Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
tu mas odpovede... .neviem na co ma presviedcas tvojou frajerkou ... ja mam jasno, aj ludia naokolo ... 80% tych ludi radi ako jebnutych .... bodka ... jeden clovek nieje reprezentativna vzorka , hlavne ked sa nestretavas s tymi autami ....
jasne ze musis mat basic znalosti ako to funguje .. co ti ten manual vyradi ked v 40tke jebnes na 5ke WOT ? nie ... da svoje maximum z map ... lenze pridaj to ze EGR tiez nefunguje akoby malo, turbo tiez nieje uplne priechodne ... bla bla bla .. este raz, to ze ty jazdis pekne je fajn ... .ale inak ma to nezuajima ... automaty na vas vsetkych .. bolo by o 70% menej dojebanych DMF
jasne ze musis mat basic znalosti ako to funguje .. co ti ten manual vyradi ked v 40tke jebnes na 5ke WOT ? nie ... da svoje maximum z map ... lenze pridaj to ze EGR tiez nefunguje akoby malo, turbo tiez nieje uplne priechodne ... bla bla bla .. este raz, to ze ty jazdis pekne je fajn ... .ale inak ma to nezuajima ... automaty na vas vsetkych .. bolo by o 70% menej dojebanych DMF
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
to si asi malo zazil... rozbeh, po prvych troch centimetroch ked sa auto hybe uz je tam pichnuty zwajtte gang, po dalsich styroch metroch nekompromisne nasleduje trojka aby poslala otackomer pod volnobezne pasmo (ano prosim) ...
presne styl jazdy mojho fotra. pri 30ke uz tam ma 4ku, rozstraseny motor ledva vytiahne na 60ku, potom vyradi, auto mu spomali na 40, zasa 4-ka, 10 sekund plyn a neutral. na kilometri cez mesto na prazdnej ceste vyradi 4ku asi patrkat, ide ma z neho yebnut. ked mu poviem nech radi normalne tak hovori ze diesel treba nechat v nizkych otackach a ze sa pri jazde nudi tak preraduje, potom sa cuduje preco sa s nim nebavim
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
urcite automat pre vacsinou soferov, by bolo vykupenie pre auta. Presne namapovane chovanie sa prevodovky, ziadne dusenie, tlacenie auta do rozbehu z 800 otacok s plynom na podlahe by sa nekonalo.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
ja ta nemusim nicim presviedcat. je mi to uplne putna. len som povedal ze ked to dokaze normalna baba zachovavat zdravy rozum pri soferovani auta, tak to dokaze kazdy. lebo 100 (neverim ze ste sa viezli s viacerymi ako 100 sofermi v aute) ludi je reprezentativna vzorka ako hrom teda.shajek napísal:tu mas odpovede... .neviem na co ma presviedcas tvojou frajerkou ... ja mam jasno, aj ludia naokolo ... 80% tych ludi radi ako jebnutych .... bodka ... jeden clovek nieje reprezentativna vzorka , hlavne ked sa nestretavas s tymi autami ....
zdravy rozum na vas... vsetkych!
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> urcite automat pre vacsinou soferov, by bolo vykupenie pre auta. Presne namapovane chovanie sa prevodovky, ziadne dusenie,
myslis napriklad take DSG co capne pri 55km/h siesty prevod na 1050rpm ?
myslis napriklad take DSG co capne pri 55km/h siesty prevod na 1050rpm ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
kto pisal ze DSG je podareny automat ? ved maloktory sa dozije 150k km
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
pisal som ked sa vsetko doladi spravne, ale aj tak. ze to na rovinke zadrbe na 1000 otacok, nie je az taky problem, ako ked niekto tu 6tku neha zaradenu a ide zrychlovat na 100vku. Automat si podradi a zrychluje ako ma namapovane. Ked sa opytas dnesnych soferov kde ma cca idealne otacky na zrychlovanie (rozsah) tak ani nevie co to znamena, vacsina TDickarov povie, neviem, taha to odspodu a vytacaju to do 5000 a myslia si aky maju race car, este som zabudol, nalepia si chrome packet doplnky z tesca vo vypredaji. Jejda a aby som uplne nezabudol, chromove koberceky, to musi byt
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> ze to na rovinke zadrbe na 1000 otacok, nie je az taky problem, ako ked niekto tu 6tku neha zaradenu a ide zrychlovat na 100vku
ale je, pri malych otackach sa inak tvoria sadze a splodiny spalovania vseobecne, zanasa sa dpf, nemoze sa renegerovat, nadmerne sa zanasa sanie, egr a turbo, trpi dvojhmota v skriniach, na 1000rpm je ABSOLUTNE VSETKO zle.
Motor sa viacej myksuje, trpia silentbloky, kvoli zvysenym vibraciam trpi absolutne vsetko az po interier vratane (neraz ma viezli v 70.000km Ocktavii s rozvrzganym interierom ze moja 16rocna chrapina s takmer milionom nevydava taky orchester zvukov).
Aj na 1100 rpm je vsetko zle, aj na 1200 aj na 1300.
ale je, pri malych otackach sa inak tvoria sadze a splodiny spalovania vseobecne, zanasa sa dpf, nemoze sa renegerovat, nadmerne sa zanasa sanie, egr a turbo, trpi dvojhmota v skriniach, na 1000rpm je ABSOLUTNE VSETKO zle.
Motor sa viacej myksuje, trpia silentbloky, kvoli zvysenym vibraciam trpi absolutne vsetko az po interier vratane (neraz ma viezli v 70.000km Ocktavii s rozvrzganym interierom ze moja 16rocna chrapina s takmer milionom nevydava taky orchester zvukov).
Aj na 1100 rpm je vsetko zle, aj na 1200 aj na 1300.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
jop malo by to byt v rozsahu kde je najväčší točivý moment... čiže 1800-2400 ot čo sa 4valcov dýzlových týka... ja chodim po meste v 3ke 60... 2300ot a kukaju ludia co sedia vedla mna ze com nezaradim 4... ale zase ja som si vycvičil všetkých známych a jazdia takto ako ja
__
a samozrejme automat by som bral.... ale take dsg v superbe jak turbo piše do kopca 6ka 1000otačok.. motor jebe celou kasňou.... a pochybujem že niektorá značka nenaháňa otáčky smerom dole v automatoch... takže zase len profituning atď
__
a samozrejme automat by som bral.... ale take dsg v superbe jak turbo piše do kopca 6ka 1000otačok.. motor jebe celou kasňou.... a pochybujem že niektorá značka nenaháňa otáčky smerom dole v automatoch... takže zase len profituning atď
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
no s DSG tiez nemam najlepsie skusenosti ked sa ide hore klakom a je zaradene Dcko radi si to hore dole hore dole ale neividm problem jazdit na 1200ot na 6tke po meste ked mas 7stup prevodovku a variabilne casovanie. o 4valcovych diesloch pomlcim .. popravde ani nemam moc skusenosti s automatom na 4valc diesloch, iba na 6, a tam to problem nerobi ... ale co som sa vozil na oktavi II s dsg, nemal som pocit zeby niekedy ten motor bučal alebo sa triasol ... a to vodic isiel veeelmi slow and low .... nehovoriac o prevodovkach s hydromenicom, tam je to uz uplne fuk.
a ano treba jazdit cca v rozsahoch najvyssieho krutiaceho momentu. ale hlavne treba pouzivat hlavu a citit to vozidlo ... co bohuzial veeeeeeeeeela percentam obyvatelstva chyba .. a ako tu bolo 4x spomenute ... drbnuta 4ka s plnym autom na 5tke a hura ho do 80tky kde das 5ku a ides dalej na 90
a ano treba jazdit cca v rozsahoch najvyssieho krutiaceho momentu. ale hlavne treba pouzivat hlavu a citit to vozidlo ... co bohuzial veeeeeeeeeela percentam obyvatelstva chyba .. a ako tu bolo 4x spomenute ... drbnuta 4ka s plnym autom na 5tke a hura ho do 80tky kde das 5ku a ides dalej na 90
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
dsg myslis ako realny automat s dvojhmotou?
videl si niekde aby ZF alebo Getrag do kopca siel s 1000rpm? ak majitel neni kkt, tak prepne do sekcencneho modu. dokonca vela reaguje aj f1 padlami v D mode
videl si niekde aby ZF alebo Getrag do kopca siel s 1000rpm? ak majitel neni kkt, tak prepne do sekcencneho modu. dokonca vela reaguje aj f1 padlami v D mode
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Všeobecná diskusia
Chalani, poraďte mi dobré letné pneu na predokolku, čo najlepivejšie, ale aby sa stým dalo aj za mokra/dažďa jazdiť... budget mám 180€/guma. Nejak sa neviem rozhodnúť.
A k predošlej diskusii, automaty tiež držia na všetkych autach čo najižšie, teda okrem nejakych "šport" modov"... Mám doma 4 druhy aut. prevodoviek a čo sa týka otáčok, všade to je rovnake, čo najnižšie...
150k na DSGčkach? To čo ste tam dávali lepidlo miesto oleja? Moje predošlé autá vo firme boli golfy dizlove s DSG a všetky mali nabehané cez 280k bez závady na dsg...
A k predošlej diskusii, automaty tiež držia na všetkych autach čo najižšie, teda okrem nejakych "šport" modov"... Mám doma 4 druhy aut. prevodoviek a čo sa týka otáčok, všade to je rovnake, čo najnižšie...
150k na DSGčkach? To čo ste tam dávali lepidlo miesto oleja? Moje predošlé autá vo firme boli golfy dizlove s DSG a všetky mali nabehané cez 280k bez závady na dsg...
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
Niekto skúsenosti s brake wear čidlami? Konkrétne E36, vymenil som čidlo (Bosch), pôvodné malo ulomený kábel, šicko zapojené, ignition on a kontrolka brzd furt svieti Chce to trochu povoziť? Či niečo resetovať?
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Všeobecná diskusia
225/40 R18Diablo1st napísal:SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu