>> Logicky z parneho poctu valcov neurobis neparny vysledok v sucte objemov
co ma pocet valcov spolocne s objemom ? Chrysler/Dodge/atd 5.7Hemi osemvalec, 6.1 Street Racing Technology osemvalec
Corrvetta vela hrncov 7.0L aha to mi nevyslo, to je parne
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
daj foto toho cabrio
samozrejme vymena starsieho za novsi sa rovna doplatok z mojej strany, teda len aby to nebolo ako rpve tsi, kde to ludia velmi radi predavali vymienali za ine auta. pevne verim ze honda nepusti sracku do obehu ale stat sa moze hocico.
prehrali sme so Snejkom na celej ciare, nas svet sa zrutil ale predsalen kontrolna otazka : co ked tie parne objemy 2.0i su v skutocnosti 1998cm3 ? Ano, su, to vsetci viete lebo tak to mate napisane v papieroch.
Teraz zabijak : co ked nahodou tie 1998cm3 su v skutocnosti 1997.1cm3 po pretocte spravnym matematickym vzorcom s pouzitim styroch desatinnych miest na vrtanie a zdvih piestu krat pocet piestov ?
Kokos co vam spliecha na majak takato veci riesit.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
neviem ci ti inzinieri nad tym onanuju alebo co, ze ich bavi vymyslat tak sproste cisla...
Nemozeme mat vsetko v normalnych zaokruhlenych rozmeroch. 2L motor musi byt 1997, 1L 998, disketa tiez musela byt 5.25"...sak naco okruhlych 5"... naboje tiez niesu 7mm ci 8mm, ale musia byt 7.62, proste sa posereme ked tam nebude nahodne cislo na 2 desatinne miesta
Keby si sa zameral na iné rozmery, povedzme vŕtanie X zdvih, tak sa dostaneme na 78x80 mm, lenže ten hajzel objem valca nám vypľuje objem 1394 ccm. A ked naukladane do ložiska valčeky s priemerom 10 mm a dáme to do puzdra zodpovedajúcej hrúbky, tak dostaneme ložisko s priemerom 37 mm. Mohli by sme to nafúknuť na 40, ale zbytočná hmotnosť navyše, náklady... thats why.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
shiro napísal:neviem ci ti inzinieri nad tym onanuju alebo co, ze ich bavi vymyslat tak sproste cisla...
Nemozeme mat vsetko v normalnych zaokruhlenych rozmeroch. 2L motor musi byt 1997, 1L 998, disketa tiez musela byt 5.25"...sak naco okruhlych 5"... naboje tiez niesu 7mm ci 8mm, ale musia byt 7.62, proste sa posereme ked tam nebude nahodne cislo na 2 desatinne miesta
rozhodne nad tym onanuju shiro, iny zmysel to nema .... preco vazis posratych 90,23kg ked mozes vazit 90 alebo 91 .. no naco... onanujes si nadtym ?
mna zas "trapi" bezne udavany vykon napr. 103kW... to fakt len preto, lebo je to v konikoch 140, ale je za tym nieco ine? nafta/benzin vag ci japonec.. aj ked teda bolo aj 104, ale 102, 106 ci 108 som nevidel
je za tym zazracny koeficient 1,34 - 1,36 ..... 100kw je 136hp cca .. a pokial viem kazdy udavany vykon v technicaku je vykon udavany na kľuke ... takze si tam rataj na priemernom manuali 17% - 20% straty
Najprv mi zastal rozum, ked som cital tuto stranu ale dobre:
cele cislo moze byt bud parne alebo neparne. S desatinnou ciarkou sa hrat nebudeme, kedze sa mozeme hrat s jednotkami a nemusime nic zaokruhlovat a mozme pouzivat cele cisla. Cize tu mame varianty (pocet valcov x objem):
parne x neparne = parne
parne x parne = parne
neparne x parne = parne
neparne x neparne = neparne
Takze ano plati, ze:
Jednoduska napísal:Logicky z parneho poctu valcov neurobis neparny vysledok v sucte objemov, len to musia zakruzkovat.
A kde sme sa dostali? ...nikde
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
Inak... ...ty píííí*o... ...od dnes asi nespím...
Kedysi som mal Daewoo Lanos 1.6i a v techničáku udávaný výkon 77,80kW.
To už je ale, chvalabohu, za mnou.
Čo je ale megaprúser a už teraz vidím tú nočnú moru - aj Daewoo, aj terajší Opel (chápete, terajší, čiže stále ho mám, stále ho vlastním, stále ma to teda bude prenasledovať) majú 5 dverí. Slovom päť. PÄŤ! Nepárne číslo a ešte k tomu prvočíslo. No mňa dr*ne o zem... ...a ešte aj ten motor... ...že 2497 cm³. Polovica čísel je nepárnych a ešte aj celé ako celok je nepárne... ...ci bo*a, čo ja teraz idem robiť... ...skúsim si tú nočnú moru aspoň trošičku zmierniť počtom válcov - šesť - párne... ...ale vlastne prd, to mi nepomôže... ...počet miest na sedenie - ufff, je mi ťažko, ani dopísať to nemôžem... ....SANITKÁÁÁ...
No, mne napríklad sú nepríjemne párne čísla. Preto kupujem napr. 9 rožkov a už som pár krát kvôli tomu zažil zopár vtipných situácii, ked pokladníčka nedokázala pochopiť prečo ich neberiem 10 alebo 8 Tiež radšej vezmem tri piva ako dve aj ked beriem len pre dvoch.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.