Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7935
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa LordKJ »

no ved vsetky tie dovody k tym autam mi prisli vcelku vtipne :D
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6993
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa molnart »

neviem ako vy, ale ja aby som vedel ako-tak posudit kvalitu auta a ci mi sedi tak minmalne by som musel prejst tak z nitry do ruzomberka cez donovaly a nie najazdit 5 km okolo salonu s otravnym predajcom vedla, co teda 99,9% predajcov neumoznuje. a zasadne nesuhlasim s turbom ze kvalita auta sa meria iba spolahlivostou motora. motor ma v aute odviest svoju robotu a laicky vodic vobec nemusi riesit ze tam nejaky je. mozno turbovi staci pocit ze v aute nema dvojhmotu, turbo ma nizky tlak a velke lopatky a ostatne veci neriesi.
mne na aute zalezi na tom ci je dobre sprevodovane, ma dobry tah a tichy chod (k tomu potrebujem vyjst na donovaly), dostatocnu ergonomiu (k tomu potrebujem jazdit po tme, v dazdi, narvat detske sedacky, mat v aute spiace deti ktore sa zobudia, zacnu revat a treba ich riesit za jazdy), dobre premyslene ulozne priestory (potrebujem do auta nastahovat blbostky typu hygienicke vreckovky, vstupne karticky, metlicku na sneh, dazdnik, slnecne okuliare, drobne, zo 20 blockov za tankovanie a parkovanie apod.), ma dobry infortainment (k comu okrem ineho potrebujem urobit par hovorov cez bluetooth), hra kvalitne radio (co nezistim kym si nepustim zivak 12:5 od Pain of Salvation v celej dlzke) a milion dalsich subjektivnych veci ktore mi recenzie nepovedia.
aby som sa vedel ku nejakemu autu kvalifikovane vyjadrit tak s nim potrbujem zit aspon 3 mesiace, v roznych situaciach. takze pre mna situacia ze som si kupil nieco s cim nejsom spokojny je velmi znama a viem to maximalne pochopit. napr. mobil si kupujem raz za 3 roky, pred kupou uz asi rok ci citam recenzie a rozhodujem pre nejaky model, a kym si kupim finalny tak aspon 2 vratim v zakonnej lehote lebo mi nevyhovuju. pri aute takuto moznost nemam, takze akurat mi ostava pocit nespokojnosti a moznost vyztazovat sa v prieskumoch ako vyssie.
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

pri AKOMKOLVEK 300 konovom aute NAOZAJ NEPOTREBUJES ist na Donovaly aby si vedel ci ma dobry tah ; taketo kraviny si nechaj pre Fabiu jednadva Vase Rodinne Turbo.

Jediny motor co tam je mas 3.6i bez priamovstreku a bez turba cize sa da preklopit na LPG (poznamka pre mimoamericanov) a vyprdi 211kW ci 214kW ci tak nejak. Na rodinny dostavnik by ti to mohlo hore Donovalmi stacit, ale nie som si uplne isty. To by fakt chcelo vyskusat. A porozmyslat ako sa tam vobec dokazu tie rodinne kombiky so 78kW vysplhat, ci ich nahodou netreba tahat lanovkou.

Som zvedavy ci si schopny poznat "lacno posobiaci interier" do troch sekund alebo ci aj na to potrebujes tri mesiace.




>> mozno turbovi staci pocit ze v aute nema dvojhmotu, turbo ma nizky tlak a velke lopatky a ostatne veci neriesi.

pleties si zasrane diesle a poctivy americky benzinovy motorcek... Ci je dobre sprevodovane ti povie prve video na youtube, 90km/h to ide na 1400rpm, cize 140km/h to ide na 2100rpm. https://www.youtube.com/watch?v=jUX6Wt7uMMo Nepocutelny sestvalec. To by hadam mohlo tiez tvoje naroky ako-tak uspokojit, kedze toto nedokaze 99.92% aut na trhu dnes.

Poznamka : 140km/h REALNYCH, nie to co ukazuje Fabia. Lebo ta by musela ukazovat 160 aby isla skutocne 140. Cize to je takisto ROZDIEL v otackach, len aby sme vedeli kam smerujem :)


Pocuvaj, nebude nahodou problem pre teba si vybrat akekolvek auto ? Som zvedavy kto ti ho na tri mesiace pozicia :) minule si deklaroval ze mas problem komunikovat so servismi (asi aj s ludmi) a ze jazdis na Fabii. Neviem aky mas motor v tej Fabii, myslis ze by mohol mat viac ako tristo koni a/alebo ze bude jazdit rovnako komfortne ako SESTvalec ?




>> napr. mobil si kupujem raz za 3 roky, pred kupou uz asi rok ci citam recenzie a rozhodujem pre nejaky model
>> a kym si kupim finalny tak aspon 2 vratim v zakonnej lehote lebo mi nevyhovuju.

prepac, kolkokatykrat si uz zenaty ? Akoze pocuvaj ale uplne vazne, tu uz bude niekde chyba. Toto nerobi 99.9% naroda, ani nahodou.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

:hysterical: :hysterical:
molnart ako fakt sorry, ako ja pochopim ze niekto kto ma 3 hrnce pod kapotou a objem 1.2, by si rad isiel odskusat nalozenu fabiu kombi ci to da. No je dost mozne ze to das na dvojke.
Ako riesit nieco take ako su donovaly pri V6 a objeme 3 litre, je celkom zabavne. Ale zrejme len nemas skusenost s niecim podobnym. A predstav si ze to da aj bez turba, s prehladom v nose.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6993
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa molnart »

jaaj, ty riesis stale toho svojho voyagera?? :D vyjadroval som sa vseobecne ku clanku vseobecne a neriesil som jednotlive modely a kolko maju valcov. a zasa vytrhavas z kontextu len dve veci ktore ty povazujes za dolezite a vsetky ostatne ignorujes, pritom su to rovnako relevantne veci.

btw. fabiu uz rok nemam, a aj keby to ze mam nejake auto to automaticky neznamena ze som s nim spokojny a zaobstaral by som si ho znova. rovnako, ak si kupim nieco lepsie ako fabia, to je ze to objektivne lepsie neznamena ze som s nim spokojny. zo vsetkych veci na ktore som v zivote minul prachy (a bolo ich pozehnane) by som si znova kupil mozno jedine sluchadla Panasonic HNJ-50 (keby sa este vyrabali) a router Asus WL-500gP, s ostatnymi vecami som bol viac ci menej nespokojny. co sa dalo predat s minimalnou stratou som predal, co nie s tym zijem dalej, ale to neznamena ze som s tym spokojny. u teba mozno funguje post-purchase rationalization a presdvedcujes sa o tom ze to co mas je najlepsie na svete. ja vyhladavam chyby, lebo to je to co svet posuva dopredu. a preto by som mohol mat v aute aj v12, pokial radio mi nebude ukazovat subezne ubehnuty aj zostavajuci cas z pesnicky a neprera to format opus tak furt budem nespokojny. pokial tam nebude drziak na pero a pero mi bude musiet volne poletovat po schranke pred spolujazdcom budem furt nepokojny. a ked sa ma niekdo spyta ci by som si znova kupil moje sucasne auto tak odpoviem nie, bez ohladu na to ci to co hladam na trhu existuje alebo nie. a to ja som clovek ktory od zivota vela nechce a je spokojny tak jak je. ale to neznamena ze si budem klamat a budem nieco vyhlasovat za idealne, lebo neverim tomu ze idealne existuje. existuju iba kompromisy, ktore sme nutene robit, ale furt je to iba kompromis kde vyplyva z definicie ze nemoze byt pozitivne hodnotene.
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
Používateľov profilový obrázok
Zubesuch
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1045
Dátum registrácie: Ut 23. Okt, 2012, 18:32
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Zubesuch »

je pravda ze "len tah" si vyskusas velmi rychlo na hocijakej ceste mimo mesta. Hocico co ma aspon tych 100kw a nevazi 2 tony sa uz kyve normalne vo vyhlaskou povolenych rychlostiach. su ojedinele pripady kedy to ma kw zere to ale nejde to. To ale clovek spozna hned. Napr. korejska 1.6 bola v minulej generacii ceedu totalne márny motor. ale 3,6 V6 uz musi potiahnut aj prives, aj cez donovaly.

toto je podla mna celkovo aj v tom prieskume o vybere vhodnej motorizacie k autu. nejaka atmo 1.6 110k ani v malom esuve ako Compass proste nebude ziadne terno. Rovnako ako by si sudny clovek nekupil mondeo s 1.0eb. To je podla mna cisto fleet zalezitost.

napr. taky ford podla mna trpi na lacno posobiaci interier uz peknu davku rokov. na to uz nepotrebujem ani nastupit :D

Samozrejme v idealnom svete by sme nekupovali macky vo vreci. Ak mal molnart na mysli komplet celkovu dynamiku a ovladatelnost ktora sa okrem motora spaja aj s podvozkom tak ano. to bude cosi co okolo bloku s predajcom nevyskusas. Kazdopadne pozornym studovanim internetu sa dokazes hocicomu zlahka vyhnut. https://www.youtube.com/watch?v=n2iSM6nhWWw - len tak na margo toho ze americania su najnarocnejsi :D a jak dobre sa tam taka toyota hilux alebo zrovna cherokee predava. Len pre porovnanie takto to ma vyzerat https://www.youtube.com/watch?v=DMXjC5ytuaY&t=18s. Preto hovorim ze nic co vyzera vyssie ako sirsie neni in ordnung :P.
Spoiler: ukázať
PC1=> MB: Asus X99-Deluxe/USB3.1 <|> CPU: Intel Core i7 5820K @ 4,6 GHz / 1.28V <|> Cooler: Cryorig R1 Ultimate <|> RAM: Kingston HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 2666 MHz CL15 <|> GPU: furt sa meni <|> SSD1: Samsung 840 Pro 256GB <|> SSD2: Samsung 850 Pro 1TB <|> HDD1: Seagate SV35.5 1TB <|> ext.Storage: AXAGO EE35-XA3 ALINE + WD 1TB RE4 <|> PSU: SuperFlower Golden King 550W + Silverstone Black Singlesleeve Extensions <|> Case: Define R4 + Noiseblocker PK1 a PK2 fans <|> Mouse: Razer Deathadder BE <|> Mouse Pad: Razer Goliathus Alpha Speed <|> OS: W10 pro

PC2=> MB: MSI H87i <|> CPU: Intel i5 4590 <|> Cooler: be quiet! Shadow Rock TopFlow SR1 <|> RAM: Kingston 2x8GB 1600MHZ CL9 <|> GPU: Asus R9 270x 2GB <|> SSD: Samsung 830 128GB <|> HDD1: Hitachi DeskStar 320GB <|> HDD2: WD RED 3TB <|> PSU: be-quiet! Pure power L8 430W CM <|> Case: Define Nano S windowed + Venturi fans <|> OS: W10 pro
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6993
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa molnart »

kks, ten jeep vyzera fakt hrozivo. inac presne na toto som narazal, na R1 pri zvolene su take prekne zakrutky plne priecnych nerovnosti kde niektore auta (dokonca mozno aj take co maju 3.6 V6 ;)) vedia tak pekne odletiet zadnou napravou a polozit sa kus od zvodidiel a niektore sa drzia ako vlak na kolajniciach. vsimnite si ze hore som pisal z "nitry do ruzomberka cez donovaly". a nie "vyjst z BB na donovaly", lebo je to dost velky rozdiel.
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
Používateľov profilový obrázok
hawkeye
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6647
Dátum registrácie: Ut 06. Jan, 2009, 19:12
Bydlisko: Trnava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa hawkeye »

co moze byt toto za problem..
Ked mam hodenu 3ojku a bez plynu spomalujem zo 70 na cca 45-50 pocut cvrlikanie od motora alebo spojky
Ked prehadzujem z 1 na 2 pri cca 20-25 pocut cvrklikanie a rovnako to je pocut ked vytlacim spojku (po cca 1s prestane)

chytena spojka, loziska?
Spoiler: ukázať
i5-6600k@4600Mhz + asus sabertooth z170 Mark1, 16GB RAM, Sapphire Nitro R9 390 Fury, Seasonic SnowSilent 750W Platinum all in Silverstone Fortress FT02
Používateľov profilový obrázok
zoom
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2317
Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava (40)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa zoom »

Ten Jeep vo facelifte, ci co to bolo, od roku 2014 upravili a ten test uz dava v pohode, aj podla toho casopisu, co to testuje. Kde bola skutocna chyba, sa asi nedozvieme. Pokial vsak testuju kazde auto rovnako, tak zrejme to bolo nieco na aute. Zaujimalo ma, ako dopadol moj Commander. Nasiel som akurat nejake ruske video a dopadol dobre. I ked, Rusaci ho zrejme nenalozili a testovali prazdne auto. Pokial by som si vsak mal vybrat medzi takym vyfailovanym Jeepom a nejakou inym znamenitym offroadom (napr. Skoda Yeti), vyberam si Jeepa. Aj ked samozrejme chcem, aby auto dobre zvladalo krizove situacie, este viac chcem sediet v tazkej kovovej schranke v pripade havarie. A ver tomu, ze havaria v malom aute je podstatne viac hroziva, ako nejaky losi test. Tym myslim hocijake male prditka typu Ford Kuga, Mitsu ASX a podobne.

Na inu notu: Musim uznat, ze Skoda zlepsila svoje reklamy na auta. Na zaciatku ich off-road kariery bola Skoda Yebeti, kde teta stlaci OFF-ROAD tlacitko, aby mohla jazdit dalej v meste [video]. S Kodiaqom to dotiahli na jazdu po antuke a dramaticke spomalene zabery v 5 cm vode [video]. No a Jeep ma zase inu predstavu, ked sa povie off-road [video]. Porovnaval som iba oficialne reklamy, co som nasiel. Je mozne, ze som nejaku prehliadol.
Naposledy upravil/-a zoom v Ne 25. Dec, 2016, 20:44, upravené celkom 1 krát.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> jaaj, ty riesis stale toho svojho voyagera?? :D

nie, napisal som AKEKOLVEK auto s tristo konmi... nie je to moj Vojager, skoda ze taky nemam. Odkladacich priestorov sa nebojim kedze tie vozy poznam, na rozdiel od inych.

Konkretne rychlosti a sprevodovanie som si musel len kvoli tebe vyhladat - nikdy som to neriesil konkretne, cisla som nemal v hlave pretoze proste ked do toho auta sadnes tak taketo veci neriesis. Vies, vidis a citis ze je to proste pohoda, paradna pohoda, tichucko.

No schvalne, ktore auta vedia chodit 140km/h na 2100rpm ? Nie tachometrovych ale realnych, cize tachometer tak blizsie k 150 alebo tesne za ? Toto nie je Fabia rodinne turbo ktora potrebuje 6892rpm na 130km/h... a po dvoch minutach vylezies ohluchnuty. Tu som ti uz napisal konkretne k danemu modelu. Mozno si si vsimol aj presnost, tachometer ukazoval 145 pri realnej 140tke, to tiez nie je uplne zly vysledok.




Pozri, moose test fail je jedna z disciplin. Džíp Čerokí 2012 nepresiel na prvykrat ako najlepsi, zrejme kvoli makkemu naladeniu podvozku, potom to vylepšili.

A teraz si pozrieme moose test fail videa a zistime ze si nesmieme kupit toyotu hilux 2016, renault kangoo, citrojen nemo (odkedy testuju ponorky ?) ale ten sa direkt vyvala na budku, DACIU DUSTER [!!!!!!], Mercedes A (jej to bolo davno), nejaky Smart sa tiez tusim vyvalal, aha nasiel som video

Moose test Mercedes C 350 e (Hybrid) 2015 [Poor result] NOT APRPOVED https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4
Toyota GT86 fails moose test https://www.youtube.com/watch?v=6aIcvFJM4DU [chudak zajac, ci co to bolo za zviera]
potom mame video Porše Mačán behaving strangely in moose test https://www.youtube.com/watch?v=HgVue72wqnI ale co tam bolo strange...

o maj god, o maj god, o maj god nekupujte Kiju Cííd kombi 2015 pretoze nevie moose test : https://www.youtube.com/watch?v=ufGcPWehNxU
to iste samozrejme hjundaj i40 poor result. A to je len prva strana youtube.

Potom su tu videa nekupujte Hondu céervé lebo nefunguje stvorkolka https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo
automatic brake test failure https://www.youtube.com/watch?v=QJQOFS4YIfw


Podla mna vela vehyklov ktore su vysoke s taziskom niekde na urovni komina strechy bude mat problem s losim testom.
A vies co, keby tie auta v losom teste isli 129km/h ako sa chodi na dialnici tak skoro vsetky preskocia cez zabradlie alebo cez vlastnu budku.


Tak co si ma doriti clovek kupit KED TO NEMA DRZIAK NA PERO ? Akoze prepac ale skoro sa mi chcelo napisat nesibe ti nahodou trosicku (dovol aby som bol prvy co sa to opyta pretoze urcite mnohych takato otazka napadne), posudzovat auto podla DRZIAKA NA PERO respektive podla toho ci vie UKAZOVAT ZOSTAVAJUCI CAS DO KONCA PESNICKY SUCASNE SPOLU S UBEHNUTYM ????? Kedze su ale Vianočky tak pribrzdim a zvolim zlahka diplomaticky ton : ty mas pocas jazdy priestor kukat na tieto dve veci na radiu, je to pre teba zivotne najdolezitejsie ? Ani sa potom necudujem ze potrebujes vysledky losieho testu !!!


Za poslednych 20 rokov na ceste som :
a) nikdy neabsolvoval losi test, ani zajaci, ani kuraci ani rybaci
b) nikdy necitil pracovat abs
c) nikdy nevidel kolko sekund, desatin, stotin a tisicin sekundy trva nejaka pesnicka A NIKDY SOM TO KURWA NEPOTREBOVAL !!!
d) nikdy nevidel kolko sekund, desatin, stotin a tisicin sekundy zostava do konca pesnicky A NIKDY SOM TO KURWA NEPOTREBOVAL !!!
e) nikdy nemal v aute pero (okrem ruksaku)
f) nikdy nepouzil a/alebo nepotreboval pero lebo spravu o nehode som nevypisoval - kedze kukam na cestu a nie na radio !!!!!!

Nehovoriac o tom ze v obrovskom kvante aut NEMAS NA VYBER RADIO, proste je tam to co je zabudovane od vyrobcu a koniec debaty, takze na zaklade tvojich kriterii automaticky diskvalifikujes OBROVSKE spektrum masin z vyberu este pred tym, nez zistis ci ma drziak na pero.

Idem si nasypat popol na hlavu - na rozdiel od teba NEPOSUVAM TUTO CIVILIZACIU DOPREDU. Dovolim si tvrdit ze 99.999% obyvatelov tejto planety su podla tvojho zmyslania tak trosku čudní pretoze NEMAJU RADIO KTORE UKAZUJE ZOSTAVAJUCI CAS PESNICKY SPOLU S UBEHNUTYM ZAROVEN. Mas to ty ale tazke ze s takymito musis zit na jednej planete...

By ma zaujimalo ci si schopny pocuvat akukolvek radiostanicu, kedze neukazuju cas zostavajuci do konca pesnicky...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Zubesuch
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1045
Dátum registrácie: Ut 23. Okt, 2012, 18:32
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Zubesuch »

to si sa trosku vylial turbo, trosku... pravda je taka a nebudem si mazat med okolo huby ze taky losi test velmi dobre ukazuje aka je manevrovatelnost auta v krizovych aj nekrizovych situaciach... a mozes si to tu obkecat ako chces. Ked tu malujes akcne scenare jak sa opustaju riadiace jednotky vw group hore kopcom proti nalozenej avii to sme si odkyvali vsetci. Ale to je jeep cherokee je krabica s kolesami ktora sa zacne hompalat jak feri na kolotoci to zakoncime slovami: Opravili to. Nach Gut :good:
Spoiler: ukázať
PC1=> MB: Asus X99-Deluxe/USB3.1 <|> CPU: Intel Core i7 5820K @ 4,6 GHz / 1.28V <|> Cooler: Cryorig R1 Ultimate <|> RAM: Kingston HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 2666 MHz CL15 <|> GPU: furt sa meni <|> SSD1: Samsung 840 Pro 256GB <|> SSD2: Samsung 850 Pro 1TB <|> HDD1: Seagate SV35.5 1TB <|> ext.Storage: AXAGO EE35-XA3 ALINE + WD 1TB RE4 <|> PSU: SuperFlower Golden King 550W + Silverstone Black Singlesleeve Extensions <|> Case: Define R4 + Noiseblocker PK1 a PK2 fans <|> Mouse: Razer Deathadder BE <|> Mouse Pad: Razer Goliathus Alpha Speed <|> OS: W10 pro

PC2=> MB: MSI H87i <|> CPU: Intel i5 4590 <|> Cooler: be quiet! Shadow Rock TopFlow SR1 <|> RAM: Kingston 2x8GB 1600MHZ CL9 <|> GPU: Asus R9 270x 2GB <|> SSD: Samsung 830 128GB <|> HDD1: Hitachi DeskStar 320GB <|> HDD2: WD RED 3TB <|> PSU: be-quiet! Pure power L8 430W CM <|> Case: Define Nano S windowed + Venturi fans <|> OS: W10 pro
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8731
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shiro »

Si kuknite videa z ruskych dashcam, tam sa to losimi a podobnymi smykmi vo vacsej rychlosti len tak hemzi. Ano, ludia su tam blbi, ale dobre vidno ako sa ktore auto chova a este na zasenezenej/namrznutej ceste. A to tam su casto aj drahsie SUV. Bezne tam ludia koncia v jarku (prinajlepsom), lebo proste neni kde smykat - cesta je moc uzka na taketo vymysly. Ked vas to zacne smykat tym najdebilnejsim sposobom, tj. dlhy tahavy smyk. A nasledna uprava volantom vyvola prudku zmenu do druhej strany rovnakym sposobom - tak to ukociruje len veeelmi malo ludi aj to so stastim. Zazil som. Po ako-tak stastnom zastaveni som sa spamataval peknu chvilu.

Ked su okolo aj ine auta (co v 90% situacii su), tak just sa stane ze to do najblizsieho z nich napalite.
Ze tam je drviva vacsina buraciek na snehu/lade je len dobre, pretoze na suchej/mokrej ceste to smyka ovela menej.

A priznajme si, nikto z nas nieje ken block, ze udriftuje (hoc aj) svoju karu na bezne sirokej ceste. Cize na losie testy a podobne veci je treba dbat, aby clovek aspon kus vedel co auto spravi, ale nic kriticke to rozhodne nieje. Pretoze sa clovek do takej situacie nedostane vobec, alebo 1-2x za zivot. A ked sa do nej uz dostane, tak je hodne velka sanca ze aj tak skonci v jarku, lebo moc uzka cesta na podobne drift srandy.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Kennybáči Block ma tiez svoju zbierku problemov, neboj nic ze vsetky tie videa su natocene na prvykrat... inak co ten chlapec dokazal v pretekoch ? Nejako ho nemam zapisaneho v jednom kuse na stupnoch vitazov.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2344
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Xeigen »

Block bol na rally katastrofa :D
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8731
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shiro »

narazal som prave na to co s autami robi za haluze. A ze len par ludi z tisica sa dokaze priblizit dacomu podobnemu so svoji autom aby sa nejak zachranili v krizovej situacii.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"