Auto do 5000e
Auto do 5000e
Ahojte,
zacinam sa pozerat po aute pre priatelku. Vyclenil som na to 5000e. Teraz ma Ibizu 1.9 tdi 74kw ktora je super, je spolahliva, svizna ale je mala a kedze je to 3dv. lezie mi poriadne na nervy takze pojde prec - mozno dole z kopca. Chcela by nieco vacsie, bezpecnejsie, 5dverove a pravdepodobne nieco kam by dokazala hodit aj nejaky ten skladaci kocik prípadne (zatial sa mi ale nepostastilo).
Absolvuje bezne v roku trasy:
- kazdy pracovny den 18km do prace a 18 km z prace. Sem tam ma houmofis. Ide vacsinou skoro rano bez zapchy (zatial) po bratislavskom obchvate trasa Dúbravka Bagarova -Bajkalska - Trnavska cesta a späť. alebo volakade tade sa pomota
-1x za mesiac trasa 100km k okoliu Nitry + späť
-asi 5x do roka 200km do Žiliny a späť
požiadavky:
auto nizsej strednej triedy
5 dveri!
kludne aj combi
spolahlive, usporne, bezpecne auto s relativne lacnou udrzbou
2005+
aspon 100 koni (lebo ked presadne do sluzobnej fabie 1.0 mpi tak nadava)
ocakavame:
manualnu prevodovku
klimatizaciu
vyber modelu do ktoreho sa bezne montoval tempomat - nebudem tu prehrabovat inzeraty Chevrolet Aveo ked viem ze sa do neho nemontoval
Nechceme
frantícke auta - bez debaty
auta pri ktorych je vysoka pravdepodobnost ze bez vole majitela zmeni majitela
vylietany šerbel
Pozerame -
Fiat Bravo
Fiat Croma (ale to je len a len diesel)
Astra(aj Caravan)
Volvo V50 (paci ale na to pravdepodobne neni rozpocet ale kazdopadne ak niekto mate skusenost sem s nou)
Alfa 147 (toto sa jej velmi velmi paci - kazdopadne auta za vyborne ceny, je s nimi nieco v neporiadku?)
Dakujem za napady
zacinam sa pozerat po aute pre priatelku. Vyclenil som na to 5000e. Teraz ma Ibizu 1.9 tdi 74kw ktora je super, je spolahliva, svizna ale je mala a kedze je to 3dv. lezie mi poriadne na nervy takze pojde prec - mozno dole z kopca. Chcela by nieco vacsie, bezpecnejsie, 5dverove a pravdepodobne nieco kam by dokazala hodit aj nejaky ten skladaci kocik prípadne (zatial sa mi ale nepostastilo).
Absolvuje bezne v roku trasy:
- kazdy pracovny den 18km do prace a 18 km z prace. Sem tam ma houmofis. Ide vacsinou skoro rano bez zapchy (zatial) po bratislavskom obchvate trasa Dúbravka Bagarova -Bajkalska - Trnavska cesta a späť. alebo volakade tade sa pomota
-1x za mesiac trasa 100km k okoliu Nitry + späť
-asi 5x do roka 200km do Žiliny a späť
požiadavky:
auto nizsej strednej triedy
5 dveri!
kludne aj combi
spolahlive, usporne, bezpecne auto s relativne lacnou udrzbou
2005+
aspon 100 koni (lebo ked presadne do sluzobnej fabie 1.0 mpi tak nadava)
ocakavame:
manualnu prevodovku
klimatizaciu
vyber modelu do ktoreho sa bezne montoval tempomat - nebudem tu prehrabovat inzeraty Chevrolet Aveo ked viem ze sa do neho nemontoval
Nechceme
frantícke auta - bez debaty
auta pri ktorych je vysoka pravdepodobnost ze bez vole majitela zmeni majitela
vylietany šerbel
Pozerame -
Fiat Bravo
Fiat Croma (ale to je len a len diesel)
Astra(aj Caravan)
Volvo V50 (paci ale na to pravdepodobne neni rozpocet ale kazdopadne ak niekto mate skusenost sem s nou)
Alfa 147 (toto sa jej velmi velmi paci - kazdopadne auta za vyborne ceny, je s nimi nieco v neporiadku?)
Dakujem za napady
Spoiler: ukázať
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Auto do 5000e
ak by si to zdvyhol na 6k, nieco taketo?
http://www.auto-diskont.sk/sk/car.html? ... n=karta-sk
http://www.auto-diskont.sk/sk/car.html? ... n=karta-sk
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Auto do 5000e
Alfa 147 - alfa povesť, ak to mas kde servisovat vôbec by som sa neobával len treba dobre vybrať. A asi je ich aj veľa...
Andrej jak ja som vedel ze sem tresnes z fleku toyotu jak nikdy
Andrej jak ja som vedel ze sem tresnes z fleku toyotu jak nikdy
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Auto do 5000e
sry ale do alfy nevidim, keby som videl, tak dam neboj
nebudem sem davat auta o ktorych trt viem ako podaktori
mazda mimo cenu, honda tiez, lancer s tempomatom v tej cene tiez nehrozi, ale skusit pohladat moze
nebudem sem davat auta o ktorych trt viem ako podaktori
mazda mimo cenu, honda tiez, lancer s tempomatom v tej cene tiez nehrozi, ale skusit pohladat moze
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Auto do 5000e
nj toyota auris. aj som na nu myslel. ked sa nebude dat kupit nic ine schopne do 5000 tak stratim nervy a hodim jej k tomu este nejake euro a bude po probleme. Zatial to neponahla ze by potrebovala do tyzdna nahradu za ibizu.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto do 5000e
toyota avensis t25 rv 2006/2008, 2 liter benzin, das plyn a budes vysmiaty. Tie avensisi su skutocne drziaky, mam t25 kupoval som ho po otcovi, pohodlne, dobre odhlucnene, priestrane
https://www.autobazar.eu/toyota-avensis ... 33700.html
toto je diesel, to nebrat. Ideal je najist 2.4 benzin ale to je skor rarita
mas 3 dverak, akoze aurisom si moc priestorovo nepomozes, budes mat sice 5 dveri, ale .... avensis kombik je pohrebak
https://www.autobazar.eu/toyota-avensis ... 33700.html
toto je diesel, to nebrat. Ideal je najist 2.4 benzin ale to je skor rarita
mas 3 dverak, akoze aurisom si moc priestorovo nepomozes, budes mat sice 5 dveri, ale .... avensis kombik je pohrebak
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto do 5000e
a myslis ze moja frajerka potrebuje pohrebak? ale zvazim to a cosi o tom precitam. Kazda rada dobra.... auris je presne velkost ktoru ocakavame ze jej dalsie auto bude mat.
EDIT: Ake su tie benzinaky 1.6 a 1.8 v avensise vies? Ono chcem pre nu primarne nizsiu strednu. Jedno auto strednej triedy uz mame a avensis je dalsie auto strednej triedy a pre nu trosku velka krava. Predsa len astra caravan aj V50 su o dost mensie kombiky priame porovnanie zatial nemam ale co tak tapem v mysli a predstavach.
EDIT2: A my tu mozeme vyberat a ona sa rano zobudi a povie ze sa jej to nepaci a bude po vybere ... trosku na odlahcenie. Ona si da poradit.
EDIT: Ake su tie benzinaky 1.6 a 1.8 v avensise vies? Ono chcem pre nu primarne nizsiu strednu. Jedno auto strednej triedy uz mame a avensis je dalsie auto strednej triedy a pre nu trosku velka krava. Predsa len astra caravan aj V50 su o dost mensie kombiky priame porovnanie zatial nemam ale co tak tapem v mysli a predstavach.
EDIT2: A my tu mozeme vyberat a ona sa rano zobudi a povie ze sa jej to nepaci a bude po vybere ... trosku na odlahcenie. Ona si da poradit.
Naposledy upravil/-a Zubesuch v Št 26. Jan, 2017, 22:08, upravené celkom 4 krát.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto do 5000e
no pisal si nieco o vacsom, priestranejsom a ze aj kombik moze byt. a hlavne bezpecnost. Ja viem, avensis je celkom velka krava auto, ale sadni si do toho aurisu a potom skus tuto t25 a budes mat podla mna iny pocit
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3376
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Auto do 5000e
Ohľadom Opel Astra H:
Ak chceš benzín tak naj motor je 1,8i 103kw. 1,6i nie je tiež špatná, bohužiaľ Astra má/mala problém s hmotnosťou v týchto rokoch, takže tá svižnosť troška chýba. Samozrejme je to uhoľ pohľadu.
Ak diesel tak jednoznačne 1,9 cdti 8V, buď 74kw alebo 88kw. Je to identický motor, len iné naladenie. Vyhol by som sa 16V 88kw a 110kw.
Astra H je dosť jednoduché auto = relatívne lacné diely a opravy. u dieselu pozor na 6-stupňovú prevodovku M32, ak je hlučná a hýbe sa páka, sú ložiská v p.., repas stojí cca. 700€. Rovnako u dieslov odchádza alternátor, montovali ich od troch výrobcov a jeden sa moc nevydaril .
Interiér je dosť jednoduchý a na môj vkus veľmi praktický, ale to je zasa dosť subjektívne. Ako nevýhodu musím spomenúť najmä prakticky žiadne odkladacie priestory na nápoje.
Ak chceš benzín tak naj motor je 1,8i 103kw. 1,6i nie je tiež špatná, bohužiaľ Astra má/mala problém s hmotnosťou v týchto rokoch, takže tá svižnosť troška chýba. Samozrejme je to uhoľ pohľadu.
Ak diesel tak jednoznačne 1,9 cdti 8V, buď 74kw alebo 88kw. Je to identický motor, len iné naladenie. Vyhol by som sa 16V 88kw a 110kw.
Astra H je dosť jednoduché auto = relatívne lacné diely a opravy. u dieselu pozor na 6-stupňovú prevodovku M32, ak je hlučná a hýbe sa páka, sú ložiská v p.., repas stojí cca. 700€. Rovnako u dieslov odchádza alternátor, montovali ich od troch výrobcov a jeden sa moc nevydaril .
Interiér je dosť jednoduchý a na môj vkus veľmi praktický, ale to je zasa dosť subjektívne. Ako nevýhodu musím spomenúť najmä prakticky žiadne odkladacie priestory na nápoje.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Auto do 5000e
1.6 benzin v astre H je este celkom v pohode, zabity je az v J-cku. inac na H-cko vela zleho som nepocul, kolega ma na nom asi 280 tis. km a ziadny problem nemal. akurat pri vymene ziaroviek musi koleso dolu.
Spoiler: ukázať
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3376
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Auto do 5000e
Ak máš na to grif tak sa dá aj bez kolesa Prvý krát som žiarovku menil asi 2 hodiny. Vonka bola za 5 sekúnd, ale dať ju naspäť to už bola iná liga
1,6i ani v H nie je prevratný šprintér, ale tak je to taký pohodový motor. Astra H z hľadiska spoľahlivosti na tom je dosť dobre. Ono je to celkom kvalitné jednoduché auto, takže moc sa tam nemá čo dokakať. Len dizajnovo je také strohé a nezaujímavé.
1,6i ani v H nie je prevratný šprintér, ale tak je to taký pohodový motor. Astra H z hľadiska spoľahlivosti na tom je dosť dobre. Ono je to celkom kvalitné jednoduché auto, takže moc sa tam nemá čo dokakať. Len dizajnovo je také strohé a nezaujímavé.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto do 5000e
Obzrel by som sa po nejakom C-Maxe, na dlžku to bude krátke a priestoru habadej, kufor síce nie tak hlboký ako u kombíkov, ale vdaka možnosti vybrať sedačku (neviem či to C-MAX má) sa kufor zväčší tak ako človek potrebuje.
Od Toyoty by som to videl na Corollu Verso.
Hatchbacky typu AR147, Auris, Bravo sú nezmysel pretože by bola tam kde je teraz s Ibizou, akurát by miesto 3-dveráku mala 5-dverák. AR147 má zložité zavesenie kolies, sada kvalitných ramien + geometria a 400€ je fuč, spotreba benzínakov AR147 je katastrofálna, 1.6TS žerú tolko ako 2.0i iného výrobcu.
Astra krátka priestorovo to isté ako vyššie - k tým prevodovkám ešte tolko, že ten istý problém má aj Bravo, lebo tie prevodovky spolu zdielajú
Od Toyoty by som to videl na Corollu Verso.
Hatchbacky typu AR147, Auris, Bravo sú nezmysel pretože by bola tam kde je teraz s Ibizou, akurát by miesto 3-dveráku mala 5-dverák. AR147 má zložité zavesenie kolies, sada kvalitných ramien + geometria a 400€ je fuč, spotreba benzínakov AR147 je katastrofálna, 1.6TS žerú tolko ako 2.0i iného výrobcu.
Astra krátka priestorovo to isté ako vyššie - k tým prevodovkám ešte tolko, že ten istý problém má aj Bravo, lebo tie prevodovky spolu zdielajú
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Auto do 5000e
ibiza sa nerovna auris
ibiza sa rovna yaris
c-max je vyssi focus, dobre ak mas 2m+, inak nezmysel
vzdy si spomeniem na
ibiza sa rovna yaris
c-max je vyssi focus, dobre ak mas 2m+, inak nezmysel
vzdy si spomeniem na
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Auto do 5000e
presne tak...ten rozdiel medzi astrou alebo aurisom alebo Bravom a malym autom ako je ibiza 6L1 je znacny a nie ze nie. to su Ivko tvoje vymysly. Presne rozdiel jednej triedy. C-max je fajn. a motor do toho? Tie 1.6 kachle to bude ten slávny pežoťácky agregat co tak trpi na degradaciu oleja lebo dodrbali nieco s olejovou vaňou?
Spoiler: ukázať