your point? verim ti, ale hore spominane auta maju vyrazne mensi kufor ako i30 cw, o touranovi nehovoriacSKiLEX napísal:zijem v 5clennej rodine
na 12dnovu letnu dovolenku sme sa v pohode zbalili do i30cw(2011) aj s lahkym kociarom, postielkou, potravinami na 12dni etc.
teraz ked uz maly nepotrebuje kociar ani postielku, a namiesto i30cw mame tourana, tak som do kufra dal autochladnicku, dojazdovu rezervu, 10l bandasku, batozinu pre 5ludi na 14dnovu dovolenku a este sa mi aj podarilo zatiahnut roletku v kufri...
7 miestne benzin namiesto Golfika
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
Spoiler: ukázať
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
touran ci zafira ma vyrazne mensi kufor ako i30cw???
600l je vyrazne mensich ako 420l(hej viemze kufor neni len o Litroch)? dobre citam?
600l je vyrazne mensich ako 420l(hej viemze kufor neni len o Litroch)? dobre citam?
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
pisal som v vymnikou tourana. toyota verso ma kufor na urovni hatchbacku, C-max podobne, zafira trosku viac ked presunies zadnu lavicu uplne dopredu, ale s detmi v sedackach sa to moc nebude dat. vseobecne tieto male mpv su kufrom pod urovnou kombikou, touran je krabica tak je to vynimka.
Spoiler: ukázať
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
VW sharan v benzíne aj za cenu staršieho modelu a je vystarane. Dvaja dospelý plus try deti v autosedačkach. Svokra vzadu v 5ke a este tam dáš aj cely kociar aj nákup. Na dovolenky super na bezne jazdy by som riešil touran.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
a preco nie Šaran na bezne jazdy ? Ma nejaku zavadu ?
... tych 11k eur som nejako prepocul, neviem preco som nakupil ze 11k dolozi k tomu za co preda sucasneho W V Golfa.
Kedze sa tu prebrali vsetky premiove alternativy od CMaksa az do CéŠtvorky, zlahka vam pretrasiem myslienky : na GMC Savane si vsimneme dvojkridlove dvierka ktorymi sa vstupuje do strednej rady
https://secure.pic.autoscout24.net/imag ... 41bc8e2689
https://secure.pic.autoscout24.net/imag ... 92fad48fb0
niekomu moze vyhovovat tretia rada sedadiel sklopitelna do rovnej postele (tretia rada je to co sa sklapa, nie to co uz je sklopene) :
https://secure.pic.autoscout24.net/imag ... 41bc8e2689
Nerad by som niekoho navadzal na panske huncutstva pretoze hviezdna obloha je za priplatok rovnako ako aj televizor :
https://secure.pic.autoscout24.net/imag ... 92fad48fb0
ano, chapem, tiez mi ten telkac pride dehonestujuci v pomere k ostatnym proporciam. Uz som pisal na centralu pretoze aj ta Mliecna Cesta sa mi zda nejaka distortovana - podla mna by mala byt viacej zakrutena, nie takato rovna. Inak v liste som vyslovil silnejsiu pochvalu za brzdy, pretoze nabuzerovany kolos zo stovky zastavi na 38 metroch. Este raz : TRIDSATOSEM. Keby mal niekto naladu hladat aku vzdialenost precestuje rozdivocena Fabia alebo Korza z tej istej velocity, prosim usetrite si hanbu. Teda namahu.
Jednoduchy sumar : vozidlo vyhovujuce pre dve deti a nudzovo pouzitelne aj pre svokru ; vyhodou umiestnenia svokry do tretej rady sedadiel je, ze aj ked bude kricat, vpredu ju pocut nebude. Staci vypnut interkom. Dva subwoofery sa postaraju o ostatne.
Ukazka izolacie svokry : http://image.trucktrend.com/f/28166221+ ... teiror.jpg
prosim zanedbajte miniaturne 12" premietacky v pocte troch kusov - model na obrazku je 2001, takyto trapny bol vtedy standard.
My sme hrdo zacali vyrabat Fabiu jednadva s moznostou priplatku na elektricke okna vpredu, cyklovac stieracov a predpripravou na radio.
Navyse tento model je ABMWFHU, Approved By My Wife For Her Usage len neviem ci by panovi stacil motorcek (zacina sa na siestich litroch - nie spotreby, ale objemu).
A ked sme uz prebrali tie hnusne imperialisticke vyrobky, naspak k tomu Šaranu : preco nie Šaran na bezne jazdy ? Ma nejaku zavadu ? Pan je mozno Pasatto-Golfofil, takze po presadnuti do Saranu budu silno uspokojene jeho zvratene chutky. Za 11k zrejme nenajde poctivy nepokrceny novy model 2011+ v benzine a ked nahodou, tak s uzasnou nespolahlivou 1.4kou ktora mala samovrazednych sklonov viac nez Adolf dna 30.4.1945... navyse uplne novy model s uplne novymi problemami takze to by som teda nebral z prvych dvoch rokov vyroby dokial vychytali najhorsie veci. Aby sa potom necudoval ako majitelia Fabii s odhnivajucimi kabelazami v motorovom priestore (1800,-eur, no nieco sudruhovia doebali v designe ako obycajne).
Kludne by som zobral starsi model, kludne aj jedna-deväť dýcel, rocnik niekde 2009,2010, cenovka sa zmesti aj vratane pokupneho servisu, samozrejme KVALITNA predkupna diagnostika je nevyhnutna tak ako na kazdom zmotavanom W V... ta masinka bude este chvilu fungovat, co rocne usetri na palive v porovnani s benzinom to moze polozit do opravy. Totizto, necakajte ze 1.4ka téesí Turbo v takomto vozitku bude chodit za sest litrov.
No nebude. A ked bude pan tutok vyplakavat nad osmickou a bez problemu aj deviatkou v meste, tak mu povieme ze fakap alebo co ? Hentie 85/96kW diesliky nemaju DPF, trpia klasickymi problemami ako vsetky Golfy (dvojhmoty, turba, lahko diagnostikovatelne pred kupou tak aby dalsich 40.000km neprekvapili a to ma pan na par rokov jazdenia). Vstreky drzia, nie je to KomonRajl, EGRka nie su ziadna otazka kazde dva roky vycistit stetcom v benzine (dve minuty a je vonku, dve minuty a je naspak na motore, tri minuty cistenie, tri dni umyvanie zasranych ruk a bohovanie nad naftou).
Pista, ze ty vyberas auto pre zenu a maskujes to nejakym tajomnym panom ?
... tych 11k eur som nejako prepocul, neviem preco som nakupil ze 11k dolozi k tomu za co preda sucasneho W V Golfa.
Kedze sa tu prebrali vsetky premiove alternativy od CMaksa az do CéŠtvorky, zlahka vam pretrasiem myslienky : na GMC Savane si vsimneme dvojkridlove dvierka ktorymi sa vstupuje do strednej rady
https://secure.pic.autoscout24.net/imag ... 41bc8e2689
https://secure.pic.autoscout24.net/imag ... 92fad48fb0
niekomu moze vyhovovat tretia rada sedadiel sklopitelna do rovnej postele (tretia rada je to co sa sklapa, nie to co uz je sklopene) :
https://secure.pic.autoscout24.net/imag ... 41bc8e2689
Nerad by som niekoho navadzal na panske huncutstva pretoze hviezdna obloha je za priplatok rovnako ako aj televizor :
https://secure.pic.autoscout24.net/imag ... 92fad48fb0
ano, chapem, tiez mi ten telkac pride dehonestujuci v pomere k ostatnym proporciam. Uz som pisal na centralu pretoze aj ta Mliecna Cesta sa mi zda nejaka distortovana - podla mna by mala byt viacej zakrutena, nie takato rovna. Inak v liste som vyslovil silnejsiu pochvalu za brzdy, pretoze nabuzerovany kolos zo stovky zastavi na 38 metroch. Este raz : TRIDSATOSEM. Keby mal niekto naladu hladat aku vzdialenost precestuje rozdivocena Fabia alebo Korza z tej istej velocity, prosim usetrite si hanbu. Teda namahu.
Jednoduchy sumar : vozidlo vyhovujuce pre dve deti a nudzovo pouzitelne aj pre svokru ; vyhodou umiestnenia svokry do tretej rady sedadiel je, ze aj ked bude kricat, vpredu ju pocut nebude. Staci vypnut interkom. Dva subwoofery sa postaraju o ostatne.
Ukazka izolacie svokry : http://image.trucktrend.com/f/28166221+ ... teiror.jpg
prosim zanedbajte miniaturne 12" premietacky v pocte troch kusov - model na obrazku je 2001, takyto trapny bol vtedy standard.
My sme hrdo zacali vyrabat Fabiu jednadva s moznostou priplatku na elektricke okna vpredu, cyklovac stieracov a predpripravou na radio.
Navyse tento model je ABMWFHU, Approved By My Wife For Her Usage len neviem ci by panovi stacil motorcek (zacina sa na siestich litroch - nie spotreby, ale objemu).
A ked sme uz prebrali tie hnusne imperialisticke vyrobky, naspak k tomu Šaranu : preco nie Šaran na bezne jazdy ? Ma nejaku zavadu ? Pan je mozno Pasatto-Golfofil, takze po presadnuti do Saranu budu silno uspokojene jeho zvratene chutky. Za 11k zrejme nenajde poctivy nepokrceny novy model 2011+ v benzine a ked nahodou, tak s uzasnou nespolahlivou 1.4kou ktora mala samovrazednych sklonov viac nez Adolf dna 30.4.1945... navyse uplne novy model s uplne novymi problemami takze to by som teda nebral z prvych dvoch rokov vyroby dokial vychytali najhorsie veci. Aby sa potom necudoval ako majitelia Fabii s odhnivajucimi kabelazami v motorovom priestore (1800,-eur, no nieco sudruhovia doebali v designe ako obycajne).
Kludne by som zobral starsi model, kludne aj jedna-deväť dýcel, rocnik niekde 2009,2010, cenovka sa zmesti aj vratane pokupneho servisu, samozrejme KVALITNA predkupna diagnostika je nevyhnutna tak ako na kazdom zmotavanom W V... ta masinka bude este chvilu fungovat, co rocne usetri na palive v porovnani s benzinom to moze polozit do opravy. Totizto, necakajte ze 1.4ka téesí Turbo v takomto vozitku bude chodit za sest litrov.
No nebude. A ked bude pan tutok vyplakavat nad osmickou a bez problemu aj deviatkou v meste, tak mu povieme ze fakap alebo co ? Hentie 85/96kW diesliky nemaju DPF, trpia klasickymi problemami ako vsetky Golfy (dvojhmoty, turba, lahko diagnostikovatelne pred kupou tak aby dalsich 40.000km neprekvapili a to ma pan na par rokov jazdenia). Vstreky drzia, nie je to KomonRajl, EGRka nie su ziadna otazka kazde dva roky vycistit stetcom v benzine (dve minuty a je vonku, dve minuty a je naspak na motore, tri minuty cistenie, tri dni umyvanie zasranych ruk a bohovanie nad naftou).
Pista, ze ty vyberas auto pre zenu a maskujes to nejakym tajomnym panom ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
ale kde. mne neda spavat 6tka a vcera mi kamos ukazal jeho superb ta som usta otvaral a ja sa tlacim v m3. nieco ppdobne velke som jazdil v usa na floride kde vzadu sme ani nesfukovali nafukovacky a sup dnu. mas neaky link na neake take auta na svk? kamos ani do ciech nepojde, nie to este dovoz. konkretnr je to kolega z prace . ps nema niektp benzin superb za m3?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
Pochybujem ze GMC savana hocikde v europe najdes, to len turbo troluje. Jedine dovoz s us a riesit homologizaciu
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
keby si nahodou kukol autoscout24.de alebo mobile.de, bolo by po trolovani.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
zabudol som : ten isty vozik sa predava aj ako Chevy Express. Takze razom sa vyber v Europe strojnasobnuje.
Kupujuci samozrejme nepozera najmensiu 5.4metrovu verziu 1500, ale strednu verziu oznacenu 2500 na velku verziu 3500 sa nepytajte.
Kupujuci samozrejme nepozera najmensiu 5.4metrovu verziu 1500, ale strednu verziu oznacenu 2500 na velku verziu 3500 sa nepytajte.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
imho sharan v benzine je blbost, to bude zrat
dlhodobu spotrebu za poslednych 10 000km mame na tourane 1.4TSI 8 litrov podla palubaku,a to sa s nim jazdi vacsinou mimo mesto...
sharan musi mat este minimalne o liter- liter a pol viac
dlhodobu spotrebu za poslednych 10 000km mame na tourane 1.4TSI 8 litrov podla palubaku,a to sa s nim jazdi vacsinou mimo mesto...
sharan musi mat este minimalne o liter- liter a pol viac
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
spravne a to este neriesime mesto... cize fakt ta jednastvorka v Šarane v meste uvidi deviatku uplne v pohode, netvrdim ze to garantovane musi byt priemer ale proste semtam sa na devinu dostanes. A to bude vytvarat velke nervy po jednasestke golfe "s ktorym sa neda nad 5 nech robim co robim uz som aj dvojtonovy prives tahal hore kopcom".
Jedine riesenie benzinu do takychto aut proste je LPG cim sa automaticky vyraduju tie srackove samovrazedne TSI z prvych rokov - a to je len dobre. Voy 3.3 LPG, jazdi to za 11-14 mesto, takze v prepocte za 5.5 az 7, co bez milosti zozerie KAZDE naftove auto tohoto rozmeru. Saran 1.8T model do roku 2010, fenomenalny motorcek tych 110kW co sa robilo aj do Ocktavie, Pasatta, Ojdi, preklopit na LPG, pohybujeme sa za desat az jedenast cize LACNEJSIE nez na naftu.
Na spritmonitor.de si naklepeme WV Šaran, kraftsfotart nahodime bencín, a zaciname s cislami 7,45 ; 7,89 ; 8,34 ; 8,35 ; 8,50 a potom vsetko vyssie. Bez rozdielu 1.8T starsia generacia pripadne 1.4TSI nova generacia 2011+ ktoru sme zavrhli ze bude sialeny problem najst za 11k eur (rozhodne si radsej kupim starsi model o dva roky za 7k, nieco polozim do servisu atd). Inak ked sme uz pri tom tak 2.8VR6 sestvalec v Šarane je motorizacia do tohoto vozitka ktora ulahodi kazdemu zdravemu cloveku - po preklopeni na LPG ani nesposobuje prievan v rodinnom rozpocte. A chcem povedat ze som videl 2008/2009 masinky za 6500 eur co je cenovka kde mi vyskakovala penazenka, pretoze tym ze je to najvyssia motorizacia, bolo to vzdy aj najvyssia vybava, koza je prakticky vsade, plny stredovy panel = max vybava co do toho vedeli dat viacmenej tiez.
Doteraz sme o 2.8 nevypravali lebo som nechcel aby trebalo kardiostimulator pri vsetkych tych obrovskych jedna-sestkach C4 Pikasso a jednadvojkach neviemcoho.
Pozrel som narychlo inzeraty u nas (nie v civilizovanej Europe, fuj) a najlacnejsi novy model zacina na 12800 eur, cim sme vyrazne mimo zadany danovy rozsah. Druhy najlacnejsi WV Saran benzinovy je za 15380,-eur a tam uz nedebatujeme. Alhambra je 2010tka v inzerate za 12290,- potom dalsi najlacnejsi kus za 13990,- papa.
Zato cojaviem taketo za 7200 a este dohoda k tomu : https://www.autobazar.eu/volkswagen-sha ... 95483.html
jazdi to plusminus rovnako ako nafta (viem, naftu mame v rodine velakrat), pod 7 litrov nafta v meste neexistuje jedine o tretej v noci bez semaforu, takze na LPG mozes jazdit za 15 litrov aby si bol na rovnakych nakladoch. A to teda bude problem dosiahnut. Osmicka nafty na Sarane v meste je asi rovnaky problem ako sestka na Ocktavii 1.6tdi, teda ziadny. Uplne ziadny. Stacia troska zapchy, poskakovanie na prvom, druhom prevode a mas ju tam. To uz sa bavime o ekvivalente 17 az 18 litrov LPG a to by som chcel vidiet.
Takze, LPG v 2.8sestvalci je rovnako lacne pripadne o chlp lacnejsie vozenie nez nafta a nepokazi sa tam turbo, dvojhmota, vstrekovace, egr ventily, zato das kazdy rok uzasnych 30eur do kontroly plynu a podstatne menej semtam vymenis reduktor alebo vstrekovac na plyn za pajcku. Krasny zvuk, SUPERRYCHLE KURENIE PRETOZE -DIESLOVE- SHARANY SU NAJHORSIE KURIACE AUTA NA SVETE, tah a vykon je jasny.
Pocit nadradenosti nad fabiou jednadva na nezaplatenie. Ja take nerobim ale niektori na to hraju
Koniec vysielania.
Jedine riesenie benzinu do takychto aut proste je LPG cim sa automaticky vyraduju tie srackove samovrazedne TSI z prvych rokov - a to je len dobre. Voy 3.3 LPG, jazdi to za 11-14 mesto, takze v prepocte za 5.5 az 7, co bez milosti zozerie KAZDE naftove auto tohoto rozmeru. Saran 1.8T model do roku 2010, fenomenalny motorcek tych 110kW co sa robilo aj do Ocktavie, Pasatta, Ojdi, preklopit na LPG, pohybujeme sa za desat az jedenast cize LACNEJSIE nez na naftu.
Na spritmonitor.de si naklepeme WV Šaran, kraftsfotart nahodime bencín, a zaciname s cislami 7,45 ; 7,89 ; 8,34 ; 8,35 ; 8,50 a potom vsetko vyssie. Bez rozdielu 1.8T starsia generacia pripadne 1.4TSI nova generacia 2011+ ktoru sme zavrhli ze bude sialeny problem najst za 11k eur (rozhodne si radsej kupim starsi model o dva roky za 7k, nieco polozim do servisu atd). Inak ked sme uz pri tom tak 2.8VR6 sestvalec v Šarane je motorizacia do tohoto vozitka ktora ulahodi kazdemu zdravemu cloveku - po preklopeni na LPG ani nesposobuje prievan v rodinnom rozpocte. A chcem povedat ze som videl 2008/2009 masinky za 6500 eur co je cenovka kde mi vyskakovala penazenka, pretoze tym ze je to najvyssia motorizacia, bolo to vzdy aj najvyssia vybava, koza je prakticky vsade, plny stredovy panel = max vybava co do toho vedeli dat viacmenej tiez.
Doteraz sme o 2.8 nevypravali lebo som nechcel aby trebalo kardiostimulator pri vsetkych tych obrovskych jedna-sestkach C4 Pikasso a jednadvojkach neviemcoho.
Pozrel som narychlo inzeraty u nas (nie v civilizovanej Europe, fuj) a najlacnejsi novy model zacina na 12800 eur, cim sme vyrazne mimo zadany danovy rozsah. Druhy najlacnejsi WV Saran benzinovy je za 15380,-eur a tam uz nedebatujeme. Alhambra je 2010tka v inzerate za 12290,- potom dalsi najlacnejsi kus za 13990,- papa.
Zato cojaviem taketo za 7200 a este dohoda k tomu : https://www.autobazar.eu/volkswagen-sha ... 95483.html
jazdi to plusminus rovnako ako nafta (viem, naftu mame v rodine velakrat), pod 7 litrov nafta v meste neexistuje jedine o tretej v noci bez semaforu, takze na LPG mozes jazdit za 15 litrov aby si bol na rovnakych nakladoch. A to teda bude problem dosiahnut. Osmicka nafty na Sarane v meste je asi rovnaky problem ako sestka na Ocktavii 1.6tdi, teda ziadny. Uplne ziadny. Stacia troska zapchy, poskakovanie na prvom, druhom prevode a mas ju tam. To uz sa bavime o ekvivalente 17 az 18 litrov LPG a to by som chcel vidiet.
Takze, LPG v 2.8sestvalci je rovnako lacne pripadne o chlp lacnejsie vozenie nez nafta a nepokazi sa tam turbo, dvojhmota, vstrekovace, egr ventily, zato das kazdy rok uzasnych 30eur do kontroly plynu a podstatne menej semtam vymenis reduktor alebo vstrekovac na plyn za pajcku. Krasny zvuk, SUPERRYCHLE KURENIE PRETOZE -DIESLOVE- SHARANY SU NAJHORSIE KURIACE AUTA NA SVETE, tah a vykon je jasny.
Pocit nadradenosti nad fabiou jednadva na nezaplatenie. Ja take nerobim ale niektori na to hraju
Koniec vysielania.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
A co tak toto auticko -- Dodge Grand Caravan?
Je to Chrysler, takze relativne spolahlive auto, prima modra farba, 3 rady sedadiel, rovna podlaha -- po vymontovani tam moze spat. Vhodny 3.8L V6 motor k takej dodavke, ktory sa montuje od roku 199x, takze je jednoduchy a polahlivy. Prevodovka 62TE ma trosku zlu povest so spolahlivostou, ale to skor preto, lebo ludia tam liali chujiny. Das tam original ATF+4 (ziaden Dexron) a vsetko pojde. Ma tam kvalitne BRC LPG s nadrzami 2× 45L v podlahe, takze rezerva je na mieste, kufor stale volny a dojazd vysoky.
Auto je dovezene z Floridy, najazd kilometrov realny (tych 106 000 km je v milach, takze okolo 170 000 km). Vybava celkom pekna, zadne dvere odsuvacie (a elektricke). Auto nie je nicim zatazene a podla vypisu od dealera ma urobenych 4 z 5 zvolavacich akcii (v Motor-Car Zilina).
Cena pre tvojho cloveka prijemna a este sa bude dat zjednat minimalne kvoli tym kilometrom. Ano, nie je to rok 2011 a novsie, ale tomu autu zrejme nic nie je a za tu cenu ponuka vysoku uzitkovu hodnotu. Jedine lepsie auto od tohto je Fabia, ktora ma samozrejme 2× vacsi kufor, 2× vykonnejsi motor a polovicnu spotrebu.
Je to Chrysler, takze relativne spolahlive auto, prima modra farba, 3 rady sedadiel, rovna podlaha -- po vymontovani tam moze spat. Vhodny 3.8L V6 motor k takej dodavke, ktory sa montuje od roku 199x, takze je jednoduchy a polahlivy. Prevodovka 62TE ma trosku zlu povest so spolahlivostou, ale to skor preto, lebo ludia tam liali chujiny. Das tam original ATF+4 (ziaden Dexron) a vsetko pojde. Ma tam kvalitne BRC LPG s nadrzami 2× 45L v podlahe, takze rezerva je na mieste, kufor stale volny a dojazd vysoky.
Auto je dovezene z Floridy, najazd kilometrov realny (tych 106 000 km je v milach, takze okolo 170 000 km). Vybava celkom pekna, zadne dvere odsuvacie (a elektricke). Auto nie je nicim zatazene a podla vypisu od dealera ma urobenych 4 z 5 zvolavacich akcii (v Motor-Car Zilina).
Cena pre tvojho cloveka prijemna a este sa bude dat zjednat minimalne kvoli tym kilometrom. Ano, nie je to rok 2011 a novsie, ale tomu autu zrejme nic nie je a za tu cenu ponuka vysoku uzitkovu hodnotu. Jedine lepsie auto od tohto je Fabia, ktora ma samozrejme 2× vacsi kufor, 2× vykonnejsi motor a polovicnu spotrebu.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
osobne by som ho bral. uvidime co kamos, inac preco nesiel na secky zvolavacky asi nevies, a odkial mas tie info
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
normalka z Chryslera, to nie je Szkoda "nic vam nepovieme, ani ked podpisete ortiel smrti". Dojdes, opytas sa, dostanes odpoved.
7.5k bez dph, tie auta su zlahka drahsie dnes v case superkonjunktury ako by som si ja zelal, ale za tu cenu sa nenajde nic ine.
Dovolim si poznamenat co Zoom vie a ini mozu prehliadnut na fotkach : zadne sedacky su sklopne do podlahy takze vymontovavat netreba. Pokial ma v aute chrapat single person, tak moze aj v sucasnej konfiguracii so strednymi sedackami bez vymontovania - proste si strci nohy cez strednu džúru a pokial nie je rodeny tanecnik tak sa rozhodne vyspi.
Co chcem upozornit : radio nepisu vymenene a original americke bude zrejme mat len neparne frekvencie tak ako pri TAKMER VSETKYCH DOVLECENYCH AMERICKYCH autach. Alebo parne ? dofrasa neviem, proste takyto chytak. Pytat Aničky pred kupou. Riesenie ? Strasne zlozite, asi za styridsat eur proste vymenit za europsky kus. U mna kupa auta na tomto postavena nie je, u niekoho to moze predstavovat intergalakticky prieser. A niekoho radio nezaujima ani trochu lebo furt bucha mp3ky z kluca.
Ano, ATF+4 everywhere v tychto autach. Aj do manualnej [!!!] prevodovky povodnych modelov ide tento automaticky [!] olej. Aj do serva. Ta kvapalina hrubo prekracuje vlastnosti pozadovane tymito menej narocnymi zariadeniami a Chrysler ju priamo predpisuje.
Inak ked sme pri tom, tak tento konkretny voz, motor a prevodovka tocia na 90km/h ukrutne sialenych 1500rpm pri spotrebe 8.5l/100km. S plynom to mame ekvivalent styroch litrov nafty. Rovnaky pomer plati aj pre ine dialnicne rychlosti cize ked volakto chce dostavnik s prevahou vyuzitia mimo mesta, s tymto vozikom bude jazdit rovnako lacno nez Fábja, a cim je vacsia rychlost, tym exponencialne bude Fábjii rast spotreba cize tento stroj ma potencial jazdit LACNEJSIE nez Fabia od zhruba 125km/h vyssie az do zhruba 170 kde tuto masinu zradi aerodynamika a spotreba sa zacne dorovnavat.
7.5k bez dph, tie auta su zlahka drahsie dnes v case superkonjunktury ako by som si ja zelal, ale za tu cenu sa nenajde nic ine.
Dovolim si poznamenat co Zoom vie a ini mozu prehliadnut na fotkach : zadne sedacky su sklopne do podlahy takze vymontovavat netreba. Pokial ma v aute chrapat single person, tak moze aj v sucasnej konfiguracii so strednymi sedackami bez vymontovania - proste si strci nohy cez strednu džúru a pokial nie je rodeny tanecnik tak sa rozhodne vyspi.
Co chcem upozornit : radio nepisu vymenene a original americke bude zrejme mat len neparne frekvencie tak ako pri TAKMER VSETKYCH DOVLECENYCH AMERICKYCH autach. Alebo parne ? dofrasa neviem, proste takyto chytak. Pytat Aničky pred kupou. Riesenie ? Strasne zlozite, asi za styridsat eur proste vymenit za europsky kus. U mna kupa auta na tomto postavena nie je, u niekoho to moze predstavovat intergalakticky prieser. A niekoho radio nezaujima ani trochu lebo furt bucha mp3ky z kluca.
Ano, ATF+4 everywhere v tychto autach. Aj do manualnej [!!!] prevodovky povodnych modelov ide tento automaticky [!] olej. Aj do serva. Ta kvapalina hrubo prekracuje vlastnosti pozadovane tymito menej narocnymi zariadeniami a Chrysler ju priamo predpisuje.
Inak ked sme pri tom, tak tento konkretny voz, motor a prevodovka tocia na 90km/h ukrutne sialenych 1500rpm pri spotrebe 8.5l/100km. S plynom to mame ekvivalent styroch litrov nafty. Rovnaky pomer plati aj pre ine dialnicne rychlosti cize ked volakto chce dostavnik s prevahou vyuzitia mimo mesta, s tymto vozikom bude jazdit rovnako lacno nez Fábja, a cim je vacsia rychlost, tym exponencialne bude Fábjii rast spotreba cize tento stroj ma potencial jazdit LACNEJSIE nez Fabia od zhruba 125km/h vyssie az do zhruba 170 kde tuto masinu zradi aerodynamika a spotreba sa zacne dorovnavat.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: 7 miestne benzin namiesto Golfika
tak uz potom ostava len otazka preco niekto sa takejto bezchybnej superkary zbavuje
Spoiler: ukázať