Nové presúvadlo 15 000e - Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Tak ze nakoniec manuál... na automat nie je zlava ani nic slo by od výroby a oproti manuálu vychádza o 2000e viac - čo je zbytočne veľa.. ponuka je platna do pondelka tak sa rozhodneme este pozerame ved
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nové presúvadlo 15 000e
>> vyhoda toho motora je, ze aj ked mu budes tlacit, tak tazko budes jazdit nad 8.5l/100..
waaaaahahahahahaha. Sestnast ti ukazem na akejkolvek jedna-sestke kedy len budem chciet. Dojdi.
waaaaahahahahahaha. Sestnast ti ukazem na akejkolvek jedna-sestke kedy len budem chciet. Dojdi.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Nové presúvadlo 15 000e
ta spotreba bola srandovna
neviem ci u kazdej znacky ale par 1.6tiek co som poznal jazdili v meste vzdy aspon za 10.
neviem ci u kazdej znacky ale par 1.6tiek co som poznal jazdili v meste vzdy aspon za 10.
Re: Nové presúvadlo 15 000e
nie nejazdi to za 10, co som mal predvadzacie bolo dokonca v zabehu malo cez liter jazdilo len mesto a len ako testovacka a mala priemer 7... nechapem naco je tu zasa takýto OT.. iste turbo pojde 100km na obmedzovaci a spravi 16 a strasne to kazdemu pomoze tato informacia, pretoze to je usecase ako svina, a Q to iste, lebo kazdy motor ma rovnake parametre spotrebu atd.. chlapci chlapci ... niekedy fakt neviem či tu ma este zmysel na tomto fore riesit serioznu debatu alebo to tu je len kopec OT
ako ja som vďačný za každú radu ale toto nemá s tým nič spoločné.... taký pán M.Bago (kto pozna vie kto to je) má 1,6 l VVT 136 konovu atmosferu a jazdi s tým za 7 v priemere? opýtam sa presne keď Vás to moc tankuje ale žiadnych 10 sa nekoná... ani približne
ako ja som vďačný za každú radu ale toto nemá s tým nič spoločné.... taký pán M.Bago (kto pozna vie kto to je) má 1,6 l VVT 136 konovu atmosferu a jazdi s tým za 7 v priemere? opýtam sa presne keď Vás to moc tankuje ale žiadnych 10 sa nekoná... ani približne
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Nové presúvadlo 15 000e
oukej ma specialne auto sry , som zvedavy na tvoj dlhodoby priemer.
ked uz spotreba pri aute je OT tak fakt neviem
ked uz spotreba pri aute je OT tak fakt neviem
Re: Nové presúvadlo 15 000e
ALe ved si nedal nic k veci. Jazdil si ten motor? nejazdil. Tak načo generalizuješ? Tvoja informácia o tom ze ty si jazdil 1.6tky a mal si 10 je totálne irelevantná a mimo tému. OT by to nebolo vtedy keby sa jednalo o skúsenosti z konkrétneho modelu, o ktorom sa tu bavíme... ja som jazdil aj 1.2jky za 10 a čo to má spoločné s touto témou? Absolútne nič...
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Mam odjazdené xxx km v 1.6 vti v kombinacii s 5 stupňovým manuálom. Mesto okolo 7,5, diaľnica cca 8,5. 308sw. V tomto prípade jednoznačne chyba 6 stupeň. Auto slušne odhlucnene, ale v 130 vrčí na 4000 ot
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Nové presúvadlo 15 000e
mam staru 1,6 od renaultu s presuvnikom, co je podla mojich info nieco na sposob Vti od PSA. jazdi to za 7,5 priemer, takze mesto za 10 je mozno tak v nonstop zapche so studenym motorom.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nové presúvadlo 15 000e
na druhu stranu si priznaj, ze ty si zaslepeny jedna-sestkou lebo nemas inu alternativu a chces pocut ze spravis dobre. Ked to budes hladkat, sedem [aj drobne] v nejakom meste dosiahnes. Ked tak pozeram, nebyvas v tom najvacsom slovenskom meste cize okamzite mas kvoli mensim zapcham o liter, kludne aj o dva mensiu spotrebu - fakt v Bratislave nie je velky problem osem alebo devina pri BEZNYCH jazdach.
Teraz uz spokojny ? Je to znovu najlepsi tragac na svete a mozes si ho utekat v pondelok kaufnut ?
Co je zle na tom ze ma niekto aj iny nazor nez "na Ocktavii dýcel sa snazim jak len mozem a neda sa nad 4,1 uz som robil fakt UPLNE vsetko ?" pripadne "nad 8.5 to proste nemoze ist" ? Co je zle na tom ze tebe takyto nazor nesedi ? Ano, typicky jedna-sestky jazdia mesta okolo sedmicky az osmicky, povedzme v superidealnom pripade zlahka pod sedem (sest a pol someone please?). Desiatka nie je problem, cim kratsie trasy cim studensi motor, tym si dalej od sedmicky ale nie tym smerom akym chces.
A ked pojdem na obmedzovaci, ukazem ti TRIDSAT.
Teraz uz spokojny ? Je to znovu najlepsi tragac na svete a mozes si ho utekat v pondelok kaufnut ?
Co je zle na tom ze ma niekto aj iny nazor nez "na Ocktavii dýcel sa snazim jak len mozem a neda sa nad 4,1 uz som robil fakt UPLNE vsetko ?" pripadne "nad 8.5 to proste nemoze ist" ? Co je zle na tom ze tebe takyto nazor nesedi ? Ano, typicky jedna-sestky jazdia mesta okolo sedmicky az osmicky, povedzme v superidealnom pripade zlahka pod sedem (sest a pol someone please?). Desiatka nie je problem, cim kratsie trasy cim studensi motor, tym si dalej od sedmicky ale nie tym smerom akym chces.
A ked pojdem na obmedzovaci, ukazem ti TRIDSAT.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Nové presúvadlo 15 000e
nie nepriznam lebo to tak nie je nie so male decko co sa tesi tak na auto ze kupi totalnu somarinu...a zijem v BA... bezne tam jazdim.. v TO som raz za stvrtrok. Dobre tak sprav 30 a raduj sa z toho mne je to jedno nechapem v akom svete je tento fakt relevantny
Alternativ je asi 20 vid toto vlakno tak nvm o com turbo fakt zas klasicke turboviny, nikto netrvdi ze je to najlepsi tragac to tvrdis ty, nikto netvrdi ze to bude zrat 6 litrov nic proste chlapce nikdy nebudes tankovat lebo to ma 50 litrovu nadrz to neminies ani za mesiac ... neviem odkial beries tieto informacie... X krat som pisal do tohto vlakna. Moje najazdy su smiesne, minuly rok ani nie 10 k, ani priblizne... ci to bude zrat v meste 10 alebo 7 mi moze byt totalne ukradnuté
Turbo nemozes mat nazor na spotrebu, spotreba je fakt.. preto aj nepozreram co pise vyrobca ale pozeram recky, a nikde som 10 nevidel v meste, ani priblizne, dokonca ani na predvadzacke.. tak nvm co este uviesť ako dôkaz aby si bol spoko ale prosim dobre zere to 10 litrov si trez ty spoko? komu táto dis-informácia pomôže?
Kupujeme si nove auto lebo:
- pandu chceme dat do rodiny
- my chceme nieco na dlhsie (aj čas aj trasy )
- ak by sa poscastilo decko nechceme skrz to menit urgentne vehiklu
- bezpecna jazda na dialnici + konfort na nej- toto ziadne Acko imo nespĺňa, respektíve určite nie staré Ačko typu Panda do ktorej ked sa obuje akykoľvek bočný vietor rázne bojujes s riadením
Citacie z recenzii:
"Bez toho, aby sme si dávali pozor na ekonomiku jazdy, sme za celý pracovný týždeň prejazdili 312 km len po meste. Od jedného semaforu po druhý, z domu do práce a zasa späť, s bezpočtom studených štartov a dynamickým jazdným štýlom zohľadňujúcim hektický pracovný týždeň. A výsledná spotreba? Pri priemernej rýchlosti 33 km/h rovných sedem litrov. Ak sme sa sústredili na plynulú jazdu, dokázali sme sa mestom predierať dokonca za 5,5 l/100 km (merané na úseku dlhom 47 km, pri priemernej rýchlosti 42 km/h). Pri veľmi dynamickej jazde sme sa dostali na 7,5 l/100, vyššie to však nešlo.
"
edit: tu turbo doda ze je to udaj z palubneho a ma odchylku 3 litre na stovku
Zdroj
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/2585 ... ocny-svet/
tuto dalsia aj tabulecka voci normovanej tam je yum yum:
https://autobild.cas.sk/clanok/190077/t ... kej-hudby/
POROVNANIE
PEUGEOT 301 1.6 VTI
PEUGEOT 301 1.6 HDI
Mesto - normovaná
8,7 l/100 km VTI
4,8 l/100 km
Mimo mesta - normovaná
5,1 l/100 km VTI
3,7 l/100 km
Kombinovaná - normovaná
6,4 l/100 km VTI
4,1 l/100 km
Mesto - počas testu
7,7 l/100 km VTI
5,0 l/100 km
Diaľnica - počas testu
7,5 l/100 km VTI
6,3 l/100 km
Vidiek - počas testu
6,0 l/100 km VTI
4,4 l/100 km
neviem teda fakt že o čom.. ale dobre turbo zere to 10 litrov a tebe to bude zrat 30. Sice mi to fakt moze byt jedno ale som si myslel ze prave tebe sa tato engináda bude pozdávať, starý liatinový engine, taký normálny objem... predajca potvdril ze facelift uz VTi s vysokou pravdepodobnostou nedostane.
Papek: Tých Vti bolo tolko ze je v tom riadny chaos kazdopadne ak to bola 307:
"Ak by ste sa trochu povŕtali v histórii, narazli by ste naň aj v Xsare, Saxe, či Peugeote 307. Namiesto variabilného zdvihu sacích ventilov použitého v motore 1.6 VTi (EP) je pri 1.6 VTi (TU) množstvo nasávaného vzduchu regulované klasickou škrtiacou klapkou, variabilné ovládanie ventilov navyše ostalo len na strane sania. " .. toto VTi je o niečo iné, má remeň miesto reťaze, inak riešenie sanie a reguláciu zvduchu. No veď uvidíme čo to bude do praxe..
Alternativ je asi 20 vid toto vlakno tak nvm o com turbo fakt zas klasicke turboviny, nikto netrvdi ze je to najlepsi tragac to tvrdis ty, nikto netvrdi ze to bude zrat 6 litrov nic proste chlapce nikdy nebudes tankovat lebo to ma 50 litrovu nadrz to neminies ani za mesiac ... neviem odkial beries tieto informacie... X krat som pisal do tohto vlakna. Moje najazdy su smiesne, minuly rok ani nie 10 k, ani priblizne... ci to bude zrat v meste 10 alebo 7 mi moze byt totalne ukradnuté
Turbo nemozes mat nazor na spotrebu, spotreba je fakt.. preto aj nepozreram co pise vyrobca ale pozeram recky, a nikde som 10 nevidel v meste, ani priblizne, dokonca ani na predvadzacke.. tak nvm co este uviesť ako dôkaz aby si bol spoko ale prosim dobre zere to 10 litrov si trez ty spoko? komu táto dis-informácia pomôže?
Kupujeme si nove auto lebo:
- pandu chceme dat do rodiny
- my chceme nieco na dlhsie (aj čas aj trasy )
- ak by sa poscastilo decko nechceme skrz to menit urgentne vehiklu
- bezpecna jazda na dialnici + konfort na nej- toto ziadne Acko imo nespĺňa, respektíve určite nie staré Ačko typu Panda do ktorej ked sa obuje akykoľvek bočný vietor rázne bojujes s riadením
Citacie z recenzii:
"Bez toho, aby sme si dávali pozor na ekonomiku jazdy, sme za celý pracovný týždeň prejazdili 312 km len po meste. Od jedného semaforu po druhý, z domu do práce a zasa späť, s bezpočtom studených štartov a dynamickým jazdným štýlom zohľadňujúcim hektický pracovný týždeň. A výsledná spotreba? Pri priemernej rýchlosti 33 km/h rovných sedem litrov. Ak sme sa sústredili na plynulú jazdu, dokázali sme sa mestom predierať dokonca za 5,5 l/100 km (merané na úseku dlhom 47 km, pri priemernej rýchlosti 42 km/h). Pri veľmi dynamickej jazde sme sa dostali na 7,5 l/100, vyššie to však nešlo.
"
edit: tu turbo doda ze je to udaj z palubneho a ma odchylku 3 litre na stovku
Zdroj
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/2585 ... ocny-svet/
tuto dalsia aj tabulecka voci normovanej tam je yum yum:
https://autobild.cas.sk/clanok/190077/t ... kej-hudby/
POROVNANIE
PEUGEOT 301 1.6 VTI
PEUGEOT 301 1.6 HDI
Mesto - normovaná
8,7 l/100 km VTI
4,8 l/100 km
Mimo mesta - normovaná
5,1 l/100 km VTI
3,7 l/100 km
Kombinovaná - normovaná
6,4 l/100 km VTI
4,1 l/100 km
Mesto - počas testu
7,7 l/100 km VTI
5,0 l/100 km
Diaľnica - počas testu
7,5 l/100 km VTI
6,3 l/100 km
Vidiek - počas testu
6,0 l/100 km VTI
4,4 l/100 km
neviem teda fakt že o čom.. ale dobre turbo zere to 10 litrov a tebe to bude zrat 30. Sice mi to fakt moze byt jedno ale som si myslel ze prave tebe sa tato engináda bude pozdávať, starý liatinový engine, taký normálny objem... predajca potvdril ze facelift uz VTi s vysokou pravdepodobnostou nedostane.
Papek: Tých Vti bolo tolko ze je v tom riadny chaos kazdopadne ak to bola 307:
"Ak by ste sa trochu povŕtali v histórii, narazli by ste naň aj v Xsare, Saxe, či Peugeote 307. Namiesto variabilného zdvihu sacích ventilov použitého v motore 1.6 VTi (EP) je pri 1.6 VTi (TU) množstvo nasávaného vzduchu regulované klasickou škrtiacou klapkou, variabilné ovládanie ventilov navyše ostalo len na strane sania. " .. toto VTi je o niečo iné, má remeň miesto reťaze, inak riešenie sanie a reguláciu zvduchu. No veď uvidíme čo to bude do praxe..
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nové presúvadlo 15 000e
"Ano, typicky jedna-sestky jazdia mesta okolo sedmicky az osmicky, povedzme v superidealnom pripade zlahka pod sedem"
mas potvrdenych 7.7 z pravdy a autobildu. Len nesmiete zacat s tvrdeniami ze nad 8.5 sa neda, pretoze... proste da.
"sme za celý pracovný týždeň prejazdili 312 km len po meste" "s bezpočtom studených štartov"
toto su tie problemy, niekto uz nevie ani do STYRIDSAT naratat. Hadam si nemyslis ze mali tych studenych startov 48264. Mozno tych studenych startov bolo iba dvadsat... takze ano, od 5.5 do 8.5 a viac sa neda ani s bezpočtom. Pocuvaj, tie Džetty co som nahodil si nepozeral ? Tiez dopredavali sklady pred nastupom noveho modelu, tiez boli pod 13.000 a mali lepsie vybavy a odhlucnenie nez 301cka (aj su to vacsie vozy). Som dostal info od dalsieho ze zaskoroval 11.990 za 1.2turboJettu (samozrejme v manuali) a nejak sa mi zda ze PasattJunior = Jetta si zachova lepsie hodnotu do buducnosti v ociach slovenskeho sudruha nez 301cka.
mas potvrdenych 7.7 z pravdy a autobildu. Len nesmiete zacat s tvrdeniami ze nad 8.5 sa neda, pretoze... proste da.
"sme za celý pracovný týždeň prejazdili 312 km len po meste" "s bezpočtom studených štartov"
toto su tie problemy, niekto uz nevie ani do STYRIDSAT naratat. Hadam si nemyslis ze mali tych studenych startov 48264. Mozno tych studenych startov bolo iba dvadsat... takze ano, od 5.5 do 8.5 a viac sa neda ani s bezpočtom. Pocuvaj, tie Džetty co som nahodil si nepozeral ? Tiez dopredavali sklady pred nastupom noveho modelu, tiez boli pod 13.000 a mali lepsie vybavy a odhlucnenie nez 301cka (aj su to vacsie vozy). Som dostal info od dalsieho ze zaskoroval 11.990 za 1.2turboJettu (samozrejme v manuali) a nejak sa mi zda ze PasattJunior = Jetta si zachova lepsie hodnotu do buducnosti v ociach slovenskeho sudruha nez 301cka.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Idem to pozriet este sme sa s nicim s predajcom nedohodli dik
btw ja mavam za den studene starty presne dva. Ak idem do obchodu 3...
najlacnejsie co som nasiel 13.608e po zlave
to auto nekupujeme s myslienkou dalšieho predaja však.
Edit: preletel som akciove cenniky, nic co by sa coilen priblizovalo realne ponuke co mi dali v pežote.. ak budes mat daco konkretne rad pozriem ale urcite nedam 2 litre navyšel len skrz to ze je to vW
Ale pozrem este seaty ked uz som povolil na poziadavke typu sedan
btw ja mavam za den studene starty presne dva. Ak idem do obchodu 3...
najlacnejsie co som nasiel 13.608e po zlave
to auto nekupujeme s myslienkou dalšieho predaja však.
Edit: preletel som akciove cenniky, nic co by sa coilen priblizovalo realne ponuke co mi dali v pežote.. ak budes mat daco konkretne rad pozriem ale urcite nedam 2 litre navyšel len skrz to ze je to vW
Ale pozrem este seaty ked uz som povolil na poziadavke typu sedan
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Nové presúvadlo 15 000e
nemam nic konkretne, bohuzial neviem priamo poradit lebo nove auta nekupujem a teda nesliedim nesnajpujem tieto superlastsecond ponuky.
Ano, je to kus drahsie nez 9.990. 13608 je mimo. Keby tato ponuka nebola a keby tie 301cky stali tych beznych ~11000 tak uz potom je o tom silne rozmyslanie (vacsie auto, tichsie auto, lepsie predajne v buducnosti) a namiesto 10.5-11 by to bolo 12.
Pri okolnostiach 10000 versus 12500 je to samozrejme rozdiel. Ja mam za den studene starty tiez dva, otocim spolu 16km a to si pripadam hodne trapne (cez most, ale proste nepojdem hodinu cez mesto autobusmi). Cize s 20 startami natocim 320km. Ked idem spoza mosta a zastavim v obchode, to uz nenazyvam studenym startom lebo o tych 15-20 minut neskor ked vypalim z obchodu sa sice teplomer nepohne, ale motor ma furt namiesto -15 stupnov nejakych peknych 10 mozno 20 nad nulou, co je krasne leto no proste v ziadnom pripade zastavka do obchodu sa neda nazvat bezprizornym superstudenym startom, ved to aj vidim na dlzke zhavenia. Rano sadam, zhavi sa dobrych 6-7 sekund ked je -7 stupnov, idem z obchodu po 20 minutach prestavky v jazde tak sa nezhavi vobec.
Cheers !
Ano, je to kus drahsie nez 9.990. 13608 je mimo. Keby tato ponuka nebola a keby tie 301cky stali tych beznych ~11000 tak uz potom je o tom silne rozmyslanie (vacsie auto, tichsie auto, lepsie predajne v buducnosti) a namiesto 10.5-11 by to bolo 12.
Pri okolnostiach 10000 versus 12500 je to samozrejme rozdiel. Ja mam za den studene starty tiez dva, otocim spolu 16km a to si pripadam hodne trapne (cez most, ale proste nepojdem hodinu cez mesto autobusmi). Cize s 20 startami natocim 320km. Ked idem spoza mosta a zastavim v obchode, to uz nenazyvam studenym startom lebo o tych 15-20 minut neskor ked vypalim z obchodu sa sice teplomer nepohne, ale motor ma furt namiesto -15 stupnov nejakych peknych 10 mozno 20 nad nulou, co je krasne leto no proste v ziadnom pripade zastavka do obchodu sa neda nazvat bezprizornym superstudenym startom, ved to aj vidim na dlzke zhavenia. Rano sadam, zhavi sa dobrych 6-7 sekund ked je -7 stupnov, idem z obchodu po 20 minutach prestavky v jazde tak sa nezhavi vobec.
Cheers !
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12543
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Chlapci este k spotrebe 1.6. Mam ju v avensise, je to tazsie, vacsie auto a spotrebu mam na palubalu 9.8, kludne odfotim. Su u nas vecer mrazy stale -20, cez den nestupne nad -10. Denne minimalne 8x nastartujem auto a trasy su max 1.5 km.
S rovnakym autom v lete, zohriaty motor dokazem mat spotrebu v meste pod 6l.
Broslo ak uvazujes ze ho budes mat aj ked pride dieta, doporucem rovno kup kombik
S rovnakym autom v lete, zohriaty motor dokazem mat spotrebu v meste pod 6l.
Broslo ak uvazujes ze ho budes mat aj ked pride dieta, doporucem rovno kup kombik
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
Re: Nové presúvadlo 15 000e
Omg. Turbo.
Zase ma chytas za slovicka. Tu spotrebu som myslel na nádrž. Čiže nie, ze mu tlacis neustále.
Ale komplet celú nádrž som vyjazdil v meste. Minusove teploty, sťahovanie, Hornbach a pod. A písal mi 9.2.
Ja tuto 1.6tku mam, tak nekecam do vetra.
Najnizsiu som urobil 6.2, co bolo zbytočne tahanie sa. Ale keď človek jazdi normálne, tak stále sa blizis k tej 7cke.
No taká astra zrala podstatne viac. V podstate nezerie to viac ako môj megane co mal 100 kilo a 45 koni menej. Čiže no flame turbo.
Kombik až tak netreba, mne do hatchbacku vosiel camarelo sevila + stredny kufor + ruksak.
skoda ze automaty su take predrazene
Zase ma chytas za slovicka. Tu spotrebu som myslel na nádrž. Čiže nie, ze mu tlacis neustále.
Ale komplet celú nádrž som vyjazdil v meste. Minusove teploty, sťahovanie, Hornbach a pod. A písal mi 9.2.
Ja tuto 1.6tku mam, tak nekecam do vetra.
Najnizsiu som urobil 6.2, co bolo zbytočne tahanie sa. Ale keď človek jazdi normálne, tak stále sa blizis k tej 7cke.
No taká astra zrala podstatne viac. V podstate nezerie to viac ako môj megane co mal 100 kilo a 45 koni menej. Čiže no flame turbo.
Kombik až tak netreba, mne do hatchbacku vosiel camarelo sevila + stredny kufor + ruksak.
skoda ze automaty su take predrazene