Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Kdezto u nV sa to dialo aj davnejsie niekolkokrat. Crysis napriklad, renderovanie vody po ktorom mala nvidia boost 5fps.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Pre AMD userov to z nejakého zázraku neplatí? Či selektívna pamät? AKo nevravím že to nie je zlé, lebo to je a treba to odhaľovať a poukazovať na to nech sa to opravuje. Ale nie je to vec čo by sa týkala výlučne nVidie, svojho času som mal s AMD kartou kopec problémov s renderovaním a aj teraz keď si občas čítam bugfixy tak tam vidím veci ako "fixed missing textures", "fixed incorrectly rendered xyz" apod.
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
crysis robil neplechu aj na AMDFullesh napísal:Kdezto u nV sa to dialo aj davnejsie niekolkokrat. Crysis napriklad, renderovanie vody po ktorom mala nvidia boost 5fps.
tam myslím AMD zabúdalo na kamene a podobné drobnosti na okolí...
nechápem že to niekto aj vôbec vytiahol hlavne ked sa obaja výrobcovia snažia vydať čo najväčší bugfest v momentálnej dobe a nie ovládače
Spoiler: ukázať
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ano, lenze ked si potom pozries benchy tkaych hier, tak su tam udavane stare cisla, v drvivej vacsine najdes pr benchy, napr. na sectore tam capnu pr bechmarky a dalej sa nestaraju, potom tam vznika cisty bordel v komentoch a poulici pocuvam nastrocnych ako mudruju. Preto existuju aj karty titan, a tu na fore sa potom cudujeme ze niekto berie GT220 2GB na hranie.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
tak ale to platí obojstranne a nielen pri DX12
ironia je že ani raz tio nijak extrémne nepomáhalo
neviem či by som našiel niekde niečo čo by GT220 ukázalo ako game gpu
ale chápem
ironia je že ani raz tio nijak extrémne nepomáhalo
neviem či by som našiel niekde niečo čo by GT220 ukázalo ako game gpu
ale chápem
Spoiler: ukázať
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Docela vtipne videjko
https://www.youtube.com/watch?v=yuqP88rmfr4
https://www.youtube.com/watch?v=yuqP88rmfr4
Spoiler: ukázať
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Preco myslis Leon? Nazov temy je aj nV vs AMD a tam sa paroduje vsetko ohladom AMD, GCN, vulkan, mantle, takze myslim, ze lepsia tema tu na to nieje, osobne nemam nic proti AMD, ale je fakt, ze to ich opozdenie s grafikami aj procesormi je neospravedlnitelne a ze to riadne posrali, snad si museli byt dobre vedomi toho, ze 5 rokov im jedna architektura na trhu nemoze vydrzat.
Spoiler: ukázať
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
myslím preto, že sa tu preberajú seriózne technické veci a nie nejaké predabované somariny? Ak nato, podľa Teba nieje lepšia téma, tak nabudúce otvor oči. http://pretaktovanie.zoznam.sk/viewtopi ... =1&t=38573
.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Hehe, keby to tak bolo v každej gameske
AMD Ryzen R9 7950X3D PBO, Noctua NH-D15S [NA-HC4] chromax.black&white, GIGABYTE B650E AORUS ELITE X AX ICE, Patriot Viper Elite 5 64 GB KIT DDR5 @6200MHz CL30 White RGB, ASUS TUF RTX 4070Ti GAMING OC 12GB GDDR6X @3/23,5Ghz, NVMe SSD Samsung 990 PRO 1TB + Kingston A2000 1TB, SATA SSD Team Group CX2 1TB + Samsung 860 EVO 250GB, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 32" Samsung LE32B551 RED, Nintendo Switch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
a čo by tam malo byť také super?
amd tam má vysoký výkon aj v dx11
a nárast pre dx12 je často jednotlivé fps
fury 48 vs 50
480 41 vs 43
amd tam má vysoký výkon aj v dx11
a nárast pre dx12 je často jednotlivé fps
fury 48 vs 50
480 41 vs 43
Spoiler: ukázať