Nova robotnicka dodavka
Re: Nova robotnicka dodavka
ale, staci mat znameho v autorizaku a do systemu ti nahodi co chces, nic neni 100%
prave preto som sa pytal, cez leto po ceste z grecka sme isli cez srbsko, co je spolocna trasa aj do turecka, z kade sa vracali vseci nemecky turci
cele srbsko sme isli 160-180, a v kuse vsetci obehovali, Multivany, sharany, transity, fordy kuga... vtedy som len pozeral jak puk
prave preto som sa pytal, cez leto po ceste z grecka sme isli cez srbsko, co je spolocna trasa aj do turecka, z kade sa vracali vseci nemecky turci
cele srbsko sme isli 160-180, a v kuse vsetci obehovali, Multivany, sharany, transity, fordy kuga... vtedy som len pozeral jak puk
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3772
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Nova robotnicka dodavka
potvrdzujemmp3turbo napísal:>> nejaky nazor na neho? zaujima ma hlavne od MP3 turba, kedze on sa na tie auta pozera z akeho si ineho uhlu
neexistuje vacsia legenda nez ford tranzit -
myslim si ze neexistuje iny nakladiak ktory dokaze prezit to co dokaze Tranzit. Nevyjadrujem sa k interieru, ergonomii, designu zvonku atd.
Ak sa pozres na prvu odpoved v tejto teme, stoji tam Ford Tranzit. Samozrejme odo mna. V priebehu rokov sme ich mali asi tucet, zacali sme na 1985 55kW.
Jedno jedine auto nam umrelo pod rukami na prerazeny blok - holt ked nieco pisti v motore tyzden, nemas tam ani pol litra oleja a hlavne soferi nemaju hlavu, usi a nevedia rozpravat, tak to nemoze dopadnut prilis inak. Nedavam to za chybu vozu. Ale pribehov ze sa chalan zdvihne od pocitaca o jedenastej naobed ze caute ja idem, kde pitchi sa trepes, no ved do Anglicka pre tie UPSky co som na ebayi kupil, ze doriti ake UPSky, a dojde o styri dni domov s tromi paletami jeden a pol tony bez akejkolvek pripravy a bez doplnenia vody do ostrekovaca, tak takych by som vedel polozit vela na papier.
zre to i travu kolo cesty ale sadnem a idem a nestaram sa
ak niesi hovedo a netrafis vyslovene bulharsku verziu tak sa nemas coho bat,
charknes na plyn a ono to ide jak gula
vlakno som cital iba potialto, riska na pekaci tak ho ani nedocitam
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
Re: Nova robotnicka dodavka
Konecne je teraz viac casu riesit to auto, uz by som ho chcel aj objednat, v podstate mam vo vsetkom jasno az na nezavysle kurenie
oplati sa za to vysolit tych 1800€? pomaha to zo startovanim v zime? nahrieva to iba motor alebo to vie aj samostatne vytopit auto bez nastartovania? aku to ma asi spotrebu? spolahlivost?
hovoril som s typkom co toho forda vlastni, vraj sa to na 90C teraz v zime nezohreje ani za 15km jazdy, a vytopenie trva dalsich 15km... a to tam ma tu prepazku za 2. radom sedadiel, nas bude musiet vytopit este vacsiu plochu... v tom motore je cez 9litrov oleja a cez 8litrov chladiacej kvapaliny...
oplati sa za to vysolit tych 1800€? pomaha to zo startovanim v zime? nahrieva to iba motor alebo to vie aj samostatne vytopit auto bez nastartovania? aku to ma asi spotrebu? spolahlivost?
hovoril som s typkom co toho forda vlastni, vraj sa to na 90C teraz v zime nezohreje ani za 15km jazdy, a vytopenie trva dalsich 15km... a to tam ma tu prepazku za 2. radom sedadiel, nas bude musiet vytopit este vacsiu plochu... v tom motore je cez 9litrov oleja a cez 8litrov chladiacej kvapaliny...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Nova robotnicka dodavka
kamos jazdi na jumpere rozvoz liekov a ked su tuhe mrazy ta auto nema zohriate ani po 2hod. ma tam asi 2,2 disiel alebo2,5 nesim isty
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Nova robotnicka dodavka
akurat sme sa vratili z testovacej jazdy forda transita custom combi 2.0TDCi 130hp 385Nm
- auto relativne pohodlne,tiche, vzadu dost kratke sedaky, ale miesta na nohy kooooopa
- otacky na dialnici bez problemov, mozno az privelmi dlhe prevody, pri 110 a zaradenej 6tke sa motor triasol, musela tam byt 5tka, viac sa nedalo odskusat kedze na cesto bolo dost vela aut, a smykalo sa...
- na to ze ten motor ma tocivy moment jak lod som cakal ze to bude o dost pruznejsie, sedeli sme tam 5(spolu mozno 400kg), inak uplne prazdne auto, a islo to, ale trebalo na to tlacit, vytacanie motora k nicomu neviedlo, priplatok za 170koni bude nutnost
- nezavysle kurenie je nutnost, ani po 25km jazdy v -5 sa motor nedostal nad 70C, a v kabine bola stale zima
v podstate az na vykon a topenie splnalo vsetko co na pracovne auto treba, vykon sa snad poriesi 170hp motorom, a topenie nezavyslim kurenim
- auto relativne pohodlne,tiche, vzadu dost kratke sedaky, ale miesta na nohy kooooopa
- otacky na dialnici bez problemov, mozno az privelmi dlhe prevody, pri 110 a zaradenej 6tke sa motor triasol, musela tam byt 5tka, viac sa nedalo odskusat kedze na cesto bolo dost vela aut, a smykalo sa...
- na to ze ten motor ma tocivy moment jak lod som cakal ze to bude o dost pruznejsie, sedeli sme tam 5(spolu mozno 400kg), inak uplne prazdne auto, a islo to, ale trebalo na to tlacit, vytacanie motora k nicomu neviedlo, priplatok za 170koni bude nutnost
- nezavysle kurenie je nutnost, ani po 25km jazdy v -5 sa motor nedostal nad 70C, a v kabine bola stale zima
v podstate az na vykon a topenie splnalo vsetko co na pracovne auto treba, vykon sa snad poriesi 170hp motorom, a topenie nezavyslim kurenim
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nova robotnicka dodavka
dofrasa aj s poslednymi vypadkami fora, zmizol prispevok
nezavisle kurenie :
a) teplovodne, zohrieva vodu v motore, z nej moze kurit do interieru (ale nemusi, interier je velky = nedoporucujem to)
b) teplovzdusne, neohrieva motor, iba kabinu
co je lepsie pre stroj a zimne startovanie/opotrebenie je bez debaty. Pri velkom aute nema zmysel vyhrievat interier pretoze tie nezavisle na to proste ABSOLUTNE nestacia. Silno doporucujem iba zohrievanie motora ktory potom nastartujes 50 stupnovy a prakticky okamzite zacnes kurit.
Zlahka odbehnem : Sharany 1.9tdi 2000-2009 maju vsetky bufik, akurat nemaju nezavisle ovladanie. Ked to prerobis na dialkove, je to absolutne autonomna a nezavisla jednotka. 5kW vykon, 0.9l/hod spotreba pri plnom vykone, ked je motor zohriaty viac ako 75 stupnov tak sa prepne na polovicny vykon a spotrebu. Spolahlivost celkovo zla, zisti ci mas keramicke sviecky inak tri roky a hotovo, pozor na montaz kurenia a design vozu ako takeho (sharany ho maju pred zadnou napravou, furt na neho spliecha voda, sol, bordel, elektroniky v starych verziach drzia ale sviecky a snimace padaju ; v novych verziach drzia sviecky a snimace ale pada elektronika tak si vyber). Celkovo by som povedal ze na nezavisle rataj zivotnost styri roky, pat, eberspaecher alebo webasto vsetko jedno.
Prax : vonku -10 stupnov, cvaknem dialkove, zhruba 90 sekund trva pokial to zacne realne kurit (nabeh atd). Po circa 12 minutach celkovo cize zhruba 10 minut prace bufika mam na motore 50-60 stupnov, pozor bez akehokolvek kurenia interieru. Nie je problem za zhruba 15-20 minut motor rozhorucit na 80 stupnov pri vonkajsej teplote zhruba do -18 stupnov, ked je -25 tak 20 minut kurenia ti da zhruba 35 stupnov na motore lebo straty su obrovske, vsetko to zelezo vyzaruje teplo jak sibnute.
Ked mas hentake problemy so zohrievanim vozu, jednoznacne doporucujem co robili nasi otcovia : bim ho tam karton dopredu pred chladic, zateplit motor ako sa len da (pozri zospodu ako je na tom kryt, hladaj hluche miesta, je to naschval), zateplit kartonmi aj zvrchu (pomoze sice len trochu ale lepsie ako nic). Hlavne zakryt predne naporove casti, chladic musi ist. Na zaciatku si budes jednym okom sledovat teplotu aby si to nahodou neprehrial ale to sa nemoze stat podla toho co pises : -5 nie je ziadna zima, co ten motor bude robit ked bude -13... to nebude mat ani 50 stupnov.
nezavisle kurenie :
a) teplovodne, zohrieva vodu v motore, z nej moze kurit do interieru (ale nemusi, interier je velky = nedoporucujem to)
b) teplovzdusne, neohrieva motor, iba kabinu
co je lepsie pre stroj a zimne startovanie/opotrebenie je bez debaty. Pri velkom aute nema zmysel vyhrievat interier pretoze tie nezavisle na to proste ABSOLUTNE nestacia. Silno doporucujem iba zohrievanie motora ktory potom nastartujes 50 stupnovy a prakticky okamzite zacnes kurit.
Zlahka odbehnem : Sharany 1.9tdi 2000-2009 maju vsetky bufik, akurat nemaju nezavisle ovladanie. Ked to prerobis na dialkove, je to absolutne autonomna a nezavisla jednotka. 5kW vykon, 0.9l/hod spotreba pri plnom vykone, ked je motor zohriaty viac ako 75 stupnov tak sa prepne na polovicny vykon a spotrebu. Spolahlivost celkovo zla, zisti ci mas keramicke sviecky inak tri roky a hotovo, pozor na montaz kurenia a design vozu ako takeho (sharany ho maju pred zadnou napravou, furt na neho spliecha voda, sol, bordel, elektroniky v starych verziach drzia ale sviecky a snimace padaju ; v novych verziach drzia sviecky a snimace ale pada elektronika tak si vyber). Celkovo by som povedal ze na nezavisle rataj zivotnost styri roky, pat, eberspaecher alebo webasto vsetko jedno.
Prax : vonku -10 stupnov, cvaknem dialkove, zhruba 90 sekund trva pokial to zacne realne kurit (nabeh atd). Po circa 12 minutach celkovo cize zhruba 10 minut prace bufika mam na motore 50-60 stupnov, pozor bez akehokolvek kurenia interieru. Nie je problem za zhruba 15-20 minut motor rozhorucit na 80 stupnov pri vonkajsej teplote zhruba do -18 stupnov, ked je -25 tak 20 minut kurenia ti da zhruba 35 stupnov na motore lebo straty su obrovske, vsetko to zelezo vyzaruje teplo jak sibnute.
Ked mas hentake problemy so zohrievanim vozu, jednoznacne doporucujem co robili nasi otcovia : bim ho tam karton dopredu pred chladic, zateplit motor ako sa len da (pozri zospodu ako je na tom kryt, hladaj hluche miesta, je to naschval), zateplit kartonmi aj zvrchu (pomoze sice len trochu ale lepsie ako nic). Hlavne zakryt predne naporove casti, chladic musi ist. Na zaciatku si budes jednym okom sledovat teplotu aby si to nahodou neprehrial ale to sa nemoze stat podla toho co pises : -5 nie je ziadna zima, co ten motor bude robit ked bude -13... to nebude mat ani 50 stupnov.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Nova robotnicka dodavka
jedna sa o teplovodne, seriovo montovane priamo z tovarne
to mas pravdu, podla mna to bude treba zakrytovat aj ked tam bude nezavysle vodne kurenie, predsa len zohriat tych 9litorv oleja a 8litov vody nieje ziadna sranda... ale necakal som ze to bude az tak zle
to mas pravdu, podla mna to bude treba zakrytovat aj ked tam bude nezavysle vodne kurenie, predsa len zohriat tych 9litorv oleja a 8litov vody nieje ziadna sranda... ale necakal som ze to bude az tak zle
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nova robotnicka dodavka
suhlas. Taketo zadeklovanie je otazka na 5 minut a hlavne je to dobre aj pre techniku, aj pre posadku. Win win win situacia.
Nieco mi stale nesedi ; Voyager ma 16.6 litra vody, dva radiatory a taketo blbosti ze "70 stupnov" sa nedeju pri -20 vonku. No, v kazdom pripade... zadeklovat. Ja beham zatepleny na Sharane aj Voyageri a nehanbim sa ani trosicku. Z inych veci som sa uz neposr-kakal.
Nieco mi stale nesedi ; Voyager ma 16.6 litra vody, dva radiatory a taketo blbosti ze "70 stupnov" sa nedeju pri -20 vonku. No, v kazdom pripade... zadeklovat. Ja beham zatepleny na Sharane aj Voyageri a nehanbim sa ani trosicku. Z inych veci som sa uz neposr-kakal.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Nova robotnicka dodavka
V práci máme kopu 2016 Jumperov, 2.3 dízle, interiér celkom prakticky a robustne stavaný, ťahať to niečo ťahá, ale v plne naloženom stave od toho žiadne šprinty nečakaj. Overall a do 25k sa určite dá nejaký vyhovujúci kúsok zohnať. Sice si hovoril že skôr Jumpy, ale keby predsa, tu máš nejaký názor na Jumpera
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Re: Nova robotnicka dodavka
ziadny jumpy sa nekona, v podstate uz iba hladam nejaku vhodnu skladovku fordu tourneo
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nova robotnicka dodavka
menis veci jak zenska tangace. Tranzit sa nekona, ajtak najdes nieco ine ako Turnejo.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Nova robotnicka dodavka
tranzit custom = tourneo custom
su to rovnake auta, akura toureo ma lepsiu vybavu, plasty namiesto preglejok po bokoch, a latku namiesto gumy
plan je zohnat kratke skladove tourneo s 130/170hp motorom, domontovat tazne, webasto, tmave folie na skla, a vozit sa
cakacka na transit custom je 5mesiacov, to je vela
su to rovnake auta, akura toureo ma lepsiu vybavu, plasty namiesto preglejok po bokoch, a latku namiesto gumy
plan je zohnat kratke skladove tourneo s 130/170hp motorom, domontovat tazne, webasto, tmave folie na skla, a vozit sa
cakacka na transit custom je 5mesiacov, to je vela
Re: Nova robotnicka dodavka
Pisal som aj do CR, o co menej bolo v cenniku o to mensiu zlavu dali - vychadzalo to +- rovnako ako na SRfelipe25 napísal:id priamo k ceskemu dilerovi, a pories si zlavu..SKiLEX napísal:pocuvajte, mam silnu dilemu, co by ste kupili ak su 2 moznosti
-Kupit novucicke auto s 0km pekne u oficialneho dilera v rodnom meste, s 5rocnou zarukou za 25000€
alebo
-Kupit auto zo 600km vzdialeneho maleho neznameho ceskeho autobazaru, s najazdenymi 1300km, s 4,5rocnou zarukou za 23000€ + ako bonus oproti novemu metaliza(700€) Origo r16 elektrony(300€), Adaptivny tempomat a asistent jazdnych pruhov(1100€)
znamy bral suv Mazda, a na SR mu nechceli dat ani 1000€ zlavu, v cesku myslim v ostrave dostal takmer -4000€ plus vybavu free. a auto bolo v podobnej cene.. (+-25 000€). ja by som auto z bazaru nebral, skor priamo od dilera nejake predvadzacie.. ale ako pisem, na nove si vybavis taku cenu, len to treba riesit..a nemusis ist ani do nemecka.. (nieje divne, ze nejake bazar ma auto s 1300km??? ved take auto by mal mat predajca ako prevadzacku so zlavou.., prip. ak nevyhovovalo kupcovi, tak by ho isto menil protihodnotou, a nedal do bazaru, ci??)
slovensky diler place, ake ma nizke marze, ze je to smiesna suma ale je to totalna blbost.. marze su v tisickach eur. len su lakomy nejaku zlavu dat
predpokladam inac ze ide o toto:http://www.ford.cz/cs/BlobServer?blobta ... blobkey=idSpoiler: ukázať
- z tejto cennikovej ceny das dole urcite par percent, tak nevidim dovod, neskusit poriesit
problem je ze chcem skladove vozidlo, a nasiel som 4 ktore by vyhovovali, 2 nove z Bratislavy, jedna predvadzacka z prahy(ktora ma ale cenu ako nove auto...) a ten z autobazaru
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Nova robotnicka dodavka
chod do bazaru.veMi ho do fordu,daj im20€ naj ceknu zakladne auto ci sedia km. ked hej isto ezmi z bazaru a ford isto dava zaruku rovnaku cize vyreklamujes secko. ale veci ries na mieste a osobne.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Nova robotnicka dodavka
presne takto som to chcel urobit, zobrat auto z toho autobazaru v holine, nechat ho za 400kc skontrolovat vo forde autorizaku v hořiciach, a doviezt tu
Nakoniec som to ale prehodnotil
-Ten autobazar jev takej riti na mieste ze tam poriadne ani vlak nechodi, cize by som musel zohnat partaka do auta, sadnut do auta, ist 600km tam, a potom 600km s dvoma autami nas5 + kupovat 2x CR dialnicnu znamku...
-Celkovo pristup autobazaru je dost nanic, clovek im musi posielat 2 maily a 3x volat aby sa dozvedel odpoved na otazku
-Nikto nikdy sa uz 100% nedozvie ci to auto nebolo buchnute abo co
nestoji to kvoli usetrenym 1600-1700€(ked odpocitam naklady na prevoz...)
Nakoniec som to ale prehodnotil
-Ten autobazar je
-Celkovo pristup autobazaru je dost nanic, clovek im musi posielat 2 maily a 3x volat aby sa dozvedel odpoved na otazku
-Nikto nikdy sa uz 100% nedozvie ci to auto nebolo buchnute abo co
nestoji to kvoli usetrenym 1600-1700€(ked odpocitam naklady na prevoz...)