Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
jasnacka, cim viac tym lepsie pre auto a pre penazenku majitela.
SOpel mal 50.000km intervaly, po dvoch rokoch a vagonoch popadanych motorov sa pokorne vratili k "umiernenym" tridsiatim litrom.
Absolutny nezmysel. Vidis ze tie novodobe motorceky karbonuju ked sa na to hlasnejsie kychne alebo trikrat stupi na pedal, vidis ze olejove naplne sa zmensuju, ze 0w-30 je totalny nezmysel lebo karbonuje a preto treba pouzit 5w-30 a nie hociaky ale specialne vybrany pretoze 5w-30 a 5w-30 zdaleka nie je to iste...
a ty chces natiahnut 30tisicovu sialenost na 48 tisic. Urciteeeeee. Z motorceku 1.5i samozrejme vybrat aspon 200kW, to je tiez zdrave. Dvojhmoty do benzinov, alebo rovno aj trojhmoty by sme mali vymysliet, tri DPFka, styri slimaky, sedem EGR ventilov zavieranych na preskáčku, vstrekovace take ze ked tomu stupnes tak vyleti spod kapoty odstredivou silou, uz aby tu boli tie zasrane elektroauta.
Je to ten isty Peužeugoeut ktory vymyslel rozvodove remene na 10 rokov / 240.000km ? Ten isty ktory nevie vymysliet premostenie dvoch baterii aby zalozna tahala elektriku len ked je auto vypnute a hlavna elektricka vetva aby isla ked je auto zapnute, a potom sa majitelia cuduju ze "maju problem s elektrikou" napriklad uz od dob 607 ?
SOpel mal 50.000km intervaly, po dvoch rokoch a vagonoch popadanych motorov sa pokorne vratili k "umiernenym" tridsiatim litrom.
Absolutny nezmysel. Vidis ze tie novodobe motorceky karbonuju ked sa na to hlasnejsie kychne alebo trikrat stupi na pedal, vidis ze olejove naplne sa zmensuju, ze 0w-30 je totalny nezmysel lebo karbonuje a preto treba pouzit 5w-30 a nie hociaky ale specialne vybrany pretoze 5w-30 a 5w-30 zdaleka nie je to iste...
a ty chces natiahnut 30tisicovu sialenost na 48 tisic. Urciteeeeee. Z motorceku 1.5i samozrejme vybrat aspon 200kW, to je tiez zdrave. Dvojhmoty do benzinov, alebo rovno aj trojhmoty by sme mali vymysliet, tri DPFka, styri slimaky, sedem EGR ventilov zavieranych na preskáčku, vstrekovace take ze ked tomu stupnes tak vyleti spod kapoty odstredivou silou, uz aby tu boli tie zasrane elektroauta.
Je to ten isty Peužeugoeut ktory vymyslel rozvodove remene na 10 rokov / 240.000km ? Ten isty ktory nevie vymysliet premostenie dvoch baterii aby zalozna tahala elektriku len ked je auto vypnute a hlavna elektricka vetva aby isla ked je auto zapnute, a potom sa majitelia cuduju ze "maju problem s elektrikou" napriklad uz od dob 607 ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
uz tvoja 39 ma dvojhmotu na benzine, ako ine benziny z toho obdobia
ale to je pekna sracka od pezotu ale veelmi ocenujem ich oddelenia ako dokazu s tym zit a prezentovat to francuzi su laska
ale to je pekna sracka od pezotu ale veelmi ocenujem ich oddelenia ako dokazu s tym zit a prezentovat to francuzi su laska
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Taky ford transit custom ma servisny interval 60 000km... Ale zase tam ma 9l oleja
Takze? Videl som aj 5w-30 oleje s vw504
Radsej nejaky z tych?
Takze? Videl som aj 5w-30 oleje s vw504
Radsej nejaky z tych?
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Všeobecná diskusia
Chalani, preháňate to s olejmi... Napr. moja 2.0tsi ešte nešla nad 105C, 1.4. tiež nepojde a určite s tym nič nepokazí, chalani to dávajú roky a autá v pohode... No ja idrm na ďalšie úpravy, takže tam už pojde 5w40 millers.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
co si myslite o oleji supra 0w-20? odporucany mazdou do 2.0 benzinov. do olejov nevidim.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
tam ta servis tiez zoderie, aspon teda ten autorizovany http://www.greencarreports.com/news/109 ... 000-to-fixmp3turbo napísal:uz aby tu boli tie zasrane elektroauta.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ved tak som to myslel "aby tu boli" ze aby sme mali nabijacky pred kazdym panelakom, aby mali dojazd 800km a nie 400 co maju dnes, aby nestali tolko kolko stoja, aby aby aby aby... a jedno z tych aby bolo aby servis nestal majland kedze elektrovoz ma velke predpoklady na mensie servise naklady.
Ziadne oleje, filter akurat tak pelovy, ziadne EGRka co sa kazia 1.6tdi, ziadne rozvody co strielaju, ziadne vstrekovace turba co sa unavia... Autoopravari uz nebudu mat cierne ruky od bordelu, ale budu mat v ruke spajkovacku a voltmeter a v supliku silnoprud vyhlasku. To mi nepride ako uplne zla zmena !!
Ziadne oleje, filter akurat tak pelovy, ziadne EGRka co sa kazia 1.6tdi, ziadne rozvody co strielaju, ziadne vstrekovace turba co sa unavia... Autoopravari uz nebudu mat cierne ruky od bordelu, ale budu mat v ruke spajkovacku a voltmeter a v supliku silnoprud vyhlasku. To mi nepride ako uplne zla zmena !!
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
a hentake veci ze namiesto 4000 zaplatil dvacku... mam cistene turbo lebo sa zadrhavalo, pred osmymi rokmi. Nevymenene. Usetril som 3000 oproti autorizaku. Stalo ma to dve flasky dobrej palenice. Nikdy si nepocul o nikom komu chceli menit vsetky vstrekovace na 2.0tdi za 800 kus bez roboty a samozrejme musia ist vsetky naraz, a problem sa nakoniec vyriesil za osemdesiat lebo na jednom z nich bola prerazena izolacia a JEDEN vstrek isiel do skratu kvoli comu to riadiaca jednotka cele vzdala ? http://www.maxtuning.sk/oprava_siemens_03G130073.htm takychto 2.0tdi medzi nami jazdi ajajajaaaaaj.
Nikdy si nestretol nikoho komu zahlasili ze vymena DPF štupla na 1.6tdci nebude stat viac nez 3.800 bez diagnostiky a roboty ? A ze ho potom vypucoval na stroji za 190 v Rakusku so zarukou na 2 roky / 100k km, odvtedy najazdil realnych 80 bez problemu ?
a mohli by sme pokracovat este dlho... zakoncim to s kamaratom ktory spravil renolta lagunu 1.9d s osciloskopom. NEjde nastartovat, roztlacit ide, nedymi, nezerie olej, "nevypina sa turbo" akurat nejde nastartovat. Vymena commonrail cerpadla v autorizaku (jasna hovadina, tlaky ma naplno dobre), vymena vstrekovacov (jasna hovadina, nedymi, vykon podavaju), po 3.000eurach to chlapec vzdal. Osciloskop za 7 minut odhalil megasilny parazitny signal pri starte ktory prebijal snimace kluky, riadiaca jednotka nevedela kedy je valec v hornej uvrati = nevstrekovala palivo. Repas starteru za pajcku, odchod. Najdlhsie trvalo vybrat osciloskop z ponku a nahodit na auto.
Takze...
Nikdy si nestretol nikoho komu zahlasili ze vymena DPF štupla na 1.6tdci nebude stat viac nez 3.800 bez diagnostiky a roboty ? A ze ho potom vypucoval na stroji za 190 v Rakusku so zarukou na 2 roky / 100k km, odvtedy najazdil realnych 80 bez problemu ?
a mohli by sme pokracovat este dlho... zakoncim to s kamaratom ktory spravil renolta lagunu 1.9d s osciloskopom. NEjde nastartovat, roztlacit ide, nedymi, nezerie olej, "nevypina sa turbo" akurat nejde nastartovat. Vymena commonrail cerpadla v autorizaku (jasna hovadina, tlaky ma naplno dobre), vymena vstrekovacov (jasna hovadina, nedymi, vykon podavaju), po 3.000eurach to chlapec vzdal. Osciloskop za 7 minut odhalil megasilny parazitny signal pri starte ktory prebijal snimace kluky, riadiaca jednotka nevedela kedy je valec v hornej uvrati = nevstrekovala palivo. Repas starteru za pajcku, odchod. Najdlhsie trvalo vybrat osciloskop z ponku a nahodit na auto.
Takze...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ja mam 8L a interval 15/20kkm .. a co ? je to vela tych 60kkm neuveritelnym sposobomSKiLEX napísal:Taky ford transit custom ma servisny interval 60 000km... Ale zase tam ma 9l oleja
.....?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
kamiony Iveca, Scanie, DAFy maju myslim 60.000km alebo 75.000km, to by som zlahka klamal. Je to dane aj inak, myslim na tisic motohodin, co znamena MAXIMALNE 90.000km. Myslim ze za superlong interval sa povazuje 120.000km a nikto zdravy to so svojou masinou nespravi.
40 az 45 litrov oleja, pri vyssich cislach sa pouziva 50 litrov oleja.
Teraz informacia ktora je overena : Scania R440, 60000km, 35 litrov oleja.
Lenze si musis uvedomit v akych podmienkach pracuje motor kamiona ! 1200rpm na 90km/h, nad 1500rpm ide len extremne vynimocne na extremne kratky cas, v jednom kuse teply, preboha to nemozes s osobakom ani nahodou porovnat.
Preboha 9 litrov ma kazdy normalny motor, 3.0tdi u Snejka ma osem alebo devat, jaaaa jasne americke sracky maju desat litrov skoro vsetky. Vymenny interval ? 6.000 mil. V preklade 9.600 km jasne to je prilis malo ale vidis takto KRASNE JEDNODUCHO A HLAVNE PERFEKTNE to maju amici poistene. Snejkiho masina asi nechodi tak nalozena ako tvoj nakladak cim sa motor "zrejme" menej namaha.
Fakt by som sa necitil zdravo keby som mal 9 litrov a 60k km. Necitil by som sa zdravo pri ziadnom objeme a 60k km. Ani trosku.
40 az 45 litrov oleja, pri vyssich cislach sa pouziva 50 litrov oleja.
Teraz informacia ktora je overena : Scania R440, 60000km, 35 litrov oleja.
Lenze si musis uvedomit v akych podmienkach pracuje motor kamiona ! 1200rpm na 90km/h, nad 1500rpm ide len extremne vynimocne na extremne kratky cas, v jednom kuse teply, preboha to nemozes s osobakom ani nahodou porovnat.
Preboha 9 litrov ma kazdy normalny motor, 3.0tdi u Snejka ma osem alebo devat, jaaaa jasne americke sracky maju desat litrov skoro vsetky. Vymenny interval ? 6.000 mil. V preklade 9.600 km jasne to je prilis malo ale vidis takto KRASNE JEDNODUCHO A HLAVNE PERFEKTNE to maju amici poistene. Snejkiho masina asi nechodi tak nalozena ako tvoj nakladak cim sa motor "zrejme" menej namaha.
Fakt by som sa necitil zdravo keby som mal 9 litrov a 60k km. Necitil by som sa zdravo pri ziadnom objeme a 60k km. Ani trosku.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
osciloskop je turbikov magic stick
Re: Všeobecná diskusia
Ani ja, olej sme v aute nemali nikdy dlhsie ako 20k
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
ja som už tiež písal ako ktomu pristupujem... maximalne sa mi stalo, že som nato zabudol a natočil som 12tis km
nemam problem vymeniť olej aj po 6t a to mam sračkoidny golf tdi, klasicka slovenska mrdka socka atď
nemam problem vymeniť olej aj po 6t a to mam sračkoidny golf tdi, klasicka slovenska mrdka socka atď
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
A pozor - najdôležitejšie - okrem otáčiek, typu záťaže a množstva oleja - aký je litrový výkon hociakého motora v kamióne / autobuse?mp3turbo napísal:kamiony Iveca, Scanie, DAFy maju myslim 60.000km alebo 75.000km, to by som zlahka klamal. Je to dane aj inak, myslim na tisic motohodin, co znamena MAXIMALNE 90.000km. Myslim ze za superlong interval sa povazuje 120.000km a nikto zdravy to so svojou masinou nespravi.
40 az 45 litrov oleja, pri vyssich cislach sa pouziva 50 litrov oleja.
Teraz informacia ktora je overena : Scania R440, 60000km, 35 litrov oleja.
Lenze si musis uvedomit v akych podmienkach pracuje motor kamiona ! 1200rpm na 90km/h, nad 1500rpm ide len extremne vynimocne na extremne kratky cas, v jednom kuse teply, preboha to nemozes s osobakom ani nahodou porovnat.
Preboha 9 litrov ma kazdy normalny motor, 3.0tdi u Snejka ma osem alebo devat, jaaaa jasne americke sracky maju desat litrov skoro vsetky. Vymenny interval ? 6.000 mil. V preklade 9.600 km jasne to je prilis malo ale vidis takto KRASNE JEDNODUCHO A HLAVNE PERFEKTNE to maju amici poistene. Snejkiho masina asi nechodi tak nalozena ako tvoj nakladak cim sa motor "zrejme" menej namaha.
Fakt by som sa necitil zdravo keby som mal 9 litrov a 60k km. Necitil by som sa zdravo pri ziadnom objeme a 60k km. Ani trosku.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
na margo 0w30.
Mobil 1 0w30 Fuel Economy , davam uz cez 100k km, teda kazdych 15k km, co je cez 7 vymen v mojej a dalsich 4-5 hond a bez problemov.
Co viem, tak 0w30 ma lepsie cistiace ucinky a vela automobiliek prechadza. Dokonca mazda nevim ci uz tento rok ide 0w16 ?
Spotreba oleja je od vymeny do vymeny max 3-4-5dcl ? Zalezi kolko jazdis a ako v redline....
Mobil 1 0w30 Fuel Economy , davam uz cez 100k km, teda kazdych 15k km, co je cez 7 vymen v mojej a dalsich 4-5 hond a bez problemov.
Co viem, tak 0w30 ma lepsie cistiace ucinky a vela automobiliek prechadza. Dokonca mazda nevim ci uz tento rok ide 0w16 ?
Spotreba oleja je od vymeny do vymeny max 3-4-5dcl ? Zalezi kolko jazdis a ako v redline....
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs