Skúsenosti s RMA cez výrobcov
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Zdravím,
zakladám tému na zdielanie skúsenosti s reklamáciou/RMA priamo cez výrobcov. Podelte sa o kladné ale aj záporné skúsenosti
Moje doterajšie skúsenosti:
Corsair
Klávesnica kupovaná z recenzie na pc.sk, u ktorej som vedel, že neexistuje "reálna" záruka. Po určitom čase mi odišli určité farebné led kombinácie, tak som to skúsil priamo u Corsair. Vyplnil som formulár na webe a čakal. Support mi odporučil určité kroky na možný fix. Guide nepomohol a Corsair mi ponúkol RMA, keď im to pošlem do Holandska.(žiadne doklady som nemal, iba SN) Po 1 týždni mi prišla úplne nová klávesnica s 1 mešačnou zárukou.
Kingston
Na HyperX Cloudoch sa mi zvláštnym spôsobom "pokazil" sleeving a bol som nútený sleeving roztrihnúť, aby sa nepoškodil kábel. Vedel som, že toto zrejme u Alzy nevyreklamujem. Skúšam priamo výrobcu a po 2 mailoch mi cestujú nové slúchadlá, bez nutnosti odoslania pôvodných.
zakladám tému na zdielanie skúsenosti s reklamáciou/RMA priamo cez výrobcov. Podelte sa o kladné ale aj záporné skúsenosti
Moje doterajšie skúsenosti:
Corsair
Klávesnica kupovaná z recenzie na pc.sk, u ktorej som vedel, že neexistuje "reálna" záruka. Po určitom čase mi odišli určité farebné led kombinácie, tak som to skúsil priamo u Corsair. Vyplnil som formulár na webe a čakal. Support mi odporučil určité kroky na možný fix. Guide nepomohol a Corsair mi ponúkol RMA, keď im to pošlem do Holandska.(žiadne doklady som nemal, iba SN) Po 1 týždni mi prišla úplne nová klávesnica s 1 mešačnou zárukou.
Kingston
Na HyperX Cloudoch sa mi zvláštnym spôsobom "pokazil" sleeving a bol som nútený sleeving roztrihnúť, aby sa nepoškodil kábel. Vedel som, že toto zrejme u Alzy nevyreklamujem. Skúšam priamo výrobcu a po 2 mailoch mi cestujú nové slúchadlá, bez nutnosti odoslania pôvodných.
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Intel
dva roky naspät som reklamoval intel ssd 330 s chybou E8 (available reserved space); napisal som na support intelu vymenili sme si par e-mailov s tym ,ze sa im to posle, oni zadali cislo zasielky do systemu dhl, kde bolo potrebne uz len zabalit balicek - dnu vlozit A4 s adresou na ktoru sa ma vratit, nalepit adresu a dohodnut sa na vyzdvihnuti balicka kurierom dhl; posielalo sa to do mesta Eindhoven v Holandsku, nepytali ziadne bolocky/fa ani nic podobne. RMA vybavena cca za tyzden - poslali vyssiu radu ssd aj kapacitu s 5 rocnou zarukou. Vsetko islo na naklady Intelu.
dva roky naspät som reklamoval intel ssd 330 s chybou E8 (available reserved space); napisal som na support intelu vymenili sme si par e-mailov s tym ,ze sa im to posle, oni zadali cislo zasielky do systemu dhl, kde bolo potrebne uz len zabalit balicek - dnu vlozit A4 s adresou na ktoru sa ma vratit, nalepit adresu a dohodnut sa na vyzdvihnuti balicka kurierom dhl; posielalo sa to do mesta Eindhoven v Holandsku, nepytali ziadne bolocky/fa ani nic podobne. RMA vybavena cca za tyzden - poslali vyssiu radu ssd aj kapacitu s 5 rocnou zarukou. Vsetko islo na naklady Intelu.
Naposledy upravil/-a patro16 v Pi 24. Feb, 2017, 11:40, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
super tema musi k takej zaruke vyrobca mat v podminekach nejaku extra garanciu nad ramec zakona, alebo ako to je?
Spoiler: ukázať
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
zalezi asi od vyrobcu ale ja som mal k tej 330-ke len "klasicku" 3-rocnu.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
nemusi. Ja som volal na Lenovo S205, taky maly prdak notebook tusim 11.6" za 200eur z Alzy, centrum maju v Brne, "Brý deeen pané, jak vám múúžu pomoci" reku mam dojekazenu bateriu nedrzi ani sekundu z nicoho nic, fesi poprosil seriove cislo, adresu, dosla mi druha bateria a prvu som ani nemusel vratit.
Urcite su v nej dobre clanky lebo to proste zhaslo zo sekundy na sekundu tak ako STYRI baterie v Dell E6540 co mame. Zrejme nieco nevydrzi nabijacie prudy a volakde slahne nejaku suciastku co efektivne prerusi komplet cely elektricky obvod.
S Dellom s tymi baterkami ? Asi rok aj stvrt, reklamacie zamietnuta ze na bateriu je iba rocna zaruka (kupovane na firmu, cenovka asi 1800,-eur kus a ze ich mame zopar). Hajzlici. Velkodusne nam ponukli nove, su to 97Wh takze trosicku pecka, za 169,-eur co sme im pofakovali lebo za tu cenu sme kupili rovnake neznackove 97cky TRI kusy. Ano, zrejme nebudu 100.00% rovnaka kvalita, ale uz tuto nahradnu pouzivam skoro rok a zatial bez viditelneho poklesu kapacity.
No a keby aj, mam dalsie dve ano, samozrejme ich pravidelne striedam, nevybijam pod 20% a nenabijam nad 85% aby som ich setril. Svinstvo. Tie Delly skapali uplne rovnako, vsetky clanky dobre (klasicke 18650, mam rozobrate), elektrika v hajzli vsade. Tri baterky sa vobec nehlasia, nahla smrt, posledna sa hlasi ale neda sa nabijat. S tymi clankami chlapec modelar lieta lietadielka takze tym naozaj nic nie je.
Urcite su v nej dobre clanky lebo to proste zhaslo zo sekundy na sekundu tak ako STYRI baterie v Dell E6540 co mame. Zrejme nieco nevydrzi nabijacie prudy a volakde slahne nejaku suciastku co efektivne prerusi komplet cely elektricky obvod.
S Dellom s tymi baterkami ? Asi rok aj stvrt, reklamacie zamietnuta ze na bateriu je iba rocna zaruka (kupovane na firmu, cenovka asi 1800,-eur kus a ze ich mame zopar). Hajzlici. Velkodusne nam ponukli nove, su to 97Wh takze trosicku pecka, za 169,-eur co sme im pofakovali lebo za tu cenu sme kupili rovnake neznackove 97cky TRI kusy. Ano, zrejme nebudu 100.00% rovnaka kvalita, ale uz tuto nahradnu pouzivam skoro rok a zatial bez viditelneho poklesu kapacity.
No a keby aj, mam dalsie dve ano, samozrejme ich pravidelne striedam, nevybijam pod 20% a nenabijam nad 85% aby som ich setril. Svinstvo. Tie Delly skapali uplne rovnako, vsetky clanky dobre (klasicke 18650, mam rozobrate), elektrika v hajzli vsade. Tri baterky sa vobec nehlasia, nahla smrt, posledna sa hlasi ale neda sa nabijat. S tymi clankami chlapec modelar lieta lietadielka takze tym naozaj nic nie je.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Fractal Design
-Zatrhnuty jack na front panely na Define R3. Case davno po zaruke, tak som skusil napisat do FD, ze kde kupim nahradny diel. Za par dni som mal v schranke nahradny diel a zdarma.
-O rok neskor som jack znova zatrhol. Pisem opat mail, ze som debil a ze tentokrat si to uz vazne chcem zaplatit. Za par dni diel v schranke a opat zdarma
-Tento rok som jack zatrhol znova Uz mi to bolo blbe a kupil som si radsej DAC/AMP.
-Zatrhnuty jack na front panely na Define R3. Case davno po zaruke, tak som skusil napisat do FD, ze kde kupim nahradny diel. Za par dni som mal v schranke nahradny diel a zdarma.
-O rok neskor som jack znova zatrhol. Pisem opat mail, ze som debil a ze tentokrat si to uz vazne chcem zaplatit. Za par dni diel v schranke a opat zdarma
-Tento rok som jack zatrhol znova Uz mi to bolo blbe a kupil som si radsej DAC/AMP.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Ja som zrovna včera pozeral predný panel na Core 3500, odišla mi tam LEDka a včera sa mi podarilo ohnúť z Kingston USBečkom jeden dátový pin na USB porte (vyrovnal som ho ale už to nieje ono).
Killswitch: na aký email si presne písal. Ja som aj našiel stránku a tam to stojí celý panel 11€ + 5€ pošta.
Killswitch: na aký email si presne písal. Ja som aj našiel stránku a tam to stojí celý panel 11€ + 5€ pošta.
S tými baterkámi 18650 mám skúsenosti z bateriek do náradia Makita, rok idú naplne pecky žiadny pokles kapacity nebol badateľný a zrazu jeden krát nechceli už ísť, rozobral som premereal a z 10 bateriek bol prvý pár bateriek zlých ostatné OK, lenže vymenil som tie dve ale aj tak to nešlo tak som musel druhú elektroniku kúpiť a teraz fičia. Nová baterka by stála original 130€.mp3turbo napísal:
No a keby aj, mam dalsie dve ano, samozrejme ich pravidelne striedam, nevybijam pod 20% a nenabijam nad 85% aby som ich setril. Svinstvo. Tie Delly skapali uplne rovnako, vsetky clanky dobre (klasicke 18650, mam rozobrate), elektrika v hajzli vsade. Tri baterky sa vobec nehlasia, nahla smrt, posledna sa hlasi ale neda sa nabijat. S tymi clankami chlapec modelar lieta lietadielka takze tym naozaj nic nie je.
Spoiler: ukázať
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Seagate
Samsung portable S2 sa stal jedným momentom KO po 2-3 rokoch používania. Bol to dar a reálna záruka neexistovala.(žiadna faktúra, dokonca nevedeli obchod kde to kúpili) Skúšam RMA cez Seagate, po zadaní SN + HD tune posielajú 3x väčší disk značky Seagate po obdržaní pôvodného disku.(vtedy mali zberné miesto v Rakúsku)
Cooler Master
Po obdržaní bol na CM Haf 922 1 KO vetrák. 2 e-mails a zo CH pobočky cestuje nový. Nechcel som to riešiť cez predajcu (Alza), lebo viem že by to stálo dosť času + nákladov na spätné odoslanie
@molnart, pozri vždy na ich "Warranty Information" sekciu. Toto je klasický "bonus" pre nás, hoci som zistil, že napr. v Nemecku v niektorých obchodoch neexistuje záruka u nich, ale je to nutné riešiť priamo cez výrobcu.
HyperX Cloud došli po 3 dňoch btw po odoslaní "otázky" ohladne možnej RMA "vady".
Samsung portable S2 sa stal jedným momentom KO po 2-3 rokoch používania. Bol to dar a reálna záruka neexistovala.(žiadna faktúra, dokonca nevedeli obchod kde to kúpili) Skúšam RMA cez Seagate, po zadaní SN + HD tune posielajú 3x väčší disk značky Seagate po obdržaní pôvodného disku.(vtedy mali zberné miesto v Rakúsku)
Cooler Master
Po obdržaní bol na CM Haf 922 1 KO vetrák. 2 e-mails a zo CH pobočky cestuje nový. Nechcel som to riešiť cez predajcu (Alza), lebo viem že by to stálo dosť času + nákladov na spätné odoslanie
@molnart, pozri vždy na ich "Warranty Information" sekciu. Toto je klasický "bonus" pre nás, hoci som zistil, že napr. v Nemecku v niektorých obchodoch neexistuje záruka u nich, ale je to nutné riešiť priamo cez výrobcu.
HyperX Cloud došli po 3 dňoch btw po odoslaní "otázky" ohladne možnej RMA "vady".
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
pisal som cez ich web formular na http://www.fractal-design.com/home/contact-usmarfan napísal:Killswitch: na aký email si presne písal. Ja som aj našiel stránku a tam to stojí celý panel 11€ + 5€ pošta.
uz sa nepamatam, ci som z roletky vyberal technical support alebo nieco ine. odpoved prisla zo support@fractal-design.com, tak predpokladam, ze mozes rovno kontaktovat aj tam.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Logitech
tak ma tato tema namotivovala, pisal som Logitechu s problemom s mojim MX Master, kupene tu na fore - thumb button sa zasekava, snazil som sa reklamovat cez povodneho majitela, aj to poslal na RMA ale zamietli - to tlacitko sa totiz po case sam "odsekne" ale po par desiatok kliknuti sa zasekne zasa. No a Logitech sa tvari ze mi idu poslat novu mysku, tak som zvedavy, dam update ked bude nejaky progres.
UPDATE: trosku som na toto pozabudol, kazdopadne nova myska dorazila po par dnoch, spokojnost
tak ma tato tema namotivovala, pisal som Logitechu s problemom s mojim MX Master, kupene tu na fore - thumb button sa zasekava, snazil som sa reklamovat cez povodneho majitela, aj to poslal na RMA ale zamietli - to tlacitko sa totiz po case sam "odsekne" ale po par desiatok kliknuti sa zasekne zasa. No a Logitech sa tvari ze mi idu poslat novu mysku, tak som zvedavy, dam update ked bude nejaky progres.
UPDATE: trosku som na toto pozabudol, kazdopadne nova myska dorazila po par dnoch, spokojnost
Naposledy upravil/-a molnart v Ut 11. Júl, 2017, 23:10, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
FNATIC
Kedze gear rush ma debilne pripojenie k opierke pre zapastia cez haciky. A nejak sa mi jeden po polroku podarilo zlomit. Napisal som mail do fnatic shopu a hned (18:09 som pisal mail 18:16 mi odpisali) ma ziadali adresu, ze nie je problem poslat nove haciky. Dnes mi prisiel mail o odoslani zasielky. Takze pre mna top, aj ked sa mi podarilo zalepit hacik sekundovym lepidlom ale tak budem mat nahradne.
Kedze gear rush ma debilne pripojenie k opierke pre zapastia cez haciky. A nejak sa mi jeden po polroku podarilo zlomit. Napisal som mail do fnatic shopu a hned (18:09 som pisal mail 18:16 mi odpisali) ma ziadali adresu, ze nie je problem poslat nove haciky. Dnes mi prisiel mail o odoslani zasielky. Takze pre mna top, aj ked sa mi podarilo zalepit hacik sekundovym lepidlom ale tak budem mat nahradne.
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Logitech ...
Zacalo to s volantom g25, po cca 3,4 rokoch pouzivania odisiel pravdepodobne ffb motor, zacal horiet po zapojeni do el. siete. Tak som sa rozhodol im napisat, ci sa neda niekde zohnat nahradny, ze si to vymenim a budem ho pouzivat znova. Na moj email mi odpisali, ci mam k volantu nejaky doklad o kupe, a chceli odomna aj samozrejme PN a SN, tak som im to vsetko zaslal, teda okrem dokladu o kupe kedze ten som logicky ani nenasiel. Na to mi odpisali ze chcu odomna, nejake video alebo foto ako sa prejavuje ten problem, tak som im zaslal video kde z neho zacalo dymit .. potom uz chceli odomna iba moju adresu, a ja ze wtf naco ... zaslali mi z ich pobocky v australii novu verziu g27, s 2 rocnou zarukou s popisom "Well, hope you'll enjoy our new product without any problems" ... a ja ze, to sa mi snad sniva ze tomu sa hovori firma ktora si vazi zakaznikov a tak aj bolo ...
... po cca pol roku pouzivania sa mi presuchal kabel o stenu, ktory vedie z pedalov, tak ma napadlo ze im napisem poslem fotky ci by mi ten kablik nevedeli poslat, popripade zohnat nahradu (dal sa pekne odpojit z plosaku z pedalov), poslal som im foto kde bol kabel zosuchany, az k kontaktom .. na to si ma nasli v systeme, a mali uz aj moju adresu aj SN/PN noveho (g27 volantu) ... na to mi poslali vyjadrenie ze to riesia cez RMA, do cca 2 tyzdnov bol u mna podotykam ZASE novy zabaleny nepouzivany volant (G27) s kompletnym prislusenstvom ... proste komplet krabicka vsetko ako ked kupite v obchode. POZOR, bez nutnosti vsetko predosle vratit ! ... fuuu pozeram, to fakt nieje real asi ... ten kablik som si samozrejme zapajkoval nanovo a novy volant mi stal v krabici niekolko mesiacov
Cize mal som 2x nove G27 ... v podstate za nic, tu je priklad ako taka obrovska firma si dokaze vazit svojich zakaznikov, od vtedy mam vsetko doma Logitech, a nikdy som nemal problem
Zacalo to s volantom g25, po cca 3,4 rokoch pouzivania odisiel pravdepodobne ffb motor, zacal horiet po zapojeni do el. siete. Tak som sa rozhodol im napisat, ci sa neda niekde zohnat nahradny, ze si to vymenim a budem ho pouzivat znova. Na moj email mi odpisali, ci mam k volantu nejaky doklad o kupe, a chceli odomna aj samozrejme PN a SN, tak som im to vsetko zaslal, teda okrem dokladu o kupe kedze ten som logicky ani nenasiel. Na to mi odpisali ze chcu odomna, nejake video alebo foto ako sa prejavuje ten problem, tak som im zaslal video kde z neho zacalo dymit .. potom uz chceli odomna iba moju adresu, a ja ze wtf naco ... zaslali mi z ich pobocky v australii novu verziu g27, s 2 rocnou zarukou s popisom "Well, hope you'll enjoy our new product without any problems" ... a ja ze, to sa mi snad sniva ze tomu sa hovori firma ktora si vazi zakaznikov a tak aj bolo ...
... po cca pol roku pouzivania sa mi presuchal kabel o stenu, ktory vedie z pedalov, tak ma napadlo ze im napisem poslem fotky ci by mi ten kablik nevedeli poslat, popripade zohnat nahradu (dal sa pekne odpojit z plosaku z pedalov), poslal som im foto kde bol kabel zosuchany, az k kontaktom .. na to si ma nasli v systeme, a mali uz aj moju adresu aj SN/PN noveho (g27 volantu) ... na to mi poslali vyjadrenie ze to riesia cez RMA, do cca 2 tyzdnov bol u mna podotykam ZASE novy zabaleny nepouzivany volant (G27) s kompletnym prislusenstvom ... proste komplet krabicka vsetko ako ked kupite v obchode. POZOR, bez nutnosti vsetko predosle vratit ! ... fuuu pozeram, to fakt nieje real asi ... ten kablik som si samozrejme zapajkoval nanovo a novy volant mi stal v krabici niekolko mesiacov
Cize mal som 2x nove G27 ... v podstate za nic, tu je priklad ako taka obrovska firma si dokaze vazit svojich zakaznikov, od vtedy mam vsetko doma Logitech, a nikdy som nemal problem
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
KINGSTON:
Nedávno mi začal blbnúť USB kľúčik, Datart kde som to kúpil samozrejme ruky preč že 2 roky prešli (prepásnuté o týždeň) a čo ponúka výrobca je vec výrobcu. Tak píšem do Kingstonu, odfotil som bloček, zadal SN a ďalšie údaje čo chceli a po týždni mi prišiel fungl nový, tentoraz už USB3 verzia (mal som USB2 verziu), tam som nemusel posielať nič (starý aj tak šiel do koša). Spokojnosť.
SteelSeries:
Pár rokov dozadu som kúpil tu na fóre cez bazár Headset 7H, po čase odišiel zvuk (ľavý alebo pravý, už si nepamätám). Samozrejme bloček nebol, ale stačilo napísať problém (bol toho plný net, kazil sa prívodný káblik) a poslali zdarma nový aj bez dokladu na zadanú adresu.
Cca pred rokom zase odišiel zvuk na jednej strane, ale už zmenili systém pre RMA, už mi to nešlo vyriešiť rovnakým spôsobom
Nedávno mi začal blbnúť USB kľúčik, Datart kde som to kúpil samozrejme ruky preč že 2 roky prešli (prepásnuté o týždeň) a čo ponúka výrobca je vec výrobcu. Tak píšem do Kingstonu, odfotil som bloček, zadal SN a ďalšie údaje čo chceli a po týždni mi prišiel fungl nový, tentoraz už USB3 verzia (mal som USB2 verziu), tam som nemusel posielať nič (starý aj tak šiel do koša). Spokojnosť.
SteelSeries:
Pár rokov dozadu som kúpil tu na fóre cez bazár Headset 7H, po čase odišiel zvuk (ľavý alebo pravý, už si nepamätám). Samozrejme bloček nebol, ale stačilo napísať problém (bol toho plný net, kazil sa prívodný káblik) a poslali zdarma nový aj bez dokladu na zadanú adresu.
Cca pred rokom zase odišiel zvuk na jednej strane, ale už zmenili systém pre RMA, už mi to nešlo vyriešiť rovnakým spôsobom
Spoiler: ukázať
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Po objaveni tejto temy som sa rozhodol aj ja cez vyrobcu reklamovat sluchadla HyperX Revolver.
Od zaciatku bol na jednej casti kabla take divne opletenie. Bol to dar tak som to neriesil, ale nakoniec sa pretrhol uplne.
Tak som im pisal, ze doklad nemam a zaslal im fotku. Odpisali, ze taketo poskodenie nie nepokryva ich zaruka
https://imgur.com/a/yt5XP
Od zaciatku bol na jednej casti kabla take divne opletenie. Bol to dar tak som to neriesil, ale nakoniec sa pretrhol uplne.
Tak som im pisal, ze doklad nemam a zaslal im fotku. Odpisali, ze taketo poskodenie nie nepokryva ich zaruka
https://imgur.com/a/yt5XP
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava