Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
na spojku si daj pozor-zsruka len 15tis km. ak by si pri napr 14tis km nieco nebol isty radsej svihaj do servisu. dnes som cital na seat clube o tipkovi, co caloval pri 20tis km cca 800€ za opravu spojky.neuznali nad 15tis km zaruku. nech to vydrzi. ta spotreba mi pride kusa vela 6,2 ci kolko. neprides mi ako neaky pretekar a plny mu nenakladas,ci?
turbo inac vyjadril nazor. nenadava.diskutuje. ci to uz sa nenosi? to, ze s ake napisal blablabla sa smelo mohlo tiez zmazat imho,ci?
turbo inac vyjadril nazor. nenadava.diskutuje. ci to uz sa nenosi? to, ze s ake napisal blablabla sa smelo mohlo tiez zmazat imho,ci?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
ale nakladam ak sa da a je to bezpecno rad si zajazdim
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
preco ma spojka zaruku len 15.000km ? To je nejake cudne.
PS: kto ma chce nastartovat ze naklada a ma 6,2 ? Dones, ked mu prilozim ja tak ti dvojka na zaciatku dvojcifernej sumy nebude stacit.
PS: kto ma chce nastartovat ze naklada a ma 6,2 ? Dones, ked mu prilozim ja tak ti dvojka na zaciatku dvojcifernej sumy nebude stacit.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
ale fakt by ma zaujimalo ako to, ze spojka zaruka iba 15tis km? ja to mam v kii na vsetko (samozrejme nie bateria platnicky a pod)...
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Spojka je úplne v poriadku
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
jezisi a nemala by snad byt na aute co ma 000043km ? Sa normalne pytam preco by mala byt zaruka na spojku iba 15.000km...
to mi pride ako blbina - preto som chcel upresnit info. Moznoze ten feši mal trojrocne auto na ktorom jazdil sialene malo, takze uz nebolo v zaruke z titulu veku. Velmi pravdepodobne. Osobne poznam VW Polo jednadva kde pri 27.000km padla DSG a nebola v zaruke, pretoze auto bolo uz stare. Tusim stvorrocne, urcite nie viac, proste cica nezaplatila predlzenu zaruku a dopadlo to za 1.800 mechatronika.
to mi pride ako blbina - preto som chcel upresnit info. Moznoze ten feši mal trojrocne auto na ktorom jazdil sialene malo, takze uz nebolo v zaruke z titulu veku. Velmi pravdepodobne. Osobne poznam VW Polo jednadva kde pri 27.000km padla DSG a nebola v zaruke, pretoze auto bolo uz stare. Tusim stvorrocne, urcite nie viac, proste cica nezaplatila predlzenu zaruku a dopadlo to za 1.800 mechatronika.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
kamos ma na tom motore (ale v Leon ST) spotrebu 4.3 - 5.5, takze asi zalezi od nohy, inak pekne auticko, skoda 1.2 ale na nase cesty to zial bohate staci..
inak ten tvoj motor je seriovo bez recirkulacneho ventilu ze ? tam stoji za zvazenie jeho dorobenie, ci uz kvoli zivotnosti turba alebo aj spotrebe (naco tam ten ventil je pri turbomotoroch snad vies, ja ale nechapem, ako mohli nemecki inzinieri povedat, ze take male turbo ho nepotrebuje)
inak ten tvoj motor je seriovo bez recirkulacneho ventilu ze ? tam stoji za zvazenie jeho dorobenie, ci uz kvoli zivotnosti turba alebo aj spotrebe (naco tam ten ventil je pri turbomotoroch snad vies, ja ale nechapem, ako mohli nemecki inzinieri povedat, ze take male turbo ho nepotrebuje)
Spoiler: ukázať
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Turbo- podla mojich info je zaruka na spojku plna tj 5 rokov / 150 000 km nakolko ma deklarovanu zivotnost 200 000 km. Nvm o com pisal kolega hore. Viem ze po 2ch rokoch pada zaruka na lak ( aj tak uz je odlupeny )
Spotreba pojde este dolu.
K tomu ventilu. Trocha viac info? Uprimne nvm ... pozriem.
Spotreba pojde este dolu.
K tomu ventilu. Trocha viac info? Uprimne nvm ... pozriem.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
mazda ma na spojku zaruku 20tis km, seat 15tis km, info od predajcov, staci si tam zavolat. a preco tak malo? no spotrebnuy material ako brz.dosticky. tot mne bolo povedane. odomna len rada aby si tam nedobeohol s 15tis a 1km bo ta odpalkuju. nech sluzi.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Takto to vyzera:
http://www.youtube.com/watch?v=U9EzoVt3wsA[/youtube]
V podstate ked vznikne pretlak za turbom, uvolni sa do atmosfery cez ventil ovladany podtlakom od motora. Pretlak spomaluje vrtulu turba, cize mu trva zas dlhsie kym sa nazad roztoci, aj ked pri tak malom turbe je to vraj zanedbatelne, urcite to turbu neprospieva
http://www.youtube.com/watch?v=U9EzoVt3wsA[/youtube]
V podstate ked vznikne pretlak za turbom, uvolni sa do atmosfery cez ventil ovladany podtlakom od motora. Pretlak spomaluje vrtulu turba, cize mu trva zas dlhsie kym sa nazad roztoci, aj ked pri tak malom turbe je to vraj zanedbatelne, urcite to turbu neprospieva
Naposledy upravil/-a lepermessiah v St 03. Máj, 2017, 12:09, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
fiiiiha, pride mi to lepsie nez vyplodlozit lopatky v turbe distancnymi podlozkami aby sa nepridierali
jezisko to si kde zobral hentu vodovodnu trubku, a preco si myslis ze majitelia TSI sa teraz hufne rozbehnu to instalovat na VOZY V ZARUKE ?
jezisko to si kde zobral hentu vodovodnu trubku, a preco si myslis ze majitelia TSI sa teraz hufne rozbehnu to instalovat na VOZY V ZARUKE ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
No neviem kde som k nej prisiel, asi len o prispevok vyssie u kamosa ja si sledujem len veci okolo svojho motora, z tvojho pohladu tiez downsizingoveho (1.8T) a spomenul som to preto, lebo nie kazdy autorizak ma rovnaky pristup k urcitym upravam. Vyssie spominany Leon je v zaruke a vopred mal tu vodovodnu (ci lesenarsku?) trubku schvalenu, nema s tym najmensi problem. U inych (div sa svet, zasa Seat) povolil autorizak vymenu silentblokov motora za pevnejsie, vymenu sacej hadice a kolena na turbe ..
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
mozno si madlia ruky ze nebudu musiet riesit motor na zaruku keby daco
>> Turbo- podla mojich info je zaruka na spojku plna tj 5 rokov / 150 000 km nakolko ma deklarovanu zivotnost 200 000 km.
s tymto rozhodne suhlasim - pokial vyrobca nema jasne deklarovane v zarucnych podmienkach vyluky, musi proste drzat zaruku na spojku uplne rovnaku ako na auto, prevodovku, motor, klimakompresor atd. Mi pride normalne ze ked ma auto zaruku 150k km, ze ma aj spojka zaruku 150k km a nie o nulu menej.
>> Turbo- podla mojich info je zaruka na spojku plna tj 5 rokov / 150 000 km nakolko ma deklarovanu zivotnost 200 000 km.
s tymto rozhodne suhlasim - pokial vyrobca nema jasne deklarovane v zarucnych podmienkach vyluky, musi proste drzat zaruku na spojku uplne rovnaku ako na auto, prevodovku, motor, klimakompresor atd. Mi pride normalne ze ked ma auto zaruku 150k km, ze ma aj spojka zaruku 150k km a nie o nulu menej.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Pri e211 vidim spätný ventil na turbe :p
e111 nemali očividne
ak teda nemyslite daco ine, mozno keby ste tomu dali anglický názov dalo by sa čosi aj pogugliť
Spojka - rozumiem vylukam v rámci záruky, ak mas zodranu lamelu na sracky po 15k asi to teda zaruka nekryje pretoze toto si uprimne neviem ani predstavit (rovnako asi nepojdem reklamovat zodrane dosticky po 15k pretoze ak by som jazdil v ramci normy nemaju sa ako zodrat) ako sa niekomu moze podarit. Kazdopadne uvidime, mudrovat budem ked sa nebodaj daco poserie a budem to riešiť. Je mi jasne ze krasne je vsetko, dokedy sa nejde reklamovat
Trocha som sa ojebabral je to 6/150 000 https://www.seat.sk/servis-prislusenstv ... a-clubseat
e111 nemali očividne
ak teda nemyslite daco ine, mozno keby ste tomu dali anglický názov dalo by sa čosi aj pogugliť
Spojka - rozumiem vylukam v rámci záruky, ak mas zodranu lamelu na sracky po 15k asi to teda zaruka nekryje pretoze toto si uprimne neviem ani predstavit (rovnako asi nepojdem reklamovat zodrane dosticky po 15k pretoze ak by som jazdil v ramci normy nemaju sa ako zodrat) ako sa niekomu moze podarit. Kazdopadne uvidime, mudrovat budem ked sa nebodaj daco poserie a budem to riešiť. Je mi jasne ze krasne je vsetko, dokedy sa nejde reklamovat
Trocha som sa ojebabral je to 6/150 000 https://www.seat.sk/servis-prislusenstv ... a-clubseat