Všeobecná diskusia
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
No, naozaj to nie je pre mna. I know how to English. Nie je to dokonca ani ako vybavenie do nejakeho servisu. Je to hobby nastroj pre cloveka, ktory obcas opravuje nejake auto, ale vobec to nema ako hlavnu alebo vedlajsiu cinnost. Preto neprichadza do uvahy ziadne vybavovanie "servisu" viacerymi roznymi diagnostikami. Teraz sa funguje na cinskom OBD II adaptere s mobilom a Torque Pro appkou, takze asi tak. Chcelo by to nieco all-in-one, co nacita chyby z viacerych jednotiek a zobrazi rozne zive udaje. Nikto nebude programovat ECU, kodovat kluce, menit imobilizery, tuzit palivove mapy a podobne vychytavky. Je mi jasne, ze nic sa nepriblizi tovarenskej diagnostike, ale nikto to ani nechce. Naozaj to treba porovnavat s tym cinskym OBD adapterom. Ak to bude lepsie a splni to, co chcem, tak to vyskusam. Ak bude clovek spokojny, budem spokojny aj ja.
Ta Delphi vec moze byt sracka, ale za tych par korun by som to kludne vyskusal. Bude to o hovne? No tak to ekologicky zhori v peci raz dva. Cestina moze byt v nej dodrbkana, ale pokial sa clovek bude vediet odnavigovat, ze co ma postlacat, a potom mu to uz vypluje nejaky kod, ten sa da pohladat po nete. Anglictina je naozaj no go. Len s tym nemam skusenosti, ale skusim teda este pozriet cosi ine, pripadne si precitat viac skusenosti na tu Delphi (*cough* klon *cough*). Chapem, ze to je take biedne cele toto, ale naozaj som obmedzeny tou jednoduchostou pouzivania (ci uz jedna krabicka, alebo CZ/SK jazyk). Kupovat to budem tak za 2 mesiace.
Co sa tyka oleja, co som nameral... to je pekne, ze to tak ma vacsina ludi, vsak tak by to malo byt. Ja len, ze to tu podla diskusie vyzeralo, ze Simply clever snad jazdi na 115°C ci kolko pri normalnej alebo sviznej cestnej jazde. Tak to mi prislo take divne (vlastne nie, neprislo).
Ta Delphi vec moze byt sracka, ale za tych par korun by som to kludne vyskusal. Bude to o hovne? No tak to ekologicky zhori v peci raz dva. Cestina moze byt v nej dodrbkana, ale pokial sa clovek bude vediet odnavigovat, ze co ma postlacat, a potom mu to uz vypluje nejaky kod, ten sa da pohladat po nete. Anglictina je naozaj no go. Len s tym nemam skusenosti, ale skusim teda este pozriet cosi ine, pripadne si precitat viac skusenosti na tu Delphi (*cough* klon *cough*). Chapem, ze to je take biedne cele toto, ale naozaj som obmedzeny tou jednoduchostou pouzivania (ci uz jedna krabicka, alebo CZ/SK jazyk). Kupovat to budem tak za 2 mesiace.
Co sa tyka oleja, co som nameral... to je pekne, ze to tak ma vacsina ludi, vsak tak by to malo byt. Ja len, ze to tu podla diskusie vyzeralo, ze Simply clever snad jazdi na 115°C ci kolko pri normalnej alebo sviznej cestnej jazde. Tak to mi prislo take divne (vlastne nie, neprislo).
Re: Všeobecná diskusia
Tu konkretnu delphi som skusal, splnuje vsetky tvoje poziadavky az na tu instalaciu, ano da sa to nainstalovat aj na win10 ale kluc musis poslat na aktivaciu obchodnikovi alebo si kupit zvlast keygen ktory ti pojde iba na jednom pc ale mozes aktivovat neobmedzene klucov.zoom napísal: Na inu notu: Potrebujem poradit diagnostiku k autam s tymito parametrami:
• Rozumna instalacia do PC (rozumna = nie jeden konkretny pouzitelny notebook s Windows XP a seriovym portom, pojde aj na Win 7)
• Nacitanie chyb zo "vsetkych" aut (staci <2014) a "vsetkych" riadiacich jednotiek (takze nie nacitanie DTC kodov z ECU, ale komplet ABS/TCM/Aitbagy/atd)
• Aspon zakladne ovladanie v CZ/SK jazyku
• Co najnizsia cena
Bola tu uz spomenuta diagnostika Delphi a nasiel som Delphi DS150E krabicky za par korun. Na YouTube su videa, kde som to videl aj v cestine. Je to pouzitelna vec, alebo je nieco lepsie?
Hada musis brat trochu s rezervou, vie vypichnut ze to je sracka ale nic lepsie a lacnejsie neponukne, to je take typicke...
Na to ze sa musis pozerat na kody a nie na cesky preklad si si odpovedal sam. Podla mojho nazoru to pre hobby uplne staci, za tie peniaze toho vie dost, zakladne veci (napr. denne svietenie, reset adaptacie) vie aj naprogramovat/nastavit.
ak existuje nieco lepsie a lacnejsie napiste, rad vyskusam.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Zoom okej, Aj andrsténd it komplítli. On d adr sajd, treba vidiet ze zo "zarobku" pochadzajuceho z jedineho servisneho ukonu bude mat pan doma NA DLHE ROKY A GENERACIE pouzitelnu vec ktora sa v buducnosti bude hodit.
Nie, s VCDS nebude kodovat kluce ani pridavat dym vstrekovacom. Nikto ho netlaci do SPECIALIZOVANYCH nastrojov na citanie a dekodovanie imobilizerov pripadne jazdenia bez klucov, ani do triedy "jednym tlacitkom vyriesim vase problemy s dépeefkom, samozrejme navzdy".
Ked si vsak zoberiem ze zhaname "nieco o trochu lepsie nez sucasne Torkvue Pro" a pritom zase zozenieme AbrakaDabra ktore sa nebude vediet pripojit na druhu komfortnu jednotku centralnej elektriky Skody Raprd cim pan nebude schopny vyriesit tajomstvo nezamkynajucich sa pravych zadnych dveri pripadne na jednotku 18 Auxiliary Heating cim niekomu neopravi pridavne kurenie na Šharane alebo Alhambre z roku 2001, tak dojde o dane peniaze ktore by tymto džobom zarobil.
Nikto pana netlaci do 800 eurovych veci. 25eur za VCDS mi nepride tragedia ani na hobby [!!] pouzitie i keby to rovno malo byt pouzite jeden jedinykrat, rovnako ako mi nepride velky problem pajcka (anglicky "fifti baks") ked opravuje Renoualty trikrat za rok.
Iste, tymto sposobom do toho polozi dve nedajboze tri stovky aby pokryl svoje NAJBEZNEJSIE "vsetky" auta ktore k nemu chodia. A ? Tester na pritomnost CO2 ma ? Barometer na meranie kompresnych tlakov ? Pripravok na aretaciu rozvodov toho a hentoho a tamtoho tabora (iste, niektore americke sracky maju rozvody riesene ozubenymi kolesami takze tam sa nic nemeni a nenastavuje a nepripravkuje, ale tympadom ANI NEZARABA PENIAZ)... naradie asi tiez nema za dvacku grand total ze nie ?
Proste, niektore naklady k niektorym povolaniam patria. Su vynutene, do istej miery. Nie, vylupit autoterorizovany servis pocas noci s kuklou na hlave a brokovnicou v ruke, ritualne murderovat vsetkych dvoch ospatych clenov Sekjúrity Gárdu a cmajznut VAS ci ktore ancikristoviny teraz pouzivaju naozaj nie je treba, avsak na Superbé Dva / Ocktaviu / Seat Ibica s protokolom UCS si uz len tak netrufne s krabickou za styri eura.
A to sa bavime o roku CvajTauzndAcht und neuer.
Nie, s VCDS nebude kodovat kluce ani pridavat dym vstrekovacom. Nikto ho netlaci do SPECIALIZOVANYCH nastrojov na citanie a dekodovanie imobilizerov pripadne jazdenia bez klucov, ani do triedy "jednym tlacitkom vyriesim vase problemy s dépeefkom, samozrejme navzdy".
Ked si vsak zoberiem ze zhaname "nieco o trochu lepsie nez sucasne Torkvue Pro" a pritom zase zozenieme AbrakaDabra ktore sa nebude vediet pripojit na druhu komfortnu jednotku centralnej elektriky Skody Raprd cim pan nebude schopny vyriesit tajomstvo nezamkynajucich sa pravych zadnych dveri pripadne na jednotku 18 Auxiliary Heating cim niekomu neopravi pridavne kurenie na Šharane alebo Alhambre z roku 2001, tak dojde o dane peniaze ktore by tymto džobom zarobil.
Nikto pana netlaci do 800 eurovych veci. 25eur za VCDS mi nepride tragedia ani na hobby [!!] pouzitie i keby to rovno malo byt pouzite jeden jedinykrat, rovnako ako mi nepride velky problem pajcka (anglicky "fifti baks") ked opravuje Renoualty trikrat za rok.
Iste, tymto sposobom do toho polozi dve nedajboze tri stovky aby pokryl svoje NAJBEZNEJSIE "vsetky" auta ktore k nemu chodia. A ? Tester na pritomnost CO2 ma ? Barometer na meranie kompresnych tlakov ? Pripravok na aretaciu rozvodov toho a hentoho a tamtoho tabora (iste, niektore americke sracky maju rozvody riesene ozubenymi kolesami takze tam sa nic nemeni a nenastavuje a nepripravkuje, ale tympadom ANI NEZARABA PENIAZ)... naradie asi tiez nema za dvacku grand total ze nie ?
Proste, niektore naklady k niektorym povolaniam patria. Su vynutene, do istej miery. Nie, vylupit autoterorizovany servis pocas noci s kuklou na hlave a brokovnicou v ruke, ritualne murderovat vsetkych dvoch ospatych clenov Sekjúrity Gárdu a cmajznut VAS ci ktore ancikristoviny teraz pouzivaju naozaj nie je treba, avsak na Superbé Dva / Ocktaviu / Seat Ibica s protokolom UCS si uz len tak netrufne s krabickou za styri eura.
A to sa bavime o roku CvajTauzndAcht und neuer.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
To je ako servis pc, na zaciatku si povies ze ti staci sroubovak na otvorenie pc, nakoniec skoncis s plnou izbou serepeticiek lebo ich proste treba.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
Na to použitie je ta delphi dobra, len tie preklady su faaaaakt zle a rozhodne na to skor pride v angličtine ako v češtine. Pouzivam to aj na MB na live data a všetko v poriadku
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Tak ale 160km/h je pre 2.0 TFSI alebo ine 200PS auto nic... Napor vzduchu na chladic a motor obrovsky. Tam nema problem snad ziadne auto.SKiLEX napísal:Po 2hodinah tempomatu na 160(viac nejde nastavit) a obcas zrychleniu na 180(ked sa napr trebalo rychlo uhnut z laveho) pri 35C s klimou to malo okolo 110, v dlhsich stupaniach stuplo na 113-115
130 by sa dalo dosiahnut mozno v noci na autobahne, po zopar minutach s plynom na podlahe
Ale daj si nejake letne stupanie na zabavu, kde prakticky tocis vrchne spektrum otackomera na 2, 3 nonstop a budes mat z oleja kakao ( ked ti to brzdy dovolia... ).
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Všeobecná diskusia
Presne toto som písal, nemáte chalani jazdiť fulgas na dvojke a trojke... Its not a zavodny spešöl
Re: Všeobecná diskusia
No nvm hoši nvm.
1.2 TSI 110k/81kW tj e211 variant. ak sa drvi na dialnici olej je do 105 (od 101-105), ak sa hroti na trojecke plne kotlenie do kopca dlhodobo(20 min?) v teplejsom pocasi 115-118 som mal najviac.
Zoom - pri turbo motore bude asi tazko platit Tcoolant= Toil alebo to očakávať aj tu? Príde my to byť nezmysel veď hned za turbom musíš mať by oko vyberem z vačku 150-180 stupňov a s tým nemás absolútne čo spraviť. Pri atmosfere moze byt, neviem, nikdy som nemal atmosferu ktora merala zvlast olej zvlast chladic.
1.2 TSI 110k/81kW tj e211 variant. ak sa drvi na dialnici olej je do 105 (od 101-105), ak sa hroti na trojecke plne kotlenie do kopca dlhodobo(20 min?) v teplejsom pocasi 115-118 som mal najviac.
Zoom - pri turbo motore bude asi tazko platit Tcoolant= Toil alebo to očakávať aj tu? Príde my to byť nezmysel veď hned za turbom musíš mať by oko vyberem z vačku 150-180 stupňov a s tým nemás absolútne čo spraviť. Pri atmosfere moze byt, neviem, nikdy som nemal atmosferu ktora merala zvlast olej zvlast chladic.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
No na niektorych motoroch si to dovolit mozes, na niektorych nie. A to sa bavime o celkovej teplote oleja v horsom pripade vo vanicke. To ze sa niekde lokalne prehrieva piest a tym padom kratkodobo aj olej, to uz zistis az pri GO.SpQx napísal:Presne toto som písal, nemáte chalani jazdiť fulgas na dvojke a trojke... Its not a zavodny spešöl
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
dne soms bol za svojim emchanikom a ze mi zalozil deflektory a zasterky(lapace necistot) obe sady vpredu vzadu bum 30e robota. ale tak zatial mensi hluk v aute , aj doteraz to slo ale ked fucalo, tak bolo pocut cez sklo ale teraz o dost meenj pocut dnu pri pomalej jazde. a tie lapace hadam zastavia sajrajt co sa mi hadze na kufor pravidelne v tom saplavo hatchback. dnes som si meral a mam nad hlavou medzeru asi 1 palec. asi fakt treba vecsie auto
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
mna by hlavne zaujimalo aky zmysel ma drzat TSI v hornom spektre otacok, ked za 5000 uz iba vadnescream napísal:Tak ale 160km/h je pre 2.0 TFSI alebo ine 200PS auto nic... Napor vzduchu na chladic a motor obrovsky. Tam nema problem snad ziadne auto.SKiLEX napísal:Po 2hodinah tempomatu na 160(viac nejde nastavit) a obcas zrychleniu na 180(ked sa napr trebalo rychlo uhnut z laveho) pri 35C s klimou to malo okolo 110, v dlhsich stupaniach stuplo na 113-115
130 by sa dalo dosiahnut mozno v noci na autobahne, po zopar minutach s plynom na podlahe
Ale daj si nejake letne stupanie na zabavu, kde prakticky tocis vrchne spektrum otackomera na 2, 3 nonstop a budes mat z oleja kakao ( ked ti to brzdy dovolia... ).
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Dovod je uplne prosty, na sportovu jazdu ti nestaci vyuzitelny rozsah otacok 2000rpm. Niekedy to podrzis proste v otackach na ukor vykonu aby si nemusel radit, pretoze ta caka dalsia zakruta a brzdenie, kde ti zas nizsi prevodovy stupen pomoze.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Inak, viete čo mi napadlo? (fakt netuším, prečo)
Kde je 1adad1 ?
Kde je 1adad1 ?
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
a co chyba ti?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
scream napísal:Dovod je uplne prosty, na sportovu jazdu ti nestaci vyuzitelny rozsah otacok 2000rpm. Niekedy to podrzis proste v otackach na ukor vykonu aby si nemusel radit, pretoze ta caka dalsia zakruta a brzdenie, kde ti zas nizsi prevodovy stupen pomoze.
Ze vadne je blbost ono to zalei. e111 vadnu v otackach nad 4,5k a viac tahaju odspodu, e211 sa chovaju uplne inak, presne opacne, ma velky zmysel tocit ich vyssie. toť pozri cross polo
Mna na tom celkom bavi ten zvlastny chod kedy sa to do 4k chova ako TDI (nafta s turbom) a nasledne od 4k po obmedzovac sa to chova dost atmosfericky (linerany narast vykonu - poles krutiaceho ). Da sa s tým pekne vyhrať.
na 6 kvalte mi to vychadza na šantenicu po horskych cestickach 3jka all day all night (rozumej da sa na nej ist aj 30 aj 130)