To ma teda brutal zrýchlenie na tom sa dá už aj bezpečné obiehať, nie ako na fabiach aby si mal 3km úsek voľnýChris napísal:to uz si kupil svoju, ci to su stale videa z tej audi akcie ?Snake napísal: co ti ja vim karle, na to musi mat clovek naladu. To neni o rychlosti nikdy, skor o adrenaline a o tom ze sa chces zosuladit s autom trosku , a da sa to aj bezpecne ofc. Posledny mesiac je Audi vonku iba cez vikendy kedze je trosku viac roboty, ale aj tak cela zima bola o tom, tempomatik, comfort, hudba, a ides. Ziadna potreba nebola .
Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Samozrejme, ale pneu sa daju znicit za hodinu, aj nadrz vies vyjazdit za 100km... Ale naco by to kto robil?scream napísal:Daj mi to do ruk a myslim, ze nebude problem navarit aj 130 stupnovSpQx napísal: Chalani, preháňate to s olejmi... Napr. moja 2.0tsi ešte nešla nad 105C, 1.4. tiež nepojde a určite s tym nič nepokazí, chalani to dávajú roky a autá v pohode... No ja idrm na ďalšie úpravy, takže tam už pojde 5w40 millers.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
bežna vec ideš 130 po dialnici viac ako 20 minut
Re: Všeobecná diskusia
Po 2hodinah tempomatu na 160(viac nejde nastavit) a obcas zrychleniu na 180(ked sa napr trebalo rychlo uhnut z laveho) pri 35C s klimou to malo okolo 110, v dlhsich stupaniach stuplo na 113-115
130 by sa dalo dosiahnut mozno v noci na autobahne, po zopar minutach s plynom na podlahe
130 by sa dalo dosiahnut mozno v noci na autobahne, po zopar minutach s plynom na podlahe
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Všeobecná diskusia
Nie, problem by som s tym ani ja nemal. Priemernú spotrebu dialnica - okrsky mám 11,8 na 4k km, neidem predpisovo, 160-200 dialnica a nikdy to nešlo nad 105-108... Nie je zdravé chalani jazdiť v dvojke max trojke celú trasu chalani, alebo liať olej po hranolkach...scream napísal:Daj mi to do ruk a myslim, ze nebude problem navarit aj 130 stupnovSpQx napísal: Chalani, preháňate to s olejmi... Napr. moja 2.0tsi ešte nešla nad 105C, 1.4. tiež nepojde a určite s tym nič nepokazí, chalani to dávajú roky a autá v pohode... No ja idrm na ďalšie úpravy, takže tam už pojde 5w40 millers.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
no keď si zoberete, že voda ma tych 87°C, resp. v tych miestach viac, pri zohriatom motore, trochu sa mi až nechce veriť že má olej len 105°C v takých podmienkach, možno tak v tom výmenníku, ja dokážem zohriať na TDI olej viac ako tu píšete
Re: Všeobecná diskusia
Ale tak zase tam je relativne velky vymennik tepla medzi olejom a kvapalinou
Alebo potom palubne PC klame
Alebo potom palubne PC klame
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Teda nechcem oponovať, ale teplotu oleja som doteraz meral 3× v živote a meral som v mieste čidla tlaku oleja. (či už namiesto neho, alebo cez "T"-čko s ním).
Vo vani mi to príde také... ...že ten teplý sa vrátil a vlial sa do chladnejšieho... ...či?
Vo vani mi to príde také... ...že ten teplý sa vrátil a vlial sa do chladnejšieho... ...či?
Re: Všeobecná diskusia
ja hovorim ze tam to meria cidlo co ide do budikov, takze TSI 105C vo vani znamena tak 130 v okruhu a 180 za turbom.
.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Boha TSI TDI 105°C a 115°C a 130°C ... to tie reci o TSI friteze neboli len sranda? Uz neplati, ze teplota oleja = teplota chladiacej kvapaliny? Ma to zaujalo, tak som si bol vonku zabehat a povozit sa tak trosku sviznejsie (~4000 rpm). Teplota vzduchu 16-18°C:
Teraz len pre predstavu: SRT8 verzie HEMI (6.1L a 6.4L) maju oproti beznej 5.7L verzii integrovane striekacky, ktore striekaju olej na spodnu stranu piestov, aby ich ochladzovali. Inak povedane, viac tepla sa prenasa do oleja. Bezna pracovna teplota oleja pri SRT8 je 93°C az 102°C. Pri jazde na okruhu sa moze vysplhat az na ~150°C. To nie je bezna sportova jazda.
Na inu notu: Potrebujem poradit diagnostiku k autam s tymito parametrami:
• Rozumna instalacia do PC (rozumna = nie jeden konkretny pouzitelny notebook s Windows XP a seriovym portom, pojde aj na Win 7)
• Nacitanie chyb zo "vsetkych" aut (staci <2014) a "vsetkych" riadiacich jednotiek (takze nie nacitanie DTC kodov z ECU, ale komplet ABS/TCM/Aitbagy/atd)
• Aspon zakladne ovladanie v CZ/SK jazyku
• Co najnizsia cena
Bola tu uz spomenuta diagnostika Delphi a nasiel som Delphi DS150E krabicky za par korun. Na YouTube su videa, kde som to videl aj v cestine. Je to pouzitelna vec, alebo je nieco lepsie?
Teraz len pre predstavu: SRT8 verzie HEMI (6.1L a 6.4L) maju oproti beznej 5.7L verzii integrovane striekacky, ktore striekaju olej na spodnu stranu piestov, aby ich ochladzovali. Inak povedane, viac tepla sa prenasa do oleja. Bezna pracovna teplota oleja pri SRT8 je 93°C az 102°C. Pri jazde na okruhu sa moze vysplhat az na ~150°C. To nie je bezna sportova jazda.
Na inu notu: Potrebujem poradit diagnostiku k autam s tymito parametrami:
• Rozumna instalacia do PC (rozumna = nie jeden konkretny pouzitelny notebook s Windows XP a seriovym portom, pojde aj na Win 7)
• Nacitanie chyb zo "vsetkych" aut (staci <2014) a "vsetkych" riadiacich jednotiek (takze nie nacitanie DTC kodov z ECU, ale komplet ABS/TCM/Aitbagy/atd)
• Aspon zakladne ovladanie v CZ/SK jazyku
• Co najnizsia cena
Bola tu uz spomenuta diagnostika Delphi a nasiel som Delphi DS150E krabicky za par korun. Na YouTube su videa, kde som to videl aj v cestine. Je to pouzitelna vec, alebo je nieco lepsie?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
delphi v hociakom inom jazyku ako anglicky je sracka ...
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tak by som si nejako tipol ze Zoom nechce non-english verzie pre seba... u neho osobne problem s anglictinou "zlahka" vylucujem.
Konkretny zaujemca zrejme lepsie pochodi so samostatnymi fabrickymi specializovanymi diagnózami teda diagnostikami nez s nejakou sirokospektralne univerzalnou ktora v konecnom vysledku bude vediet prd. Len si musi prebrat ktore "vsetky" auta najcastejsie k nemu chodia.
WV Skoda Ojdi, jasne. Za 'tricať' ma kopiu vcds 16.x / 17.1 a to este dlho bude vyhovovat (nie, 2017 Audi k nemu do servisu nepride)
Opel ? Check. 25 eur.
Ford a s tym pridruzene Volvo Jaguar ? 100 eur, check.
Le fransúske vehiklé ? Dve znacky pokryje za stovku, tretiu za padíka z ceskeho aukra
bmw a mercedes su zlahka problemik, tam nic uplne lacne, uplne neoriginalne a UPLNE VYNIKAJUCE neexistuje
Vzdy plati ze do toho roku 2013/2014 ako pises cize vozy ktore uz nechodia viacmenej vyhradne do autoterorizovaneho servisu vie velmi solidne pokryt nejakymi lacnymi nahradmi na trhu, okrem tych dvoch nemcov.
A hlavne nech sa nauci robit s osciloskopom.
Konkretny zaujemca zrejme lepsie pochodi so samostatnymi fabrickymi specializovanymi diagnózami teda diagnostikami nez s nejakou sirokospektralne univerzalnou ktora v konecnom vysledku bude vediet prd. Len si musi prebrat ktore "vsetky" auta najcastejsie k nemu chodia.
WV Skoda Ojdi, jasne. Za 'tricať' ma kopiu vcds 16.x / 17.1 a to este dlho bude vyhovovat (nie, 2017 Audi k nemu do servisu nepride)
Opel ? Check. 25 eur.
Ford a s tym pridruzene Volvo Jaguar ? 100 eur, check.
Le fransúske vehiklé ? Dve znacky pokryje za stovku, tretiu za padíka z ceskeho aukra
bmw a mercedes su zlahka problemik, tam nic uplne lacne, uplne neoriginalne a UPLNE VYNIKAJUCE neexistuje
Vzdy plati ze do toho roku 2013/2014 ako pises cize vozy ktore uz nechodia viacmenej vyhradne do autoterorizovaneho servisu vie velmi solidne pokryt nejakymi lacnymi nahradmi na trhu, okrem tych dvoch nemcov.
A hlavne nech sa nauci robit s osciloskopom.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.