Small overlap ktory si hentam videl a na zaklade ktoreho zvazujes nieco je lahky problem pre mnoho aut a je tam specialne video ze minivans struggle in this test. Bohuzial je to tak, male sportove cabrio zase prebehne az do polovicky navesu kamionu a odpili vsetkym hlavy. Tam kde moj bratranec prezil s prstom v riti by v osobnom aute boli sialene problemy.
Buracka rovnakeho vozu "podla ineho standardu"
https://www.youtube.com/watch?v=Hn1_wKQCpvY
znacne lepsi vysledok. Takze ano, small overlap je problem pre minivany; pre niektore viac, pre niektore TROSKU menej, ani jeden z nich nie je dokonale svätý. Napriek tomu sa ich predavaju desiatky milionov kusov na celom svete. Co sa da robit.
Nezabudnime na jednu vec : autor otazky ma rozpocet 5000 eur. Zohladnime to v predchadzajucich uvahach a skusime vytriedit ukrutne bezpecnejsie auta za PAT TISIC s parametrami ktore pozaduje (teda napriklad velkost). K otazke "trepnem masinu do betonovej steny podla IHCAV5 standardu versus trepnem masinu do niekoho na focuse v realnej premavke" sa vsetci tuto asi tazko vyjadrime, tu necham uvahy bokom.
Voz ktory si videl na videu co sa ti nepacilo si ajtak autor otazky nebude kupovat pretoze na 2014ku mu zlahka chyba asi 23.000 eur k tym piatim ktore uz ma cize... no... minule som videl pekny vrtulnik na predaj, len som na neho nemal. A mohol byt dost bezpecny. Alebo aj nemusel. Cojaviem. Len som na neho nemal.
Mimochodom vsetci ludia na svete kupuju auta len podla buracich testov ? To by sme potom vsetci asi jazdili na maximalne styroch alebo piatich typoch aut ci ? Dockaj, kuknem von z okna...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.