Nové presúvadlo 15 000e - Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW
Re: Nové presúvadlo 15 000e
lenze ibizu za tu cenu kupim s 1.4TSI 150HP v FR
Ibiza 5D FR Limited 1.4 EcoTSI 6-G
Predný pohon, Benzín / 1.4l / 110kW/ 150koní, 6-stupňová, 5 Dvere,
Cena 13.990,-
Celkom: 13.990,-
A ešte mi dáky dukát aj zostane hmmmm
stále mi to príde byť neprestrelná ponuka nvm si pomôcť
Ibiza 5D FR Limited 1.4 EcoTSI 6-G
Predný pohon, Benzín / 1.4l / 110kW/ 150koní, 6-stupňová, 5 Dvere,
Cena 13.990,-
Celkom: 13.990,-
A ešte mi dáky dukát aj zostane hmmmm
stále mi to príde byť neprestrelná ponuka nvm si pomôcť
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11571
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Ibiza nema sportovy podvozok, FR tam ma len tuhsie tlmice
cize tazky marketing
cize tazky marketing
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Ale ja nepotrebujem športový podvozok ja sa nebudem na tom pretekať Ale rozumiem čo píšeš. Poriadny podvozok tam začína prei cupre a v tejto cenovke nemá športový podvozok nikto..
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11571
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Nové presúvadlo 15 000e
nehovorime o sportovom podvozku na okruh...
veci ako viacprvkova naprava(multilink)
" Multilink v Sporstvane 1.4 TSI sa chová inak. Spočiatku pomáha nasmerovať zadok do oblúka, a to veľmi citeľne. Potom však pomáha auto neutralizovať a dosiahnuť veľmi vysokých rýchlostí prejazdu. Efekt je obzvlášť výrazný v zákrutách hrboľatých povrchov, kde 1.4 TSI neochvejne drží stopu, zatiaľ čo 1.2 TSI rôzne odskakuje a na krátke okamihy stráca smerovú stabilitu.
... v zákruty rýchlejšie a tiež presnejšie, najmä na nerovnostiach.. "
Golf to ma tiez v 1.4TSI
Auris ma od 1.6 Druh zavesenia zadných kolies : dvojité lichobežníkové
Torznu tyc proste nechces v aute za 15k
veci ako viacprvkova naprava(multilink)
" Multilink v Sporstvane 1.4 TSI sa chová inak. Spočiatku pomáha nasmerovať zadok do oblúka, a to veľmi citeľne. Potom však pomáha auto neutralizovať a dosiahnuť veľmi vysokých rýchlostí prejazdu. Efekt je obzvlášť výrazný v zákrutách hrboľatých povrchov, kde 1.4 TSI neochvejne drží stopu, zatiaľ čo 1.2 TSI rôzne odskakuje a na krátke okamihy stráca smerovú stabilitu.
... v zákruty rýchlejšie a tiež presnejšie, najmä na nerovnostiach.. "
Golf to ma tiez v 1.4TSI
Auris ma od 1.6 Druh zavesenia zadných kolies : dvojité lichobežníkové
Torznu tyc proste nechces v aute za 15k
Naposledy upravil/-a Andre v Št 24. Nov, 2016, 16:07, upravené celkom 1 krát.
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Zubesuch napísal:...
nebol to nahodou autobild a nebolo to len 100tkm? ja si teda nepamatam jeden motor ktory by niekto v ramci takeho testu rozobral a bol nejak zniceny po 100 000km. Hlavne by som chcel vediet co taky dauertest obnasa. Ak niekto 100 000 km najazdi po dialinici dlhymi jazdami a ak niekto najazdi 100tkm tak ze 20000x nastartuje tak to je setsakrametsky rozdiel. tym ale nijak nepochybujem o tom ze inžinieri fordu urobili dobry motor.
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 3117_o.jpgHerdaPeter napísal:Za seba ti mozem ten novy focus z litrovym motorom len odporucit. Za dva tyzdne idem s nim na druhu garancnu prehliadku, zatial mam 31000km a bez problemov. V nemecku testovali a rozobrali tento motor co mal najazdene vyse 200000km a vsetky vysledky mal ako pri novom motore.
Spoiler: ukázať
Re: Nové presúvadlo 15 000e
pripadne kto by chcel, tak aj pdf strana 5 https://www.at.ford.com/content/dam/atf ... report.pdf
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7938
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Nové presúvadlo 15 000e
a vycuc pre nas co nemcinu velmi nepobrali?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Nové presúvadlo 15 000e
V skratke: rozobrali dva motory (1L trojvalce Ecoboost), ktore pouzivali cerveny kriz a nejaka "sekta", oba mali cez 200tis km a zistili, ze su ako nove, ziadne znamky znicenia, vykon aj tocivy moment mali ako na zaciatku.
Spoiler: ukázať
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Neviem ci to uz bolo spominane, ale ja by som pokukoval po Mazda 3 sedan.
Spoiler: ukázať
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Tak tvoje poziadavky Mazda splna ale cena cca 18000€ to je fakt.
Spoiler: ukázať
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Neviem či to už bolo povedané, ale s kúpou počkaj po 1.2 vyjde ta o 200€ lacnejšie Myslím že pri tej cene sa to nezdá vela ale ušetrených 200€ je asi (podla vykonu) čo je pri priemernej cene bezinu 1.2€ a priemernej spotrebe 6l/100km 1000km [kvazi zdarma] (to je už dosť)
Použil si slovo presuvadlo, a nie slovo Auto, teda poradím ti Daciu (do tej ceny sa zmestiš v pohode vo full vybave)
Ak by si predsa len chcel auto a nie presuvadlo tak v tej cene asi nový Renault Megane. S motorm SCE 115 (atmosfera benzin 1.6 teda klasika) máš najvyššiu vybavu za presne 15090€ a 112 koni. A bez start&stop.
To je asi to najlepšie čo dostaneš v tejto cene. Ak máš voči francuzom averziu, odporučam sa jej zbaviť a isť sa na to auto pozrieť.
Cennik: https://www.renault.sk/content/dam/Rena ... -cenik.pdf
A ked chceš fakt niečo čo vydrži vela vela rokov, vyhni sa TSI a celkovo VAG-u
Použil si slovo presuvadlo, a nie slovo Auto, teda poradím ti Daciu (do tej ceny sa zmestiš v pohode vo full vybave)
Ak by si predsa len chcel auto a nie presuvadlo tak v tej cene asi nový Renault Megane. S motorm SCE 115 (atmosfera benzin 1.6 teda klasika) máš najvyššiu vybavu za presne 15090€ a 112 koni. A bez start&stop.
To je asi to najlepšie čo dostaneš v tejto cene. Ak máš voči francuzom averziu, odporučam sa jej zbaviť a isť sa na to auto pozrieť.
Cennik: https://www.renault.sk/content/dam/Rena ... -cenik.pdf
A ked chceš fakt niečo čo vydrži vela vela rokov, vyhni sa TSI a celkovo VAG-u
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Dakujem . Otazka mas vodicak? Soferoval si niekedy akukolvek daciu dlhodobo? Lebo to nie je anilen presuvadlo. Uz vacsi humus je len skoda rapid
Ten renault pozriem ale dacia je uplne mino..v starej pande mam lepsi interier sedacky riadenie ako v akejkolvek dacii..
O tsi sa uz popisalo.. hlavne ma serie ze ludia to stale povazuju za ten isty motor ako na zaciatku ( ked sa sypali retaze ;D ) pritom maju uz nejake veci vychytane. Ale hej je to riziko
Ten renault pozriem ale dacia je uplne mino..v starej pande mam lepsi interier sedacky riadenie ako v akejkolvek dacii..
O tsi sa uz popisalo.. hlavne ma serie ze ludia to stale povazuju za ten isty motor ako na zaciatku ( ked sa sypali retaze ;D ) pritom maju uz nejake veci vychytane. Ale hej je to riziko
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Mam, už 6 rokov, soferoval? Nie ale viezol som sa. Neprišlo mi to o nič horšie ako obyčajna Fabia alebo Rapid. V podstate, nemohol som povedat pol zleho slova, na tych 10-15 minut cestovania.. Uplne v pohode a za tie prachy? Bitch please.
Jasne, dacia je lowcost af, ale tak si povedal že chceš presuvadlo, a presuvadlo je premna niečo do čoho sadneš max na 10 minut denne a neriešiš kde parkuješ ako parkuješ kto ťa poťuka atd. Proste dacia jak vyšita.
TSI ma vychytane niečo a niečo nemá, stále je to VW, ja osobne mu moc neverím. Hlavne keď už tieto TSI dosluhuju a budu ich nahradzovať nové. Dalej proti VW je ten ich servis.. Notoricky známi flakači čo viac pokašlu ako opravia, kupuješ nové auto, takže autorizak je preteba the only way. Dalej, kradne sa to celkom schopne skrz to teda že 1.4 TSI je rovnaka v seate vw a v skode takže nahradne diely all the way. Na našom sidlisku bežne zanoc (nie každu ofc) vyberu aj 3-4 VWgrup auta. Najčastejšie z nich beru autoradia a ine veci.
Dalej VWgroup neponuka absolutne nič užasne alebo revolučne čo ich posuva nad iné automobilky, hlavne pomer cena a čo za to dostaneš je vzhladom na naš trh dosť mizerná teda nechapem prečo ludia nad vagom neustale onanuju.
Ak ten renault pozreš, urobiš dobre. Je to klasicka atmosfera 1.6, nema sa ti tam prakticky co pokazit je to primitivne jednoducha technologia, neriešiš turbo (aj ked ja turbo rad, ale nie v 1.0) Omrkni aj recenzie, kratkodobe ho ospevuju napr vycucu z jednej recenzie:
Zvukový komfort počas jazdy po diaľnici je na túto triedu veľmi dobrý. Aerodynamický hluk bol minimálny a motor počuť len veľmi tlmene. Kvalita cestovania je aj vďaka relatívne mäkkému podvozku veľmi dobrá a Mégane označíme pokojne za pohodlné auto. Ani pri jazde po nekvalitnej ceste nič nevŕzga a nebúcha. Akusticky sú nápravy od karosérie izolované dostatočne.
Podla mna to auto vyzera atraktivne a moderne, a cenovo dostupne, určite za ten peniaz ovela viac ako u vagu. Dlhodobe recenzie este asi nebudu, je to nové auto, ale tak z dlhodobeho hladiska to bude klasika, po 50t km mozno budeš menit motorceky okien, nejaku tu elektroniku a vypalene ziarovky, a inak len spotrebny material.
Na focusoch napr už po 30k (a 5 rokoch) km sa trhaju gumove tesnenia od dvier a odpadavaju plastove casti na exterier..
Jasne, dacia je lowcost af, ale tak si povedal že chceš presuvadlo, a presuvadlo je premna niečo do čoho sadneš max na 10 minut denne a neriešiš kde parkuješ ako parkuješ kto ťa poťuka atd. Proste dacia jak vyšita.
TSI ma vychytane niečo a niečo nemá, stále je to VW, ja osobne mu moc neverím. Hlavne keď už tieto TSI dosluhuju a budu ich nahradzovať nové. Dalej proti VW je ten ich servis.. Notoricky známi flakači čo viac pokašlu ako opravia, kupuješ nové auto, takže autorizak je preteba the only way. Dalej, kradne sa to celkom schopne skrz to teda že 1.4 TSI je rovnaka v seate vw a v skode takže nahradne diely all the way. Na našom sidlisku bežne zanoc (nie každu ofc) vyberu aj 3-4 VWgrup auta. Najčastejšie z nich beru autoradia a ine veci.
Dalej VWgroup neponuka absolutne nič užasne alebo revolučne čo ich posuva nad iné automobilky, hlavne pomer cena a čo za to dostaneš je vzhladom na naš trh dosť mizerná teda nechapem prečo ludia nad vagom neustale onanuju.
Ak ten renault pozreš, urobiš dobre. Je to klasicka atmosfera 1.6, nema sa ti tam prakticky co pokazit je to primitivne jednoducha technologia, neriešiš turbo (aj ked ja turbo rad, ale nie v 1.0) Omrkni aj recenzie, kratkodobe ho ospevuju napr vycucu z jednej recenzie:
Zvukový komfort počas jazdy po diaľnici je na túto triedu veľmi dobrý. Aerodynamický hluk bol minimálny a motor počuť len veľmi tlmene. Kvalita cestovania je aj vďaka relatívne mäkkému podvozku veľmi dobrá a Mégane označíme pokojne za pohodlné auto. Ani pri jazde po nekvalitnej ceste nič nevŕzga a nebúcha. Akusticky sú nápravy od karosérie izolované dostatočne.
Podla mna to auto vyzera atraktivne a moderne, a cenovo dostupne, určite za ten peniaz ovela viac ako u vagu. Dlhodobe recenzie este asi nebudu, je to nové auto, ale tak z dlhodobeho hladiska to bude klasika, po 50t km mozno budeš menit motorceky okien, nejaku tu elektroniku a vypalene ziarovky, a inak len spotrebny material.
Na focusoch napr už po 30k (a 5 rokoch) km sa trhaju gumove tesnenia od dvier a odpadavaju plastove casti na exterier..