Všeobecná diskusia
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
na tom aute je akurat tak pekny zvuk V8.... ale inak dnesna 535D F10, teda spinavy naftak ma 5,7 zrychlenie 0-100 ako 540i 6,2s, takisto ma aj o 12koni viacej a NM tiez Spotreba asi neporovnatelna napr..... fajn na vikendy auto, ale nie na daily
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ale pre niekoho to proste cenu ma. Niekto je ochotny za zachovalu skodovku 105 vysolit aj 2000e, tak preco nie za stare BMW, ktorych ubuda a v stave schopnom je ich cim dalej menej vysolit 10 000e. Niekto neriesi ze kolko stoji udrzba, je s nou zmereny. Niekto si kupi ferrari a tiez je mu jasne ze to nie je najlacnejsie auto na servis ani na spotrebu
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
som rad ze si odpovedal na W210Easa napísal:..... tak isto E38. Netvrdím že sú dokonalé, ......
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> na tom aute je akurat tak pekny zvuk V8.... ale inak dnesna 535D F10, teda spinavy naftak ma 5,7 zrychlenie 0-100 ako 540i 6,2s
samozrejme pravda, avsak E39 sa robilo v roku 1996 ci tak nejak, takze tam snad musi byt nejaky "pokrok" za tych 15 rokov rozdielu. Zivotnost nema F10 rovnaku, naklady na opravu dieslov ked sa dostanu do veku / motohodin radsej nejdeme preberat v porovnani s nezabitelnym hladkym 4.0i,
Tiez nebudeme preberat moznost opravit tu komplikovanu elektroniku. Som zvedavy co bude o 30 rokov, "Dobry den, Bosch ? Potreboval by som sedem dieslovych vstrekovacov a tristo riadiacich jednotiek na F10". Ba vlastne na akekolvek auto z roku 2017
samozrejme pravda, avsak E39 sa robilo v roku 1996 ci tak nejak, takze tam snad musi byt nejaky "pokrok" za tych 15 rokov rozdielu. Zivotnost nema F10 rovnaku, naklady na opravu dieslov ked sa dostanu do veku / motohodin radsej nejdeme preberat v porovnani s nezabitelnym hladkym 4.0i,
Tiez nebudeme preberat moznost opravit tu komplikovanu elektroniku. Som zvedavy co bude o 30 rokov, "Dobry den, Bosch ? Potreboval by som sedem dieslovych vstrekovacov a tristo riadiacich jednotiek na F10". Ba vlastne na akekolvek auto z roku 2017
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ako sa da potom "zabit" kluka na tom nezabitelnom 4.0i? Ziadne pridrete lozisko ... proste fifty-fifty a auto odstavene v prdeli pri Chomutove.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
shajek napísal:som rad ze si odpovedal na W210Easa napísal:..... tak isto E38. Netvrdím že sú dokonalé, ......
Je tam niečo na zodpovedanie?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
tak prečo furt e39 alebo inak oplechovanu 39 menom 38 ? Sam vies ze nesiahaju po paty .. nech si oberes R129/W210 a to su stare vraky nehovoriac o W220FL/W211. Kde tie motory su fakt bezproblemove a uz aj zasraty Mercedes diesel ma lepsi tah a chod ako tvoja V8 ... preco ? preco ? Nehovoriac ceny dielov, a komfortu jazdy
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
> Ako sa da potom "zabit" kluka na tom nezabitelnom 4.0i? Ziadne pridrete lozisko ... proste fifty-fifty a auto odstavene v prdeli pri Chomutove.
som rad ze uplne presne vies co s tou klukou robilo sedem majitelov pred tvojim kamosom 18 rokov. Aky tam mali olej, kolko s tym driftovali, ako to prehrievali, taketo drobnosti co vplyvaju na zivotnost. Mozno aj vies akou rychlostou a tepelnym zatazenim isiel tvoj kamoss ked sa toto stalo a par stoviek motohodin pred tym.
som rad ze uplne presne vies co s tou klukou robilo sedem majitelov pred tvojim kamosom 18 rokov. Aky tam mali olej, kolko s tym driftovali, ako to prehrievali, taketo drobnosti co vplyvaju na zivotnost. Mozno aj vies akou rychlostou a tepelnym zatazenim isiel tvoj kamoss ked sa toto stalo a par stoviek motohodin pred tym.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
hej, preto to ma zas problemy s rozovdmy, standartny VANOS problem .. kde to na polovice aut nefunuguje .. a jeho zivotnost je viac nez kratsia.. atd atd.... ja som si fakt nerobim srandu s tymi zaloznymi motormi na paletach
pozri si ako sa servisuje M-power motor a ako AMG pozri si problemy MB vs BMW dieslov ... a zivotnost ... a prosim, nevytahujte motory odkedy to EU pekne skurvila ...
PS: o AUDI sa nebavim, o nej nemam moc nastudovane .. jedine co sa robilo bola V8 3.3TDI a R5 2,5 plus par inych hovadin .. ale vychadza z toho velmi rozumne vozidlo .. ale bohuzial drahe aj diely aj vsetko ...
PS2: proste pozri sa na BMW motory, a ktory jeden nemal nejaky zavaznejsi problem ??? Ktory ? ci benzin ci diesel.. Rataj tam aj VANOS, nakolko Mercedes ho ani nepotrebuje u Hondy to funguje inak, a VW to tiez funguje bez vacsich problemov
pozri si ako sa servisuje M-power motor a ako AMG pozri si problemy MB vs BMW dieslov ... a zivotnost ... a prosim, nevytahujte motory odkedy to EU pekne skurvila ...
PS: o AUDI sa nebavim, o nej nemam moc nastudovane .. jedine co sa robilo bola V8 3.3TDI a R5 2,5 plus par inych hovadin .. ale vychadza z toho velmi rozumne vozidlo .. ale bohuzial drahe aj diely aj vsetko ...
PS2: proste pozri sa na BMW motory, a ktory jeden nemal nejaky zavaznejsi problem ??? Ktory ? ci benzin ci diesel.. Rataj tam aj VANOS, nakolko Mercedes ho ani nepotrebuje u Hondy to funguje inak, a VW to tiez funguje bez vacsich problemov
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
VANOSy su statisticky pruser, jasnacka, tak ako rozvody na vsetkom WV.
AMG nepoznam. Inak vidim ze ty si presedlal na hviezdu
Na to by ti tunajsi Had povedal ze mašpičy vymenis napinaky na rozvody (uz stvrte) a dobre bude, tak vymenis vanos a dobre bude
AMG nepoznam. Inak vidim ze ty si presedlal na hviezdu
Na to by ti tunajsi Had povedal ze mašpičy vymenis napinaky na rozvody (uz stvrte) a dobre bude, tak vymenis vanos a dobre bude
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
ja som casom presedlal od w210: E280 , E430 (mooooj milaaašek-najdem foto hodim), W211 : E220cdi, E55 a nemozem zle slovo povedat, podla mna je ecko strasne skvele vozenie,taky idealny sedan, strasne vela (pocitovo) miesta a pocit vzdusnosti interieru (nemal som pocit,ze z kazdej strany na mna stlpiky padaju a pod). ako take uplne ideal vozenie si viem teraz predstavit E400/E43... len tie ceny..
ako nemozem si pomoct, ale fakt sa nestiham cudovat kde ludia beru prachy na tie auta (Ze si mozu dovolit tolko stat)... hocijake Ccko s 220Cdi trosku vybavy (Bez hightech hraciek) a bum cena 55K... (nech to je na leasing spolu 60k eur : 48 mesiacov - 1250e mesacna splatka + prevadzka no 1500e - to by som mesacne musel zarobit 5ku aby som v klude spaval,ze platim taky vysoky leasing - sialenost)...
ako nemozem si pomoct, ale fakt sa nestiham cudovat kde ludia beru prachy na tie auta (Ze si mozu dovolit tolko stat)... hocijake Ccko s 220Cdi trosku vybavy (Bez hightech hraciek) a bum cena 55K... (nech to je na leasing spolu 60k eur : 48 mesiacov - 1250e mesacna splatka + prevadzka no 1500e - to by som mesacne musel zarobit 5ku aby som v klude spaval,ze platim taky vysoky leasing - sialenost)...
Re: Všeobecná diskusia
ked to zoberem feelingovo tak medved mi nic nehovori.. ale to mi nehovoria ani nove bmw ,.. vseobecne nove auta mi pocitovo nic nedavaju.
o luxuse a bezpecnosti sa bavit nemusime, viezol som sa v novom e350cdi a to bol mega luxus.. az na tie hnusne listy v interieri.. dokonca sa s tym dalo ist aj bokom (aj ked mi chalan nechcel vypnut trakcnu, nevadi, slo to aj tak ,fyziku neoseres)
no ked som porovnaval c220cdi w201 a moju starucku e36 z '91 tak ten mercedes bol pre mna nemastny neslany, netusil som co sa mi deje na ceste ani nic, a to ja sakra potrebujem vediet.. este e46 je relativne fajn, prakticky je to modernizovana e36.. ale o e90 a dalsich sa uz bavit nemusime..
co sa tyka motora m62b44 tak tam nieje co riesit, najoblubenejsia motorizacia.. nie ako m62tub44 ktora mala vanos, ktory aj po repase robi haluze.. radsej tu 4.4 bez vanosu.. tam nieje o com..
o luxuse a bezpecnosti sa bavit nemusime, viezol som sa v novom e350cdi a to bol mega luxus.. az na tie hnusne listy v interieri.. dokonca sa s tym dalo ist aj bokom (aj ked mi chalan nechcel vypnut trakcnu, nevadi, slo to aj tak ,fyziku neoseres)
no ked som porovnaval c220cdi w201 a moju starucku e36 z '91 tak ten mercedes bol pre mna nemastny neslany, netusil som co sa mi deje na ceste ani nic, a to ja sakra potrebujem vediet.. este e46 je relativne fajn, prakticky je to modernizovana e36.. ale o e90 a dalsich sa uz bavit nemusime..
co sa tyka motora m62b44 tak tam nieje co riesit, najoblubenejsia motorizacia.. nie ako m62tub44 ktora mala vanos, ktory aj po repase robi haluze.. radsej tu 4.4 bez vanosu.. tam nieje o com..
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
nemyslel si asi W201 ... ale skor W202 co je rovesnik e36 kazdopadne podvozok z W202 sa pouziva aj v R129,w208,chrysler crossfire tak to asi nebude nahovno podvozok
povedzme si rpavdu ze seriova 220cdi nieje zrovna nic extra, ale po miernej uprave je to uz lepsie, naposledy to bolo 180kW
ale keby mas inu motorizaciu, tak je to lepsie, a samozrjme podovozok v cajku
jasne M62B44 je mega super bez VANOSU kym sa ti medzi 200-400kkm nezlomia vodiace listy alebo nebudes menit rozovody aj s listami
samozrejme M113 alebo 32-40V audi tym netrpia takze fejl , u audi sa pri velkych km natiajne retaz medzi vackami a hlasi missfire.. inac nic
povedzme si rpavdu ze seriova 220cdi nieje zrovna nic extra, ale po miernej uprave je to uz lepsie, naposledy to bolo 180kW
ale keby mas inu motorizaciu, tak je to lepsie, a samozrjme podovozok v cajku
jasne M62B44 je mega super bez VANOSU kym sa ti medzi 200-400kkm nezlomia vodiace listy alebo nebudes menit rozovody aj s listami
samozrejme M113 alebo 32-40V audi tym netrpia takze fejl , u audi sa pri velkych km natiajne retaz medzi vackami a hlasi missfire.. inac nic
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
myslel som w201 220cdi .. z 2001 .. cize o 10r novsie auto ako som mal ja vtedy.. nejde o motorizaciu, sak to tahalo lepsie ako moj 2.0i.. ale proste ten pocit zo soferovania.. asi som bol moc nadchnuty a nakoniec sklamany.. proste feeling 0.. w202 som nesoferoval a mozno by to bolo o dost lepsie..
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
w201 sa vyrabala 1982-1993 .. rlly ? nie nahodou W203 ? j a zalezi dost od podvozku ... napr ja mam na w210 Avantgarde takmer sa to vala po zemi a drzi to dost dobre na 1,7t kurvu
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345