Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Čaute.
Keďže mi snake zamkol tému ku kúpe auta (samozrejme plne opŕavnene no i tak mi nedá - diki sefe ) rozhodol som sa odklonovať moje skúsenosti zo spam vlákna o kúpe auta sem. Možno tento súbor skúseností niekomu v budúcnosti pomôže pri kúpe automobilu od VAG, no a možno len pohľadí citlivú dušu každého pravého autičkára. Pretože my, autičkári, sa z aut tešíme, či už sú dobré, alebo zlé.
Jeden múdry muž raz povedal: Dve veci sa v živote nepožičiavajú, a to auto a manželka. V tomto mu musím dať za pravdu Vždy som mal k svojmu momentálnemu vozidlu citový vzťah, aj napriek tomu že je to neživé skupenstvo kovu a plastu
Budem sem občas prispievať so skúsenosťami s vozidlom, občas postnem foto z výletu, podelím sa o pozitívne/negatívne skúsenosti no a samozrejme veľmi rád odpoviem na akékoľvek otázky.
Prosím zdržte sa OT -budem ho priebežne čistiť, no ak to presiahne nejakú rozumnú hranicu asi to zamkneme, tak vás skutočne poprosím držme sa témy. Ďakujem.
Čo je to akože za voz tá ibiza FR?
Motor: 1,2 TSI, e221, 81kW (110HP), 175 Nm
Výbava:
Sport pack (Červené pásy jupí, adaptívna regulácia podvozku DCC - šport režim tlačidlo na prístrojovke) Storage pack (lakťová opierka, serepetičky v kufríku tj sieťky/úchyty)
6,5 palcový info entertaiment systém s full linkom, príplatkové audio som dostal dokonca vo vyššej konfigurácii (majú 1,2,3. Zaplatil som za 2 dostal som 3 )príplatkové 16 palcové elektróny mi dali zdarma (Že už nemali tie základné tak mi dali tieto - su podstatne krajšie tak som nenamietal). Toto všetko sa stalo skrz fakt že sa jedná o jedno z posledný vôbec vyrobených FRkových Ibíz v martinelli. Škoda že nie je úplne posledná, mozno by som vyfasoval aj väčší motor (joke).
Electric pack: Spätné zrkadlá v elektrike, možnosť sklopenia elektricky, tempomat, prisvietenie priestoru pod nohami, svetelný snímač = automatické svetlá, automatické stierače.
Základ: Jedno-zónová klimatizácia, super športové sedačky, , športový volant s ovládaním IM, interier prešitý červenou niťou pekne dopĺňa celkový dojem, väčšie brzdy, širšie kolesá (215 v sérii), okná samozrejme v elektrike aj v zadu
Je možné že som na niečo zabudol.
Keďže mi snake zamkol tému ku kúpe auta (samozrejme plne opŕavnene no i tak mi nedá - diki sefe ) rozhodol som sa odklonovať moje skúsenosti zo spam vlákna o kúpe auta sem. Možno tento súbor skúseností niekomu v budúcnosti pomôže pri kúpe automobilu od VAG, no a možno len pohľadí citlivú dušu každého pravého autičkára. Pretože my, autičkári, sa z aut tešíme, či už sú dobré, alebo zlé.
Jeden múdry muž raz povedal: Dve veci sa v živote nepožičiavajú, a to auto a manželka. V tomto mu musím dať za pravdu Vždy som mal k svojmu momentálnemu vozidlu citový vzťah, aj napriek tomu že je to neživé skupenstvo kovu a plastu
Budem sem občas prispievať so skúsenosťami s vozidlom, občas postnem foto z výletu, podelím sa o pozitívne/negatívne skúsenosti no a samozrejme veľmi rád odpoviem na akékoľvek otázky.
Prosím zdržte sa OT -budem ho priebežne čistiť, no ak to presiahne nejakú rozumnú hranicu asi to zamkneme, tak vás skutočne poprosím držme sa témy. Ďakujem.
Čo je to akože za voz tá ibiza FR?
Motor: 1,2 TSI, e221, 81kW (110HP), 175 Nm
Výbava:
Sport pack (Červené pásy jupí, adaptívna regulácia podvozku DCC - šport režim tlačidlo na prístrojovke) Storage pack (lakťová opierka, serepetičky v kufríku tj sieťky/úchyty)
6,5 palcový info entertaiment systém s full linkom, príplatkové audio som dostal dokonca vo vyššej konfigurácii (majú 1,2,3. Zaplatil som za 2 dostal som 3 )príplatkové 16 palcové elektróny mi dali zdarma (Že už nemali tie základné tak mi dali tieto - su podstatne krajšie tak som nenamietal). Toto všetko sa stalo skrz fakt že sa jedná o jedno z posledný vôbec vyrobených FRkových Ibíz v martinelli. Škoda že nie je úplne posledná, mozno by som vyfasoval aj väčší motor (joke).
Electric pack: Spätné zrkadlá v elektrike, možnosť sklopenia elektricky, tempomat, prisvietenie priestoru pod nohami, svetelný snímač = automatické svetlá, automatické stierače.
Základ: Jedno-zónová klimatizácia, super športové sedačky, , športový volant s ovládaním IM, interier prešitý červenou niťou pekne dopĺňa celkový dojem, väčšie brzdy, širšie kolesá (215 v sérii), okná samozrejme v elektrike aj v zadu
Je možné že som na niečo zabudol.
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Prvé skúsenosti:
No poďme na vec.
Auto ma najazdených do 700km mimo dialnic. Za túto dobu sa priemerka pohybuje na úrovni 5,7l/100 km.
Motor and prevodovka + spojka:
1.2 TSI 81kW , 6 kvalt manuál
http://forum.skodahome.cz/uploads/month ... 801894.jpg
Vyrobené v nemecku v továrni Chemnitz.
Motor
Nakoľko je ešte v hrubom zábehu, nenakladal som mu, max pol plynu, bol som jednoducho nežný Chod motora sa za tých 700km pomerne dosť vyladil. Z prvoti motor pomerne hlučný, chod menej kultivovaný, mierne mikrovibrácie bolo cítiť. Toto sa však upravilo už po prvých stovkách km a momentálne motor fiči bez pazvukov, mini vibrácií. Po cca 1000km mu začnem trocha šliapať na krk. Môžem však konštatovať, že motor aj s ľahšou nohou v rozsahu do 4000RPM ponúka slušný záťah.
Po odjazdených km zatiaľ konštatujem.
- motor sa pýta do otáčok pomerne rýchlo. Turbo bolo zo začiatku lenivé a ťahalo až od 2300 +, už teraz citelne potiahne od 1800. Toto by sa malo ešte mierne posunúť po nejakých km. Engine ponúka maximum krútiaceho momentu už od 1600-1700 RPM až do 4000RPM, zrýchlenie je teda v tomto rozsahu razantné, nakoľko som nad 4000RPM zatiaľ nešiel, neviem ako sa to bude správať v rozsahu od 4000 do 6000, kde začína Red line. od 4500RPM dosahuje maximálny výkon 81kW(v praxi je krútiaci moment aj výkon vyšší, moc ma to však netankuje tak to nebudem ani merať na brzde ani nič podobné). Paradoxne motor pôsobí ako naftový agregát bez hluku klepkania a smradu od výfuku čo je super.
Pocitovo je výkonu habadej... tu si asi nebudem mať na čo sťažovať. Ak bude motor spolahlivý, s jeho vlastnosťami budem spokojný.
Na čo si budem musieť zvyknúť je digitálny plyn. Tu to funguje úplne inak ako na lanku. Pocitovo má auto preddefinovaných X modelov akcelerácie, a tie sa plynule prepínanú v závislosti od stlačenia plynového pedálu. Zaujímavé, páči sa mi to, no musím si zvyknúť.
Prevodovka:
Tradičny grupácky 6 kvalt s hrozne krátkou jednotkou po ktorej nasleduje dlhá dvojka na toto si ešte budem musieť poriadne zvyknúť, pretože ak jednotku potiahnem do 3k a hodím tam 2jec, som na 1100 otáčkach Nie je to problém, no nie som zvyknutý jazdiť v takomto rozsahu.
Kulisa je parádna, rýchlosti zapadajú samé, stačí prstom posunúť k želanej polohe a ono to tam už nejak zapadne O nejaké "športové radenie" som sa zatiaľ nepokúšal. Asistent, ktorý mi vždy rád poradí o 1 či 2 kvalty vyššie, úspešne ignorujem Ten sa snaží zubami nechtami radiť už pri 2500 RPM ďalšiu rýchlosť. Nakoľko má auto maximum krútiaceho už od nejakých 1500/1400/1600, auto nemá problém fungovať ani v takomto obmedzenom spektre. Dlhodobo sa mi však pri benzinovych agregátoch viac osvedčilo dostať sa na potrebnú rýchlosť asap, a potom pokojne skipnúť zopár stupňov a hodiť tam 4(pri 50tke na zabehu chodím však na 3), 5(90tke, pri zábehu chodím 4), 6 (110tke pri zábehu 5).
Samozrejme sa mi už podarilo aj cúvať na 6tke (respektíve nepodarilo ale skúsil som to )
Spojka:
Zo začiatku dosť zlé . Veľký nezvyk, po 200km som si zvykol, teraz viem už spojkovať bez toho aby akokoľvek trhlo vozidlom pri radení. Hodnotím teda okej.
Interier, podvozok, jazdne vlastnosti
Auto bolo vyskladané po dodaní motoru a prevodovky z nemecka tu http://www.audi.com/corporate/en/compan ... orell.html
Lepšie som v rámci španielska dopadnúť nemohol
Interiér:
Tuto nemám čo vytknúť, Interier je nádherný, dokonca celkom sedia aj tie červené pásy na ktoré som sa fakt netešil. aspoň ma nebudu policajti zastavovať za pás keďže svieti ešte k ďalšej križovatke. 6,5 palcový full-link enabled systém funguje skvelo, bez problémov, apple car play ma sprevádzal celou cestou necestou bezchybne, plynulo, pritom si so dal nejaký ten podcast do uška z fonu. Kvalita reproduktorov je nadpriemerná, nie je to žiadna topka, hrá to dostatočne nahlas, má to aj bas, nie je to humáč ale ani som z toho nezomrel. Možnosti konektivity sú obrovské a v podstate som dostal 100% z toho čo som chcel. cez MI sa dajú nastaviť aj rôzne veci ohľadom fungovania vozidla.
Volant + budíky = audi. Tu asi netreba viac dodať. Funguje to, je to dobré, volant je fakt výborný. Dobre mi sadne do ruky, je pekný, klaksón som zatial použil len raz a funguje. Dali sme si aj ten storage pack tak mame vela odkladacích šuplíkov, napríklad aj pod sedačkami, čo je celkom fajn Lakťová opierka mi z prvoti vadila, po 200km si neviem bez nej predstaviť život.
Sedačky sú taktiež viac než dobré. Nie sú to tradične škrupinky, je to pekný kompromis medzi komfortom a držaním. Ja do nej zapadnem akurát, priateľka v nej trocha lieta. Holt keď má 53 kg
Auto je poskladané dobre, nič nevŕzga, nepíska, nebúcha, nehučí, očividne to niekto kontroloval tak to nerobí nić čo by nemalo. Klima funguje, je jedno/zónová čo je možno škoda.
Podvozok.
Automobil bez vodiča bez plnej nádrže v mojej výbave váždi okolo 1,1 - 1,2 tony.
Moja obľúbená ćasť vozidla je určite podvozok. Ten je Výborný! Auto je posadené na 16 palcových 215 gumách značky BRIDGESTONE model TURANZA. Guma je všehochuť kompromis medzi spotrebou a držaním, pršalo len mierne tak neviem povedať ako na daždi. Na tak malé auto sú to fakt megaširoké gumy, ktoré je cítiť pri každej zákrute v dobrom slova zmysle.
S5 ku podvozku. Adaptívne tlmiče v aute čo má 1,2 tony, 215tky gumy, je triedy B nenájdete. Preto som bol zvedavý čo je to za hračičku, ako to funguje a čo to vlastne robí (respektíve či budem schopný pocítiť nejaký rozdiel voči tlmeniu štandard). Kua ale je to riadne cítiť. Hlavne v rýchlych prejazdoch zákrutami, pri zvlnenej ceste, pri akcelerácii v zákrute do kopca, pri deakcelerácii v zákrute dolu kopcom, takmer v každom prípade vodič na zadku jednodznačne cíti stvrdnutie na jednej strane, zmaknutie na druhej, extrémne rýchle vyrovnanie podvozku do roviny. Auto sa TAKMER vôbec nenakláňa ani keď som robil trocha prasačiny. Auto neodskakuje ani nevyskakuje pri výjazdoch z cestnej duny Comfort ladenie stačí na väčšinu jazdenia, Sport režim je vyslovene fetiš kedy sa auto ešte menej nakláňa, má tendenciu poriadne pritvrdiť pri náklone, v normálnom prevoze však platí že comfort = sport. Ide len o akýsi iný režim/inú mapu tlmenia pre určité situácie.
Ja budem jazdiť ďalej a občas čosi pripíšem. Ak vás čosi zaujíma pýtajte sa. Auto stálo dačo málo pod 13 000e se vším všudy. Dali nám omylom príplatkové elektróny (zevraj došli originál tak dali príplatkové lebo mali na sklade a končia aj tie spolu s modelovou radou).
No poďme na vec.
Auto ma najazdených do 700km mimo dialnic. Za túto dobu sa priemerka pohybuje na úrovni 5,7l/100 km.
Motor and prevodovka + spojka:
1.2 TSI 81kW , 6 kvalt manuál
http://forum.skodahome.cz/uploads/month ... 801894.jpg
Vyrobené v nemecku v továrni Chemnitz.
Motor
Nakoľko je ešte v hrubom zábehu, nenakladal som mu, max pol plynu, bol som jednoducho nežný Chod motora sa za tých 700km pomerne dosť vyladil. Z prvoti motor pomerne hlučný, chod menej kultivovaný, mierne mikrovibrácie bolo cítiť. Toto sa však upravilo už po prvých stovkách km a momentálne motor fiči bez pazvukov, mini vibrácií. Po cca 1000km mu začnem trocha šliapať na krk. Môžem však konštatovať, že motor aj s ľahšou nohou v rozsahu do 4000RPM ponúka slušný záťah.
Po odjazdených km zatiaľ konštatujem.
- motor sa pýta do otáčok pomerne rýchlo. Turbo bolo zo začiatku lenivé a ťahalo až od 2300 +, už teraz citelne potiahne od 1800. Toto by sa malo ešte mierne posunúť po nejakých km. Engine ponúka maximum krútiaceho momentu už od 1600-1700 RPM až do 4000RPM, zrýchlenie je teda v tomto rozsahu razantné, nakoľko som nad 4000RPM zatiaľ nešiel, neviem ako sa to bude správať v rozsahu od 4000 do 6000, kde začína Red line. od 4500RPM dosahuje maximálny výkon 81kW(v praxi je krútiaci moment aj výkon vyšší, moc ma to však netankuje tak to nebudem ani merať na brzde ani nič podobné). Paradoxne motor pôsobí ako naftový agregát bez hluku klepkania a smradu od výfuku čo je super.
Pocitovo je výkonu habadej... tu si asi nebudem mať na čo sťažovať. Ak bude motor spolahlivý, s jeho vlastnosťami budem spokojný.
Na čo si budem musieť zvyknúť je digitálny plyn. Tu to funguje úplne inak ako na lanku. Pocitovo má auto preddefinovaných X modelov akcelerácie, a tie sa plynule prepínanú v závislosti od stlačenia plynového pedálu. Zaujímavé, páči sa mi to, no musím si zvyknúť.
Prevodovka:
Tradičny grupácky 6 kvalt s hrozne krátkou jednotkou po ktorej nasleduje dlhá dvojka na toto si ešte budem musieť poriadne zvyknúť, pretože ak jednotku potiahnem do 3k a hodím tam 2jec, som na 1100 otáčkach Nie je to problém, no nie som zvyknutý jazdiť v takomto rozsahu.
Kulisa je parádna, rýchlosti zapadajú samé, stačí prstom posunúť k želanej polohe a ono to tam už nejak zapadne O nejaké "športové radenie" som sa zatiaľ nepokúšal. Asistent, ktorý mi vždy rád poradí o 1 či 2 kvalty vyššie, úspešne ignorujem Ten sa snaží zubami nechtami radiť už pri 2500 RPM ďalšiu rýchlosť. Nakoľko má auto maximum krútiaceho už od nejakých 1500/1400/1600, auto nemá problém fungovať ani v takomto obmedzenom spektre. Dlhodobo sa mi však pri benzinovych agregátoch viac osvedčilo dostať sa na potrebnú rýchlosť asap, a potom pokojne skipnúť zopár stupňov a hodiť tam 4(pri 50tke na zabehu chodím však na 3), 5(90tke, pri zábehu chodím 4), 6 (110tke pri zábehu 5).
Samozrejme sa mi už podarilo aj cúvať na 6tke (respektíve nepodarilo ale skúsil som to )
Spojka:
Zo začiatku dosť zlé . Veľký nezvyk, po 200km som si zvykol, teraz viem už spojkovať bez toho aby akokoľvek trhlo vozidlom pri radení. Hodnotím teda okej.
Interier, podvozok, jazdne vlastnosti
Auto bolo vyskladané po dodaní motoru a prevodovky z nemecka tu http://www.audi.com/corporate/en/compan ... orell.html
Lepšie som v rámci španielska dopadnúť nemohol
Interiér:
Tuto nemám čo vytknúť, Interier je nádherný, dokonca celkom sedia aj tie červené pásy na ktoré som sa fakt netešil. aspoň ma nebudu policajti zastavovať za pás keďže svieti ešte k ďalšej križovatke. 6,5 palcový full-link enabled systém funguje skvelo, bez problémov, apple car play ma sprevádzal celou cestou necestou bezchybne, plynulo, pritom si so dal nejaký ten podcast do uška z fonu. Kvalita reproduktorov je nadpriemerná, nie je to žiadna topka, hrá to dostatočne nahlas, má to aj bas, nie je to humáč ale ani som z toho nezomrel. Možnosti konektivity sú obrovské a v podstate som dostal 100% z toho čo som chcel. cez MI sa dajú nastaviť aj rôzne veci ohľadom fungovania vozidla.
Volant + budíky = audi. Tu asi netreba viac dodať. Funguje to, je to dobré, volant je fakt výborný. Dobre mi sadne do ruky, je pekný, klaksón som zatial použil len raz a funguje. Dali sme si aj ten storage pack tak mame vela odkladacích šuplíkov, napríklad aj pod sedačkami, čo je celkom fajn Lakťová opierka mi z prvoti vadila, po 200km si neviem bez nej predstaviť život.
Sedačky sú taktiež viac než dobré. Nie sú to tradične škrupinky, je to pekný kompromis medzi komfortom a držaním. Ja do nej zapadnem akurát, priateľka v nej trocha lieta. Holt keď má 53 kg
Auto je poskladané dobre, nič nevŕzga, nepíska, nebúcha, nehučí, očividne to niekto kontroloval tak to nerobí nić čo by nemalo. Klima funguje, je jedno/zónová čo je možno škoda.
Podvozok.
Automobil bez vodiča bez plnej nádrže v mojej výbave váždi okolo 1,1 - 1,2 tony.
Moja obľúbená ćasť vozidla je určite podvozok. Ten je Výborný! Auto je posadené na 16 palcových 215 gumách značky BRIDGESTONE model TURANZA. Guma je všehochuť kompromis medzi spotrebou a držaním, pršalo len mierne tak neviem povedať ako na daždi. Na tak malé auto sú to fakt megaširoké gumy, ktoré je cítiť pri každej zákrute v dobrom slova zmysle.
S5 ku podvozku. Adaptívne tlmiče v aute čo má 1,2 tony, 215tky gumy, je triedy B nenájdete. Preto som bol zvedavý čo je to za hračičku, ako to funguje a čo to vlastne robí (respektíve či budem schopný pocítiť nejaký rozdiel voči tlmeniu štandard). Kua ale je to riadne cítiť. Hlavne v rýchlych prejazdoch zákrutami, pri zvlnenej ceste, pri akcelerácii v zákrute do kopca, pri deakcelerácii v zákrute dolu kopcom, takmer v každom prípade vodič na zadku jednodznačne cíti stvrdnutie na jednej strane, zmaknutie na druhej, extrémne rýchle vyrovnanie podvozku do roviny. Auto sa TAKMER vôbec nenakláňa ani keď som robil trocha prasačiny. Auto neodskakuje ani nevyskakuje pri výjazdoch z cestnej duny Comfort ladenie stačí na väčšinu jazdenia, Sport režim je vyslovene fetiš kedy sa auto ešte menej nakláňa, má tendenciu poriadne pritvrdiť pri náklone, v normálnom prevoze však platí že comfort = sport. Ide len o akýsi iný režim/inú mapu tlmenia pre určité situácie.
Ja budem jazdiť ďalej a občas čosi pripíšem. Ak vás čosi zaujíma pýtajte sa. Auto stálo dačo málo pod 13 000e se vším všudy. Dali nám omylom príplatkové elektróny (zevraj došli originál tak dali príplatkové lebo mali na sklade a končia aj tie spolu s modelovou radou).
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Skúsenosti po 2000 km - roadtrip košice
rezerved
rezerved
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Cakal som kedy turbo napise v ramci moznosti si myslim dobre vybral... Este stale trpia tsi problemami s rozvodmi?poznam par ludi co pri 1.2tsi menili retaz(ak dobrr spominam) pri 30tkm...resp dost mastny servis...
Osobne sa mi pacia turbo/kompresor motory koli nastupu krutaku,ale koli servisu by som asi bral radsej holy benzin
Osobne sa mi pacia turbo/kompresor motory koli nastupu krutaku,ale koli servisu by som asi bral radsej holy benzin
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
EA211 ma uz remen, predosla gen. EA111 ma tu problemovu retaz.
@Broslo - okna zatvori pri zamknuti auta (alebo zamknuti a drzani zamknut)?
@Broslo - okna zatvori pri zamknuti auta (alebo zamknuti a drzani zamknut)?
CPU: AMD Ryzen 5 3600 + Noctua NH-D14, MB:MSI B450M Mortar MAX,
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
blablablabla...mp3turbo napísal:>> Možno tento súbor skúseností niekomu v budúcnosti pomôže pri kúpe automobilu od VAG, no a možno len pohľadí citlivú
>> dušu každého pravého autičkára. Pretože my, autičkári, sa z aut tešíme, či už sú dobré, alebo zlé.
SKUTOCNEMU PRAVEMU AUTICKAROVI cez branu jednadva nesmie... a to mame dost dobry uvod temy co ? Akoze fakt sa drzim temy, hadam nejdeme povysovat trinasttisicovu masinu na bozstvo.
@Sky - vzdy sa musi kluc drzat, fabricky to neni tak ze zamknes a zavru sa
.
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
zmazany OT od turba este raz a budu body uz ma to prestava bavit skutocne ... nechapem kde citas ze tu niekto povysuje cokolvek na boztvo alebo co za somarinu su tam zas vypotil.
Sky - treba podrzat, ako pise Snejky. (otazka pre snejkiho - toto sa napr nedá nejak zapnúť v RJ? )
Q - e211 maju remenove rozvody klasicke, rovnako to uz davno nie je dvojpreplnany agregat ako boli prve TSI, je tam uplne jednoduche sproste mono scroll turbo s relatívne malým plniacim tlakom. Auto je v zaruke 5 rokov/ 150 000 km (ano spada do tohto intervalu aj turbo).
Dalsi nasledovnik 1.2 TSI e211 je 1 litrový 3jvalec oturbený, ktoré poznáme z dielne audi a samozrejme ho nájdeme všade po koncerne (seat, škoda, nvm ci aj VW popravde ale necudoval by som sa). Porovnať zatiaľ neviem, nejazdil som ho, majitelia si ho však pochvalujú.
Dlhodobá priemerka za 2300 km je 6,3 litríkov. Zatial spoko. Vždy je to mix bublania + trocha športovejšej jazdy mesto + medzimesto. Dialnica väčšina dopadne okolo 6,7 na sto. Keď som šiel ako dedo (vypustil som športovejšiu časť jazdy) 5,5.
ešte by som rád dodal že toto skutočne nie je závodný agregát, vyšantiť sa dá, ale tam to končí. Trocha ma mrzí že nebolo viac peniažkov na tú 1.4 TSI, no na druhú stranu tá je konštruovaná stále na e111 - reťaz - asi som vybral dobre. Čas ukáže.
Sky - treba podrzat, ako pise Snejky. (otazka pre snejkiho - toto sa napr nedá nejak zapnúť v RJ? )
Q - e211 maju remenove rozvody klasicke, rovnako to uz davno nie je dvojpreplnany agregat ako boli prve TSI, je tam uplne jednoduche sproste mono scroll turbo s relatívne malým plniacim tlakom. Auto je v zaruke 5 rokov/ 150 000 km (ano spada do tohto intervalu aj turbo).
Dalsi nasledovnik 1.2 TSI e211 je 1 litrový 3jvalec oturbený, ktoré poznáme z dielne audi a samozrejme ho nájdeme všade po koncerne (seat, škoda, nvm ci aj VW popravde ale necudoval by som sa). Porovnať zatiaľ neviem, nejazdil som ho, majitelia si ho však pochvalujú.
Dlhodobá priemerka za 2300 km je 6,3 litríkov. Zatial spoko. Vždy je to mix bublania + trocha športovejšej jazdy mesto + medzimesto. Dialnica väčšina dopadne okolo 6,7 na sto. Keď som šiel ako dedo (vypustil som športovejšiu časť jazdy) 5,5.
ešte by som rád dodal že toto skutočne nie je závodný agregát, vyšantiť sa dá, ale tam to končí. Trocha ma mrzí že nebolo viac peniažkov na tú 1.4 TSI, no na druhú stranu tá je konštruovaná stále na e111 - reťaz - asi som vybral dobre. Čas ukáže.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Ahaaaa, no konecne sa niekto poucil,tak potom super...prave o tomto je nove auto,kupis a isty cas proste neriesis a mas vystarane
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Kamarátovi Sharan 2001 sám zatvára okná pri zamknuti auta že by to nové autá nemali divne.
Minule som sa na tom motore čo máš ty vozil ako fakt super pocit s toho turba aj s motora, síce neviem či Seat a Škoda používa totožné diely ale na rapide čo som sa vozil môžem fakt pochváliť spojku dva krát spojka a hneď mi sadla. Čo sa mi nepáčilo bol pocit hore kopcom nakladal som mu tak 4000 ale lepší pocit mám s 1.9TDI 81KW kde tej 1.2 dochádzal dych tam 1.9 ešte riadne ťahala taky iný pocit a to auto má za sebou už cez 200 000km. Na bežné vozenie pre bežného človeka je to ozaj super vozenie len či to snami bude tak dlho ako tie staršie motory.
Minule som sa na tom motore čo máš ty vozil ako fakt super pocit s toho turba aj s motora, síce neviem či Seat a Škoda používa totožné diely ale na rapide čo som sa vozil môžem fakt pochváliť spojku dva krát spojka a hneď mi sadla. Čo sa mi nepáčilo bol pocit hore kopcom nakladal som mu tak 4000 ale lepší pocit mám s 1.9TDI 81KW kde tej 1.2 dochádzal dych tam 1.9 ešte riadne ťahala taky iný pocit a to auto má za sebou už cez 200 000km. Na bežné vozenie pre bežného človeka je to ozaj super vozenie len či to snami bude tak dlho ako tie staršie motory.
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Radšej mi povec o akej bezpečnosti sa tu bavíme. Dieťa v aute zabudnuté, psík dakej paničky atď.?
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
pri zamknuti auta nie je aktivna ochrana proti pricviknutiu.
.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
je to fakt super funkcia, najma v lete ked prides k autu, postahujes vsetky okna este z dialky a kym sa nalozis uz namiesto 60 stupnov tam mas iba 45 skoda ze toto ine auta nemaju.
@broslo: ten aktualny infotainment uz vie gapless playback?
@broslo: ten aktualny infotainment uz vie gapless playback?
Spoiler: ukázať
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Fici tam apple music cez apple car play cize to podporuje veskeru funkcionalitu mobilnej apky