Všeobecná diskusia
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Nie voyager som nezavrhol, len benzin sa tazko hlada. Asi zbehnem nejaky pozriet ako je na tom ta trojsedacka. Vymena sa mi musi vyplatit. A motor ktory 2.4 manual alebo 2,8 automat.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
so mnou to mas tazko, ja ti poviem ze ani jeden nie je zla volba. Bral by som 2.4i manual, pretoze to som ja - automaty nemusim. Tento 2.8crd je zlahka lenivejsi oproti dnesnemu beznemu standardu, hlavne to zabija prevodovka. 2.4i zase treba viac tocit kedze je to benzin, proste nemozes cakat ze to zalahnes na 1562rpm a utrhne ti hlavu. Voy ani Sharan nie su pretekarske vozy, avsak specialne Voyu sialene sedi komodne pohodove naladenie.
Proste to rozgulas a vezes sa. Voy je cestovatel a nie pretekarske nacinie. Nehovorim ze je to pomale, ked to krutis tak to ide, stovku ma pisanu tusim 12 sekund alebo tak, proste nie je to slimak, ale zase LeMans nevyhra. Zoparkrat som ho vzduval v Bratislave ked bolo naozaj nevyhnutne, na Pristavnom som tento rok isiel 150 a to este nad Dunajom pricom som vypalil z Petrzalky, co ti mam povedat da sa to.
2.4ku ale prakticky nenajdes na trhu. To su najlepsie motory co v tom boli na kludne jazdenie - najmensia spotreba, manual (cize o dva az tri litre mensia spotreba nez automat v 3.3i samozrejme ze 4valec nema taky krasny zvuk, charakter a dusu ako sestvalec ale spotreba je lepsia), ked to prehodis na LPG tak v pohode. Teraz bol na predaj jeden kratky 2.4i s LPGckom za 6000euvra, asi pred dvomi mesiacmi. Rok tusim 2006 a to bol hadam jediny 2.4i co som videl posledne tri roky v inzeratoch na Slovensku (chodia mi mailom notifikacie lebo to nema kto zrusit).
Pozeram, v Cechach je nejaky 2.4i na predaj s vraj 63744k km... Brno a 4147,-eur ale ten tam uz je hooooodne dlho asi tri mesiace takze asi nebude kóšer.
Proste to rozgulas a vezes sa. Voy je cestovatel a nie pretekarske nacinie. Nehovorim ze je to pomale, ked to krutis tak to ide, stovku ma pisanu tusim 12 sekund alebo tak, proste nie je to slimak, ale zase LeMans nevyhra. Zoparkrat som ho vzduval v Bratislave ked bolo naozaj nevyhnutne, na Pristavnom som tento rok isiel 150 a to este nad Dunajom pricom som vypalil z Petrzalky, co ti mam povedat da sa to.
2.4ku ale prakticky nenajdes na trhu. To su najlepsie motory co v tom boli na kludne jazdenie - najmensia spotreba, manual (cize o dva az tri litre mensia spotreba nez automat v 3.3i samozrejme ze 4valec nema taky krasny zvuk, charakter a dusu ako sestvalec ale spotreba je lepsia), ked to prehodis na LPG tak v pohode. Teraz bol na predaj jeden kratky 2.4i s LPGckom za 6000euvra, asi pred dvomi mesiacmi. Rok tusim 2006 a to bol hadam jediny 2.4i co som videl posledne tri roky v inzeratoch na Slovensku (chodia mi mailom notifikacie lebo to nema kto zrusit).
Pozeram, v Cechach je nejaky 2.4i na predaj s vraj 63744k km... Brno a 4147,-eur ale ten tam uz je hooooodne dlho asi tri mesiace takze asi nebude kóšer.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
musis ratat s tym ze barsjaka nazurena 1.2turbo Fabia ta predbehne, to je proste tak. Ale ta predbehne aj vsetky Sharany aj Alhambry aj Galaxie, o to proste nejde v tychto autach.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Neviem ci sa robilo 7 mieste CRV, ale par najdes aj Acura MDX, to keby si zohnal .
Pripadne Santa Fee 2.2 CRDi 2gen od 2005 a vyssie, celkom spoko. robia ja 7 miestne.
Pripadne Santa Fee 2.2 CRDi 2gen od 2005 a vyssie, celkom spoko. robia ja 7 miestne.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
o 7 miest na sedenie mi nejde. ide mi o pohodlne sedenie pre troch za soferom, teda 2 autosedacky + jeden dospely. Vzadu chcem mat velky kufor, nech tam hodim kocik, vadicku bez toho, aby som a tam masakroval niekde pred tescom ako to ulozim, aby som zmestil rodinny nakup o 2 velkych taskach.
turbo: a co ta 2.5 CRDi, lepsia volba ako automat 2.8? ja viem ze ta 2.4i je tazky tovar na zhananie, ani v DE ich moc nie je, ale to jemotorizacia, ktoru by som bral asi najradsej. Ze to nie je pretekarske auto, nevadi. Ani s Avensisom to uz nieje to tom co byvaja 1.8VTi
turbo: a co ta 2.5 CRDi, lepsia volba ako automat 2.8? ja viem ze ta 2.4i je tazky tovar na zhananie, ani v DE ich moc nie je, ale to jemotorizacia, ktoru by som bral asi najradsej. Ze to nie je pretekarske auto, nevadi. Ani s Avensisom to uz nieje to tom co byvaja 1.8VTi
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
pozeral som tento:
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 78472.html
motorizacia to co hladam, len ten stred ma nejaky divny, jedna sedana a s niecim v strede a potom lavica.
turbo este otazka, ma voyager isofix? asi zrejme nie, kedze ten sa uchycuje o konstrukciu auta
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 78472.html
motorizacia to co hladam, len ten stred ma nejaky divny, jedna sedana a s niecim v strede a potom lavica.
turbo este otazka, ma voyager isofix? asi zrejme nie, kedze ten sa uchycuje o konstrukciu auta
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
Myslis, ze ta Honda co si postoval ma v pohodenie sedenia 1 dospely a dve sedacky?HellAngel napísal:o 7 miest na sedenie mi nejde. ide mi o pohodlne sedenie pre troch za soferom, teda 2 autosedacky + jeden dospely. Vzadu chcem mat velky kufor, nech tam hodim kocik, vadicku bez toho, aby som a tam masakroval niekde pred tescom ako to ulozim, aby som zmestil rodinny nakup o 2 velkych taskach.
...
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
isofixy ma zabudovane v sedackach. Ci je to spravne alebo nie neviem, su tam proste hrube zelezne oka. Ked dojdes do situacie ze ti uz aj vytrhne sedacku (mimochodom neznesie porovnanie ani ukotvenie sedacky v podlahe pre Šharan a pre toto americke auto), tak uz potom to bude ajtak jedno. Inak na tom ukotveni by som sa nebal tahat tanker po mori.
>> turbo: a co ta 2.5 CRDi, lepsia volba ako automat 2.8?
zase sme pri tom ze ja stara analogova skola radsej manual. 2.8crd ma o maly prd mensiu dynamiku, vyssiu spotrebu (asi o liter a pol, proste ten automat a o 10% vyssi objem robi svoje) a potencial vyssej kazivosti. Opravit automat je vzdy drahsie ako opravit manual, spojku som ti uz napisal kolko stoji a prevodovky su tiez z nakladaku (Magna T850) takze najst pokazenu prevodovku na Voyi je obrovska rarita. Pre mna je 2.5 lepsia volba vyhradne z titulu manualnej prevodovky a nizsich nakladov ; 2.8 je lepsia volba z hladiska "mampiči a vozim sa po meste". Cele toto ti pisem ako majitel dvoch automatov (v tych vozoch ina volba nebola).
To co si ukazal na fotke je kratka verzia takze pre mna automaticky neexistuje ta stredna rada nema ziadnu chybu : je tam normalna stolicka teda jedna, potom je tam normalny box do ktoreho schovas obsah siestich boxov z rapida a potom namiesto druhej sedacky je tam dva metre kubicke volneho miesta. Ujo tu sedacku ma lebo pise "alle Sitze vorhanden" takze proste jazdi v takomto usporiadani.
co sa tyka skladania kocika, nemam fotku poruke ale stara mala takyto pracovny postup :
- rozľapiť zadné vráta
- ohnúť sa cez nárazník, ukázať polke parkoviska podväzky
- ked sa trebalo viac ohnúť aj tangáče občas zasvietili
- poriadne, ale myslim naozaj poriadne sa načiahnuť donútra /tento pohyb majitelia superbov combi naozaj nepoznajú/
- zdrapnúť Cortina Evo kočík čiže jeden z tých väčších
- celý nezložený vytiahnuť von
- úsmev, zamávať majiteľovi priľahlej Okctavie combi s vypučenými očkámi ktorý si doteraz myslel ze ma veeeeelike auto na chalupu
- zavreť vrátka /tu ma trošku mrzí že nemáme tu najväčšú výbavu s elektrickými bočnými a zadnými dvierkami, to je parááááááda
- odchod preč s deckáma
Pri nakladani kociaru bol podobny postup az na tie tangace lebo proste "neserem sa s tym a supnem cely kociar donutra".
>> turbo: a co ta 2.5 CRDi, lepsia volba ako automat 2.8?
zase sme pri tom ze ja stara analogova skola radsej manual. 2.8crd ma o maly prd mensiu dynamiku, vyssiu spotrebu (asi o liter a pol, proste ten automat a o 10% vyssi objem robi svoje) a potencial vyssej kazivosti. Opravit automat je vzdy drahsie ako opravit manual, spojku som ti uz napisal kolko stoji a prevodovky su tiez z nakladaku (Magna T850) takze najst pokazenu prevodovku na Voyi je obrovska rarita. Pre mna je 2.5 lepsia volba vyhradne z titulu manualnej prevodovky a nizsich nakladov ; 2.8 je lepsia volba z hladiska "mampiči a vozim sa po meste". Cele toto ti pisem ako majitel dvoch automatov (v tych vozoch ina volba nebola).
To co si ukazal na fotke je kratka verzia takze pre mna automaticky neexistuje ta stredna rada nema ziadnu chybu : je tam normalna stolicka teda jedna, potom je tam normalny box do ktoreho schovas obsah siestich boxov z rapida a potom namiesto druhej sedacky je tam dva metre kubicke volneho miesta. Ujo tu sedacku ma lebo pise "alle Sitze vorhanden" takze proste jazdi v takomto usporiadani.
co sa tyka skladania kocika, nemam fotku poruke ale stara mala takyto pracovny postup :
- rozľapiť zadné vráta
- ohnúť sa cez nárazník, ukázať polke parkoviska podväzky
- ked sa trebalo viac ohnúť aj tangáče občas zasvietili
- poriadne, ale myslim naozaj poriadne sa načiahnuť donútra /tento pohyb majitelia superbov combi naozaj nepoznajú/
- zdrapnúť Cortina Evo kočík čiže jeden z tých väčších
- celý nezložený vytiahnuť von
- úsmev, zamávať majiteľovi priľahlej Okctavie combi s vypučenými očkámi ktorý si doteraz myslel ze ma veeeeelike auto na chalupu
- zavreť vrátka /tu ma trošku mrzí že nemáme tu najväčšú výbavu s elektrickými bočnými a zadnými dvierkami, to je parááááááda
- odchod preč s deckáma
Pri nakladani kociaru bol podobny postup az na tie tangace lebo proste "neserem sa s tym a supnem cely kociar donutra".
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
a ma isofix aj ta lavica na 3 sedenia?
presne to co popisujes s vytahovanim kocka to chcem, chcem ho tam naladovat cely, nie sa snim pasovat v lejaku, chcem tam slahnut 2 nakupne taszky, bez toho aby som hral v kufri tetris.
ako rozlisim long verziu od kratkej. POkukavam po tych voyageroch, cenovo su velmi dobre natom a do rozpoctu sa isto zmesti aj rocnik 2006. Od ktoreho roku tam pridavali kurvo*tko DPF?
presne to co popisujes s vytahovanim kocka to chcem, chcem ho tam naladovat cely, nie sa snim pasovat v lejaku, chcem tam slahnut 2 nakupne taszky, bez toho aby som hral v kufri tetris.
ako rozlisim long verziu od kratkej. POkukavam po tych voyageroch, cenovo su velmi dobre natom a do rozpoctu sa isto zmesti aj rocnik 2006. Od ktoreho roku tam pridavali kurvo*tko DPF?
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
mne sa pacia tie novsie voyageris, ci town car ci ako to volaju s 8kvaltovym automatom a ta 2.8 Penta Star
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
nj, tie som dival tiez, ale tak su hodne cez rozpocet, nemam v plane vrazat do auta. Za co predam avensis za to to by som kupil dalsie.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
ak to mas v ramci rozpoctu chod do toho, je to urcite pekne auto. aj ked som presvedceny ze to nepotrebujes a v pohode ti postaci aj avensis, a ani manzelka nemusi sediet medzi detmi. mne ked sa narodilo druhe tak prva dcera mala 19 mesiacov, tvoje uz chodi do skolky, uz sa o toto babo aj sam postara. ale zasa nepotrebujeme ani nadupane pc-cka, a predsa tu travime cas na fore
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
nechcem forumulu, len rozmyslam nad niecim zmysluplnejsim pre rodinu. Jasnee aj avensis staci, niekto sa potlaci aj do fabie, ktora je tak chvalena v reklamach ako mega rodinne auto.
Hladam v aute co najvacsiu prakticnost vramci moznosti.
Hladam v aute co najvacsiu prakticnost vramci moznosti.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: Št 11. Nov, 2004, 14:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Tiez som v podobnej situlacii, akurat cakame treti prirastok a tiez pomalicky zacinam pokukovat po podobnych kuskoch.
Ta Odyssey je uplna pecka, mal som to tento rok v Kanade od sesternice na par dni pozicane. Mala minulorocny model 3.0 V6 a to je cista parada to auto. Jak v lietadle, pohodlne cestovanie pre 8 ludi. Akurat je uplne mimo rozpoctu.
S dvoma detmi sa da pomerne bezprobleomov aj v mensich autach, ale samozrejme nieje to dokonale. Napriklad moja manzelka pokial nemusi nikdy necestuje vzadu medzi deckami, lebo potom robia ovela vacsi bordel ako ked je v predu.
Ta Odyssey je uplna pecka, mal som to tento rok v Kanade od sesternice na par dni pozicane. Mala minulorocny model 3.0 V6 a to je cista parada to auto. Jak v lietadle, pohodlne cestovanie pre 8 ludi. Akurat je uplne mimo rozpoctu.
S dvoma detmi sa da pomerne bezprobleomov aj v mensich autach, ale samozrejme nieje to dokonale. Napriklad moja manzelka pokial nemusi nikdy necestuje vzadu medzi deckami, lebo potom robia ovela vacsi bordel ako ked je v predu.
MB: ASRock 890GX EXTREME3 CPU: AMD Phenom II X6 1055T + Gelid Tranquillo
RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB (Kit 2x2GB) 1600MHz DDR3, CL9
VGA: Gainward GT240 1024MB GDDR5 SSD: Intel X25-V 40GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB
Zdroj: Seasonic S12II-520 Case: Antec 300 LCD: Samsung 2443BW
RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB (Kit 2x2GB) 1600MHz DDR3, CL9
VGA: Gainward GT240 1024MB GDDR5 SSD: Intel X25-V 40GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB
Zdroj: Seasonic S12II-520 Case: Antec 300 LCD: Samsung 2443BW
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
bohuzial ten rozpocet je vec ktora diktuje... za to Odysea nebude.
>> mne sa pacia tie novsie voyageris, ci town car ci ako to volaju s 8kvaltovym automatom a ta 2.8 Penta Star
trosku mi nevonaju tie cenovky co sa dnes pytaju za Voye, Viana a takuto tu triedu aut, vlastne ani Sharany z 2012 nie su zrovna uplne lacne... ale za 2012ku Voya vyplazit 18k mi pride zlahka neoptimalne. Minule som konfiguroval Véčko, presne to co je v reklamach ze uz od 35000 ci kolko, aby som to strucne : pri 85 litroch trebalo kardiostimulator a to som nebol na konci. Jediny zasraty motorcek, 2.2d akurat ze ho s dvomi slimakmi navzduvaju na "2.5d"... toto by im niekto mal zatrhnut mimochodom.
Poznamocka : 2.8 nikdy nebol pentastar, to boli benziniky 3.6i a u nas nezohnatelne stvorlitre a okrem toho ze su FENOMENALNE, tak su aj SILNO NAVYKOVE. Mal som to tyzden doma a slzy tiekli, ale vazne ze slzy ked som ho musel vratit. Normalne by som si nechal bok vyvalit... TRISTO koni / päť metre dvadsať, tomu poviem rodinne auticko pre zenu do mesta. BEZ priamovstreku (vazne), BEZ turbodýchadla (fakt to nema turbo), cize to prehodis na LPG s prstom v riti lebo ani ventily na nic netrpia, stale je to KVALITNA konstrukcia - na ten Big Block (ehm) mozes nacapit kompresor a vyberies z toho cez 450 koni.
Co ti drbe moja pomoc ! Do tohoto pojdem, len si neviem teraz odovodnit nakup [dalsieho] tragaciku za dvadsat papierov, proste to nepotrebujem.
>> a ma isofix aj ta lavica na 3 sedenia?
som presvedceny ze ma tri, ale teraz neviem stopercent.
>> POkukavam po tych voyageroch, cenovo su velmi dobre natom a do rozpoctu sa isto zmesti aj rocnik 2006.
myslim ze ziadne ine taketo auto nema takuto cenovku. U nas je to proste zaznavany model, neatraktivny, s prislusnou cenovkou. Inak je to celosvetovo najuspesnejsi van ci ako sa tato trieda aut vola - Voyagerov bolo predanych viac ako VSETKYCH OSTATNYCH vanov dohromady.
>> Od ktoreho roku tam pridavali kurvo*tko DPF?
mimo tvojho rozpoctu bolo to od roku 2008 a VYHRADNE v novom modeli - v tom hranatom 2008+. Model z inzeratu sa robil 2001-2008, NEMA NIKDY dpf. Nikdy, ani 2.5crd ani 2.8crd. Kedze ma taky blok aky ma, nebudes s nim mat problem behat dvojkilometrove "jazdy" po meste ked bude -21 celu zimu.
>> ako rozlisim long verziu od kratkej.
ked sa pozries na stredne teda vlastne bocne dvere, musia byt VYRAZNE vacsie ako zadny blatnik. Proste na prvy pohlad bez rozmyslania. Kratka verzia ich ma "priblizne rovnake". Rovnako sa lisi A8L od A8, na tej kuknes bocne dvere a su zurivo vacsie ako predne aj profil okna je uuuplne iny, rovnaky rozdiel aj na Jaguari XJ/Suverenoch/Daimleroch, rovnako lahko rozlisis Phaeton dlhu verziu od kratkej (joj veru ano, bola aj dlha verzia Phaetonu), 760iL od 760i, Mercedesy Ska...
kratka verzia : https://www.autobazar.eu/pics/2638/8795 ... 25-crd.jpg
dlhsia : https://www.autobazar.eu/pics/2809/9362 ... crd-el.jpg
pred zadnym kolesom ma dlha verzia takych par centimetrov co kratka verzia nema (taky "sirsi pas" namiesto uzkeho) a aj ten zadny naraznicek vyzera tak trochu inak. Celkovy prejav ako hore napisane - velkost dveri ku velkosti blatniku.
Dlhe verzie su vzdy oznacene ako GRAND Voyager, kratke su vzdy bez oznacenia Grand. Uz som ale stretol rozlicne zaujimavosti :
a) auto kratke, v papieroch [!!!!] grand
b) auto kratke, zadne dvere s napisom Grand, podla predavajuceho nikdy nehavarovane, nic nemenene, vsetko zarucene original
c) inzeraty kde kratke verzie su pisane ako Grand, ale nemaju Grand ani na dverach a ani velkost granda, to je najcastejsie
Ked uz Krajzler tak uz.... spoznat rozdiel medzi standartnou 300c a dlhsou 300c naozaj nie je az taky problem
http://www.prehlad-automobilov.sk/files ... v-9724.jpg
http://www.myshamrocklimo.com/chrysler300c.htm
>> mne sa pacia tie novsie voyageris, ci town car ci ako to volaju s 8kvaltovym automatom a ta 2.8 Penta Star
trosku mi nevonaju tie cenovky co sa dnes pytaju za Voye, Viana a takuto tu triedu aut, vlastne ani Sharany z 2012 nie su zrovna uplne lacne... ale za 2012ku Voya vyplazit 18k mi pride zlahka neoptimalne. Minule som konfiguroval Véčko, presne to co je v reklamach ze uz od 35000 ci kolko, aby som to strucne : pri 85 litroch trebalo kardiostimulator a to som nebol na konci. Jediny zasraty motorcek, 2.2d akurat ze ho s dvomi slimakmi navzduvaju na "2.5d"... toto by im niekto mal zatrhnut mimochodom.
Poznamocka : 2.8 nikdy nebol pentastar, to boli benziniky 3.6i a u nas nezohnatelne stvorlitre a okrem toho ze su FENOMENALNE, tak su aj SILNO NAVYKOVE. Mal som to tyzden doma a slzy tiekli, ale vazne ze slzy ked som ho musel vratit. Normalne by som si nechal bok vyvalit... TRISTO koni / päť metre dvadsať, tomu poviem rodinne auticko pre zenu do mesta. BEZ priamovstreku (vazne), BEZ turbodýchadla (fakt to nema turbo), cize to prehodis na LPG s prstom v riti lebo ani ventily na nic netrpia, stale je to KVALITNA konstrukcia - na ten Big Block (ehm) mozes nacapit kompresor a vyberies z toho cez 450 koni.
Co ti drbe moja pomoc ! Do tohoto pojdem, len si neviem teraz odovodnit nakup [dalsieho] tragaciku za dvadsat papierov, proste to nepotrebujem.
>> a ma isofix aj ta lavica na 3 sedenia?
som presvedceny ze ma tri, ale teraz neviem stopercent.
>> POkukavam po tych voyageroch, cenovo su velmi dobre natom a do rozpoctu sa isto zmesti aj rocnik 2006.
myslim ze ziadne ine taketo auto nema takuto cenovku. U nas je to proste zaznavany model, neatraktivny, s prislusnou cenovkou. Inak je to celosvetovo najuspesnejsi van ci ako sa tato trieda aut vola - Voyagerov bolo predanych viac ako VSETKYCH OSTATNYCH vanov dohromady.
>> Od ktoreho roku tam pridavali kurvo*tko DPF?
mimo tvojho rozpoctu bolo to od roku 2008 a VYHRADNE v novom modeli - v tom hranatom 2008+. Model z inzeratu sa robil 2001-2008, NEMA NIKDY dpf. Nikdy, ani 2.5crd ani 2.8crd. Kedze ma taky blok aky ma, nebudes s nim mat problem behat dvojkilometrove "jazdy" po meste ked bude -21 celu zimu.
>> ako rozlisim long verziu od kratkej.
ked sa pozries na stredne teda vlastne bocne dvere, musia byt VYRAZNE vacsie ako zadny blatnik. Proste na prvy pohlad bez rozmyslania. Kratka verzia ich ma "priblizne rovnake". Rovnako sa lisi A8L od A8, na tej kuknes bocne dvere a su zurivo vacsie ako predne aj profil okna je uuuplne iny, rovnaky rozdiel aj na Jaguari XJ/Suverenoch/Daimleroch, rovnako lahko rozlisis Phaeton dlhu verziu od kratkej (joj veru ano, bola aj dlha verzia Phaetonu), 760iL od 760i, Mercedesy Ska...
kratka verzia : https://www.autobazar.eu/pics/2638/8795 ... 25-crd.jpg
dlhsia : https://www.autobazar.eu/pics/2809/9362 ... crd-el.jpg
pred zadnym kolesom ma dlha verzia takych par centimetrov co kratka verzia nema (taky "sirsi pas" namiesto uzkeho) a aj ten zadny naraznicek vyzera tak trochu inak. Celkovy prejav ako hore napisane - velkost dveri ku velkosti blatniku.
Dlhe verzie su vzdy oznacene ako GRAND Voyager, kratke su vzdy bez oznacenia Grand. Uz som ale stretol rozlicne zaujimavosti :
a) auto kratke, v papieroch [!!!!] grand
b) auto kratke, zadne dvere s napisom Grand, podla predavajuceho nikdy nehavarovane, nic nemenene, vsetko zarucene original
c) inzeraty kde kratke verzie su pisane ako Grand, ale nemaju Grand ani na dverach a ani velkost granda, to je najcastejsie
Ked uz Krajzler tak uz.... spoznat rozdiel medzi standartnou 300c a dlhsou 300c naozaj nie je az taky problem
http://www.prehlad-automobilov.sk/files ... v-9724.jpg
http://www.myshamrocklimo.com/chrysler300c.htm
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.