Všeobecná diskusia
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
dohoda medzi poistovnami a servismi isto je. Myslim ze ani tam nie su tak jbnu*y na hlavu, aby si nevedeli spocitat, kolk tak tie diely stoja realne, tak isto vedia, ze obycajny servis to vie opravit za polovicnu cenu. Otazka je, preco teda svojich zakaznikov netlacia do tychto servisov. POistka typu A alebo B, to sa nikdy nestane, lebo autorizovane servisy by pokapali. Myslim ze aj Durkovi z hornej dolnej je jasne, ze tu nieco nie je s kostolnym poriadkom
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
este zamyslenie : preco by mali poistovne dohody s autorizakmi alebo cimkolvek inym, aby tlacili ceny HORE ?
Preco je v zaujme poistovne aby oprava zajka v hmlovke stala tri litre ? Su to peniaze ktore musia vyhodit von.
Preco je v zaujme poistovne aby oprava zajka v hmlovke stala tri litre ? Su to peniaze ktore musia vyhodit von.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
dohoda na pozadi o vrateni casti peniazi, zmluva .... pchanie penazi spravnym ludom... doporucenie klientovi konretnu poistovnu pri kupe noveho vozidla .... robim v podobnom prostredi, len sa nejedna o auta, vidim ako niektore veci funguju
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Ja len ze v cene nahradnych dieloch je zahrnuty vyvoj, marketing, prevadzka firmy a samozrejme zisk, preto to nestoji par korun. Lb robot na striekanie ABS plastu do foriem tiez nieco stoji, moznopouzivaju aj vakuove pece .
Ad poistovna ti musi zabezpecit aby si pri poistnej udalosti dal do povodneho stavu alebo blizkemu. Preto stale preplacaju autorizakom a oem diely, lb oni za tym stoja znackou a je to priamo certifikovane. Pricom aftermarket napr febi nikdy nebude mat kvalitu oem, aj ked ho v prvovyrobe pouzivaju a rebranduju ale s uplne inou vystupnou kontrolou a dohladom nad procesmi...
Ad poistovna ti musi zabezpecit aby si pri poistnej udalosti dal do povodneho stavu alebo blizkemu. Preto stale preplacaju autorizakom a oem diely, lb oni za tym stoja znackou a je to priamo certifikovane. Pricom aftermarket napr febi nikdy nebude mat kvalitu oem, aj ked ho v prvovyrobe pouzivaju a rebranduju ale s uplne inou vystupnou kontrolou a dohladom nad procesmi...
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
A este tu mame skladovanie, dostupnosť, nutnosť mat diely k dispozícii aj xxx rokov po skončení predaja (na toto je nejaký zákon, kde je to uvedené), a samozrejme zaplatiť vývoj. Tým nechcem obhajovať vysoké ceny OEM dielov, len sa na to treba pozerať z viacerych strán. Lebo opajcovat hotový originál a predávať ho za polovicu je to najľahšie.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
trochu sa to otocilo, ja nevravim o dieloch, ale o autorizovanych servisoch a ich cenach. Rozpravali sme sa, ze preco nie su 2 druhy poistiek, A a B, kde B je komercny servis, a nech kludne opravuje s OEM dielmy. S dielmy su najvacsie ksety a z hlavneho koryta, mozu zrat len najvacsie svine.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> dohoda na pozadi o vrateni casti peniazi
ech ? Cize budem natolko sprosty ze pre SVOJICH klientov budem robit DRAHE poistky kvoli comu ma nebudu chciet, aby sa mi na pozadi nieco vratilo ?
>> pchanie penazi spravnym ludom...
toto uz je o tom ze z cudzieho krv netecie. Nie je v zaujme poistovne aby ju jej ludia okradali, jej likvidatori robili veci ktore robia atd.
>> doporucenie klientovi konretnu poistovnu pri kupe noveho vozidla ....
pokial su podobne/rovnake cenove podmienky, a'la Poistovna1 ma havarijku na auto XYZ za ABC korun a Poistovna2 ma to iste za 3xABC, mozu mi doporucovat co len chcu. BMV doporucovalo oleje Kastról. Krajzler pouziva rebrandovane oleje Mobil a nedoporucuje nic (katalogove cisla su uplne rovnake, nalepky na flasiach su uplne rovnake, napisy su uplne rovnake az na Mobil1 -> Mopar). Na Zlatych Pieskoch v Krajzleri mali oleje Kastrol, potom tam mali oleje Šel, asi bol obchodny zastupca sikovnejsi. A co ma byt ?
Inak mi trochu unika co ma tento bod spolocny s vysokou cenou oprav. Doporucit poistovnu pri kupe auta predsa nesuvisi so samotnou cenovkou opravy pretoze cena za opravu je/bude rovnaka bez ohladu na poistovnu.
ech ? Cize budem natolko sprosty ze pre SVOJICH klientov budem robit DRAHE poistky kvoli comu ma nebudu chciet, aby sa mi na pozadi nieco vratilo ?
>> pchanie penazi spravnym ludom...
toto uz je o tom ze z cudzieho krv netecie. Nie je v zaujme poistovne aby ju jej ludia okradali, jej likvidatori robili veci ktore robia atd.
>> doporucenie klientovi konretnu poistovnu pri kupe noveho vozidla ....
pokial su podobne/rovnake cenove podmienky, a'la Poistovna1 ma havarijku na auto XYZ za ABC korun a Poistovna2 ma to iste za 3xABC, mozu mi doporucovat co len chcu. BMV doporucovalo oleje Kastról. Krajzler pouziva rebrandovane oleje Mobil a nedoporucuje nic (katalogove cisla su uplne rovnake, nalepky na flasiach su uplne rovnake, napisy su uplne rovnake az na Mobil1 -> Mopar). Na Zlatych Pieskoch v Krajzleri mali oleje Kastrol, potom tam mali oleje Šel, asi bol obchodny zastupca sikovnejsi. A co ma byt ?
Inak mi trochu unika co ma tento bod spolocny s vysokou cenou oprav. Doporucit poistovnu pri kupe auta predsa nesuvisi so samotnou cenovkou opravy pretoze cena za opravu je/bude rovnaka bez ohladu na poistovnu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
turbo: "Co keby opravy takehoto sotva tuknuteho Pola nestali 3200eur ale povedzme 490 ? "
ee..
si zober, len demontaz dielov, a prakticky celeho predku /naraznik, blatniky,vnutro.../, nasledne montaz ? kolko hodin to trva? za hodinu to isto neurobis... a urcite nie jeden clovek... takze, len normohodiny ti naskacu tak, ze 490€ ti bude malo len za PRACU...
ked mas "autorizak", velkyshowroom, velku dielnu, vyhrievaju, 10ludi, dakto to musi zaplatit aj ked jasne, ked sa tam otoci 50aut uz je to "zaplatene", ale este nikto nezarobil.
a s "garaz" servismi sa casto stretavam, ze maju prestrelene ceny, ak sa vopred neopytas. proste, nejaka casomiera tam neexistuje... zaplatis za pracu mozno aj viac v autorizaku /ak sa bavime o karosarskych pracach, klampiarinea pod./.. sak aj ked ten naraznik nevymeni za novy, origo, aj tak ho musi demontovat, nejak opravit, a tak naspat /prip. blatnik atd./..
zaver je asi taky, ze HP sa oplati mat, a auto dat do autorizaku, a neriesit.
ono, minule som mal debatu s clovekom, co je sice cech, ale robi v nemeckom autorizaku vw. a ten mi vravel, preco su nemecke auta jazdene z dovozu aj po 200 000km tak "dobre".. nekazive.. lebo clovek tam neriesi, prehliadky riesi len v autorizaku, a ten nefunguje sposobom ako u nas, ze clovek tam ide s trasucimi rukami, co to bude stat a servis ked nebodaj zavola, ze zistili, ze treba menit cele brzdy /alebo daco ine/, tak len vymysla, premysla, kde inde to dat, aby usetril. tam sa menia zle veci automaticky, ale samozrejme "zmysluplne",a zakaznik im doveruje. maju tam kamery v kazdom boxe, a zakaznik moze realne vidiet, ze na tom aute sa skutocne menil olej, atd.. a preto potom tie auta sem dojdu jak tiptop, lebo tam sa nesetri na veciach, a menia ich automaticky. u nas je to naopak, u nas clovek ked predava auto vacsinou, uz sa na nom kopia chyby, ktore len "zakryva" a neda ich cielene opravit. /tomu sa tiez necudujem, tiez mi svietila kontrolka vyfukovych plynov - spatny ventil odvetrania nadrze - a mohli to byt tri zavady. poriesil som prvu, za 60eur, nepomohlo.. mam investovat 300eur do celej nadrze, aby som zistil, ze je zasa zle daco dalsie, a ani tamto nepomohlo? - dakedy je zavada "takeho" typu, ze aj servis povie, ze nevie co je zle, a da sa len skusat - alebo druha moznost, pomeni vsetko. no pytam sa, kto vysoli 600eur za opravu dacoho, co sa da vymazat cez diagnostiku? - mozno tak v nemecku.. na slovensku sa auta radsej zbavi, a chybu "zataji".. citam stale mrte pribehov, ako kupia ludia jazdenku, ci uz od ruky, z bazaru, a potom sa stazuju, ze v zime nestartuje, v lete nejde, zdochyna.. atd atd..
moj nazor mi nik nevezme, ze jazdenka sa vacsinou predava, ked je na nej nieco zle, a neda sa urcit, co presne.. cloveka to prestane bavit, a zbavi sa toho. prave preto, som ja o jazdenke nikdy neuvazoval /ano, mozem mat stastie, a nemusim/.. najlepsie, ked vidim, ako niekto predava auto, a dopise tam nove gumy, olej atd.. tomu neuverim, ze niekto "investuje" do auta, ktore ide predavat..
a to ma opat suvis so vsetkym.. keby mal autorizak ine ceny, (alebo my ine platy?), ludia by problemy s autami riesili sposobom: dobry den, nechavam vam tu auto, toto je zle, opravte to.... a poobede by si auto vzali, tak by som sa ani ja sam nebal jazdeniek. lenze dnes ludia riesia problemy s autami s kadejakym odbornikom, co ma nula skoleni /nehovorim, ze nemusi byt dobry, ale je to 50:50/, alebo svojpomocne radami na nete, a ked to nepomoze, a nevedia sa dopatrat chyby, /o autorizaku ANI NEUVAZUJU/, ako ide na predaj.. no nieje to tak?
a o tom je cely ten system, a kolobeh - pri nasich platoch, je autorizak jednoducho "nedostupny". je drahe tam este aj dat menit olej, nieco nieco ine, kompikovanejsie.
a je jasne, ze poistovne to vedia, a mozno aj preto ma tolko ludi HP, lebo je to jedina moznost, ako kryt "hodnotu" svojho auta. lebo ked naburam, a nemam HP, tak dat ho dokopy aj mimo autorizaku bude urcite ovela drahsie, ako par rokov platenia poistky. clovek vie, ze do servisu auto do autorizaku neda, ale ked sa nabura, tak je rad, ze ho tam moze dat a plati smiesnu poistku v porovnani su sumami oprav /znamy si robi srandu, ze autorizak este len otvori garazovu branu a uz 20€ na fakture,,, /
skor a obavam, ze pri cenach oprav tukes do dveri na parkovisku 1000e dlho ceny poistiek ala 300+-eur rocne nevydrzia..
ee..
si zober, len demontaz dielov, a prakticky celeho predku /naraznik, blatniky,vnutro.../, nasledne montaz ? kolko hodin to trva? za hodinu to isto neurobis... a urcite nie jeden clovek... takze, len normohodiny ti naskacu tak, ze 490€ ti bude malo len za PRACU...
ked mas "autorizak", velkyshowroom, velku dielnu, vyhrievaju, 10ludi, dakto to musi zaplatit aj ked jasne, ked sa tam otoci 50aut uz je to "zaplatene", ale este nikto nezarobil.
a s "garaz" servismi sa casto stretavam, ze maju prestrelene ceny, ak sa vopred neopytas. proste, nejaka casomiera tam neexistuje... zaplatis za pracu mozno aj viac v autorizaku /ak sa bavime o karosarskych pracach, klampiarinea pod./.. sak aj ked ten naraznik nevymeni za novy, origo, aj tak ho musi demontovat, nejak opravit, a tak naspat /prip. blatnik atd./..
zaver je asi taky, ze HP sa oplati mat, a auto dat do autorizaku, a neriesit.
ono, minule som mal debatu s clovekom, co je sice cech, ale robi v nemeckom autorizaku vw. a ten mi vravel, preco su nemecke auta jazdene z dovozu aj po 200 000km tak "dobre".. nekazive.. lebo clovek tam neriesi, prehliadky riesi len v autorizaku, a ten nefunguje sposobom ako u nas, ze clovek tam ide s trasucimi rukami, co to bude stat a servis ked nebodaj zavola, ze zistili, ze treba menit cele brzdy /alebo daco ine/, tak len vymysla, premysla, kde inde to dat, aby usetril. tam sa menia zle veci automaticky, ale samozrejme "zmysluplne",a zakaznik im doveruje. maju tam kamery v kazdom boxe, a zakaznik moze realne vidiet, ze na tom aute sa skutocne menil olej, atd.. a preto potom tie auta sem dojdu jak tiptop, lebo tam sa nesetri na veciach, a menia ich automaticky. u nas je to naopak, u nas clovek ked predava auto vacsinou, uz sa na nom kopia chyby, ktore len "zakryva" a neda ich cielene opravit. /tomu sa tiez necudujem, tiez mi svietila kontrolka vyfukovych plynov - spatny ventil odvetrania nadrze - a mohli to byt tri zavady. poriesil som prvu, za 60eur, nepomohlo.. mam investovat 300eur do celej nadrze, aby som zistil, ze je zasa zle daco dalsie, a ani tamto nepomohlo? - dakedy je zavada "takeho" typu, ze aj servis povie, ze nevie co je zle, a da sa len skusat - alebo druha moznost, pomeni vsetko. no pytam sa, kto vysoli 600eur za opravu dacoho, co sa da vymazat cez diagnostiku? - mozno tak v nemecku.. na slovensku sa auta radsej zbavi, a chybu "zataji".. citam stale mrte pribehov, ako kupia ludia jazdenku, ci uz od ruky, z bazaru, a potom sa stazuju, ze v zime nestartuje, v lete nejde, zdochyna.. atd atd..
moj nazor mi nik nevezme, ze jazdenka sa vacsinou predava, ked je na nej nieco zle, a neda sa urcit, co presne.. cloveka to prestane bavit, a zbavi sa toho. prave preto, som ja o jazdenke nikdy neuvazoval /ano, mozem mat stastie, a nemusim/.. najlepsie, ked vidim, ako niekto predava auto, a dopise tam nove gumy, olej atd.. tomu neuverim, ze niekto "investuje" do auta, ktore ide predavat..
a to ma opat suvis so vsetkym.. keby mal autorizak ine ceny, (alebo my ine platy?), ludia by problemy s autami riesili sposobom: dobry den, nechavam vam tu auto, toto je zle, opravte to.... a poobede by si auto vzali, tak by som sa ani ja sam nebal jazdeniek. lenze dnes ludia riesia problemy s autami s kadejakym odbornikom, co ma nula skoleni /nehovorim, ze nemusi byt dobry, ale je to 50:50/, alebo svojpomocne radami na nete, a ked to nepomoze, a nevedia sa dopatrat chyby, /o autorizaku ANI NEUVAZUJU/, ako ide na predaj.. no nieje to tak?
a o tom je cely ten system, a kolobeh - pri nasich platoch, je autorizak jednoducho "nedostupny". je drahe tam este aj dat menit olej, nieco nieco ine, kompikovanejsie.
a je jasne, ze poistovne to vedia, a mozno aj preto ma tolko ludi HP, lebo je to jedina moznost, ako kryt "hodnotu" svojho auta. lebo ked naburam, a nemam HP, tak dat ho dokopy aj mimo autorizaku bude urcite ovela drahsie, ako par rokov platenia poistky. clovek vie, ze do servisu auto do autorizaku neda, ale ked sa nabura, tak je rad, ze ho tam moze dat a plati smiesnu poistku v porovnani su sumami oprav /znamy si robi srandu, ze autorizak este len otvori garazovu branu a uz 20€ na fakture,,, /
skor a obavam, ze pri cenach oprav tukes do dveri na parkovisku 1000e dlho ceny poistiek ala 300+-eur rocne nevydrzia..
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
U nas je úplne iná mentalita v podnikateľskej sfére,preto na slovensku nikto nikomu neverí a už vôbec nie autorizaku,ked ťa dnes ľudia ojebu aj na jednom srobe..vždy sa akurát smejem keď nejaký nemecký klient príde a pohoršuje sa ako mu meškajú platby od klientov,kazdy klame a ojebava...ťažko vysvetliť,ze u nas je to zrejme národný šport... Od toho sa odvíja všetko.
Jazdenky sa predávajú napríklad aj keď auto odpises z ucta a nie len keď je rozbite,o tom,ze tu behá veľa vrakov sa baviť nemusíme súvisí to hlavne s tym,ze ľudia čo na to nemajú si kupujú autá kde nemajú ani na servis
Jazdenky sa predávajú napríklad aj keď auto odpises z ucta a nie len keď je rozbite,o tom,ze tu behá veľa vrakov sa baviť nemusíme súvisí to hlavne s tym,ze ľudia čo na to nemajú si kupujú autá kde nemajú ani na servis
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
lenze na normalny servis nemas ani pri fabii ked kupis 10r jazdenku za par tisic eur /alebo tisic?/ neodnesies to do autorizaku, a nedas menit brzdy za 200-300e+-.
kupis najlacnejsie brzdy jake idu /vacsina vezme aj jazdene z vrakoviska, len aby boli/
setri sa na com sa da, sak.. taxik a vianocny stromcek na pristrojovke je uplne bezne, neviem ci som siel nejakym, kde nic nesvietilo. ale ked sa ide predavat, vsetky chyby sa vymazu, zamaskuju, a tip top stav pri urovni nasoch platov je ale logicke, ze sa system nedam auto do autorizaku na servis nezmeni.
ved, aj skoda a pod. posuva diely servisom do nemecka a na slovensko za ROVNAKE CENY, a preco by na SVK mal byt diel lacnejsi (realne este aj auto je v nemecku castokrat lacnejsie...)? problem je v nasich platoch, nie v cenach..
asi mozme byt hrdy slovaci, ze s niekolkonasobne nizsim platom dokazeme zit ako taky zivot, netrieme biedu, dovolime si auto, poistky a ostane aj na iphone... ved ja osobne len za poistky na vsetko dam viac, ako 1/2mesacny plat.. keby asi daco take bolo v nemecku, tak cely narod strajkuje..
to len u na stupaju ceny, zdiera nas kazdy /pamatam slova orangeu, ked sa pytali sefa preco v rakusku je neobmedzeny pausal za 19,99 a u nas od 40€ - slovensko je specificky trh - myslel tym trh blbov, co sa daju odrbat...?/ a my to ticho "tolerujeme"
kupis najlacnejsie brzdy jake idu /vacsina vezme aj jazdene z vrakoviska, len aby boli/
setri sa na com sa da, sak.. taxik a vianocny stromcek na pristrojovke je uplne bezne, neviem ci som siel nejakym, kde nic nesvietilo. ale ked sa ide predavat, vsetky chyby sa vymazu, zamaskuju, a tip top stav pri urovni nasoch platov je ale logicke, ze sa system nedam auto do autorizaku na servis nezmeni.
ved, aj skoda a pod. posuva diely servisom do nemecka a na slovensko za ROVNAKE CENY, a preco by na SVK mal byt diel lacnejsi (realne este aj auto je v nemecku castokrat lacnejsie...)? problem je v nasich platoch, nie v cenach..
asi mozme byt hrdy slovaci, ze s niekolkonasobne nizsim platom dokazeme zit ako taky zivot, netrieme biedu, dovolime si auto, poistky a ostane aj na iphone... ved ja osobne len za poistky na vsetko dam viac, ako 1/2mesacny plat.. keby asi daco take bolo v nemecku, tak cely narod strajkuje..
to len u na stupaju ceny, zdiera nas kazdy /pamatam slova orangeu, ked sa pytali sefa preco v rakusku je neobmedzeny pausal za 19,99 a u nas od 40€ - slovensko je specificky trh - myslel tym trh blbov, co sa daju odrbat...?/ a my to ticho "tolerujeme"
Spoiler: ukázať
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
presne tak by to malo fungovat. ak nosis auto to autorizaku tak by sa ti na nom nesmela prejavit ziadna vada, lebo vsetko by mali preventvne menit a nemohlo by sa stat ze ti odchadza spojka, brzdy apod. u nas sa povazuje za luxus ked si servis povysava auto alebo nedajboze doleje ostrekovac. a vobec si nemyslim ze problem je v tom ze slovensky zakaznik za to nechce platit, jednoducho na to v servisoch je*u. aj ked ich vyslovene upozornis aby sa na nieco pozreli, ked je to trosku zlozitejsi problem tak budu tvrdit ze chyba sa neprejavila a este ked trvas na svojom tak ti povedia aby si im nechal auto na tyzden, oni na nom budu jazdit a akoze sledovat chybufelipe25 napísal: lebo clovek tam neriesi, prehliadky riesi len v autorizaku, a ten nefunguje sposobom ako u nas, ze clovek tam ide s trasucimi rukami, co to bude stat a servis ked nebodaj zavola, ze zistili, ze treba menit cele brzdy /alebo daco ine/, tak len vymysla, premysla, kde inde to dat, aby usetril. tam sa menia zle veci automaticky, ale samozrejme "zmysluplne",a zakaznik im doveruje. maju tam kamery v kazdom boxe, a zakaznik moze realne vidiet, ze na tom aute sa skutocne menil olej, atd.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
hej, v nemecku je raj na zemi. Zobud sa Pomer je trochu lepsi, ale neni to take zazracne ako opisujes. Mozno ked porovnat KE a Mnichov tak je to intergalakticke, ale ...
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
asi tak. A iba dochodci co jazdia 45km/h do kostola vo vedlajsej ulici. Pocuvaj, pozri si statistiku kolko je v Nemecku Turkov a poseres sa z toho. Tym je vsetko jedno a to su len oficialne cisla, v praxi je to 2x tolko. Pozri si kolko je to MILIONOV ludi.
Co si myslite ze tie vase vysnivane autoterorizovane servisy maju rontgenove oci ze vam odchadza spojka a vymenime ju preventivne... alebo ze ide prasknut hlava na 2.0tdi a ze ju treba preventivne vymenit, alebo ze na 1.6tédéí ide skapat EGR ventilčok iba za osemsto....
Som bol na jednom skoleni kde som sa primotal k chlapcom z Ymky [sifrovane] lebo sme pre nich nieco robili. Jedine, fakt jedine co ich zaujimalo ? Kedy bude obed. Pardon, este dalsia vec, kedy pojdu trtkat baby po skonceni toho vopruzu. Bolo to o commonrailoch a vstrekovacoch. Kazdeho jedneho, fakt uplne kazdeho jedneho, by som ja osobne vydrbal von cez dvere s igelitkou keby to boli moji zamestnanci. To zanietenie k praci, to by si mal kamarade zazit - normalne ho bolo pocut vo vzduchu.
Sa ohybal casopriestor.
Las Vegas v taksiku ? Tak to som uz dlho nevidel. Bratislava. Zrejme v Kosicoch je to ine. Proste si priznajte ze existuje obrovske kvantum ludi ktori jednoducho predaju jazdene auto pretoze ho mali 5 rokov, 6 rokov, vobec nic mu nemusi chybat, vobec nic nemusi byt zamaskovane jak statne zakazky nasej mudrej vlady... a kupuju si nove. Proste lebo. Naposledy tento tyzden moj svokor pichol cerveny Renoualout Megane eres do Dareksu za 4800 eur. Pozeram ci je v poriadku pretoze ziadne take auto nie je v inzeratoch pod osmicku a on to mal od novoty na Slovensku, na rozdiel od 75% dovozov z inzeratov a nakrutil na tom hrubych 70k km. Ze preco takto ? Lebo je proste TRUBIROH NA AUTA, on sa s tym nebude natahovat, kaufol novy Folcgagen Džettu s motorcekom sotva jednadva za trinast s danou (nemohol si vybrat nic z vybavy, takto tu stoji a lezi, zaplat, nastartuj, pal do pitche cez branu), inak z Dareksu ho VELKODUSNE odviezli az na najblizsiu zastavku autobusu. To uz som nevydrzal a rehotal som sa mu do xichtu. Ze ci to nepovazuje za dehonestujuce preco mu nezaplatili za 5 eur taksik az domov alebo preco ho preboha oni sami za tych 5 eur neodviezli domov. Ci sa im to nezmestilo do rozpoctu. Nastalo hodne dlhe a trapne ticho, ale take situacie mam rad ked nie su v moj neprospech - ved vonku nebolo ani minus tri tak co. Ze preco kaufol Dzettu ? Lebo sa podoba na Pasatt a ten je proste najlepsi, to vedia uplne vsetci [chalupari].
A teraz mi povedz preco to urobil. Inak tomu autu nic nebolo. Ani spojku nebolo treba menit, ani brzdy, ani nevzdychalo na podbehoch ako Pola. Ani nebolo v inzeratoch, okamzite si ho zobral chlapec odtial a niekde si SUPERSILNO privyrobil.
Filip ty ked budes predavat Raprda tak bude tiez kompletne cely zamaskovany ze ? Tiez budu brzdy z kartonu len aby sa predal, olej bude vytekat medzi valcami viac jak benzin cez vyfuk a kedze dovtedy nebude havarovane (a nebude vzdychat ako UberKvalitne Polo) tak ho aspon trikrat v dvestovke capnes o strom ? Tak vidis... ved zase nerobte z kazdeho slovaka recidivistu. Jazdim cely zivot vyhradne pouzite auta, som na cestach viac ako ma Filip rokov podla nicknejmu a tie absolutne najhorsie veci ktore ma stretli boli :
a) zjazdena spojka na Felicii 380.000km, fakt velmi cudne, kupoval som od kamarata a samozrejme v plnom vedomi ze na vymenu pride
b) zlomena vacka 1.6i 350.000km Felicia, cudne, umrela pri -27 stupnoch ked dva tyzdne auto pracovalo v neludskych podmienkach
c) odpadnuty vyfuck na sucasnej Galaxii co mam, asi 420.000km, mal som ju na zdvihaku dva dni predtym a hovorim si to este musi vydrzat. Vyfuck sa vymenil osem rokov dozadu za neoriginalny Bosal [neoriginalne diely by mali zakazat a vyvrazdit rodiny tych ktori si to dovolia], vtedy stal ukrutnych 1.800,- korun to este fakt boli koruny a dodnes tam je osem rokov bez toho aby mal nejake tusenie o tom co je garaz. Ostatne dva diely vyfucku nedotknute, tak ako som ich kupil v auguste 2008, tak su tam dodnes.
d) znecisteny brzdovy posilovac na Krajzleri, pedal bolo treba viac pritlacit na zaciatku. Vycistil sa, odvtedy tri roky. Vek vozu kedy nastala porucha : 9 rokov. Najazd : 240.000km.
Neratam dosrany bufik na Sharane lebo to robi 100.0002% vsetkych, proste to je naschval konstrukcia a design od vyrobcu za co by si zasluzili hrdzavym klincom vypichnut oko. Vymena sviecky za keramicku, vycistenie komory, vymena sitka. Neratam zaseknuty pantograf stieracov Sharanu, pretoze to je to iste. Vymena za hodinku s prstom v zadku po 10 rokoch zivota masiny a naklad 40eur ma nemoze zastavit od vlastnictva vozu ktory novy stal milion dvesto v korunach v zakladnej vybave [ze som nestratil milion korun na hodnote auta a dalsich dvestotisic na poistkach teraz nachvilku zanedbame vo vypocte].
Aj ked si kupoval nove Polo tak si kupoval nove lebo si proste myslel ze nebude stonat a ze bude kvalitne. Holt predaval si ho so svetielkami Las Vegas. U mna dobre. U teba tiez. Kvanta ludi kupovali jednadva a jednastyri a jednaosem lebo su nove a hlavne kvalitne, a potom im strielali rozvody a natahovali sa s autoterorizakmi a stravili tam viac casu nez ja pri mojich opravach.
Aky je ten svet krasny. A tak to ma byt.
Co si myslite ze tie vase vysnivane autoterorizovane servisy maju rontgenove oci ze vam odchadza spojka a vymenime ju preventivne... alebo ze ide prasknut hlava na 2.0tdi a ze ju treba preventivne vymenit, alebo ze na 1.6tédéí ide skapat EGR ventilčok iba za osemsto....
Som bol na jednom skoleni kde som sa primotal k chlapcom z Ymky [sifrovane] lebo sme pre nich nieco robili. Jedine, fakt jedine co ich zaujimalo ? Kedy bude obed. Pardon, este dalsia vec, kedy pojdu trtkat baby po skonceni toho vopruzu. Bolo to o commonrailoch a vstrekovacoch. Kazdeho jedneho, fakt uplne kazdeho jedneho, by som ja osobne vydrbal von cez dvere s igelitkou keby to boli moji zamestnanci. To zanietenie k praci, to by si mal kamarade zazit - normalne ho bolo pocut vo vzduchu.
Sa ohybal casopriestor.
Las Vegas v taksiku ? Tak to som uz dlho nevidel. Bratislava. Zrejme v Kosicoch je to ine. Proste si priznajte ze existuje obrovske kvantum ludi ktori jednoducho predaju jazdene auto pretoze ho mali 5 rokov, 6 rokov, vobec nic mu nemusi chybat, vobec nic nemusi byt zamaskovane jak statne zakazky nasej mudrej vlady... a kupuju si nove. Proste lebo. Naposledy tento tyzden moj svokor pichol cerveny Renoualout Megane eres do Dareksu za 4800 eur. Pozeram ci je v poriadku pretoze ziadne take auto nie je v inzeratoch pod osmicku a on to mal od novoty na Slovensku, na rozdiel od 75% dovozov z inzeratov a nakrutil na tom hrubych 70k km. Ze preco takto ? Lebo je proste TRUBIROH NA AUTA, on sa s tym nebude natahovat, kaufol novy Folcgagen Džettu s motorcekom sotva jednadva za trinast s danou (nemohol si vybrat nic z vybavy, takto tu stoji a lezi, zaplat, nastartuj, pal do pitche cez branu), inak z Dareksu ho VELKODUSNE odviezli az na najblizsiu zastavku autobusu. To uz som nevydrzal a rehotal som sa mu do xichtu. Ze ci to nepovazuje za dehonestujuce preco mu nezaplatili za 5 eur taksik az domov alebo preco ho preboha oni sami za tych 5 eur neodviezli domov. Ci sa im to nezmestilo do rozpoctu. Nastalo hodne dlhe a trapne ticho, ale take situacie mam rad ked nie su v moj neprospech - ved vonku nebolo ani minus tri tak co. Ze preco kaufol Dzettu ? Lebo sa podoba na Pasatt a ten je proste najlepsi, to vedia uplne vsetci [chalupari].
A teraz mi povedz preco to urobil. Inak tomu autu nic nebolo. Ani spojku nebolo treba menit, ani brzdy, ani nevzdychalo na podbehoch ako Pola. Ani nebolo v inzeratoch, okamzite si ho zobral chlapec odtial a niekde si SUPERSILNO privyrobil.
Filip ty ked budes predavat Raprda tak bude tiez kompletne cely zamaskovany ze ? Tiez budu brzdy z kartonu len aby sa predal, olej bude vytekat medzi valcami viac jak benzin cez vyfuk a kedze dovtedy nebude havarovane (a nebude vzdychat ako UberKvalitne Polo) tak ho aspon trikrat v dvestovke capnes o strom ? Tak vidis... ved zase nerobte z kazdeho slovaka recidivistu. Jazdim cely zivot vyhradne pouzite auta, som na cestach viac ako ma Filip rokov podla nicknejmu a tie absolutne najhorsie veci ktore ma stretli boli :
a) zjazdena spojka na Felicii 380.000km, fakt velmi cudne, kupoval som od kamarata a samozrejme v plnom vedomi ze na vymenu pride
b) zlomena vacka 1.6i 350.000km Felicia, cudne, umrela pri -27 stupnoch ked dva tyzdne auto pracovalo v neludskych podmienkach
c) odpadnuty vyfuck na sucasnej Galaxii co mam, asi 420.000km, mal som ju na zdvihaku dva dni predtym a hovorim si to este musi vydrzat. Vyfuck sa vymenil osem rokov dozadu za neoriginalny Bosal [neoriginalne diely by mali zakazat a vyvrazdit rodiny tych ktori si to dovolia], vtedy stal ukrutnych 1.800,- korun to este fakt boli koruny a dodnes tam je osem rokov bez toho aby mal nejake tusenie o tom co je garaz. Ostatne dva diely vyfucku nedotknute, tak ako som ich kupil v auguste 2008, tak su tam dodnes.
d) znecisteny brzdovy posilovac na Krajzleri, pedal bolo treba viac pritlacit na zaciatku. Vycistil sa, odvtedy tri roky. Vek vozu kedy nastala porucha : 9 rokov. Najazd : 240.000km.
Neratam dosrany bufik na Sharane lebo to robi 100.0002% vsetkych, proste to je naschval konstrukcia a design od vyrobcu za co by si zasluzili hrdzavym klincom vypichnut oko. Vymena sviecky za keramicku, vycistenie komory, vymena sitka. Neratam zaseknuty pantograf stieracov Sharanu, pretoze to je to iste. Vymena za hodinku s prstom v zadku po 10 rokoch zivota masiny a naklad 40eur ma nemoze zastavit od vlastnictva vozu ktory novy stal milion dvesto v korunach v zakladnej vybave [ze som nestratil milion korun na hodnote auta a dalsich dvestotisic na poistkach teraz nachvilku zanedbame vo vypocte].
Aj ked si kupoval nove Polo tak si kupoval nove lebo si proste myslel ze nebude stonat a ze bude kvalitne. Holt predaval si ho so svetielkami Las Vegas. U mna dobre. U teba tiez. Kvanta ludi kupovali jednadva a jednastyri a jednaosem lebo su nove a hlavne kvalitne, a potom im strielali rozvody a natahovali sa s autoterorizakmi a stravili tam viac casu nez ja pri mojich opravach.
Aky je ten svet krasny. A tak to ma byt.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HaDeS
- Používateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/#overclocking
Re: Všeobecná diskusia
tak zas su servisy a servisy. V nemenovanom servise Volva ti pomaly zoberu kavu ktoru ti spravili, ked povies ze chces nieco na rocnik mladsi ako 2010 (preco preboha s tym obstaroznym vrakom nejdes niekam ku garazovemu Jankovi a otravujes autorizak, boze uchovaj prist tam s niecim z 199x. 850R patri uz veky na vrakovisko).
V inom zas chlapci maju ukazkovy pristup (a to sa bavime vramci jedneho mesta)
ked mi prdol spojkovy valec a ten sajrajt vytiekol do tapaciru - tak mi este spravili svetla lebo prave svietilo troska nizko a preventivne kukli na geometriu, ktoru nasledne zostelovali, Auto som naspat dostal dokonca povysavane a mince co boli popadane pod sedackami v malom sacku (vratane zetonu do kosika)
edit: bavime sa o plateni na drevo a nie o poistnej udalosti.
V inom zas chlapci maju ukazkovy pristup (a to sa bavime vramci jedneho mesta)
ked mi prdol spojkovy valec a ten sajrajt vytiekol do tapaciru - tak mi este spravili svetla lebo prave svietilo troska nizko a preventivne kukli na geometriu, ktoru nasledne zostelovali, Auto som naspat dostal dokonca povysavane a mince co boli popadane pod sedackami v malom sacku (vratane zetonu do kosika)
edit: bavime sa o plateni na drevo a nie o poistnej udalosti.
Workstation: dual E5-2698V4 GTX 2xTitan,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
aj na slovensku najdes dobry servis, Japanese Customs z popradu ma vyborne referencie a sledujem ich robotu aj na facebooku. Ukazkova robota a pristup k autu.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)