Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
pri "totej" Alfe sa trosicku bojim ako dobre chlapci vybrali tych 510 zrebcov z objemu necelych troch litrov ak pozeram dobre... aby to nebola sranda na urovni 1.2htp. No ved uvidime.
Ak to bude dobre drzat, tak si ju kupim o desat rokov za 3000eur, ved Alfy nedrzia cenu s tym problem nemam.
Ak to bude dobre drzat, tak si ju kupim o desat rokov za 3000eur, ved Alfy nedrzia cenu s tym problem nemam.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
motor je od ferrari ak sa nemylim, otazka je, co sa este dnes vyraba aby vydrzalo tych 10 rokov.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
mp3turbo napísal:pri "totej" Alfe sa trosicku bojim ako dobre chlapci vybrali tych 510 zrebcov z objemu necelych troch litrov ak pozeram dobre... aby to nebola sranda na urovni 1.2htp. No ved uvidime.
Ak to bude dobre drzat, tak si ju kupim o desat rokov za 3000eur, ved Alfy nedrzia cenu s tym problem nemam.
Nuz ak v tej alfe nebude nieco velmi velmi zle tak si myslim ze s tou cenou az tak neklesne a celkovo bude na predaj iba zopar kuskov, ak vobec bude na slovensku nejaka. Inac cena je momentalne 78k za AT + vybava,,,
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
motor je to myslím od maserati/ferrari 2.9-litre twin-turbo V6. Totálny masaker. Dačo podobné (alebo to isté) je v najvyššej Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Skôr sa bojím prevádzkových nákladov
Ja to totálne žerem a keby mi fakt že netreba obe obličky, už v nej sedím a gumujem. To auto je také sexi že dnes asi nezaspím. Večer budem pri sexe myslieť práve na ňu
Ja to totálne žerem a keby mi fakt že netreba obe obličky, už v nej sedím a gumujem. To auto je také sexi že dnes asi nezaspím. Večer budem pri sexe myslieť práve na ňu
Re: Všeobecná diskusia
len aby si pri sexovani nevygumoval svoju drahu na 6k rpm
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Broslo ty si chutovkar, aby si gumy nespalil
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
Snake napísal:tak si to pls precitaj, a hlavne ako funguje upvolting a konvert napatia (priklad je blbe trafo / spinany zdroj), nemoze z 12V altika do jednotky ochadzat 83A pre krista )), cela elektrika v mojom aute tolko nezere (50A-70A).SKiLEX napísal:nechce sa mi citat tie dlhe citacie, mozno zajtra
chapem ze cim viac voltov tym mensi prud, ale mas 12 alternatory? nemas... alternator je stale len 12voltovy, stale z neho odchadza 12voltov a 83A... az potom sa to premeni na 48 abo kolko
klima pod 0°C ani nemrazi vyparnik, ale vyuziva sa nativny jav, v systeme nie je velky tlak, v praxi to funguje tak ze pomaly ani nevznika kondenz, takze od klimy to nebude.mirjak napísal:alebo normalne pouzivat klimatizaciu...
...kila snehu na kobercekoch este asi nebude tento pripad
Dobre, ale z alternatora po to trafo ti stale pojde tych 12voltov a danych 83A, az potom za trafom to bude 20,75A a 48volt
Ked to tak nieje, tak mi vysvetli preco len obycajna riadacia jednotka ABS ma 30A poistku, klakson ma 15A
a k zapalovaniu je dokonca 100A poistka?
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Akurat, ze to trafo mozes umiestnit blizko, povedzme do 0,5m od alternatora (nech to prezeniem). Nech ma aj ucinnost len okolo 95%, stale tie straty budu mensie ako straty na dlhych vodicoch.
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: Všeobecná diskusia
Hlásim že klíma totálne odstránila rosenie okien !!! Diki hoši
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
cudne ze pise sa to vsade na internete a som presvedceny ze aj v kazdom navode k autu (ktore ja necitam).
Ano, s tym trafom je to tak ako pise Maniak. Co najkratsia 12V vetva s hrubymi kablami, co najdlhsia vetva 48V s moznostou tensich kablov.
Ano, s tym trafom je to tak ako pise Maniak. Co najkratsia 12V vetva s hrubymi kablami, co najdlhsia vetva 48V s moznostou tensich kablov.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
moj manuál k autu je v taliančine Nechodím na iné fóra ako na toto čiže asi toľko k tomu...
Re: Všeobecná diskusia
ano, takto to fungovat mozemaniak napísal:Akurat, ze to trafo mozes umiestnit blizko, povedzme do 0,5m od alternatora (nech to prezeniem). Nech ma aj ucinnost len okolo 95%, stale tie straty budu mensie ako straty na dlhych vodicoch.
ake snake tvrdi ze je to preto, aby to tak nezatazovalo alternator/baterku
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Tak v principe mozes rovno generovat 48V na alternatore a robit zmenu na 12V iba pre baterku. Ako riesit prevody napatia je taka banalita, kvoli e-autam sa to aj tak bude menit cele. Tretia generacia Priusu uz ficala na 650 V, bezne planovane napatia su tusim tak do 800-900 V, vyssie sa pre auta neoplati ist, naslednu zmenu na nizsie napatie sa uz da spravit kludne aj pri spotrebici (skupine spotrebicov).
FVE 12.45 kWp V/Z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Dobry den, autoservis ?
Ano, ako vam pomozeme ?
Prosim vas potrebujem opravit autiak...
No jasne, isteze, ved od toho tu sme.
A mate vyhlasku na vysokoprud ?
adpči.
Ano, ako vam pomozeme ?
Prosim vas potrebujem opravit autiak...
No jasne, isteze, ved od toho tu sme.
A mate vyhlasku na vysokoprud ?
adpči.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Silnoprúd a slaboprúd, a stejne sa to delí podľa napätia a nie prúdu