Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
hej, jasne, ved bola aj taka havarka ze Fabia versus [Touareg alebo Cayenne], Cayenne takisto na streche, fabia rozbite tri svetla vpredu a masku.
Zenska sa prekoti na mieste s Ocktaviou : https://www.youtube.com/watch?v=7b_0eG1BPvE
moj kamarat, Kamil Budinsky, prekotil s Tojotou traktor. Prekotil. Fakt. Tu v Bratislave. Aj v telke bol. Dvakrat. Druhy pokus bol ze sa pretekal s druhym Wolvom, nevedeli chlapci rozsudit ci je rychlejsi vacsi motor s malotlakovym turbom, alebo s mensim motorom a vysokotlakovym turbom. Tak to vyskusali. Vysledok vedeckeho skumania ? Vyťatá poulicna lampa, zastavila sa na sedacke spolujazdca. Zavolam mu ze ci ho zaujimali testy small overlapu podla metodiky 2015 v roku 2007.
takyto veci existuje vela. Aj chyb v autach ze nevyleti érbag, aj chyb ze airgagy su vadne (honda, statisice kusov), aj chyb ze dvojhmota v Ocktavii moze sposobit poziar vozu a nikomu ju nevymenili preventivne a nikto z vas o tom nepocul...
Idem poskrabat vajká ze kolko som videl tych bezpecnych Honda Odysseji u nas na cestach. Aj v Nemecku, aj v Spanielsku som teraz dlho bol, aj cez Rakusko a Taliansko som cestoval viac ako mi bolo mile.
Taky zivot zijeme. Nedokonaly.
Zenska sa prekoti na mieste s Ocktaviou : https://www.youtube.com/watch?v=7b_0eG1BPvE
moj kamarat, Kamil Budinsky, prekotil s Tojotou traktor. Prekotil. Fakt. Tu v Bratislave. Aj v telke bol. Dvakrat. Druhy pokus bol ze sa pretekal s druhym Wolvom, nevedeli chlapci rozsudit ci je rychlejsi vacsi motor s malotlakovym turbom, alebo s mensim motorom a vysokotlakovym turbom. Tak to vyskusali. Vysledok vedeckeho skumania ? Vyťatá poulicna lampa, zastavila sa na sedacke spolujazdca. Zavolam mu ze ci ho zaujimali testy small overlapu podla metodiky 2015 v roku 2007.
takyto veci existuje vela. Aj chyb v autach ze nevyleti érbag, aj chyb ze airgagy su vadne (honda, statisice kusov), aj chyb ze dvojhmota v Ocktavii moze sposobit poziar vozu a nikomu ju nevymenili preventivne a nikto z vas o tom nepocul...
Idem poskrabat vajká ze kolko som videl tych bezpecnych Honda Odysseji u nas na cestach. Aj v Nemecku, aj v Spanielsku som teraz dlho bol, aj cez Rakusko a Taliansko som cestoval viac ako mi bolo mile.
Taky zivot zijeme. Nedokonaly.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
ked uz sme pri tej felicii tak som si spomenul na toto
http://i.imgur.com/U0xqH4J.jpg
http://i.imgur.com/U0xqH4J.jpg
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
stale pozeram tie GV, v drvivej vacsine su ale s 2.8 a automatom, Mp3, ako su na tom tie automaty, ked ma nabehanych tych 300t km. repas je drahy?
pripadne plynulost preradovania.
pripadne plynulost preradovania.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
nice, traktor zatacal rovnako ako ten Peougeuotik na Bajkalskej, drcol do neho osobak a vykotilo ho jak děvku po šichte pri Slovnafte... Kamil to iste s jeho Tojotou : čapil do traktoristu akoze so silnym zanietenim ale prekotit polnohospodarsku masinu sa ti nepodari kazdy den.
Anjel : repas automatu je okolo 1200eur, 300k km je fakt dost : nie pre auto ale celkovo. Hlavny problem je ze ludia su prasata a howada - ked niekto natoci tretinu mega tak ako ja, cize po dialnici 110 lebo sa nezblaznim a menim olej v motore kazdych 10k km tak s prstom v riti, avsak ked niekto taha na voziku dve tony auto na dovoz a rube to 140+ lebo ved uponahlany panko podnikatelko a motorák Madit musi vydrzat 35k km na vymenu bez problemu, tak to je sakrarozdiel.
Automaty to iste... zeby sa niekto sral s vymenou oleja, davat tam nedajboze spravny olej, menit filter k tomu, vies ako to je... manualna prevodovka tolko netrpi a nie je v takej miere nachylna na kilometre. Pre 85% automatov je zazrak ze sa doziju 300k km, vacsinou padnu este predtym a vobec sa nebavime o Voyi, ale uplne vseobecne. Pre manualnu skrinu nie je problem pol miliona bez vymeny oleja, samozrejme spojka je ina otazka zase podla jazd (pol mega v meste versus pol mega na dialnici).
Do 300k km Voyu s automatom by som zlahka nesiel, jedine ze by cenovka bola MRTE MRTE zaujimava. Cize 2006ka rocnik za 2500eur max a nezniceny voz (interier exterier). 2006ky su v inzeratoch dve za 4400 a 4900 kratke a podla fotiek krasne, jedna s automatom jedna bez, pisu chlapci okolo 135k km ; napriklad Peto Auto v Nitre predaval asi polroka 2006ku kratku 170k km za 4490eur (uz zmizla, nie je v inzeratoch), takze asi tak.
Plynulost preradovania je inak taka ako sa na hydromenic patri : krasna a nadherna.
Poznam dva Voye ktore maju s automatom pol miliona a tristvrte miliona bez zasahu. Majitelia to maju SILNO v poriadku v hlave ; len oleje co menili v automatoch pocas tych kilometrov stali viac ako som napisal cenu repasu. Mensi z nich bol predany asi dva roky dozadu ; ten 3/4megovy je strasne zniceny ale stale rachoce, pri 420k km boli robene vstrekovace, motor inak bez zasahu, 690k km mal v lete (ach ano, je to menej ako 3/4mega).
Anjel : repas automatu je okolo 1200eur, 300k km je fakt dost : nie pre auto ale celkovo. Hlavny problem je ze ludia su prasata a howada - ked niekto natoci tretinu mega tak ako ja, cize po dialnici 110 lebo sa nezblaznim a menim olej v motore kazdych 10k km tak s prstom v riti, avsak ked niekto taha na voziku dve tony auto na dovoz a rube to 140+ lebo ved uponahlany panko podnikatelko a motorák Madit musi vydrzat 35k km na vymenu bez problemu, tak to je sakrarozdiel.
Automaty to iste... zeby sa niekto sral s vymenou oleja, davat tam nedajboze spravny olej, menit filter k tomu, vies ako to je... manualna prevodovka tolko netrpi a nie je v takej miere nachylna na kilometre. Pre 85% automatov je zazrak ze sa doziju 300k km, vacsinou padnu este predtym a vobec sa nebavime o Voyi, ale uplne vseobecne. Pre manualnu skrinu nie je problem pol miliona bez vymeny oleja, samozrejme spojka je ina otazka zase podla jazd (pol mega v meste versus pol mega na dialnici).
Do 300k km Voyu s automatom by som zlahka nesiel, jedine ze by cenovka bola MRTE MRTE zaujimava. Cize 2006ka rocnik za 2500eur max a nezniceny voz (interier exterier). 2006ky su v inzeratoch dve za 4400 a 4900 kratke a podla fotiek krasne, jedna s automatom jedna bez, pisu chlapci okolo 135k km ; napriklad Peto Auto v Nitre predaval asi polroka 2006ku kratku 170k km za 4490eur (uz zmizla, nie je v inzeratoch), takze asi tak.
Plynulost preradovania je inak taka ako sa na hydromenic patri : krasna a nadherna.
Poznam dva Voye ktore maju s automatom pol miliona a tristvrte miliona bez zasahu. Majitelia to maju SILNO v poriadku v hlave ; len oleje co menili v automatoch pocas tych kilometrov stali viac ako som napisal cenu repasu. Mensi z nich bol predany asi dva roky dozadu ; ten 3/4megovy je strasne zniceny ale stale rachoce, pri 420k km boli robene vstrekovace, motor inak bez zasahu, 690k km mal v lete (ach ano, je to menej ako 3/4mega).
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
nie je vam 10 rocne auto, najma takej kategorie s 135 tis km troku podozrive?
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
ja na km nepozeram. mama ma 9rocna a 80tis km. kamos ma megane 10roxny 35tis km, susedo 15rocne ani neviem co s 15tis km, najazd km je jedno a co povie autorizovany servis druhe. siel by som do servisu ak taky na svk je-neviem a za paru eura usettri spekulacie.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
no mne veru je podozrive aby som teda pravdu povedal. Mozno bude k dispozicii fascikel faktur a inych veci k autu sa viazucich mozno nie.
k tym prevodovkam : tu bol jeden taky fesak http://www.topspeed.sk/starat-o-automat ... reba-/9224 ktory mal mat na DSGcku autorizakom meneny olej kazdych 60.000km a pri 190.000km mal vraj prvy raz v ramci nejakeho cirkusu. Bolo to zrovna Ojdi ktore tvrdosijne odmietalo zakaznikom vymienat oleje v prevodovkach aj na ich ziadost (pri snahe o zaplatenie, lebo to chlapci proste nevedeli), napriek tomu ze clovek mal v ruke papiere ZF a maval im pred nosom ze nuteny predpis vyrobcu je menit to kazdych 60.000km v konkretnej skrini.
Ze ludia furt s tym automatom kvedlaju, vyraduju za jazdy do N a potom zaraduju D aby ich to nebrzdilo a to iste na semaforoch kvoli spotrebe, ze neparkuju na rucnej brzde ale len na Pcku hore kopcom dole kopcom plus dvadsat inych zlozvykov slovenskych megablbeckov skoda spominat.
To su konkretne dovody preco som odhadol ze 85% automatov nedozije 300k km.
k tym prevodovkam : tu bol jeden taky fesak http://www.topspeed.sk/starat-o-automat ... reba-/9224 ktory mal mat na DSGcku autorizakom meneny olej kazdych 60.000km a pri 190.000km mal vraj prvy raz v ramci nejakeho cirkusu. Bolo to zrovna Ojdi ktore tvrdosijne odmietalo zakaznikom vymienat oleje v prevodovkach aj na ich ziadost (pri snahe o zaplatenie, lebo to chlapci proste nevedeli), napriek tomu ze clovek mal v ruke papiere ZF a maval im pred nosom ze nuteny predpis vyrobcu je menit to kazdych 60.000km v konkretnej skrini.
Ze ludia furt s tym automatom kvedlaju, vyraduju za jazdy do N a potom zaraduju D aby ich to nebrzdilo a to iste na semaforoch kvoli spotrebe, ze neparkuju na rucnej brzde ale len na Pcku hore kopcom dole kopcom plus dvadsat inych zlozvykov slovenskych megablbeckov skoda spominat.
To su konkretne dovody preco som odhadol ze 85% automatov nedozije 300k km.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
Inac ked bola mazda v servise moja 2014 tak sroby tiez mala hrdzave, ine som si nevsimol a kukam na riaditela servisu a on kyval rukou ze to je v mazde normal. asi tolko.STENLY napísal:tí japonci fakt nevedia pozinkovať "šróbku"
auto má za sebou prvú zimu, má len 4 mesiace a nabehané iba 4 tisíc km
http://imgur.com/a/hp5XD
asi to ma vydrzat 10-15 roky a dovi dopo
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
Ono tazko toto zvalit na vyrobcu. Capy dodavaju 3rd party firmy a tam asi malokto bude pouzivat nerezove alebo mosadzne skrutky a matice.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
preto je aj ta tehlica hrdzava ? jasne ze to mozes zvalit na vyrobcu ktory si urcuje kvalitu ...vid Iljin u nas v Pravenci a Gewis v Prievidzi ..
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Priloz k niecomu nerezovemu hrdzavy srob. Pokial nemas hlinikove ramena, tak sa ti skor ci neskor na kazdom diely vytvori povrchova hrdza. Neviem, aspon mne to suzuki nepride nejako extra hrdzave. Ak by to uchytenie capu bolo otocene o 180°, tak by sa pravdepodobne nepreniesla hrdza na tu tehlicu, ale to je uz vec konstrukterov.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
zvlastne ze nemci maju kovove stabiky, a nie su hrdzave ani po 10 rokoch, JP maju fakt problemy s nehrdzavenim dielov, od podvozku, po karoserie, a to je fakt papku, nie je normalne aby 350ztka kapali na hrdzavejuce napravnice, to sa nedeje ani na fabiach z roku 2000.
.
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
negarazovana 5rocna toyota auris, ziadna hrdza
honda tiez nema problem
honda tiez nema problem
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Civic 8g, takmer 9 rocny, 6 rokov negarazovany, 4 roky jazdi po v zime extremne vysolenych rakuskych cestach, od minuleho roku mam v sprave z technickej kontroly poznamku o hrdzi na zadnej naprave.
FVE 12.45 kWp V/Z
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
som zvedavý, ako to bude vyzerať po druhej zime, ked na jar budem dávať letniestefan.koval napísal:Inac ked bola mazda v servise moja 2014 tak sroby tiez mala hrdzave, ine som si nevsimol a kukam na riaditela servisu a on kyval rukou ze to je v mazde normal. asi tolko.STENLY napísal:tí japonci fakt nevedia pozinkovať "šróbku"
auto má za sebou prvú zimu, má len 4 mesiace a nabehané iba 4 tisíc km
http://imgur.com/a/hp5XD
asi to ma vydrzat 10-15 roky a dovi dopo
samozrejme to stále vnímam len ako kozmetickú vadu a tragédiu z toho nerobím
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102