![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
Nice spotreba
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Zdroj: https://www.seat.com/owners/your-seat/m ... fline.htmlEngine oil temperature display
The engine reaches its operating temperature
when in normal driving conditions, the oil
temperature is between 80°C (178°F) and
120°C (248°F). If the engine is required to
work hard and the outside temperature is
high, the engine oil temperature can increase.
This does not present any problem as
long as the warning lamps ››› table on
page 36 or ››› table on page 36 do not
appear on the display.
Toto je blbosť koľko bolo prasknutych hláv mikro praskliny, chyby mazanie, vstreky atď. na motoroch od VW. Jednoducho sa učili poučili na ludoch. Kamarát ma Passat B6 2.0 TDI 2007 a nonstop čosi pokazené začalo to vstrekmi a šlo to ďalej. Teraz ho nikdo ani nechce zlaté 1.9 TDI najlepšie motory aké ťa automobilka vypustila.SpQx napísal:Broslo, nemaj stresy, kazivé autá su zapričinené z 90% zo strany majitelov, kedy majitelia nemajú ani kúsok úcty k tomu autu a uz vobec nie o jebo starostlivosť/prevenciu problému, 10% pripadov sú od vyroby vadbé modrely (u mňa to bol E270CDI, ktorý po 20kkm vymenili kus za kus na novú E320).
Ja robím všetky úkony v 2/3 životnosti/intervalu ako vyrobca predpisuje. Olej mením každý mesiac (8kkm), jedine u Ečka ostáva interval 13k. Síce to stojí viac o 30% dlbodobo, ale nie je to nič závratné, robím si to sám, takže za robotu neplatím a hlavne ma to aj baví. A hlavne ide aj o prístup k samotnej problematike, ak človek pristupuje k nastavajucim problemom s nadhladom a je si vedomí yoho, že autá nie su perpetum mobile, tak z toho vedu nerobí.