Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa Snake »

stefan.koval napísal:na spojku si daj pozor-zsruka len 15tis km. ak by si pri napr 14tis km nieco nebol isty radsej svihaj do servisu.
ehm...nie je. Dokonca zaruka u vyrobkov S nie je podmienena ani vykonavanim garancnych prehliadok. Jedine z coho moze byt zaruka vylucena, je ked to opravuje neautorizovany servis, a u seatu ides reklamovat vec ktoru montoval neautorizovany servis. Dokonca plati 24 mes. zaruka na vozidlo bez ohladu km, a plati aj zaruka na diely montovane v zaruke.

Takze - jedine ako tebe mohli pri 20k odmietnut (opakujem - tebe - ne kamosovho kona pes*) zaruku na spojku je ak sa dokaze ze bola umyselne znicena, diel sa posiela na rozbor vyrobcovi dielu (v tomto pripade SACHS/ZF), a ten sa vyjadri ci sa jedna o vadu dielu alebo o nespravne pouzivanie.V negativnom vyjadreni posudku (realny rozbor, nie halabala) zakaznikovi sa bud diel vrati a plati pracu (dem./mont), alebo plati novy diel v plnej vyske.


Dovod preco pisem TEBE, je ten, ze ja sa na kluboch stretavam s cca 15% ludmi, ktori hraju hrdinov, trosku hans christian andersenuju ze boli tam a tam, a dosla cena taka a taka. Uvediem ti priklad - na ACIS otvorenu (co je skupina pre debilkov kvazi), raz za mesiac niekto napise ako mu nacenili robotu + diel v sume x000€. konkretne minuly mesiac sa tam ocitol chlapcisko, ktory tvrdil ze v TT (nebudem menovat servis) mu nacenili za kalibraciu predneho radaru + vymena predneho radaru skoro 5000€

chlapec mi nevedel zodpovedat na par otazok

1) kedy tam bol
2) kto mu robil servisneho poradcu
3) ake je cislo ponuky zo systemu ETKA/DMS/DEAS
4) ake zavady hodil ODIS

keby nevedel stvorku, srat na to, trojku, ok, chlapci nespravili, opytali sa, sice pri diagnostike musi vyjst protokol a na protokol sa pise vysledok, ale ok, papier stratil, servisneho poradcu najdes na webe ked chces klamat, ok, ale aby si nevedel povedat kedy si tam bol (a ver tomu ze by som si to vedel pozriet na kamerach), tak to je len ceresnicka, preco?

Lebo radary su dva, ak nejde jeden, ide druhy, ze by sa pokakali oba naraz, nerealne, ze da chalan fotku prednej masky a on mysli kameru nocneho videnia, oki, ale to s ACC naozaj nesuvisi, a predstav si ze ta kamera je zadeklovana, a cely objektiv jej ide kupit.

Cize v konecnom dosledku story taka - bol som v autorizaku, chceli 5K, davam vam to vediet, nechodte tam, idem prec dalej splacat auto na ktoreho udrzbu nemam.

Takze - miesto citania seat clubu, skoda clubu, audi clubu a podobnych klubov kde ludia do skupin pisu tieto story aby boli nad vecou, sa na to vyser a nehlas to dalej.

Ď





.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tak tak.


>> jedine ako tebe mohli pri 20k odmietnut (opakujem - tebe - ne kamosovho kona pes*) zaruku na spojku je ak sa dokaze ze bola umyselne znicena

tak tak. Vzacna zhoda :)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa Snake »

ze, este tri a mozme ist napivo bez toho aby sme sa pohadali na tom ze ameriky su sracky





.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa mp3turbo »

to bol offtopic, poviem ťa.


Broslo, bateriu tam mas aku ? 44Ah ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7075
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa stefan222 »

no ja som riesil reklamaciu prevodovky,slo mi tazko radit z 2 na 3, opravili an zaruku a neako padla debata aj na ine diely a tak a prijimaci technik mi tvrsil, ze na spojku je zaruka 20tis km a je uplne jedno kde aky diel a kto ako jazdi. osobne som nereklamoval spojku ale kebyze s nou nieco je tvrdil mi, ze proste cvakam. skusenost hadam vzivote taku mat nebudem. zajtra skusim obvolat paru predajcov. btw aj moj bcm modul schvalovali ci moze na zaruku a presiel.
hry- ps5
doma-HP probook
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa Snake »

este raz - to co tebe povie predajca je uplne jedno, nakolko garancne a zarucne vecu sa riesia cez importera pomocou modulu SAGA/2, takze si kludne obvolaval koho chces. viac info na kd-hotline@porsche.sk





.
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7075
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa stefan222 »

http://www.pgt.peugeot.sk/zmluvna-zaruka/

a dat hladat vyraz spojka. je hned pri stieracoch :) sory za peugeot ale to mi hned vypluvol gugl. skusim portera pozhanat dnes, ked budem stihat v praci.
hry- ps5
doma-HP probook
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Netahaj sem peugeot... nechapem naco. Snehky ti to tu polipatisticky vysvetlil a nestaci. Peugeot mi ponukal, a teraz si sadni, 60 000/ 5 rokov za ROVNAKO drahe auto ako sme brali od VAGu. Uz toto asi o niecom hovori
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7075
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa stefan222 »

ja len, ze oni sa to neboja napisat pohode. to bol len priklad a tie pocty km su male, to suhlasim,
hry- ps5
doma-HP probook
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

mp3turbo napísal:to bol offtopic, poviem ťa.


Broslo, bateriu tam mas aku ? 44Ah ?
Exide 60Ah
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa mp3turbo »

silny upgrade oproti tym 37ckam v HTP, a navyse Exide... prekvapenie. Asi kvoli start-stop-start-stop-stop-stop-start systemu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

1.2 e211 tsi nema start stop. 1,4 ano
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa SpQx »

Bral si ho na leas, alebo keš?
Ake maš zapisane velkosti kolies v TP?
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

financovanie 1% (tj akontacia 20% z ceny, nasledne splacas 1% mesacne a po splatení 60% sa na konci dopláca akontácia 20% - toto fin. je k dispo len pre firmy a zivnostnikov )
najvacsie 215/17 palec

Auto má za sebou už takmer 4000 km. Šli sme s ním pred nedávnom do Slovinska. Plné naložené auto, 4ria ľudia, plný kufor (proste zbalený na dovolenku, @turbo aha ako sme sa pekne pomestili 4ria do toho deckeho kufra :D ) Šli sme cez Rakúsko po dialnici do Ljubljany, tam sme pobudli 2 noci, následne cesta po Slovinských must see spotoch + portorož. Cesta bola z 80% diaľnica. Na dialnici sa šiel vždy max povolený rýchlsotný limit.

Auto zatiaľ bez závad (až na oddrapený kus farby po zrážke s kamienkom :/ ) Celá cesta vydala na 2 nádrže a ešte v cieli zostalo. Celá cesta s dialničnými známkami, mýtom na špeci tunel a inými poplatkmi vyšla pod 150e. Priemerná spotreba za túto dobu 6,2- 6,3 l / 100km

Pasažierom sa páčilo, dokonca aj vzadu, z čoho som bol celkom prekvapený. Ja som však musel mať nastavenú sedačku v polohe komfort, čo nepovažujem za zlé samozrejme. Na také dlhšie cesty si prestavujem aj sedačku aj volant.

Čo som zistil:
-Tempomat vie na dialnici ušetriť nejaké to palivko, už som si naň celkom zvykol, človek nemusí jednoducho riešiť či je v aute sám alebo je plne naložené, elektronika to už nejak nastaví aby sa to pohlo dopredu.
-Spotreba je fakt že dobrá, s kamošom sme diskutovali (on ma Swift sport) že aká bude, ešte pred výletom, ja som si myslel že okolo 7,5-8 nakolko auto malo o 400+ kilo viac. Kamos tam dal 7mičku a bol bližšie ku pravde. Na jeho atmosterickom swištovi by to bolo asi 8-9-10 tak sme sli radsej na ibizke.
- Nabudúce musím pri takom naložení spraviť niečo s tlakom v pneu. Pozriem do mudrej knihy čo píšu bo pri 140 v zákrute už bolo mierne cítiť, že guma nie je úplne ideálne fúkaná (momentálne sú kolesa fúknuté na zatazenie 2 osoby + batozina)
- V Slovinsku majú krásne cesty, keby som bol solo alebo by sme boli 2ja, parádne by sme sa zabavili :)
- Podvozok podvozok podvozok !!!! sedačky sedačky sedačky!!! oboje opäť potvrdili že super.
- Storage pack (laktova a odkladaci priestor pod sedačkou) je fakt výborná vec, hlavne ak veziete toľko pasažierov na dlhú trasu, tieto odkladacie priestory sú na nezaplatenie.
- Výkon - veľmi ma akosi niekde v podbrušku škrelo že sme nešli do tej 1,4ky ktorá je predsalen podstatne čipernejšia s 150 koňmi. Po tejto ceste je tento pocit preč. Auto bez problému zrýchluje aj takto naložené aj na najvyššom prevodovom stupni anj pri 130tke. Jediný "problém" (auto nevedelo zrýchliť) bola dialnica, 130 do kopca, a na Šestke sa zrýchliť už nedalo - riešenie = podradiť do 5, a tam to už problém nebol. 6. stupeň je čistá bublačka

Zatial teda spoko :)
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4772
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa scream »

Spotreba fajn, Na to ze ste boli nalozeni. Diesel prestava mat zmysel.
Myslim, ze tlak v pneu nebude na vine... ten feeling neistoty pri 140+ uz robi vaha auta + razvor. Samozrejme aj tlmice su dimenzovane na nejake zatazenie vozidla a ked ho vytazis na full, tak sa to prejavi.

Na 6tke do kopca zrychluje maloktore 200PS auto a vacsinou ak zrychluje, tak 6tka toci zbytocne vela otacok. Ak drzi rychlost aj do kopca mozes byt rad :)

Ten swift sport co zozere 9-10l je asi prva generacia, ze? Lebo novy so 6 kvaltom urcite spapa podstatne menej.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"