Este raz - 300€ nech je akokolvek strasne tak je minimum co normalny clovek ocakava, je mi jasne, ze ked mam doma jedno auto, tak si za 3 kila diag nekupim, neni treba, ale co si poserem, je moj problem. Ale tu sa bavime o cloveku ktoreho cinnost to sice nie je, ale bude sahat do cudzich aut v dobrej viere ze mu niekto za to zaplati ze je odbornik. To vas nesere? Na znackove servisy sa tu p|cuje jedna radost, pritom ich ODIS vyjde 7200€/rok/masina + skolenia + data a infrastruktura, a to chlapci je iny kolos ked si k tomu naratate platy ludi, skolenia ludi, odvody, reziu, naklady na budovu a licenciu a pod. A predstavte si funguju, a tu mi niekto ide tvrdit ze garazovy hobbista co kilo vezme bokom bez faktury za opravu, kodovanie a blbosti je tri kila vela? Viete kolko origo autorizakov vam povie ze by najradsej pouzivala nieco ine nez koncernove lebo im lezie na nervy co vsetko neurobia? Pricom Jozko bez faktury s KTSou vedla praska vo svikoch?
Vy tu este idete obhajovat cinsku sracku pre niekoho kto s tym bude zarabat na cudzom aute? Nekuruje vam trosku chlapci?
Diablo1st napísal:Snake: nesúhlasím s tebou ohľadom diagnostík z číny pre obyčajných ľudí. Len zasa to padá na ľuďoch, čo chcú od 25€ diagnostiky, aby spravila prácu originálu.
Osobne mám čínske diagnostiky na opel a vw group a za cca. 4 roky čo ich používam nikdy nebol žiaden problém. Ale ja ich používam len na čítanie/mazanie chýb + live data, nič viac. Do kódovania by som sa ja osobne nepustil.
Prd barani ocakavam, VCDS vie vacsinou ovela viac nez fabricky ODIS, nakolko ten potrebuje SVM kod, takze ja velmi dobre viem kedy pouzijem VCDS, a kedy ODIS, a ver mi ze od VCDS ani necakam ze bude vediet to co ODIS, lebo ODIS vela toho nevie, ale drahy je jak fras. Cinu si maj, ak problem nni, fajn pre teba, ked bude, budem mat SSku, mi mozes verit, nebudes prvy, nebudes posledny, otvoril si si tu srandovnu krabicku co pichas do OBDcka? videl si tie komponenty vnutri? kondiky a pod? Sak Foxconn sracka doska ma lepsie spoje nez toto co letovali deti v cine, sak ti to ide iba na CAN gateway, co by sa mohlo posrat keby rupol vnutri ATMEL cip ze?
stanomx napísal:suhlasim s diablo1st... asi tak... a v servise jasne že maju kupenu nejaku všeobecnu diag. atď, ale aj tam nájdeš nejakú čínsky klon apod. sem tam sa to zíjde, ohľadom kódovania, tak s tým som nikdy nemal žiaden problém,
len nech mi nikto netvrdi, že si pre svoj sračkový 5kový golfu kupuje origo VAG/vcds... už by sa mohli automobilky spamätať a mohol by nastať jeden štandart diagnosticky a hotovo
___
EDIT: a uplne super nieco na open source.... a kto chce nech si pojebe vsetky jednotky
Vola sa to UDS protokol, a je to verejne dostupne, kludne si nakod diagnostiku, po 1000h vyrabania systemu sa mi ozvi ze mi to predas, najlepsie pod 100€, cakam.