Nova robotnicka dodavka
Nova robotnicka dodavka
Zhanam nejaku dodavku, s dlzkou nieco okolo 5metrov, auto je urcene pre partiu elektrikarov...
Sucastne auto je dacia logan MCV 1.6 16v ,zacina byt mala... staci aby isli 4 ludia, a aj bez materialu sa za raz-dva zaplni do polky okien, a v tedy sa tam uz neda nic najst etc... tak isto dlhodoba spotreba okolo 10litrov nieje ziadne terno
Preto zhanam dodavku, s dlzkou okolo 5metrov, tie dlhsie 5,4metrove etc. nechcem, kvoli problematickemu pohybu po meste...
Poziadavky - Idealne 6 miestne prevedienie, Viac netreba
-Najazd 15-20k km rocne, vacsina po meste
-Dostatocne silny motor, kedze bude jazdit nonstop nalozene
-Aby to narozdiel od dacie bolo pouzitelne aj na dialnici pri 130-140kmh, kedze dacia pri 140 toci okolo 4500 rpm, co spolu s 0 odhlucnenim....
-V ramci moznosti spolahlive
-Spotreba idealne okolo 8litrov... pretoze ten logan s 50l nadrzou a 10l spotrebou je katastrofa, clovek sa citi jak keby tam mal dieru, tankovat kazdych 350-400km...
-Cena idealne okolo 25 000€, ked to bude o nieco viac nic sa nestane...
-Pozadujem zakladny komfort ako je radio, tempomat, manualna klima...
Co je k dispozicii
- VW Transporter - To auto je proste drahe, ano viem, za kvalitu sa plati, ale ked si tam da clovek zakladnu vybavu a 110kw motor tak je na 38 000€, a to sa mi zda uz vela na auto na dranie, ktore po roku bude doskriabane z vnutra aj vonku od kablov... Mozno by sa pod 30k dalo dostat s predvadzackou, ale tie su vsetky dlhy razvor, a to uz je moc velke a neohrabane, cize Transpoter asi nie
- Mercedes Vito - To iste co transporter
Cize v hre ostavaju
- Trio Reanult Traffic/Opel Vivaro/Fiat Scudo Tu sa bojim tych motorov, predsa len bude non-stop namahany, a tie 2 turba... Okrem toho co som cital tak aj spotreba v zatazi je dost nani
a najvacsi favorit
- Trio Citoren Jumpy/Peugeot Expert/Toyota Proace Toto auta sa mi najviac pozdavalo, konkretne v dlzke L2, palubovka sice nic moc, ale tak dacia tiez nema krajsiu
Z tychto by som asi bral Peugeot Expert, kedze sa mi zda ze ich predajna/personal je na tom asi najlepsie z tejto trojce,
Co na to hovorite vy? Je tu este nejake auto o ktorom neviem? Ako si na tom spolahlivostou tie Renaultacke a Peugeotacke motory? Co by ste zobrali?
Ako rychlo sa s nimi da jazdit s dodavkami po dialnici? vedia vytiahnut aspon 160? vydrzia tie auta aj viac ako 4 roky?
Sucastne auto je dacia logan MCV 1.6 16v ,zacina byt mala... staci aby isli 4 ludia, a aj bez materialu sa za raz-dva zaplni do polky okien, a v tedy sa tam uz neda nic najst etc... tak isto dlhodoba spotreba okolo 10litrov nieje ziadne terno
Preto zhanam dodavku, s dlzkou okolo 5metrov, tie dlhsie 5,4metrove etc. nechcem, kvoli problematickemu pohybu po meste...
Poziadavky - Idealne 6 miestne prevedienie, Viac netreba
-Najazd 15-20k km rocne, vacsina po meste
-Dostatocne silny motor, kedze bude jazdit nonstop nalozene
-Aby to narozdiel od dacie bolo pouzitelne aj na dialnici pri 130-140kmh, kedze dacia pri 140 toci okolo 4500 rpm, co spolu s 0 odhlucnenim....
-V ramci moznosti spolahlive
-Spotreba idealne okolo 8litrov... pretoze ten logan s 50l nadrzou a 10l spotrebou je katastrofa, clovek sa citi jak keby tam mal dieru, tankovat kazdych 350-400km...
-Cena idealne okolo 25 000€, ked to bude o nieco viac nic sa nestane...
-Pozadujem zakladny komfort ako je radio, tempomat, manualna klima...
Co je k dispozicii
- VW Transporter - To auto je proste drahe, ano viem, za kvalitu sa plati, ale ked si tam da clovek zakladnu vybavu a 110kw motor tak je na 38 000€, a to sa mi zda uz vela na auto na dranie, ktore po roku bude doskriabane z vnutra aj vonku od kablov... Mozno by sa pod 30k dalo dostat s predvadzackou, ale tie su vsetky dlhy razvor, a to uz je moc velke a neohrabane, cize Transpoter asi nie
- Mercedes Vito - To iste co transporter
Cize v hre ostavaju
- Trio Reanult Traffic/Opel Vivaro/Fiat Scudo Tu sa bojim tych motorov, predsa len bude non-stop namahany, a tie 2 turba... Okrem toho co som cital tak aj spotreba v zatazi je dost nani
a najvacsi favorit
- Trio Citoren Jumpy/Peugeot Expert/Toyota Proace Toto auta sa mi najviac pozdavalo, konkretne v dlzke L2, palubovka sice nic moc, ale tak dacia tiez nema krajsiu
Z tychto by som asi bral Peugeot Expert, kedze sa mi zda ze ich predajna/personal je na tom asi najlepsie z tejto trojce,
Co na to hovorite vy? Je tu este nejake auto o ktorom neviem? Ako si na tom spolahlivostou tie Renaultacke a Peugeotacke motory? Co by ste zobrali?
Ako rychlo sa s nimi da jazdit s dodavkami po dialnici? vedia vytiahnut aspon 160? vydrzia tie auta aj viac ako 4 roky?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nova robotnicka dodavka
transporter bol naposledy kvalitny vo verzii T4, kukni sa co kupis dnes, dvojturbove dvojlitre kde sa 2.220eurove EGR kazi po 80.000km [dve referencie, moji celozivotni kamarati].
Ford Tranzit. Peououeozot Expert nie je zla volba, avsak najsilnejsi motorcek v nom je hadam 1.6tdi co je naprd v takomto aute.
Mal by si pozerat nieco co ma dva a pol liter alebo trojliter. Hentie dvanula s 80kW sice maju zivotnost, ale je to zalostne.
160 DODAVKA ? Zblazil si sa ? Nejde o stroj, ale o zivoty teba a vsetkych na dialnici. Akoze sorry ale ked sa takto nahanas kvoli povolaniu tak by si mal ZLAHKA pribrzdit a prehodnotit ci si na spravnej drahe.
Isteze jazdis furt len u Merkelovej kde je to dovolene, tuto stranku medzi Trnavou a Bratislavou neriesim.
Ford Tranzit. Peououeozot Expert nie je zla volba, avsak najsilnejsi motorcek v nom je hadam 1.6tdi co je naprd v takomto aute.
Mal by si pozerat nieco co ma dva a pol liter alebo trojliter. Hentie dvanula s 80kW sice maju zivotnost, ale je to zalostne.
160 DODAVKA ? Zblazil si sa ? Nejde o stroj, ale o zivoty teba a vsetkych na dialnici. Akoze sorry ale ked sa takto nahanas kvoli povolaniu tak by si mal ZLAHKA pribrzdit a prehodnotit ci si na spravnej drahe.
Isteze jazdis furt len u Merkelovej kde je to dovolene, tuto stranku medzi Trnavou a Bratislavou neriesim.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Nova robotnicka dodavka
Prave na T4 2.5TDI sa jazdi momentalne, ale to je uz strasne stare auto, ma to 20rokov a 370 000km(preslo cez AAA auto, cize tie kilometre...) a okrem toho patri znamemu...
Boli sme pozriet aj forda, ale ten bol velmi velky, to uz nechceme
Do toho pezota sa montuje aj 2.0HDI 110kw, prave o nom sa najviac uvazuje, druha moznost je 1.6HDI 85kw, ako su na tom spolahlivstou tie 2.0 a 1.6HDI?
Neviem, jedina dodavka s ktorou mam skusenost je spominany T4, na nom sa veru 160 neda, ale myslel som ze pre novsie stroje to nieje najmensi problem... ved to je len o 20viac ako povolena tahometrova 140tka... v osobaku mi tych 160-170 pride ako bezna cestovna rychlost na dialnici(mimo slovenska, lebo tu sa pomaha a chrani na kazdom KM)
V nemecku som nikdy nebol
Boli sme pozriet aj forda, ale ten bol velmi velky, to uz nechceme
Do toho pezota sa montuje aj 2.0HDI 110kw, prave o nom sa najviac uvazuje, druha moznost je 1.6HDI 85kw, ako su na tom spolahlivstou tie 2.0 a 1.6HDI?
Neviem, jedina dodavka s ktorou mam skusenost je spominany T4, na nom sa veru 160 neda, ale myslel som ze pre novsie stroje to nieje najmensi problem... ved to je len o 20viac ako povolena tahometrova 140tka... v osobaku mi tych 160-170 pride ako bezna cestovna rychlost na dialnici(mimo slovenska, lebo tu sa pomaha a chrani na kazdom KM)
V nemecku som nikdy nebol
Re: Nova robotnicka dodavka
Jumper je v poho. Neviem sice ci vytiahne az 160 (hlavne nalozeny) ale raz som sa ponahlal a na dialnici som daval dole osobaky vlecuce sa 130
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
Re: Nova robotnicka dodavka
Bavime sa o citroene Jumpy, nie Jumper
to su rozdielne auta
skusim to len tak kopnut na autobazar forum, ze co poviedia vsevedkovia na tie dodavky
to su rozdielne auta
skusim to len tak kopnut na autobazar forum, ze co poviedia vsevedkovia na tie dodavky
Re: Nova robotnicka dodavka
som myslel, ze ked pises o transportere, tak reku hladas aj daco vacsie
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
Re: Nova robotnicka dodavka
k transporteru ide prave ten jumpy...
Jumper je konkurencia pre crafter
Jumper je konkurencia pre crafter
Re: Nova robotnicka dodavka
a kua, som si ich pomylil
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nova robotnicka dodavka
pozri, 1.6hdi v dodavke a chces ho vzduvat 160 nonstop ? Rozmyslaj. Pridaj k tomu hyperoleje na 30.000km, ak nie nahodou 40.000km ved dodavka musi makat a nie menit naplne - neviem aky je dnesny moderny "vymenny interval".
K tomu NALOZENY.
Zivotnost tridsat motohodin ? Styridsat ? Ved uz neblazni. Poprve budes musiet rapidne ubrat zo svojej rychlosti a podruhe aj predstav. Dnesne masiny zdaleka predaleka nedokazu to co tvoja sucasna T4ka. A som velmi rad ze sa NALOZENY pretekas na DODAVKE ASPON 160, to je velmi bezpecne, hlavne ked si v Nemecku este nebol tak je to aj vsade legalne. Zdrava hlava, zaklad spokojneho zivota.
Ak nemas na T4ke natoceny milion a pol, ak sa NEROZPADA OD HRDZE a ak nemas nejake psychotronicke problemy s nemodernostou vehykla - neviem co je tvoja pohnutka okrem "chcem nove vonave" - seriozne prudko ti doporucujem nalozit 3000 eur do sucasnej T4ky a pouzivat dalsich X rokov. Taku SPOLAHLIVU A TRVACNU masinu KTORA SI NECHA ROBIT COKOLVEK OD PACIENTA ZA VOLANTOM uz nezozenies.
Dnesnym jedna-sestkam kamarade pritlacis mandle a idu srat maggi. Ved tie motorceky maju co robit s Fordom Grand C-Max preboha, nieto S NALOZENOU DODAVKOU... 2.0hdi su spolahlive motory, 110kW verzie su hnane na doraz moznosti jedneho turba TAK AKO VSETKO DNES a umerne tomu vyzera spolahlivost. V osobaku a kludnej jazde ? Take bezne dobre dnes. Seru sa dieslove patboje, vstrekovace, turba, EGRka, dvojhmoty ked to fesak podtaca. V dodavke a uhnane na smrt ? No tipni si.
Este si mozes tipnut preco VSETKY dodavky maju aj SLABSIE varianty beznych osobackych motorov. Mas Renuauoult traffic 2.0tdi s 88kW a so 110kW, druha varianta je presne to iste ako v osobaku. Preco existuje prva varianta ? Nie, nie je to kvoli mensej cene, pretoze VSETKY komponenty su tie iste. Vstreky, turba, vsetko. Len vykon je NASCHVAL mensi.
Uhadni preco. Napoveda : slovo zacina na "ži", konci na "osť" a v strede ma "votn". Cim menej je motor vzduty, tym viacej vydrzi. A na fyzike pramalo zmeni aj Bentley.
Ked sa planujes vzduvat na nalozenej dodavke, po nicom inom ako trojlitri nepozeraj. A tam mas hodne maly vyber. Kamarat na vychode reparuje kazdy stvrtrok jednym fesakom trojliter Iveco - vzduvaju ho, to je cele. Prasknute hlavy dvakrat rocne. Namiesto troch ton nosi päťku a to nemusi byt ani sobota. Nema sancu vydrzat. Turbo ma pripravene na sklade prakticky furt.
Som zvedavy koho zabijes ked ti nabuduce praskne pneumatika v tych tvojich ASPON 160tich. Mam taky dojem ze 180 je pre teba šuviks.
K tomu NALOZENY.
Zivotnost tridsat motohodin ? Styridsat ? Ved uz neblazni. Poprve budes musiet rapidne ubrat zo svojej rychlosti a podruhe aj predstav. Dnesne masiny zdaleka predaleka nedokazu to co tvoja sucasna T4ka. A som velmi rad ze sa NALOZENY pretekas na DODAVKE ASPON 160, to je velmi bezpecne, hlavne ked si v Nemecku este nebol tak je to aj vsade legalne. Zdrava hlava, zaklad spokojneho zivota.
Ak nemas na T4ke natoceny milion a pol, ak sa NEROZPADA OD HRDZE a ak nemas nejake psychotronicke problemy s nemodernostou vehykla - neviem co je tvoja pohnutka okrem "chcem nove vonave" - seriozne prudko ti doporucujem nalozit 3000 eur do sucasnej T4ky a pouzivat dalsich X rokov. Taku SPOLAHLIVU A TRVACNU masinu KTORA SI NECHA ROBIT COKOLVEK OD PACIENTA ZA VOLANTOM uz nezozenies.
Dnesnym jedna-sestkam kamarade pritlacis mandle a idu srat maggi. Ved tie motorceky maju co robit s Fordom Grand C-Max preboha, nieto S NALOZENOU DODAVKOU... 2.0hdi su spolahlive motory, 110kW verzie su hnane na doraz moznosti jedneho turba TAK AKO VSETKO DNES a umerne tomu vyzera spolahlivost. V osobaku a kludnej jazde ? Take bezne dobre dnes. Seru sa dieslove patboje, vstrekovace, turba, EGRka, dvojhmoty ked to fesak podtaca. V dodavke a uhnane na smrt ? No tipni si.
Este si mozes tipnut preco VSETKY dodavky maju aj SLABSIE varianty beznych osobackych motorov. Mas Renuauoult traffic 2.0tdi s 88kW a so 110kW, druha varianta je presne to iste ako v osobaku. Preco existuje prva varianta ? Nie, nie je to kvoli mensej cene, pretoze VSETKY komponenty su tie iste. Vstreky, turba, vsetko. Len vykon je NASCHVAL mensi.
Uhadni preco. Napoveda : slovo zacina na "ži", konci na "osť" a v strede ma "votn". Cim menej je motor vzduty, tym viacej vydrzi. A na fyzike pramalo zmeni aj Bentley.
Ked sa planujes vzduvat na nalozenej dodavke, po nicom inom ako trojlitri nepozeraj. A tam mas hodne maly vyber. Kamarat na vychode reparuje kazdy stvrtrok jednym fesakom trojliter Iveco - vzduvaju ho, to je cele. Prasknute hlavy dvakrat rocne. Namiesto troch ton nosi päťku a to nemusi byt ani sobota. Nema sancu vydrzat. Turbo ma pripravene na sklade prakticky furt.
Som zvedavy koho zabijes ked ti nabuduce praskne pneumatika v tych tvojich ASPON 160tich. Mam taky dojem ze 180 je pre teba šuviks.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Nova robotnicka dodavka
MP3 kluuud
Kto povedal ze sa bude jazdit 160 nonstop? Som sa slusne spytal kde lezia rozumne dlhodobe limity dodavok, nic viac, NIKTO s autom nepojde nonstop 160 ked sam citi ze mu to nerobi dobre
Aj zos spominanym loganon MCV sa da jazdit 170-180, ale nikto s nou takto pravidelne a dlhodobo jazdit nebude, pretoze clovek sam citi, ze auto na to nema(brzdy, podvozok,hluk,spotreba), aj ked motor by tahal... rozumna rychlost pre logana je 140, kratkodobo 150 a podla toho sa aj jazdi
Naopak v NORMALNOM aute nevidim dovod sa sulat 110 po prazdnej dialnici, ved s takym novym touranom sa tolko ani jazdit neda... Clovek vyjde na dialnicu, rozbehuje sa hadze 3jku, 4rku, 5tku ide tam dat 6tku a wopaaa brzdy pretoze na tahometri uz svieti 180
__________________
Treba nove auto, kedze za
1. T4 patri znamemu,
2. Znami bude jazdit na T4 aj nadalej, momentalne sa jazdi kombinacia Logan MCV, a T4 ... Hlada sa 3tie auto... kedze teraz ked treba 3tie auto tak sa pouziva rodinny Touran, ktory este nema ani rok, a ten je na dranie skoda...
3. Ta T4 je STRASNE nepohodlne, a stare auto, na ktore sa clovek nemoze spolahnut... mozes sa aj na hlavu poskladat, pri 20rocnom aute stale treba nieco robit... napr. naposledy clovek zastavil na krizovatke, nieco kruplo v pake, a uz tam neslo zaradit nic ine okrem 2jky a 4rky...
Ano uznavam ze T4 zvladne veci, ktore by si s novym auto nerobil... napr. take brodenie po svetla vo vode, ale kvoli tomu predsa clovek nebude jazdit v 20rocnom crepe
__________________
Ukaz mi NOVU dodavku do ktorej sa montuje 3liter...
Ved VW ma z 2.0TDI 132kw nie? cize 110kw by malo byt v pohode
btw do renault trafic sa montuju len dvoj turbove 1.6tky 125hp a 145hp
Kto povedal ze sa bude jazdit 160 nonstop? Som sa slusne spytal kde lezia rozumne dlhodobe limity dodavok, nic viac, NIKTO s autom nepojde nonstop 160 ked sam citi ze mu to nerobi dobre
Aj zos spominanym loganon MCV sa da jazdit 170-180, ale nikto s nou takto pravidelne a dlhodobo jazdit nebude, pretoze clovek sam citi, ze auto na to nema(brzdy, podvozok,hluk,spotreba), aj ked motor by tahal... rozumna rychlost pre logana je 140, kratkodobo 150 a podla toho sa aj jazdi
Naopak v NORMALNOM aute nevidim dovod sa sulat 110 po prazdnej dialnici, ved s takym novym touranom sa tolko ani jazdit neda... Clovek vyjde na dialnicu, rozbehuje sa hadze 3jku, 4rku, 5tku ide tam dat 6tku a wopaaa brzdy pretoze na tahometri uz svieti 180
__________________
Treba nove auto, kedze za
1. T4 patri znamemu,
2. Znami bude jazdit na T4 aj nadalej, momentalne sa jazdi kombinacia Logan MCV, a T4 ... Hlada sa 3tie auto... kedze teraz ked treba 3tie auto tak sa pouziva rodinny Touran, ktory este nema ani rok, a ten je na dranie skoda...
3. Ta T4 je STRASNE nepohodlne, a stare auto, na ktore sa clovek nemoze spolahnut... mozes sa aj na hlavu poskladat, pri 20rocnom aute stale treba nieco robit... napr. naposledy clovek zastavil na krizovatke, nieco kruplo v pake, a uz tam neslo zaradit nic ine okrem 2jky a 4rky...
Ano uznavam ze T4 zvladne veci, ktore by si s novym auto nerobil... napr. take brodenie po svetla vo vode, ale kvoli tomu predsa clovek nebude jazdit v 20rocnom crepe
__________________
Ukaz mi NOVU dodavku do ktorej sa montuje 3liter...
Ved VW ma z 2.0TDI 132kw nie? cize 110kw by malo byt v pohode
btw do renault trafic sa montuju len dvoj turbove 1.6tky 125hp a 145hp
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Nova robotnicka dodavka
toyota by mohola byt fajn, ak bude stacit 300NM 1.6 alebo 340NM 2.0
skoda, ze nissan ma len slabu 240NM 1.5
zabudol som na dakeho japonca?
skoda, ze nissan ma len slabu 240NM 1.5
zabudol som na dakeho japonca?
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Nova robotnicka dodavka
Toyota=Peugeot=Citroen
1:1
1:1
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Nova robotnicka dodavka
tak ak je to presne to iste, a toyota je ochotna dat na to svoju znacku, tak by som nemal problem aj s peugeotom a citroenom
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Nova robotnicka dodavka
kamos predava trojrocny peugeot partner sivy, 110tis km. prav servis v peueote. z presova. vyplatil stvrtiny ci co a kupil dalsi a ten mu stoji.ked tak sprava
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Nova robotnicka dodavka
Partner je malicky aj oproti dacii
naviac ho potrebujem dat do nakladov...
naviac ho potrebujem dat do nakladov...