto (krizove brzdenie), velakrat mi pomohli tym ze vyblikali chodca do strane vozovky, zver, ze mi hodili dialkove tak aby to neoslepovalo protiiduce vozidla, atp atp, je to fakt masterpiece tie matrixy.mp3turbo napísal: Ale tie svetla su dost dobre.
.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
mp3 turbo: ta mapa by ma zaujimala..
ano, suhlasim, s 1,2 a plyn na podlahu... s tym zazraky neurobis.. hold, nie kazdy ma na 200k bestiu... nemam na nu, a zijem aj s polovocnymi konmi. a nevadi mi to
ano, suhlasim, s 1,2 a plyn na podlahu... s tym zazraky neurobis.. hold, nie kazdy ma na 200k bestiu... nemam na nu, a zijem aj s polovocnymi konmi. a nevadi mi to
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
420 koni, 450 koni, to nie su ziadne bestie, to je taka normalka. Slusny zaklad.
Ked zabijes 100% plyn na rychlosti 60km/h na tretom prevode pri 3500rpm, masina pouzije inu kombinaciu mnozstva paliva a tlaku turboduchadla (nepriamo povedane mnozstva vzduchu aby zostal zachovany stochiometricky pomer aby nedochadzalo k detonacnemu spalovaniu, klepaniu, niceniu katalyzatora dohorievanim nespaleneho paliva a podobne teda prilis chudobnej alebo prilis bohatej zmesi) ako ked ten plyn v rovnakej rychlosti, prevode a teda otackach stlacis na 50%, 60%, 70% alebo akekolvek ine percentualne hodnoty.
Ze clovekom vnimane realne zrychlenie vehykla nema ziadny rozdiel pri takom a makovom stlaceni plynu, to je ina vec. Je to sposobene hlavne tym ze sedis v slabom aute ktore proste nevladze - to tu bolo spravne povedane. Ked tam naprdis poziadavku na 1000mg paliva a tlak turba tri bary, musi to ist inak ako ked tam naprdis 400mg paliva a jeden a pol baru. Samozrejme ked sedis v rodinnom turbe Superb s motorom 1.0i a pribijes tym splasenym styridsiatimtrom zirafam pri 1200rpm podlahu, tak si mozes rovno usetrit opotrebenie topanok, nervov a proste to nerobit pretoze z neho vyvinies uzasnych 7 kW prikonu a priblizne 5 kW vykonu na kolesach po mechanickych stratach. Ked tomu istemu tragacu spravis to iste pri 6300rpm a 143km/h, tak sa stane to iste nic pretoze uz fici s vyplutym jazykom a proste nema silu na to aby isiel 146.2km/h.
Ked mas tych standartnych 450 az 500 koni, teda slusny zaklad, plati co vidime na pohyblivych obrazkoch hore.
>> Drivers wish, mapa vyhodnocuje strmosť chodu pedálu podľa podmienok (otáčky, teplota...blablabla)
stlacenie pedalu je stlacenie pedalu bez zavislosti na otackach teplote nabozenskom vierovyznani, farbe pleti alebo prebiehajucej akcii na zlavu na Ford Sierra v Kauflande. Co chcel basnik povedat strmostou chodu pedalu ? Ze sa na mladoboleslavskych produktoch zadrhava alebo ze dole ide tazsie ako hore ?
Ked zabijes 100% plyn na rychlosti 60km/h na tretom prevode pri 3500rpm, masina pouzije inu kombinaciu mnozstva paliva a tlaku turboduchadla (nepriamo povedane mnozstva vzduchu aby zostal zachovany stochiometricky pomer aby nedochadzalo k detonacnemu spalovaniu, klepaniu, niceniu katalyzatora dohorievanim nespaleneho paliva a podobne teda prilis chudobnej alebo prilis bohatej zmesi) ako ked ten plyn v rovnakej rychlosti, prevode a teda otackach stlacis na 50%, 60%, 70% alebo akekolvek ine percentualne hodnoty.
Ze clovekom vnimane realne zrychlenie vehykla nema ziadny rozdiel pri takom a makovom stlaceni plynu, to je ina vec. Je to sposobene hlavne tym ze sedis v slabom aute ktore proste nevladze - to tu bolo spravne povedane. Ked tam naprdis poziadavku na 1000mg paliva a tlak turba tri bary, musi to ist inak ako ked tam naprdis 400mg paliva a jeden a pol baru. Samozrejme ked sedis v rodinnom turbe Superb s motorom 1.0i a pribijes tym splasenym styridsiatimtrom zirafam pri 1200rpm podlahu, tak si mozes rovno usetrit opotrebenie topanok, nervov a proste to nerobit pretoze z neho vyvinies uzasnych 7 kW prikonu a priblizne 5 kW vykonu na kolesach po mechanickych stratach. Ked tomu istemu tragacu spravis to iste pri 6300rpm a 143km/h, tak sa stane to iste nic pretoze uz fici s vyplutym jazykom a proste nema silu na to aby isiel 146.2km/h.
Ked mas tych standartnych 450 az 500 koni, teda slusny zaklad, plati co vidime na pohyblivych obrazkoch hore.
>> Drivers wish, mapa vyhodnocuje strmosť chodu pedálu podľa podmienok (otáčky, teplota...blablabla)
stlacenie pedalu je stlacenie pedalu bez zavislosti na otackach teplote nabozenskom vierovyznani, farbe pleti alebo prebiehajucej akcii na zlavu na Ford Sierra v Kauflande. Co chcel basnik povedat strmostou chodu pedalu ? Ze sa na mladoboleslavskych produktoch zadrhava alebo ze dole ide tazsie ako hore ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
toto co si popisal ale plati iba pri elektrickych plynoch, ci? spominany logan MCV s bezin. motorom z roku 1999 proste mechanicky tahom lanka zatvara a otvara klapku
tak?
tak?